Snelle en goede service bij het telefonisch bestellen via magazijn (K.S.) van een achterlicht unit voor mijn hymer camper.
I.v.m. schade aan onze caravan Bruggink vanuit het buitenland benaderd, we werden zeer snel en vakkundig geholpen.
Ondanks dat ik wel enig technisch inzicht heb is het beoordelen van de status van een gebruikte camper een complexe zaak. Ik beschouw me dan ook als leek en moet mij bij de aanschaf verlaten op de woorden van de verkoper en service dienst. In februari dit jaar hebben wij daadwerkelijk een een gebruikte camper bij Bruggink in Borculo aangeschaft. Het is nu inmiddels juni, we zijn met de camper met vakantie geweest en ik kan nu goed beoordelen in hoeverre de beloftes overeenkomen met de werkelijkheid. Voor onze reis naar Spanje hebben we de camper in Nederland een tweetal weken uitgeprobeerd en hierbij zijn enkele punten naar voren gekomen. Al deze punten zijn volledig naar tevredenheid opgelost zonder kosten voor ons. Op de vakantie in Spanje bleken er problemen met de koelkast. Na email contact werd ik door de servicedienst teruggebeld met een aantal suggesties om ter plaatse het probleem te kunnen oplossen. Helaas hielpen de suggesties niet maar het gebaar hebben wij op prijs gesteld. Na de vakantie is de koelkast in Borculo onder de garantievoorwaarden gerepareerd. Meer impact had het begeven van een voorwiellager in Spanje, dat moesten wij ter plaatse laten repareren. De kosten hiervan hebben wij van Bruggink terug gekregen. Top. Samenvatting. Prima voorlichting tijdens de verkoop. Uitstekende nazorg.
Een super service! Voor de eerste keer, maar ongelooflijk. Na alle ellendige ervaringen die we hebben met ........... zal het bedrijf maar niet noemen is Bruggink een dikke 10.
Had graag een e-mailadres gehad om mijn onvrede te uiten. Nu moet het via de reviews. Het verbaasde ons afgelopen zaterdag zeer dat wij 35 minuten vooral buscampers in de loods hebben bekeken zonder dat wij werden benaderd. Daarna zijn wij de winkel ingegaan. Achter de balie zaten 2 personen. Ongeveer 10 minuten e.e.a bekeken zonder dat wij werden aangesproken. Zelfs een goedemorgen bij binnenkomst was de heren te veel. Ik kan dit allemaal begrijpen als er veel klanten aanwezig zijn maar we waren de enigen. Voor ons was dit bezoek daarom teleurstellend.
2,5 jaar geleden een mooie hymer gekocht, helaas een paar kleine problemen mee gehad. Na telefonisch contact opgenomen te hebben, werd alles geregeld. Gewoon top service. Zo wel bij de verkoop als in de werkplaats. Een echte aanrader im hier u vakantie plezier te beginnen.
Alle lof voor Bruggink Almelo, TOP!! Camper ingeruild en een nieuwe Burstner aangeschaft. Personeel is zeer voorkomend en deskundig en de humor van Freddie konden wij wel waarderen! Het is voor ons een flinke afstand, maar dat hadden wij er graag voor over. De koffie en de soep staan altijd klaar. Wij hopen nog heel lang van hun goede service gebruik te mogen maken.
goede prijs voor inruil gehad nieuwe camper is op tijd en perfect afgeleverd.alleen de humor van freddie verkoper bij bruggink konden wij niet waarderen.camper afgeleverd door leon bruggink een dikke 10 plus
Onze Bustner camper, niet bij Bruggink gekocht, werd APK afgekeurd ivm beschadigd lampje boven op cabine. Gebeld om 17.00 uur, lampje was op voorraad en werd nog dezelfde avond op de post naar mijn garage in Beverwijk gestuurd. Geweldig bedank Kristiaan
vriendelijk, deskundig en duidelijk
Prima, we worden altijd vriendelijk te woord gestaan en ondanks dat onze camper op leeftijd is, van de benodigde onderdelen voorzien. Ook als het moeite kost deze te vinden.
Vroeg om een scharnier voor caravan. Was niet meer leverbaar. Bruggink stuurde een alternatief in de hoop dat dit zou werken. Zonder factuur, zonder verzendkosten! Geweldige service. In ben geeneens klant bij Bruggink.
Over het algemeen zeer positief, en vooral de werkplaats! Die is super.
Goede deskundige actie/reparatie bij lekkage bevestiging zonnepaneel.
Ondanks dat onze camper indertijd niet bij Bruggink gekocht is ben ik heel geduldig, vriendelijk, servicegericht en klantvriendelijk door Kristiaan van Bruggink Campers geholpen. Ik wilde matte drukknopjes/handdoekhaakjes en grepen hebben voor in onze camper. Hij is echt op zoek gegaan naar de gewenste onderdelen en heeft zelfs een paar verschillende grepen besteld en op zicht naar mij toegestuurd. Het heeft mij een ontzettend fijn gevoel gegeven om zo geholpen te worden. Geen enkele moeite was hem teveel. Niets anders dan lof. En dat is niks teveel gezegd. Nogmaals hartelijk dank Kristiaan!
Zeer goede, klantvriendelijke ervaring met dit bedrijf
Onze camper raakt defect , het is hoogseizoen , je wilt graag naar Duitsland/Frankrijk , welke dealer je ook vraagt niemand heeft tijd voor reparatie en defecte onderdeel bestellen duurt twee weken en montage als de vakantie voorbij is ! Ook Bruggink ziet het zelfde probleem . Maar alle zeilen worden bijgezet en een spoedbestelling via een super snelle koeriersdienst wordt geregeld en na 24 uur is het onderdeel vervangen en kan er afgereisd worden !! Ook de extra kosten voor de koeriersdienst werden niet doorberekend ! Hartelijk dank voor deze geweldige service en onze camper doet het weer perfect !
arrogantie ten top je word er niet serieus genomen zeg dan gewoon dat je niet wilt inruilen spreken elkaar allemaal tegen daar laten je gewoon 1 uur wachten tot er iemand bij je komt terwijl je een afspraak hebt
Op het moment dat je als klant binnen komt,iedereen zeer vriendelijk Wij hebben daar een camper gekocht, en daarna was de service super slecht,hebben zich zo ongeveer aan geen enkele afspraak gehouden. Al zouden wij hier onze volgende camper gratis krijgen,hoefden we hem nog niet! !!! Jammer dat je je zo kan vergissen in mensen !!!!!! Joke Stijger Katwijk
Geachte heer en mevrouw Stijger, Bedankt voor uw feedback. Na ontvangst van deze beoordeling ben ik direct op zoek gegaan naar de oorzaak. U heeft deze Hymer B564 uit 2002 gekocht in april 2105 en deze is in juli teruggeweest voor de cruise control. In september 2015 hebben we hem bij u in Katwijk opgehaald voor de laatste garantiepunten. Vanaf toen hebben we geen contact meer met elkaar gehad dus ik was benieuwd wat er aan de hand was. Telefonisch gaf u aan dat er niet direct iets aan de hand is maar dat twee jaar geleden het luchtfilter niet vervangen zou zijn. Het komt inderdaad voor dat indien mogelijk het luchtfilter gereinigd wordt ipv vervangen. Wanneer u mij dit twee jaar geleden had gevraagd had ik het direct opgelost. Ik ben in ieder geval blij dat we elkaar weer hebben gesproken en ik hoop dat u het in het vervolg meteen meldt wanneer we ons kunnen verbeteren. Veel plezier met de camper. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink
Afgelopen vrijdagavond tegen 8 uur \'s-avonds bij Bruggink in Almelo binnengelopen. We werden allervriendelijkst ontvangen door Dhr. Leon Bruggink en kregen direct een kop koffie aangeboden waarna de heer Bruggink op een zeer plezierige wijze op en groot TV scherm zijn aangeboden Campers aan ons toonde. daarna zelf nog even rondgekeken. Al met al een leuke kennismaking met Bruggink Campers.
Via vrienden/collega\'s in contact gekomen met Gideon Gevers van de vestiging Almelo. Gideon weet waarover hij praat en heeft aan de hand van van onze antwoorden/wensen ons meegenomen in de wereld van de campers. Uitermate professioneel en met een goed luisterend oor. Dank daarvoor. Op het moment dat wij echt klaar en toe zijn aan onze volgende levensstap komen wij zeker weer terug, ook al wonen wij in het westen van het land!
Vorige week mijn derde camper gekocht bij Bruggink, een betrouwbare partner met goede service en nazorg.
kwam informeren omtrent aankoop van een camper. aangezien ik ver van de zaak woon, vroeg ik hoe storingen verholpen zouden kunnen worden in relatie tot de bovaggarantie. De eigenaar (?) en de bedrijfsleider (?) schoten hierdoor kennelijk in de stress, want gingen buiten mijn gehoorsveld, maar wel voor mij zichtbaar, enige minuten staan smoezen. Het antwoord was uiteindelijk, dat ik bij een onder de garantie vallende reparatie naar Borculo zou moeten afreizen. Ik had het wel gehad en heb mijn biezen gepakt. Pfffff
Geachte heer van Veenendaal, Hartelijk dank voor uw opbouwende kritiek. Ik denk dat er sprake is van een misverstand. De BOVAG Garantie betreft inderdaad reparaties in een van onze werkplaatsen. Spoedeisende reparaties worden na overleg echter gewoon vergoed op basis van ons tarief. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink
Kamerlingh Onnesstraat 19
7271AZ Borculo
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.