Wij hebben eind 2013 een tweedehands camper bij Bruggink gekocht en zijn daar zeer tevreden mee. Wij zijn ook erg tevreden over de service en nazorg die Bruggink geeft. Alle vragen en kleine problemen die we tijdens en na de garantietermijn hadden zijn accuraat, deskundig en tot onze volle tevredenheid afgehandeld. Kortom, Bruggink is een bedrijf waar we graag komen, ook al is het voor ons een kleine 200 kilometer rijden.
Ik heb al eerder een beoordeling gegeven. Ik kwam toen uit op een goede 8. Hoewel het slechts een cijfer is, welke al boven gemiddeld is zou ik het toch naar boven willen bijstellen. Na een schade (op weg naar Bruggink Almelo heb ik de camper bij de dealer achter moeten laten. Binnen een half uur wist ik dat de schade op korte termijn gerepareerd kon worden en mijn vakantie niet in gevaar kwam. Ik werd zelfs naar huis gereden. De schade was nog sneller gerepareerd en perfect uitgevoerd. Alles werd goed geregeld met de verzekering. Dus ook bij schade is het een topbedrijf. Het cijfer gaat dus omhoog naar een ruime 9!
Van de Fam. W.C.M Cents, woonplaats Te Dieren , provincie Gelderland . Onderwerp: het kopen van een Carthago Chic - C - Line I 4.3 camper bij Bruggink caravans en campers. Op vrijdag 07 maart 2014, werden wij Wim en Irma bijzonder klantvriendelijk ontvangen door de heer Leon Bruggink , algemeen directeur, in Borculo. Ook valt ons het zeer vriendelijke, behulpzaam , gastvrije en vakkundige personeel op. Wij hebben deze dag genoten van een hele klantvriendelijke gastheer die ons fijntjes uitleg gaf over de camper. Voor ons was dit de beste prijs - kwaliteit verhouding. Hierna hebben wij elkaar de hand gegeven en de koop gesloten. Bruggink is voor ons een betrouwbaar bedrijf. Wij voelen ons echt gewaardeerd als klant. De levering van de camper was stript en zoals afgesproken. Voor kwaliteit en klantvriendelijkheid staat. Bruggink voor ons op de eerste plaats.
Wij zijn al meer dan 30 jaar klant bij de Fa.Bruggink, dat hoeft dus geen verdere uitleg!!! Prima zaak.
Ik had elders een camper gekocht met 2 ontbrekende ontluchtins gootje in de zijraam. Het verkopende bedrijf heeft moeite om ze te leveren, tot de dag van vandaag niet!Ik heb met Bruggink gebeld en medewerker Gedion Gevers zegde na ontvangst gegevens e.e.a uit zoeken. De zelfde dag kwam het bericht dat men een paar op voorraad had en men deze per post ging verzenden, de volgende dag waren ze Thuis.Ondanks mijn aandringen beb ik nog geen nota ontvangen, wel de melding: Veel plezier er mee. Dit vind ik top van een bedrijf dat SERVICE hoog in het vaandel heeft!
Vriendelijk, klantgericht , voor de meeste klussen kundige monteurs. Er is maar één nadeel : vanuit Zuid-Holland ben je minstens een dag kwijt
Ronduit positief. Zeker de onder garantie verholpen kleine zaken. Bij aankoop van een2e hands camper zoek je eigenlijk op camper, het verkopende bedrijf krijg je er \'gratis\' bij. In het verleden met andere bedrijven enkele minder goede ervaringen gehad, dus is was positief verrast dat het ook beter kan. Na de koop zijn de gemaakte afspraken omtrent verandering en kleine herstel werkzaamheden prima verlopen.
Wij zijn heel tevreden over de service en klantvriendelijkheid van het bedrijf.
In 1999 onze eerste caravan bij Bruggink gekocht en in 2013 deze er ook ingeruild voor een nieuwe. Een teken, dat wij ons thuis voelen bij dit bedrijf. Erg prettig is het eerlijke advies. Men durft ook nee te zeggen, als men denkt, dat dit voor de klant beter is. Als er al problemen met de caravan zijn, dan worden deze snel en vakkundig verholpen. Dit was ook de reden waarom bij onze tweede caravan ook bij hen hebben gekocht/ingeruild.
Ik heb 2 campers bij de firma Bruggink gekocht.
goed
Een 2e hands camper bij Bruggink gekocht. Het 1e jaar geen problemen. Het 2e jaar volop. Garantietermijn was verstreken. Er viel dus niets te verhalen bij Bruggink. Een kleine opsomming. Allebei de accu\'s begaven het. Stroomvoorziening 220V kapot. Schoonwaterpomp defect. Diverse motorproblemen. Brandstofpomp kapot.Tot overmaat van ramp ging ook nog eens onze luifel kapot tijdens een zware storm. Wetende dat er niets meer te verhalen was op Bruggink (garantie voorbij), wilden we Bruggink toch laten weten wat ons was overkomen, en hebben een brief gestuurd met alles wat er was voorgevallen. We kregen een telefoontje met excuses voor alle ongemakken. We kregen een aanbod van een zo goed als nieuwe luifel met bijbehorende safaritent. we zouden er 750 Euro voor moeten betalen. voorwaar een goed aanbod waar we op in zijn gegaan. Bruggink hoefde niets te doen omdat het garantie-termijn was verstreken. Toch dit aanbod!! Bij het ophalen van mijn camper bleek Bruggink de hele camper nog eens had gecontroleerd op gebreken. Bij het afrekenen van de luifel en safaritent? Die hoefden we niet te betalen! Reden? Men was blij dat we deze brief geschreven hadden! Men was geen klant kwijt en konden een(re)actie hierop geven. Firma Bruggink, jullie hoefden niets te doen want het garantietermijn was verstreken, maar compenseerde alles ruimhartig met de luifel en safaritent. Verkopen is voor jullie leuk, maar daarna is service belangrijk!!! Bedankt voor de service en klantvriendelijkheid, en: \"de koffie smaakt bij jullie lekker\". Met vriendelijke groeten, Willem Severein en Ineke Wolff
Zeer vriendelijk sfeer en gezellig DESKUNDIG Team. MAAR WERKPLAATS ZOU NIET KLUSJES -KLANTEN ER TUSSENDOOR MOETEN NEMEN,WANT DIT GAAT TEN KOSTE VAN AFSPAAK KLANTEN EN DE KWALITEIT EN DE WERKTIJD VOOR DE AFSPRAAK-KLANT. EFFICIËNTIE ,EN MET TWEE MONTEURS OP MIJN KLUS LIJST ZOU IK IN DE HELFT VAN DE TIJD KLAAR GEWEEST ZIJN.DOOR VEEL AFLEIDING BIJ DE MONTEURS IS DE ACCURATESSE LAAG.(opbouwende kritiek van een niet deskundige.)
De AFloop werd uiteindelijk positief, maar de AANloop was verre van dat. Wij hebben lange tijd een heel erg vervelend gevoel gehad, het idee niet VERbonden te zijn met de zaak maar GEbonden. Het vertrouwen is flink geschaad, maar wel herstellende.
Fantastische verkoper en service in Borculo. Aan hem ligt het niet dat we al ruim een jaar wachten op een nieuwe luifel.dat wordt erg negatief ervaren.
Specifiek waren we op zoek naar een Hobby de Luxe Easy 495 UK. Deze stond er een te koop bij Bruggink in Borculo, aangezien dat we uit Eindhoven moesten komen hielden ze de caravan \"vast\" voor ons. Super! Na de caravan te hebben bekeken en de puntjes waar we tegen aanliepen te hebben besproken zijn we overgegaan tot koop van de caravan. Dat men zich aan afspraken houd bleek wel bij het ophalen van de caravan. Als nieuw was hij! Alles was volgens afspraak gerepareerd ,super goed gewassen en uiteraard met een nieuwe Bovag onderhoudsbeurt erop. Duidelijk is dat men weet waar men het over heeft, spreken met kennis van zaken. Vriendelijk en service gericht, ga zo door. Voor het hele team: bedankt! Familie Boonen uit Eindhoven
Ervaring is goed. We zijn erg prettig geholpen door de verkoper. Caravan (tweede hands) was echter niet goed schoon gemaakt.
Zeer goede ontvangst en uitleg over gebruik en mogelijkheden. Weten waar men het over heeft, spreken met kennis van zaken. Vriendelijk en service gericht.
1. De onderhandelingen over de prijs en voorwaarden van de gebruikte camper die we aangeschaft hebben bij uw bedrijf, verliepen in een prettige maar toch ook in goede zakelijke sfeer. 2. De camper zou gebruiksklaar opgeleverd worden. Toch moest ik nog vragen om de levering van gasflessen waarvan eerder gezegd was dat die meegeleverd zouden worden. 3. De volledige onderhoudshistorie van de camper zou meegeleverd worden. Dat is maar ten dele gelukt. 4. Het leveren van de Fiat \"rode moedersleutel\" is in het geheel niet gelukt. 5. De rondgang om en door de camper bij oplevering is door ons als zeer nuttig en noodzakelijk ervaren. 6. Er werd na een kort gebruik van de camper lekkage geconstateerd. Die achteraf twee oorzaken bleek te hebben en waarvoor we ook tweemaal binnen enkele dagen naar uw bedrijf moesten. Dit heeft veel invloed gehad op onze vakantie. Het werd geen Ardenne of Noord-Oost Frankrijk, maar de omgeving Almelo. Na de reparaties ontbrak het ons aan tijd om nog verder naar zuiden te rijden! Als de camper door Bruggink beter was gecontroleerd, dan hadden we niet met de lekkage te maken gehad. 7. In het algemeen is het afhandelen van garantie punten zeer soepel verlopen. Sommige eerst niet aangemelde zaken werden zonder mankeren toch verholpen. Enkele zaken waarvan sprake was dat ze eigenlijk niet onder garantie vielen werden tegen gereduceerde prijzen verholpen. Het blijft een proces van geven en nemen, maar ik ben er zeer tevreden over. Het heeft ons in iedergeval wel het gevoel gegeven dat we de camper bij een goed en betrouwbaar bedrijf gekocht hebben.
Hier wordt nog de tijd genomen om de klant te helpen kopen. De vriendelijke, deskundige en hulpvaardige wijze waarop dit gebeurt geeft veel vertrouwen bij de aankoop. En over de garantie, perfect, afspraak is afspraak. Wij bevelen Bruggink Caravans daarom graag aan bij vrienden en bekenden!!
Kamerlingh Onnesstraat 19
7271AZ Borculo
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.