Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede service, vriendelijk personeel alleen bij aflevering in het verleden van occasion caravan bleken meerdere visueel zichtbare items niet gerepareerd (dakluik, afzuiging keuken)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring. Zijn zeer tevreden. Met name over de chef werkplaats Tony.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nadat we de Carthago camper gekocht hadden liet de aflevering erg lang, te lang op zich wachten. Tijdens de koop was Gerry vriendelijk, maar na de aankoop keurde hij ons geen blik meer waardig; ging met de rug naar ons toe staan. De after-sales is uitstekend. Na mijn melding van EEN gladde band werden meteen beide banden vernieuwd. Een van de ramen lekte en de werkplaats heeft zonder te vragen alle ramen opnieuw gekit en zelfs de oude, overtollige kit bij de tankdop verwijderd. De onderdelen voor het schadeherstel achterzijde lieten veel te lang op zich wachten. De schade is wel keurig gerepareerd. Onderstaande vragenlijst heeft betrekking op de after sales.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig, ongedwongen sfeer en hulpvaardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben een mooie camper van jullie en zijn er heel blij mee. Maar de afhandeling van de garantie is bedroevend slecht. We zit al van begin december te wachten op stickers van de striping en we kunnen met de verzekering in de problemen komen omdat het alarm nog niet goed werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We kochten ruim 2 jaar geleden een nieuwe Hymer B594 en waren hier december 2015 voor een onderhoudsbeurt en enkele garantie afwerkpunten. Alles werd uitstekend opgelost. Afgelopen maart kwamen nog een paar puntjes naar voren en omdat we toch in de buurt kwamen even langs geweest. Ook deze puntjes nog steeds onder garantie opgelost en gelijk de navigatie ge-up-date. Prima service we blijven zeker bij dit bedrijf terug komen voor onderhoud en misschien ooit weer eens een nieuwe camper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ontvangst,vriendelijk en behulpzaam bij het oplossen van problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed bedrijf. Wij zijn prima geholpen. Garantie afhandeling is ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaringen en kundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

positief alle vragen worden serieus behandeld en je krijgt goed antwoord. Allen als je via e-mail reageerd komt er geen respons

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geachte heren Bruggink, Nu het hieronder beschreven probleem na veel moeite, geld en geregel is opgelost, doen wij u ,mogelijk ter lering , onze ervaring hiermee , toekomen. In 2010 kochten wij bij uw bedrijf een Knaus Südwind 500FU met veel opties, o.a. voorraam, hoge koelkast , douche, cassette luifel, e.d. Veel opties die de caravan zwaarder maakte . In december 2010 hebben wij de caravan opgehaald. Tot op heden zeer plezierig mee op vakantie geweest. Gemiddeld 10 weken per jaar. Afgelopen jaar moesten er wat onderhouds- ,garantie probleempjes verholpen worden, dan konden we er weer goed mee weg. Tot dan niets dan tevredenheid. Toen we de caravan ophaalden kregen we te horen dat deze toch wel een zware as last had met 1650 kg. Onze kleren, koelkastvulling en water e.d. zaten er nog niet eens in. Een as last van 1800 kg zou wenselijk zijn. Ons werd aan geraden de nodige spullen ( ruim 200kg) dan maar in de auto te vervoeren, En dit dan iedere keer naar de caravan over te hevelen en weer terug. Bij ons knapte er toen wat. Bij aankoop is ons daar niets over verteld, laat staan dat ons is geadviseerd een hogere as last b.v. 1800 kg te kopen. Toen wij de caravan kochten hadden wij een Landrover Defender 110 , nu hebben wij een Range Rover Sport. Goede auto’s om een hogere as last te trekken (Naar de trekkracht van de auto is bij de aankoop wel gevraagd) Wij zien het niet zitten iedere keer ruim 200 kg vanuit de caravan over te laden naar de auto. Bij nadere vraag, hoe dit op te lossen kregen we als oplossing , als we niet wilde overladen deze caravan maar in te ruilen voor één met een 1800 kg aslast. Kosten ruim +/_€ 8000,- Dat was alles wat Bruggink voor ons kon en wilde betekenen. Terwijl als we ,Bruggink en wij , bij de aankoop bij de les waren geweest, het slechts +/_ € 500,--extra zou hebben gekost. Via de Knaus site –contact –,waar wij ons probleem ook hadden neergelegd, zijn we gewezen op een bedrijf in Scherpenzeel, Trio Rep, waar een as(last) aanpassing mogelijk zou kunnen zijn. Toen wij Bruggink hiervan op de hoogte stelde ,was de reactie ,zeer goed mogelijk , kost ongeveer € 5000,--maar wij doen geen zaken met Trio Rep. U dient het zelf te regelen. Aldus hebben wij gedaan. Dit is nu gerealiseerd. Voor veel geld is er een zwaarder chassis en een zwaardere as geplaatst. Onze vraag is dus, hoe bovenstaande gang van zaken past in uw bedrijfsfilosofie. En bestaat er ook een zorgplicht van de leverancier ? Onze wens is, dat ons caravanplezier ook gesteund wordt door een goede relatie met de caravan leverancier. Gaarne uw reactie, bij voorbaat dank. Groet , Familie Eggink Zwolseweg 46a 8181AE Heerde 0578693631

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nuchtere Twents bedrijf waar klankvriendelijkheid en service nog steeds voorop staat. Goed prijs/kwaliteit verhouding. Assortiment van de winkel in Almelo is minder dan Borculo. Voldoende aanbod van campers/caravans in verschillende prijsklassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel vriendelijk geholpen elke keer dat ik het bedrijf bezocht. Na ophalen voor garantie werkzaamheden waren niet in een keer opgelost. Heb ik begrip voor er waren onderdelen niet. Na voor de tweede keer ophalen, na winterstalling trof ik een dop aan die ik niet kende en bijnjullie werd deze ook niet herkend. Later bleek deze van de watertank te zijn. Problemen waren wel verholpen. Verder vraag ik me af of de camper bij u overdekt gestaan heeft. Hij was nogal verweerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

deskundig en vriendelijk, als het mogelijk is ,wordt je gelijk geholpen, heb geen slechte ervaringen, en hoop dat dat zo blijft, veel keuze in occasions, zal zeker blijven komen bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben in juli 2015 een tweedehands camper gekocht bij Bruggink in Almelo. Voor de winterstalling was er een lekkage aan een van de dakluiken en hiervoor naar Almelo geweest. Conclusie op dat moment ws condens water. Na ophalen vanuit de winterstalling en de eerste week weg met de camper in maart begon het weer en bleek het lekkage te zijn bij het dakluik. kit rand was niet voldoende meer. Zie verder contact opnemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot op heden ben ik bijzonder tevreden en totaal geen spijt dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan. Manier van communiceren als zeer prettig ervaren, van de koop tot en met heden ( nu 2 jaar ) zeer tevreden. Eigen inbreng word gerespecteerd en er word met de klant mee gedacht. Kleine zaken die na de aflevering naar voren kwamen zijn keurig opgelost evenals een garantie geval. Ook bij een afspraak word nagekomen. Ik heb het bedrijf een klant bezorgd en die hebben tot nu toe alleen maar lof. Ben inmiddels opnieuw bezig om een nieuwe klant te bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na overleg kun je al minuut terecht voor wat voor een probleem dan ook. En wat belangrijk is, het wordt goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Servicegericht, deskundig, klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima. klantgericht en vriendelijk. service en after sales zijn uistekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden

Bedrijfsgegevens

Kamerlingh Onnesstraat 19

7271AZ Borculo

0545-271718

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.