Stabiele professionele dienstverlening

Rustig en gedegen, eerlijk en professioneel.

deskundig en met persoonlijke aandacht

Wij zijn al jarenlang klant bij Garage Koldewijn. Recent heeft Edward Koldewijn ons bij de zoektocht naar en de aanschaf van een andere auto bijzonder deskundig en met persoonlijke aandacht geholpen. Wij zijn zeer tevreden over Garage Koldewijn.

Klantvriendelijk en eerlijk

Recent voor de derde keer een auto bij Koldewijn gekocht. Wederom een zeer positieve ervaring. Goede service en zeer klantvriendelijk

Hierbij willen wij autobedrijf Koldewijn te Apeldoorn, enorm bedanken voor zijn openheid- eerlijkheid - klantvriendelijk en goede service ! Een echte AANRADER ! Edward bedankt.. Kom eens een keer bij ons op de zaak HOUTRUNNER koffie staat bij ons ook altijd klaar.

Altijd vriendelijk, klantgericht en gelijk oplossingsgericht helpen . Hele goede service. Ga niet verder zoeken en ga direct voor kwaliteit en betrouwbaarheid naar garage koldewijn.

Met veel plezier een auto gekocht bij Gijs en Edward. Zond er dat je onder druk wordt gezet komen zij met goede tips en adviezen. Je voelt je echt klant bij koldewijn. Wij zijn heel blij om onze Opel Karl en we hopen hier weer jaren mee te kunnen toeren. We kregen ook nog een fles wijn bij de aflevering. Heel attent en een leuk gebaar. Kortom, een dikke pluim voor team koldewijn.

Onlangs een mooie Mazda gekocht bij Koldewijn. De service heb ik als zeer prettig ervaren. Al snel een auto gevonden die volledig bij mijn wensen aansloot. Daarnaast ook nog een heel mooi bedrag voor mijn oude auto terug gekregen. De auto werd schoon en met een volle tank afgeleverd. Er zaten twee deukjes in die nog zijn herstelt. Alle afspraken zijn nagekomen met ook nog een goede garantie. Kortom; zeer tevreden!

Zelf hele nare ervaringen gehad bij andere autobedrijven. Toen ik uitkwam bij Autobedrijf Koldewijn, die mij geholpen hebben voor een betaalbare auto voor mij en een top auto. Ben er nog steeds erg blij mee en dat ik eindelijk een betrouwbare Autobedrijf heb gevonden. Ga nergens anders meer heen. Jullie zijn top! Aanrader!

Top bedrijf! Eerlijk, snel, afspraak = afspraak, denken in oplossingen, goede betrokken mensen!

Wat een service! Ik heb een prachtige mini gekocht bij dit bedrijf. Na een tijdje deed de achterklep het niet goed. Ze hebben het onderdeel compleet vervangen. Zo ontzettend luxe. Ze zijn vriendelijk, denken mee en vlot. Blij met deze garage!

Vandaag, 12januari 2019, onze nieuwe auto opgehaald bij autobedrijf Koldewijn. Wat een fantastische service!! De auto stond klaar, op naam, half volle tank met brandstof en een nieuwe apk (hoefde eigenlijk pas over een half jaar gekeurd te worden). Om de koop letterlijk te beklinken stond er ook nog een fles wijn voor ons klaar.Zeer vriendelijk geholpen gedurende heel het proces van koop en inruil. Open en transparant bedrijf!

Bij dit bedrijf staan klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel. Op een prettige manier wordt er meegedacht en overlegd.

Onlangs een mooie Captur gekocht bij Autobedrijf Koldewijn. We moesten een eindje rijden naar Apeldoorn, dus de auto werd netjes gereserveerd voor ons. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en geholpen. We hebben de auto diezelfde dag nog mee kunnen krijgen en we zijn zeer tevreden met de aankoop. Een krasje werd nog even weggewerkt en de auto netjes en schoon afgeleverd. Een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf waarbij je met een goed gevoel een auto koopt. Flesje wijn erbij gekregen om de nieuwe aanwinst te vieren. Hartelijk dank voor de goede service!

Afgelopen woensdag eindelijk mijn VW New Beetle kunnen ophalen! Na een eerder bezoek was ik op slag verliefd op deze nieuwe aanwinst. Zonder problemen alleen een testrit mogen maken en ik werd goed geïnformeerd. Alles omtrent de aankoop verliep soepel en snel. Nog voor er betaald was stond de auto al op mijn naam! Ik heb mijn oude auto mogen inruilen en ik kreeg hier nog een super mooi bedrag voor terug. Ik hoop nog vele jaren plezier van mijn Kevertje te mogen hebben, maar als de tijd rijp is voor een nieuwe auto weet ik nu al op welk adres ik moet zijn! Heren, heel erg bedankt voor de goede en vriendelijke service!!

Fijne auto gekocht bij een solide en zeer klantvriendelijk bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.

In juni 2018 hebben wij een VW Golf VI cabriolet gekocht bij Koldewijn. We werden zeer vriendelijk geholpen. De auto werd zoals afgesproken in perfecte staat afgeleverd. Een klein garantiegevalletje werd snel en goed opgelost door het team van Koldewijn. Kortom een vriendelijk team en een plezierig autobedrijf die staat voor zijn woorden. Bedankt en succes!

Gisteren mijn nieuwe auto (Audi A3) opgehaald bij Garagebedrijf Koldewijn. Auto werd tip top afgeleverd en de klantgerichtheid/betrokkenheid bij dit moment vanuit de eigenaar/medewerkers was super! Je voelt je als klant echt klant!!

Maand geleden hier een prachtige Ford Focus ST gekocht, zeer netjes afgeleverd met APK en keurig verpakt setje LM wintervelgen.

Ik heb hier een BMW X3 gekocht. Mooie en goede auto. De service van dit bedrijf is perfect! kan niet anders zeggen. Ze denken met je mee en als er iets niet goed is word dit snel en professioneel opgelost ook garantie is hier uitstekend geregeld. Als ik ooit voor een andere auto ga kijken ga ik hier als eerst kijken en ook mijn familie en vrienden raad ik aan om naar auto koldewijn tegaan. Ik kan u zeker aanraden om hier uw auto te kopen.

Keurig geholpen en ook meegedacht om de kosten beperkt te houden. Ik ben heel tevreden en kom zeker terug.

vanmorgen de auto voor de apk gebracht, zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Kleine reparatie snel en meteen uitgevoerd.

top service. altijd vriendelijke ontvangst. ik kom hier graag. en problemen worden altijd goed verholpen ! bedankt mensen !

Prima garage met fijne service Staan er als ik hulp nodig heb en zijn eerlijk over hun voorraad en aankoopadviseting

Een garage waar service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staat en het voelt als thuiskomen omdat de koffie altijd klaar staat en de persoonlijke aandacht en meedenken met de klant een feit is. Afspraak= Afspraak en geen loze beloftes. Ik heb nu mijn tweede auto gekocht bij Edward en ik mag wel zeggen \"een feestje\" zoals deze auto rijdt. Deze auto is wederom keurig afgeleverd mede dankzij Jan die een paar dingetjes moest bijwerken en waar je nu zo goed als niets meer van ziet. Kortom een \"TOP\" bedrijf wat ik zeer zeker zal aanbevelen bij anderen.

Goede service en vooraf altijd overleg over eventuele mankementen en prijsafspraken!