İk ben uitstekend geholpen ,lieve mensen en ik ben heel erg blij met mijn auto en goede service

İk ben bii dit bedrijf uitstekend geholpen Goede service En ik ben blij met mijn auto İk zou dit auto bedrijf aan iedereen die een auto wil kopen aanbevelen Tot ziens

Supergoed

Skonne ds 3 gekocht we zin erg goed behandeld kei vriendelijke mens en auto ryd supergoed ik ken er wir efkes tege

Na aankoop van een occasion waren er na een dag helaas wat problemen, dit alles is snel en uitstekend opgepakt en uitgevoerd. Nergens is op bespaard of moeilijk gedaan. Gelukkig bestaan ze dus nog, de mensen die achter de producten staan en niet weglopen als er garantie moet worden gegeven, hier kunnen nog wat bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Betrouwbaar, deskundig en zeer klantvriendelijk

Een compliment voor de wijze van meedenken en adviseren bij de aankoop van een andere auto. Het is een betrouwbaar, deskundig en zeer klantvriendelijk bedrijf. Je voelt je altijd welkom als klant. Ik ben erg blij met mij auto!!

Super bedrijf

Ik zocht een auto en hun hebben mij een vet leuke auto kunnen aan bieden binnen mijn budget! Ik ben er super blij mee en rij er veel in hele goede service en super aardige mensen! Je wordt gehoord en kijken echt naar wat jij leuk vind en wat je verhaal is achter het idee waarom je een auto koopt! Ik stuur iedereen naar Koldewijn als ze een auto zoeken

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Verkoper/eigenaar was vriendelijk en prettig in de omgang, auto voldoet volledig aan de verwachtingen. Bedrijf voelt betrouwbaar en vertrouwd. Toen ik in december binnen kwam voor een auto die ik het liefst zo snel mogelijk wilde hebben, werd er meteen gehandeld en kon ik de auto een uur later incl beurt meenemen. Top!

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen ook als er problemen met de auto waren

Zeer prettig en betrouwbaar autobedrijf

Zeer prettig en betrouwbaar autobedrij.

Stabiele professionele dienstverlening

Rustig en gedegen, eerlijk en professioneel.

deskundig en met persoonlijke aandacht

Wij zijn al jarenlang klant bij Garage Koldewijn. Recent heeft Edward Koldewijn ons bij de zoektocht naar en de aanschaf van een andere auto bijzonder deskundig en met persoonlijke aandacht geholpen. Wij zijn zeer tevreden over Garage Koldewijn.

Klantvriendelijk en eerlijk

Recent voor de derde keer een auto bij Koldewijn gekocht. Wederom een zeer positieve ervaring. Goede service en zeer klantvriendelijk

Hierbij willen wij autobedrijf Koldewijn te Apeldoorn, enorm bedanken voor zijn openheid- eerlijkheid - klantvriendelijk en goede service ! Een echte AANRADER ! Edward bedankt.. Kom eens een keer bij ons op de zaak HOUTRUNNER koffie staat bij ons ook altijd klaar.

Altijd vriendelijk, klantgericht en gelijk oplossingsgericht helpen . Hele goede service. Ga niet verder zoeken en ga direct voor kwaliteit en betrouwbaarheid naar garage koldewijn.

Met veel plezier een auto gekocht bij Gijs en Edward. Zond er dat je onder druk wordt gezet komen zij met goede tips en adviezen. Je voelt je echt klant bij koldewijn. Wij zijn heel blij om onze Opel Karl en we hopen hier weer jaren mee te kunnen toeren. We kregen ook nog een fles wijn bij de aflevering. Heel attent en een leuk gebaar. Kortom, een dikke pluim voor team koldewijn.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onlangs een mooie Mazda gekocht bij Koldewijn. De service heb ik als zeer prettig ervaren. Al snel een auto gevonden die volledig bij mijn wensen aansloot. Daarnaast ook nog een heel mooi bedrag voor mijn oude auto terug gekregen. De auto werd schoon en met een volle tank afgeleverd. Er zaten twee deukjes in die nog zijn herstelt. Alle afspraken zijn nagekomen met ook nog een goede garantie. Kortom; zeer tevreden!

Zelf hele nare ervaringen gehad bij andere autobedrijven. Toen ik uitkwam bij Autobedrijf Koldewijn, die mij geholpen hebben voor een betaalbare auto voor mij en een top auto. Ben er nog steeds erg blij mee en dat ik eindelijk een betrouwbare Autobedrijf heb gevonden. Ga nergens anders meer heen. Jullie zijn top! Aanrader!

Top bedrijf! Eerlijk, snel, afspraak = afspraak, denken in oplossingen, goede betrokken mensen!

Wat een service! Ik heb een prachtige mini gekocht bij dit bedrijf. Na een tijdje deed de achterklep het niet goed. Ze hebben het onderdeel compleet vervangen. Zo ontzettend luxe. Ze zijn vriendelijk, denken mee en vlot. Blij met deze garage!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag, 12januari 2019, onze nieuwe auto opgehaald bij autobedrijf Koldewijn. Wat een fantastische service!! De auto stond klaar, op naam, half volle tank met brandstof en een nieuwe apk (hoefde eigenlijk pas over een half jaar gekeurd te worden). Om de koop letterlijk te beklinken stond er ook nog een fles wijn voor ons klaar.Zeer vriendelijk geholpen gedurende heel het proces van koop en inruil. Open en transparant bedrijf!

Bij dit bedrijf staan klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel. Op een prettige manier wordt er meegedacht en overlegd.

Onlangs een mooie Captur gekocht bij Autobedrijf Koldewijn. We moesten een eindje rijden naar Apeldoorn, dus de auto werd netjes gereserveerd voor ons. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en geholpen. We hebben de auto diezelfde dag nog mee kunnen krijgen en we zijn zeer tevreden met de aankoop. Een krasje werd nog even weggewerkt en de auto netjes en schoon afgeleverd. Een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf waarbij je met een goed gevoel een auto koopt. Flesje wijn erbij gekregen om de nieuwe aanwinst te vieren. Hartelijk dank voor de goede service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Afgelopen woensdag eindelijk mijn VW New Beetle kunnen ophalen! Na een eerder bezoek was ik op slag verliefd op deze nieuwe aanwinst. Zonder problemen alleen een testrit mogen maken en ik werd goed geïnformeerd. Alles omtrent de aankoop verliep soepel en snel. Nog voor er betaald was stond de auto al op mijn naam! Ik heb mijn oude auto mogen inruilen en ik kreeg hier nog een super mooi bedrag voor terug. Ik hoop nog vele jaren plezier van mijn Kevertje te mogen hebben, maar als de tijd rijp is voor een nieuwe auto weet ik nu al op welk adres ik moet zijn! Heren, heel erg bedankt voor de goede en vriendelijke service!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Fijne auto gekocht bij een solide en zeer klantvriendelijk bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.

In juni 2018 hebben wij een VW Golf VI cabriolet gekocht bij Koldewijn. We werden zeer vriendelijk geholpen. De auto werd zoals afgesproken in perfecte staat afgeleverd. Een klein garantiegevalletje werd snel en goed opgelost door het team van Koldewijn. Kortom een vriendelijk team en een plezierig autobedrijf die staat voor zijn woorden. Bedankt en succes!

Gisteren mijn nieuwe auto (Audi A3) opgehaald bij Garagebedrijf Koldewijn. Auto werd tip top afgeleverd en de klantgerichtheid/betrokkenheid bij dit moment vanuit de eigenaar/medewerkers was super! Je voelt je als klant echt klant!!