Al meerdere auto's hier gekocht. Zeer tevreden, goede service, komen hun afspraken na.

zeer tevreden

Ik heb mijn vorige auto hier ook gekocht en nooit wat mee gehad ik ben door een goede vriend aanbevolen die al jarenlang tevreden klant was

Kwaliteit en kwantiteit erg goed met klantvriendelijke service

Nadat ik een auto op het oog had, was het erg snel en goed geregeld. Open en duidelijke communicatie en waar voor mijn geld. Kortom: top!

geweldige service

als ik problemen heb accu of lekke band binnen 1 uur service geweldig ook receptie en monteurs klant vriendelijk

Goede service volgens afspraak.

Wij hebben deze week een mercedes gekocht perfecte auto zeer netjes afgeleverd alles volgens afspraak vriendelijk personeel waar service nog gewoon is.Ondanks deze rottijd fijn ontvangen volgens de regels .wij zijn er heel blij mee en een goede inruil prijs voor mijn oude auto .Tot de volgede keer .Dika en Martin uit Helmond.

Komt eerlijk en betrouwbaar over

Ik heb een mooie Golf 7 Highline gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen, APK, grote beurt enz. De auto werd volgens afspraak als nieuw afgeleverd. Inruil bod was heel reëel en konden snel en goed zaken doen. Edward Koldewijn is een man die zijn afspraken nakomt.

Top bedrijf en vriendelijk.

Wat we voor onze oude auto kregen viel mee en de nieuwere auto helemaal top erg schoon en netjes en de service zijn super. En vriendelijke mensen.

Goed geregeld!

Ondanks de corona een prettige afhandeling om een auto te kopen, en een mooie prijs voor de "oude" auto. Na 2 dagen gingen er lampjes op het dashboard branden. Even gebeld en omdat we zo ver weg wonen mochten we naar onze "eigen" garage gaan om het daar te laten repareren. Zonder zelf iets te moeten betalen.

Klantvriendelijk

Zeer vriendelijk personeel en een goede service

İk ben uitstekend geholpen ,lieve mensen en ik ben heel erg blij met mijn auto en goede service

İk ben bii dit bedrijf uitstekend geholpen Goede service En ik ben blij met mijn auto İk zou dit auto bedrijf aan iedereen die een auto wil kopen aanbevelen Tot ziens

Supergoed

Skonne ds 3 gekocht we zin erg goed behandeld kei vriendelijke mens en auto ryd supergoed ik ken er wir efkes tege

Uitstekende service

Na aankoop van een occasion waren er na een dag helaas wat problemen, dit alles is snel en uitstekend opgepakt en uitgevoerd. Nergens is op bespaard of moeilijk gedaan. Gelukkig bestaan ze dus nog, de mensen die achter de producten staan en niet weglopen als er garantie moet worden gegeven, hier kunnen nog wat bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Betrouwbaar, deskundig en zeer klantvriendelijk

Een compliment voor de wijze van meedenken en adviseren bij de aankoop van een andere auto. Het is een betrouwbaar, deskundig en zeer klantvriendelijk bedrijf. Je voelt je altijd welkom als klant. Ik ben erg blij met mij auto!!

Super bedrijf

Ik zocht een auto en hun hebben mij een vet leuke auto kunnen aan bieden binnen mijn budget! Ik ben er super blij mee en rij er veel in hele goede service en super aardige mensen! Je wordt gehoord en kijken echt naar wat jij leuk vind en wat je verhaal is achter het idee waarom je een auto koopt! Ik stuur iedereen naar Koldewijn als ze een auto zoeken

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Verkoper/eigenaar was vriendelijk en prettig in de omgang, auto voldoet volledig aan de verwachtingen. Bedrijf voelt betrouwbaar en vertrouwd. Toen ik in december binnen kwam voor een auto die ik het liefst zo snel mogelijk wilde hebben, werd er meteen gehandeld en kon ik de auto een uur later incl beurt meenemen. Top!

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen ook als er problemen met de auto waren

Zeer prettig en betrouwbaar autobedrijf

Zeer prettig en betrouwbaar autobedrij.

Stabiele professionele dienstverlening

Rustig en gedegen, eerlijk en professioneel.

deskundig en met persoonlijke aandacht

Wij zijn al jarenlang klant bij Garage Koldewijn. Recent heeft Edward Koldewijn ons bij de zoektocht naar en de aanschaf van een andere auto bijzonder deskundig en met persoonlijke aandacht geholpen. Wij zijn zeer tevreden over Garage Koldewijn.

Klantvriendelijk en eerlijk

Recent voor de derde keer een auto bij Koldewijn gekocht. Wederom een zeer positieve ervaring. Goede service en zeer klantvriendelijk

Hierbij willen wij autobedrijf Koldewijn te Apeldoorn, enorm bedanken voor zijn openheid- eerlijkheid - klantvriendelijk en goede service ! Een echte AANRADER ! Edward bedankt.. Kom eens een keer bij ons op de zaak HOUTRUNNER koffie staat bij ons ook altijd klaar.

Altijd vriendelijk, klantgericht en gelijk oplossingsgericht helpen . Hele goede service. Ga niet verder zoeken en ga direct voor kwaliteit en betrouwbaarheid naar garage koldewijn.

Met veel plezier een auto gekocht bij Gijs en Edward. Zond er dat je onder druk wordt gezet komen zij met goede tips en adviezen. Je voelt je echt klant bij koldewijn. Wij zijn heel blij om onze Opel Karl en we hopen hier weer jaren mee te kunnen toeren. We kregen ook nog een fles wijn bij de aflevering. Heel attent en een leuk gebaar. Kortom, een dikke pluim voor team koldewijn.

Onlangs een mooie Mazda gekocht bij Koldewijn. De service heb ik als zeer prettig ervaren. Al snel een auto gevonden die volledig bij mijn wensen aansloot. Daarnaast ook nog een heel mooi bedrag voor mijn oude auto terug gekregen. De auto werd schoon en met een volle tank afgeleverd. Er zaten twee deukjes in die nog zijn herstelt. Alle afspraken zijn nagekomen met ook nog een goede garantie. Kortom; zeer tevreden!

Zelf hele nare ervaringen gehad bij andere autobedrijven. Toen ik uitkwam bij Autobedrijf Koldewijn, die mij geholpen hebben voor een betaalbare auto voor mij en een top auto. Ben er nog steeds erg blij mee en dat ik eindelijk een betrouwbare Autobedrijf heb gevonden. Ga nergens anders meer heen. Jullie zijn top! Aanrader!