Geweldig !

Altijd de juiste service voor een uitstekende prijs en kwaliteit!

vriendelijk, duidelijk en perfecte service

Auto gekocht, na laten kijken bij eigen garage. Bleken 4 onderdelen aan vervanging toe te zijn. Contact met Koldewijn opgenomen, was geen enkel punt, afspraak gemaakt voor onderhoud. Alle 4 de onderdelen vernieuwd en flesje wijn voor het ongemak. Dat noem ik nou service. Kan iedereen aanraden zaken te doen met Koldewijn!!

enorm klantvriendelijk en uitstekende service

Ik kan aangeven dat ik alleen maar zeer positief ben over de klantvriendelijkheid en de service bij de koop van mijn auto. Niets dan lof over jullie bedrijf en ik zal dit ook doorvertellen aan anderen.

Vriendelijke mensen en top service

Ongeveer 3 maanden geleden een mooie Alfa Romeo gekocht, netjes en snel geleverd. Er waren wat kleine probleempjes(balanceren wielen en remcilinder vast) is allemaal keurig opgelost. Omdat wij nogal ver van Apeldoorn wonen, kon ik de auto naar een plaatselijke BOVAG garage brengen, daar is een en ander hersteld top geregeld, hier kunnen, veel zogenaamde merk dealers wat van leren. Wij kregen zelfs voor onze leren bekleding een verzorging setje opgestuurd....waar zie je dit nog. Ik zal zeker dit ze bedrijf aanbevelen, ze zijn eerlijk en komen hun afspraken na.

Top denken in oplossingen

Een courante BMW gekocht bij Auto Koldewijn met lage kilometerstand helemaal top. Na aanschaf bleek de auto toch een motorisch defect te hebben en wel een inwendig olie lekkende turbo ,in overleg gegaan met Gijs en deze heeft hierop de (koe) bij de horens gevat en direct actie ondernomen. De auto is naar de plaatselijke BMW dealer gegaan en er is een compleet nieuwe turbo unit geplaatst. Ben weer helemaal in mijn nopjes met de auto maar vooral met de gedegen aanpak van Auto Koldewijn om problemen op de lossen, een auto verkopen kan bijna iedereen maar service en garantie geven is een ander verhaal chapeau.

Top bedrijf en super service

Ik heb een auto ( fiat500x) in november 2020 gekocht maar na zowat 10 maanden in het bezit te hebben, waren en wat mangkementen dat na een half jaar niet meer onder de gatantie valt. Maar bij autobedrijf Koldewijn wel top bedrijf.

Bij problemen meer dan een oplossing.

2 maanden geleden een auto gekocht hier,er waren een paar kleine problemen deze zijn perfect opgelost .Zelfs meer gedaan dan ik aangegeven had. Heel erg bedankt .

Zeer goede ervaring in het kopen van een auto bij Koldewijn

Prima sfeer, goed aanbod, geen rare addertjes onder het gras. Gewoon helemaal goed.

Al meerdere auto's hier gekocht. Zeer tevreden, goede service, komen hun afspraken na.

zeer tevreden

Ik heb mijn vorige auto hier ook gekocht en nooit wat mee gehad ik ben door een goede vriend aanbevolen die al jarenlang tevreden klant was

Kwaliteit en kwantiteit erg goed met klantvriendelijke service

Nadat ik een auto op het oog had, was het erg snel en goed geregeld. Open en duidelijke communicatie en waar voor mijn geld. Kortom: top!

geweldige service

als ik problemen heb accu of lekke band binnen 1 uur service geweldig ook receptie en monteurs klant vriendelijk

Goede service volgens afspraak.

Wij hebben deze week een mercedes gekocht perfecte auto zeer netjes afgeleverd alles volgens afspraak vriendelijk personeel waar service nog gewoon is.Ondanks deze rottijd fijn ontvangen volgens de regels .wij zijn er heel blij mee en een goede inruil prijs voor mijn oude auto .Tot de volgede keer .Dika en Martin uit Helmond.

Komt eerlijk en betrouwbaar over

Ik heb een mooie Golf 7 Highline gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen, APK, grote beurt enz. De auto werd volgens afspraak als nieuw afgeleverd. Inruil bod was heel reëel en konden snel en goed zaken doen. Edward Koldewijn is een man die zijn afspraken nakomt.

Top bedrijf en vriendelijk.

Wat we voor onze oude auto kregen viel mee en de nieuwere auto helemaal top erg schoon en netjes en de service zijn super. En vriendelijke mensen.

Goed geregeld!

Ondanks de corona een prettige afhandeling om een auto te kopen, en een mooie prijs voor de "oude" auto. Na 2 dagen gingen er lampjes op het dashboard branden. Even gebeld en omdat we zo ver weg wonen mochten we naar onze "eigen" garage gaan om het daar te laten repareren. Zonder zelf iets te moeten betalen.

Klantvriendelijk

Zeer vriendelijk personeel en een goede service

İk ben uitstekend geholpen ,lieve mensen en ik ben heel erg blij met mijn auto en goede service

İk ben bii dit bedrijf uitstekend geholpen Goede service En ik ben blij met mijn auto İk zou dit auto bedrijf aan iedereen die een auto wil kopen aanbevelen Tot ziens

Supergoed

Skonne ds 3 gekocht we zin erg goed behandeld kei vriendelijke mens en auto ryd supergoed ik ken er wir efkes tege

Uitstekende service

Na aankoop van een occasion waren er na een dag helaas wat problemen, dit alles is snel en uitstekend opgepakt en uitgevoerd. Nergens is op bespaard of moeilijk gedaan. Gelukkig bestaan ze dus nog, de mensen die achter de producten staan en niet weglopen als er garantie moet worden gegeven, hier kunnen nog wat bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Betrouwbaar, deskundig en zeer klantvriendelijk

Een compliment voor de wijze van meedenken en adviseren bij de aankoop van een andere auto. Het is een betrouwbaar, deskundig en zeer klantvriendelijk bedrijf. Je voelt je altijd welkom als klant. Ik ben erg blij met mij auto!!

Super bedrijf

Ik zocht een auto en hun hebben mij een vet leuke auto kunnen aan bieden binnen mijn budget! Ik ben er super blij mee en rij er veel in hele goede service en super aardige mensen! Je wordt gehoord en kijken echt naar wat jij leuk vind en wat je verhaal is achter het idee waarom je een auto koopt! Ik stuur iedereen naar Koldewijn als ze een auto zoeken

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Verkoper/eigenaar was vriendelijk en prettig in de omgang, auto voldoet volledig aan de verwachtingen. Bedrijf voelt betrouwbaar en vertrouwd. Toen ik in december binnen kwam voor een auto die ik het liefst zo snel mogelijk wilde hebben, werd er meteen gehandeld en kon ik de auto een uur later incl beurt meenemen. Top!

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen ook als er problemen met de auto waren

Zeer prettig en betrouwbaar autobedrijf

Zeer prettig en betrouwbaar autobedrij.