Dinsdag29-05-12 ( zekering + nw. pomp .) Ik heb weer een echte sraal water uit keukenkraan en douch Bedankt.
Hebben goede ervaringen, zeker vwb de klantvriendelijkheid. Als we met een mankementje komen helpen ze ons of anders maken we een afspraak.
Wij vinden de wijze waarop Bruggink onze klacht behandeld meer dan top. De ervaring van het afgelopen jaar hebben ons wel tot hun vaste klant gemaakt.
Recent voor de 2e maal een andere camper gekocht bij Bruggink. Reden om terug te komen: een ruimhartige service zonder discussiepunten, persoonlijke aandacht, optimale service, en een advies waarin meegedacht wordt en je als klant ook wordt gewaardeerd!! Vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel van monteur tot verkoper en eigenaar. Kortom een plek voor camper of caravan die we iedereen van harte aanbevelen. Voor service en onderhoud en aanschaf van nieuw of gebruikt een adres waar je met een gerust hart naar toe kan, keer op keer!
Wij hebben Bruggink leren kennen via buren die vaste klant waren en tevreden over de service waren. Later hebben we ieder jaar een vochtmeting laten uitvoeren voor onze Knaus camper en veel camper onderdelen gekocht.
Heb goede ervaring met uw organisatie. Wordt altijd netjes teruggebeld of gemaild als er vragen zijn. Zowel bij de aankoop onze caravan als van een TV een zeer goede service. Prijzen zijn soms wat aan de hoge kant, echter staat hier tegenover dat de service zeer goed is. Dit mag wat kosten.
Ik ben zeer goed tevreden over dit bedrijf.Personeel vriendelijk en behulpzaam ook Dh.L.Bruggink hij is ons heel goed tegemoetgekomen.Ik raad iedereen die een Camper of Caravan wil aan gaan schaffen dit bedrijf te bezoeken. Mvg De Heer A.v.Santen
Tot nu toe prima omgang.
Onze ervaring is prettig en plezierig en bijna altijd correct
Erg prettig geholpen. Het bedrijf ligt er heel netjes bij. Wij zijn blij met onze Knaus Südwind en hopen er nog vele fijne vakanties mee door te brengen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
We hebben een Knaus Sun TI. We camperen al 6jaar en maken veel kilometers. Ook al verschillende keren mankementen gehad, maar alles is naar tevredenheid opgelost.
Bijzonder mooi en goed bedrijf. Familie bedrijven zijn veelal zeer betrokken met hun klant en doen NET even iets meer, qua service en contact, het zijn prettige mensen, vriendelijk en zakelijk. Dat spreekt ons aan, korte lijnen en geen gezeur. Ga zo door.
Prima ervaringen
Goede en professionele bedrijfsvoering
Nieuwe camper + accesoires gekocht. Camper arriveerde voor eind juni bij Bruggink. Afleverdatum pas 6 augustus. Men had meer dan anderhalve maand de tijd om alles rustig in te bouwen. Wat mij persoonlijk verbaasde was dat men tot en met de avond voor aflevering nog zaken moest inbouwen. Dit had tot gevolg, dat ik vind dat er bepaalde zaken niet netjes genoeg zijn ingebouwd. Ik heb dit tevens met Leon doorgesproken. Alevering vond ik op de zaterdagmiddag na 4 uuur te chaotisch. Ik vond ook dat tijdens de inbouw er toch wel beschadigen zijn onstaan. Afgesproken met Leon was, dat wat er op het lijstje stond aan euvels dit jaar dient te worden verholpen.
TOP! Na een goed begeleide occassion aankoop en aflevering in november 2009 blijft aandacht en service. Enkele voorbeelden;1.Tijdens vakantie in Italie valt de omvormer uit. Na telefonisch contact met Bruggink zijn we behoed voor een dure reparatie of onnodige nieuw aanschaf en werd de mogelijkheid geboden van een omruilapparaat (zo goed als nieuw en met normale garantie) Een jaar later werd zonder kosten een lastig te verkrijgen afgebroken douchedeursluitng opgestuurd. Toen ik naar de rekening vroeg was het antwoord;\"het opmaken van deze rekening kost meer dan het verlenen van de service\" 3 jaar na aankoop leek een alarm-afstand bediening defect. Ook na het vervangen van de batterij bleef de \"storing\". Na overleg met Bruggink heb ik de AB ter reparatie of vervanging gezonden. Wanneer Bruggink mij de rekening had gepresenteerd voor een nieuwe AB, had ik die betaald. Bruggink heeft echter na eigen onderzoek de batterij vervangen en slechts die kosten in rekening gebracht. Met deze laatste ervaring heb ik Bruggink gebeld om te bedanken voor de aanpak. Ik werd daarbij gewezen op deze rubriek. Graag schrijf ik daarom nu mijn ervaring. Dank.
2 caravans gekocht vanaf 1999 alsmede 2 campers.
Wij hebben september 2011 een gebruikte camper aangeschaft. Aflevering van deze camper was prima, met had alle tijd om alles prima uit te leggen. Enkele weken geleden na een paar keer korte vakanties te hebben gemaakt, kwam ik er achter dat de gasdrukveertjes niet goed functioneerde. Na 1 telefoontje had ik de volgde dag allemaal nieuwe gasdruk veertjes tegen zeer geschikte prijs (inkoop prijs). 3 weken geleden (camper inmiddels bijna 6 maanden) had ik problemen met de koelkast. Na 1 e-mail, direct de volgende dag werd ik terug gebeld, en de dag daarna kon ik direct terecht. Men heeft een printplaat vervangen. Tevens had ik problemen met het activeren van mijn satelliet abonnement. Het bleek een software probleem. Ze hebben direct dit verholpen.Dit allemaal viel onder de garantie. Prima service. Als laatste heeft de camper helaas een kleine schade opgelopen tijdens het uit de modder trekken. 1 foto gemaakt met de schade en een mailtje verstuurd. Direct de volgende morgen werd ik terug gebeld. Ik ben zeer tevreden met deze klant vriendelijkheid.
Kamerlingh Onnesstraat 19
7271AZ Borculo
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.