Geweldig meedenken

Tijdens ons dagje uit richting het Dolfinarium was de koelvloeistof op. Bij Grouwstra even snel bijgevuld enkel bleek dat er een lek was. We konden niet verder.... Garage Grouwstra wilde ons (gezin met 3 kinderen) dagje uit niet laten verpesten. We kregen een 6 persoons busje mee. Een uur later werden we gebeld met wat de kosten waren van de reparatie en dat we om 18 uur de bus weer mochten ruilen met onze eigen auto. Wat een SERVICE ! Ps. de kosten vielen ook nog mee.... en het busje was gratis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf En toen.....liep ik bij Grouwstra tegen een leuk \r\n autootje aan. Mijn partner huurt hier al jaren auto\'s en is altijd tevreden over de goede service. Na een proefrit \"neem je tijd\" en de ervaringen van mijn partner in het achterhoofd was de koop snel gesloten. Super service. Alles nog even nalopen kwa vloeistoffen en bandenspanning en als kers op de taart ook nog even door de wasstraat. Aardige mensen. Je voelt je welkom. En dát vind ik heel belangrijk. Bedankt mensen en vooral Roy. Ik ben erg blij met mijn fijne rode dame. Ze gaat met mij mee naar Enkhuizen maar jullie zien haar vast nog terug wanneer ze gekeurd mag worden. En niet eerder😁 \r\n\r\nGroet,\r\nVirginia

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ga altijd naar de Maagdenburgstr. altijd erg goede service.\r\nwie mij ook helpt. iedereen is vriendelijk.\r\nen in geval van nood ; ik bel dennis en hij zorgt er voor dat ik goed geholpen wordt door iemand.\r\ndus bij deze : een pluim. \r\nvriendelijke groet;\r\nmonique kappelle

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super autobedrijf voyager gekocht en rij nu al 35000 km zonder problemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grouwstra en onze wintersport! \r\nEind van vrijdagochtend 14 dec vertrokken wij naar ons wintersportadres in Oostenrijk. Een vakantie waar we lang naar uit hadden gekeken. \r\nMaar wat gebeurt er: binnen het uur ineens veel rook onder de motorkap en met de auto naar de kant. De ANWB constateerde een probleem met het koelsysteem, wat niet direct te repareren was. Vervangend vervoer was geen optie omdat de auto binnen een werkdag was te repareren (dus t/m de maandag!). We zagen de wintersport al voor een deel in duigen vallen, geen fijn gevoel. Dus de auto, nog volgepakt met alle koffers, skiuitrusting en hond op de ANWB sleepwagen terug naar Grouwstra, in de hoop dat de auto daar nog op vrijdagmiddag kon worden gerepareerd. \r\nDennis was inmiddels telefonisch geïnformeerd. Toen we aankwamen zei hij: \"jullie hebben wel pech jongens, en ik ga niet meer proberen jullie auto te repareren\". Dat antwoord had ik niet verwacht, maar wat daarna volgde nog veel minder. Dennis had een vergelijkbare grote station uit zijn showroom getrokken, alle papieren al in orde gemaakt, winterbanden erop, sneeuwkettingen erbij, alles tiptop, overhandigde ons de sleutel en zei: \"fijne vakantie jongens\". Vervolgens begonnen monteurs de koffers en ski\'s over te laden en konden we alsnog vertrekken. En dit puur als \"service van de zaak voor de klant\".\r\nWaar maak je dat nou nog mee? We waren echt buitengewoon positief verrast en mede hierdoor hebben we alsnog een uitstekende reis en vakantie gehad. \r\nThnxx, Grouwstra!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij, je kunt rustig zelf rondkijken, kennis van zaken, afspraak is afspraak. Geven vertrouwen. Roy en Dennis hadden beiden humor en de zaak de zaak zag er schoon uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel telefonisch contact gehad. Bleven vriendelijke en hadden zeker een luisterend oor wat de klant te vertellen had. Zaterdag 3 November heen gereden, proefrit gemaakt, namen de tijd voor je, ik was vrij snel tevreden en mijn nieuwe aanwinst gekocht. Zeker een aanrader. Geweldig bedrijf.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slechte ervaring. Ik heb hier een Saab cabrio gekocht, nadrukkelijk gevraagd of het dak niet lek was. Dit zou niet het geval zijn. \r\nEerste regenbui had ik een natte auto, hierna terug geweest naar het bedrijf maar tot op heden geen goede oplossing gekregen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldig servicegericht bedrijf!!\r\nGeen praatjes maar doen wat je belooft. \r\nMet name de heer Dennis Hansler, wat een topper!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb voor afgelopen zomervakantie een auto gehuurd, dit is in samenwerking met de mensen van Grouwstra Auto’s perfect gelopen. Nette afhandeling en kwalitatief goede auto’s. Geen poespas, gewoon goed. Tot de volgende keer!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne, eerlijke garage waar men nog oor en oog voor je heeft. Super vriendelijke en open verkoper (Roy) en er was dan ook snel een deal gemaakt! Ondanks een afstandje kom ik hier zeker weer voor onderhoud dan wel de volgende auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk behandeld. Deze mensen hebben gelukkig duidelijk geen dollartekens in hun ogen. Ze staan voor service, zelfs buiten werktijden om. Dat maakt ze betrouwbaar en dat vind ik het allerbelangrijkst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar hebben wij een Saab 93 aangeschaft bij Grouwstra. Helaas kreeg de auto wat problemen. Ondanks dat de Bovag garantie voorbij was, werd er niet moeilijk gedaan om de problemen op te lossen. Ondanks dat bleef de Saab het probleem houden. Omdat het langer leek te gaan duren om het euvel te vinden, zijn wij uiteindelijk overeen gekomen om de Saab in te ruilen voor een andere auto. In de tussentijd kregen we keurig een leen auto mee. \r\nPrima service en prettig opgelost! De mensen bij Grouwstra zijn kundig en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Moment van vertrek met onze camper bepakt ....accu volledig leeg. \r\nGewoon even Dennis bellen. Geen nood, zo sprak hij binnen een uur is het in orde. Hij heeft zijn woorden waar gemaakt. Binnen 45 minuten stond Sebastiaan voor de deur met een nieuwe accu en 15 minuten later waren wij op weg....\r\nGrouwstra ten voeten uit...mannen bedankt!\r\nMet groet, Joke
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een probleem met me auto en kwam er uiteindelijk zelf niet meer uit en dus naar grouwstra gebracht. \r\nEn dankzij hun deskundig en vakkundige monteurs was het probleem zo gevonden en opgelost.\r\nWat een topservice!!!!\r\nZeeer tevreden en kom hier zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag weer TOP service geleverd!!! Er word altijd met je meegedacht en gewerkt als je auto meer problemen heeft dan voorzien/te verwachten was. Echt een aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf! Er wordt goed naar je geluisterd als klant en je inbreng na de proefrit wordt serieus genomen. Sympathieke verkoper die duidelijk veel (technisch) verstand heeft van auto\'s. Doet zijn best om met je mee te bewegen zodat een deal wordt bereikt die voor koper en verkoper aantrekkelijk is. Na ophalen van de auto een mailtje gestuurd mbt wat zaken die opvielen. Ik werd keurig en snel teruggebeld voor overleg. Afgesproken om het even aan te kijken maar ik werd aangemoedigd om gewoon weer contact op te nemen indien nodig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden met de service van Grouwstra Auto\'s te Deventer. Wij worden altijd super netjes geholpen.\r\nDennis / Roy / Edwin bijdezen een pluim , dik verdient grt Will Stickermaster Harderwijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn prima: goede service en niet kinderachtig met garantie. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb inmiddels 2 keer een 2de hands auto gekocht bij Grouwstra. Mijn eerste auto een Mégane benzine uit 2005 heeft de 3 jaar dat ik en mijn vrouw er in gereden hebben altijd erg fijn gereden zonder mankementen of problemen. Het onderhoud is ook altijd door Grouwstra gedaan. De gratis leenauto is hierbij een erg sterk pluspunt. Mijn Mégane heb ik afgelopen augustus ingeruild voor een.... Mégane. Dit keer een Diesel uit 2012 met een stuk minder kilometers dan de vorige. Bij aankomst werd ik door Cees (verkoper bij Grouwstra) meteen gewezen op het aantal kilometers dat je per jaar met een Diesel moet rijden om er profijt uit te halen. Hierna heeft hij uitgerekend of dit voor mij überhaupt aantrekkelijk zou zijn. Een mooi stukje service. Na een aantal bakken koffie en een leuk gesprek met Cees heb ik besloten er voor te gaan. Dit was voor mij een grote investering. Tot op heden heb ik er geen spijt van gehad. Wat een prachtige auto. Erg luxe ook. Bedankt Grouwstra voor wederom een aantal jaren rijplezier. Over een jaartje of 5 wissel ik hem weer bij jullie in voor een nieuwe.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je je auto hier koopt, kun je er van op aan dat de service zeer goed is! Ik heb hier in 2015 een auto gekocht en de keren dat ik terug geweest ben, perfect geholpen door klantvriendelijke medewerkers. Je komt hier zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg goed nadat mijn tweedehands Tucson uit 2005 direct na aankoop kuren vertoonde hebben Roy Dennis en collega\'s dit na een grondige onderzoek ( 3 weken) weten te verhelpen. De motor sloeg op onverwachte momenten af. Dit is verholpen via gelijksoortige meldingen op internet forums en daarna het vervangen van diverse sensoren die voor het motormanagement nodig zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen , goede prijs kwaliteit verhouding.\r\nErg tevreden met mijn Saab \r\n\r\nPeter bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Volvo gekocht bij Grouwstra Auto\'s in Deventer. Werd heel netjes en vriendelijk geholpen. Geen gladde verkooppraatjes, maar een eerlijk verhaal. Ik ben hierna nog terug geweest vanwege een klein defect. Werd weer net zo netjes geholpen en men voerde de reparatie goed uit. Zowel over de werkplaats als verkoop ben ik zeer tevreden. Je kunt altijd even binnenkomen en men neemt de tijd voor je.