Super bedrijf

Erg goed geholpen en hartelijk ontvangen door wim kars. Neemt de tijd en komt gemaakte afspraken na. Heel klantvriendelijk. Onze gekochte auto is helemaal naar wens! Erg blij mee. Auto keijzers, in het bijzonder Wim Kars, bedankt!

Goed bedrijf, gastvrij, prachtige collectie.

Omdat mijn vrouw een ernstig whiplash heeft, was ik al een tijd op zoek naar een zeer comfortabele auto. Deze auto moest hydraulische of luchtvering hebben en het liefst van Duitse kwaliteit. Na meerdere Citroëns met hydractieve vering, BMW's en een Mercedes met luchtvering kwam ik bij Keijzers een VW Phaeton tegen. Eindelijk gevonden wat ik al zo lang zocht. Gekocht en ook mijn vrouw vindt dit de meest comfortabele auto die we hebben gehad. Echter, na drie weken knapte de drukleiding van de stuurbekrachtiging. Kan gebeuren. Hoewel buiten de garantie heeft Alexander de auto keurig laten repareren. Ik kreeg eerst een VW Up! mee als leen auto, maar Alexander vond dat niet kunnen vanwege de nekklachten van mijn vrouw en stelde een BMW 530GT ter beschikking. Wat wil je als klant nog meer? Ik wacht alleen nog op de reparatie van twee LED-jes in mijn achterlicht, maar dat gaat ongetwijfeld goed komen!

Dik tevreden over de geleverde service!

3 jaar geleden al een Audi Q5 gekocht bij Auto Keijzers. Gezien de komende gezinsuitbreiding wilden wij een nog grotere auto hebben. Wim Kars gebeld en die heeft ons enorm geholpen met een Volvo XC90. Auto Keijzers is een top bedrijf die kijkt naar jouw situatie en helpt je waar zij jou kunnen helpen. Ze staan altijd voor je klaar. Daarom wil ik Auto Keijzers enorm bedanken. Jullie zijn Toppers. En we zien elkaar zeker weer! Rydell Poepon en gezin

Prachtig bedrijf!!

Afgelopen vrijdag 5 januari mijn 11e auto opgehaald bij Auto Keijzers. Deze keer een mooie zwarte Tesla model Y. Zoals altijd weer hartelijk ontvangen. Bij auto Keijzers is het altijd een beetje thuiskomen. Je kan er terecht voor een mooie personenauto, bedrijfswagen of een auto voor je kinderen. Vroeger al met Tonny, die ook af toe nog in de zaak aanwezig is. En nu met Alexander aan het roer, is ook alles nog steeds top geregeld. Altijd een drankje en ook zelfs een hapje. Nu wederom uitstekend geholpen door Arthur. Deze firma verdient het predikaat uitmuntend! Dat blijkt ook wel uit het 70 jarig bestaan afgelopen jaar. Ik hoop er nog vele jaren terug te komen. Als ik weg rijdt met mijn nieuwe auto, wordt er ook altijd gezegd tot de volgende keer .

zeer tevreden over auto Keijzers

Zaterdag na de verkiezingen naar Apeldoorn gereden waar we werden ontvangen door Wim Kars met een kop koffie en een leuk gesprek Na een enerverend verhaal over het jubileum wat dit weekend gevierd werd toch maar eens serieus over de auto praten.. ik had een Dodge Ram om in te ruilen maar was geen probleem en na 10 minuten waren we het eens! Een dikke week later de auto ingeleverd en de nieuwe stond klaar onder een kleed als nieuw te shinen dankzij een speciale lakbehandeling(ceramiek) Alles met Alexander geregeld en na een kop koffie de nieuwe auto gestart en op naar het Noorden! Wim, Alexander en collega,s bedankt voor prettige ervaring bij jullie!

Zeer vriendelijk en gastvrij bedrijf

3 maanden geleden weer eens een mooie auto gekocht bij Auto Keijzers. Zeer goed en vriendelijk geholpen door Alexander. Komt afspraken en beloftes netjes na.

Een domper achteraf

Wij hebben de auto van mijn vrouw ingeruild en twee andere auto’s gekocht. Een voor onze zoon voor de bodem prijs dus zonder garantie met een setje extra winterbanden. Prima auto hij heeft er veel plezier van. Een A klasse voor mijn vrouw, tijdens de onderhandelingen vraag ik om de bodem prijs en die werd gegeven op 40000 euro. Omdat dit een aanzienlijk bedrag is besloten om voor garantie te gaan waardoor de auto op 40900 kwam. Daarnaast twee jaar extra garantie bijgekocht bij de merkdealer voor 585. Klap erop en gelijk meegenomen. Tom hele aardige verkoper was een leuke ervaring. Maar nu op de terugweg gingen we kijken op internet naar de A klasse deze bleek op alle sites voor 37900 te staan. 3000 goedkoper als de aangegeven bodemprijs. Plus de extra garantie dus ruim 3500 meer betaald voor garantie. Volgens tom was dit niet zo en gaf niet thuis na aanhouden gaf hij dit verschil toe maar vond de betaalde prijs wel oke. Let wel een nieuwe kost 43000 compleet misleid dus. Bij de banden wissel van de andere auto bleken de winterbanden niet van de gekochte auto reactie was kom maar even nieuwe banden kopen voor een leuke prijs. Ook de beurt voor de aklasse liet op zich wachten en de gevonden punten zijn niet opgepakt. De winterbanden die erbij zaten zouden gewisseld worden maar ook die moesten we zelf ophalen. Totaal geen reactie behalve sorry maar die sorry kost ons wel met aankoop van nieuwe winterbanden 4000 euro. Lijkt ons niet de bedoeling om op zo een manier geld te verdienen. Mooi bedrijf

Perfect gevonden oplossing

Ik had een auto aangeschaft en kwam er later achter dat de km stand was teruggedraaid. Na contact te hebben gehad met de eigenaar Alexander Keijzers een afspraak gemaakt om de auto om te komen ruilen. Dit hebben we gedaan en ik heb nu een hele mooie auto waar ik heel blij mee ben! Ik ben super goed geholpen door auto keijzers met het vinden van een oplossing voor mijn probleem. Hans

Super service en alles snel en correct geregeld!

Perfect geholpen door Wim!

heel fijne bedrijf

ik ben heel tevreden over alexander keijzer en zijn mooi bedrijf. hij heeft mij fantastisch geholpen, man een man een woord een woord en ben heel erg tevreden over mijn nieuwe auto! ik kom de volgende keer zeker terug!

Prachtig bedrijf en fijn geholpen.

Vorige week een BMW gekocht. Heel fijn, klantvriendelijk geholpen. Er staan prachtige auto's , mooie zaak! We komen er graag nog een keer terug!

Super nette garage, top service en klantvriendelijk

Heb er een leuke 3 serie met zeer veel opties kunnen kopen. Tom Weston kan je een goed advies geven over de auto waarvoor je komt kijken. Zou er in de toekomst zeker een auto weer kopen.

Zeer slechte service

kijk uit met een contract tekenen!!!!!!!!! Heb je daarna verborgen gebreken wat wij al naar 1 dag hadden wordt niet opgelost daarna tijdens de gesprekken zeggen ze tegen je dat dat is vermeld tijdens de verkoop wat niet waar is staat klein geprichelt in contactje Volgens auto keijzer Appeldoorn heb je geen recht op een wettelijke garantie DUS LET OP mijn auto werdt ingerolen was in slechte staat wel rijbaar maar start slecht zou naar opkoper gaan kreeg een sloop prijs 250€ terug staat nu te koop voor 1450€!!!!!!

Zeer net bedrijf en super goed geholpen

Een week geleden een mooi BMW 118 I. Gekocht. We zijn door de verkoper heel vriendelijk geholpen. Echt een groot bedrijf waar persoonlijke aandacht heel normaal is

top

vriendelijk aanwezig , leuke zaak , ziet keurig deftig uit , medewerker gelijk ter woord

Teleurstellend

Onlangs een mooie Audi a5 cabrio gekocht, garantiepakket erbij je weet immers nooit…. In Oktober 2022 gemeld dat de achterruit verwarming slechts voor 1/3 werkt, geen enkele reactie mogen ontvangen van meerdere personen hier werkzaam. Ik wacht na talloze mailtjes en telefoontjes nog altijd op een oplossing al lijkt het wel beleid; gewoon niets van je te laten horen tot de garantietermijn verstreken is……….Schandalig. Ik ben geen voorstander van een slechte beoordeling te plaatsen echter hier laten ze mij geen keus. Zal er nu wel een reactie komen??

Gezellig, goed en waar voor je geld

Voor de eerste keer hier geweest, maar direct bij binnenkomst al fijne kennismaking. Fijn behandeld door de verkoper en APK ed direct geregeld. Kortom fijne beleving, goede service

Professioneel en vriendelijk!

Een top ervaring gehad. Vanaf het eerste contact vriendelijk en professioneel te woord gestaan.

Heel prettige ervaring

Ronduit fijne ervaring met Auto Keijzers en met medewerker Ezra Scholl in het bijzonder. Goede inruil voor onze auto gekregen, afspraken werden goed nagekomen, medewerker was steeds goed bereikbaar (zelfs per Whats App). Bij alle contacten werd goed de tijd genomen voor ons. Nieuwe auto werd volgens afspraak keurig afgeleverd. Over eventuele mogelijkheden om auto te tunen werd goed meegedacht en fijn advies gegeven.

Super en eerlijk

Heb in juni 2022 een bmw X4 gekocht bij Keijzers zeer goed en netjes geholpen door Wim Kars nu na een 1/2 jaar en 35000 km verder ben ik nog super tevreden Eerlijke mensen met prachtige occasions

Eerlijke verkoper

Beste Wim kars ik moet zeggen dat je een eerlijke goede Mercedes gle 63 aan mijn heb verkocht ik ben er zeer tevreden over gr mart

Eerlijke verkoper

Nieuwe auto gekocht, na n weekje kwam ik er achter dat de auto lichte schade had gehad en niet zo netjes was hersteld door n vorige eigenaar. lijstje gemaakt en alles werd weer in ere hersteld. Echt top hoe ze dit alles hebben aangepakt en opgelost. Onder het motto “het moet gewoon goed zijn, klaar”