Filters

8

Hele prettige ervaring

Ter oriëntatie stapten wij eind november binnen bij Bruggink om naar een camper te kijken. Er hangt een prettige sfeer in dit bedrijf, ze dringen je niets op maar proberen wel in te schatten wat je wensen zijn en spelen daar goed op in. We zijn heel prettig geholpen bij de aankoop van onze camper ( nieuw gebruikt). Bernand was betrokken nam de tijd en heeft veel uitgelegd, hierdoor verliep de aankoop heel prettig. Het is een bedrijf wat zijn afspraken nakomt, kortom een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Geen tips
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

Fijn bedrijf

Goed, vriendelijk en vakkundig. Aanrader. Fijn personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? .
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Goede service en vriendelijk personeel

Door onze caravanverzekering zijn we doorverwezen naar de schade afdeling van Bruggink. Door deze afdeling is de schade goed in kaart gebracht en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? huisvesting is al wat ouder
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? JA
10

Top ervaring!

Aan alles merk je dat Léon, Bernand en de andere medewerkers van Bruggink weten waarover ze het hebben. Vanaf het eerste contact tot na de aflevering hebben ze ons als toch wel kritische klanten met veel geduld en wijsheid geholpen. Voor een aankoop die zo belangrijk is als je droomcamper kunnen we Bruggink van harte aanraden. Ik kan me geen betere zaak bedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? De parkeerruimte rond de locatie in Almelo
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Gewoon goed!

Medio augustus in contact gekomen met verkoper Sander van de vestiging Bruggink in Borculo. Aansluitend oriënterend bezoek voor een nieuwe (op voorraad zijnde) Knaus camper. Prettig gesprek gehad met goede informatie, de week er na terug voor de aankoop van de camper. Verkoper Sander had zijn vakantie al aangekondigd en verkoper Rinie was al geinformeert en bij hem de aankoop gedaan. In de aanloop naar de aflevering nog aantal keren contact gehad en op de zaterdag voorafgaand aan de aflevering (na vraag van verkoper Sander of het okay was) werden er 14 whatsapp instructiefilmpjes van onze camper gestuurd. Reuze handig en er zat veel werk in! Prima aflevering op dinsdag 5 october!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? er is mijn inziens geen verbeterpunt!
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Super goed geregeld!

Goede service. Vriendelijke mensen. Ook in garantieperiode alles top afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Nvt
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Top service

Ik had een vervelend krakend geluid in mijn camper. Top behandeling door Toni. Kraak volledig verdwenen. Reparatie mooi uitgevoerd. En snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Alles is goed
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

uitstekend geholpen !!

Na een schade bijzonder prettig geholpen: vriendelijk, begripvol, oplossingsgericht, goede afspraken !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? niets, op dit moment bijzonder tevreden klant
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Problemen met de ABS uitstekend opgelost

De problemen begonnen al eind februari. Toen is gekozen voor revisie van de ABSpomp. Begin juni meldde het display in de camper opnieuw problemen met de ABS. Daarop is gekozen voor vervanging van de pomp. Daarmee is, hopen we, het probleem definitief opgelost. Geweldig hoe de mensen bij Bruggink met ons meegedacht hebben en gezorgd hebben dat het allemaal in orde kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? geen verbeterpunten
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
5

Bij verkoop geweldig geholpen, gaat helaas bij afhandeling garantie geval anders

In februari een gebruikte Home Car caravan gekocht, onze eerste caravan, we zijn toen keurig te woord gestaan en niks was te gek, gewoon goede uitleg en service toen. Uiteindelijk besloten de caravan te kopen, aflevering was ook prima. Na de eerste vakantie met de caravan in de meivakantie bleek het dakraam niet open te blijven staan en is een beugel van de deur afgebroken( dit laatste is onze eigen schuld). Dit gemeld en we konden de caravan brengen zodat er naar tussen de drukte door naar gekeken werd. Tot zover alles prima…. Er werd me bij het brengen voor reparatie ineens verteld dat onderdelen wel eens lastig zouden kunnen worden voor een Home Car omdat de fabrikant niet meer bestaat. Ze zouden het gaan onderzoeken en we zouden op de hoogte gehouden worden. Inmiddels staat de caravan al 6 weken bij Bruggink Caravans zonder ook maar iets gehoord of gezien te hebben. Nu heb ik op zich wel geduld maar 6 weken is wel heel lang, daarom dus toch maar eens langs gegaan. Bij binnenkomst weet niemand ergens van, zelfs niet de verkoper die bij het brengen samen met mij het dakraam nog bekeken heeft en vergeleken heeft met een andere Home Car caravan waar het dakraam wel goed functioneerde. Alles wordt maar een beetje weggelachen. Op mijn vraag waarom ze bij aanschaf niet verteld hebben dat het moeilijk/onmogelijk is om aan onderdelen voor een Home Car te komen kreeg ik het antwoord dat ze dat bij een verkoop toch niet gaan vertellen…… Aangeven dat ik liever een eerlijk advies had gehad en had dan waarschijnlijk ook een andere caravan aangeschaft om dat de verkrijgbaarheid van onderdelen als die nodig zijn zeker meeweegt voor mij. Ook vind ik het raar dat ik 6 weken lang helemaal niets gehoord heb, ook als iets (nog) niet lukt kun je op z’n minst even de moeite nemen om contact op te nemen. Voor mijn gevoel ben je bij aankoop Koning bij Bruggink caravans maar hoef je daarna helaas niet veel meer te verwachten….

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Mensen bij aanschaf eerlijker informeren en bij garantie afhandeling beter en sneller informeren
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE

Reactie van het bedrijf

Beste heer Lemmens, Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Wettelijk moet elke leverancier tot maximaal 10 jaar na productie onderdelen kunnen leveren. Uw Home Car is op dit moment 19 jaar oud. Bij alle caravanmerken van 19 jaar oud wordt de leverbaarheid van onderdelen steeds lastiger, ongeacht of het merk nog bestaat. Gelukkig zijn veel onderdelen universeel en kan er veel opgelost worden. De dakluikreparatie heeft inmiddels plaatsgevonden. We hebben tot heden gepoogd de kunststofstrip voor u te vinden maar tot op heden zonder resultaat. Mocht u graag een andere caravan uit onze voorraad willen selecteren met een jongere leeftijd dan doen we u een passend voorstel. Indien u de Home Car wenst te behouden is hij gereed voor afhalen en staan we bij onverhoopte mankementen natuurlijk voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink

10

Mijn ervaringen zijn uitstekend

In december hebben wij onze oude camper ingeruild voor n " voor ons" nieuw camper. Er werd goed naar onze wensen geluisterd, .Overplaatsen van sommige apparatuur van oude naar nieuwe camper gebeurde vakkundig.. Na 'n paar maal op pad geweest te zijn, kwamen verschillende mankementen aan het licht.Deze werden zonder probleem verholpen.Dit ook binnen de halfjaar gantietijd. We werden vriendelijk te woordgestaan en kregen duidelijk uitleg over gebruik van alles wat met de nieuwe camper te maken heeft. Kortom complimenten aan Bruggink Campers Almelo. Wij zouden hen zeker aanraden bij familie en of kennissen. Familie E Beenen/ Dvan Ruiten Arnhem

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Dat zouden we niet weten
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Buitengewoon klantvriendelijk, kundig, vakman.

We zijn zeer tevreden over de deskundige hulp van Tony. Hij gaf onze Eriba een nieuw dakdoek, heel erg netjes zit het er in! We zijn erg blij en komen graag terug.! Want ook tevreden over de Grote beurt, die is gedaan!Top bedrijf dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Zou het nu zo niet weten.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: Het aanbrengen van de nieuwe luifel.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
8

Fijne correcte afhandeling!

Prettige behandeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Geen idee.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Vriendelijk en deskundig

We zijn deze week heel goed en deskundig geholpen door Tony. Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Service hoog houden
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

Prima service en goede uitleg.

Met mijn Detleffs voor een schade, nieuw aan te brengen accessoire en storing naar Bruggink Borculo geweest en daar ontvangen door schade chef Tony Johannes. Grandioos behandeld. Neemt de tijd ook al is er door peroneepersoneelsgebrek een zware werkdruk. Legt goed uit wat en hoe de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Hoop dat Tony naar jaren mijn camper mag onderhouden. Martin Wulff Eibergen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Hopelijk dat er meer vakmensen gaan werken bij Bruggink
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Super service

Wij hadden stormschade aan onze camper. Ze hebben alles netjes weer in orde gemaakt Goed contact over en weer en we kregen de camper blinkend schoon weer terug. Top gedaanTony Dankjewel en een vriendelijke groet Familie Pampiermole

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Ga zo door zou ik zeggen
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
9

Geweldig goed bedrijf

Met onze schadecamper bij Toni geweest. Hij heeft ons erg goed geholpen. Contact met elkaar was goed hij stuurde nog foto’s wat er allemaal aan gedaan is. Wij zijn super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Volgens ons niets
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Deskundig en klantgericht

Onze eerste Knaus camper hier gekocht, waarbij wij uitstekend zijn bijgestaan door Gerrie Van Mastrigt ook bij inruil van onze caravan. Helaas was hij ziek tijdens de aflevering in maart maar prima vervangen door Sander, die voor ons instructiefilmpjes had gemaakt en van tevoren had opgestuurd zodat wij al aardig op de hoogte waren hoe e. e. a werkte. Tevens regelde hij vervoer van station Ruurlo, zodat wij met de trein konden komen, met recht een 5 sterren bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Voorlopig geen idee
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Geweldig!!!!!!

Voor de aanschaf van onze 1ste caravan zijn we superrrrr goed geslaagd bij Bruggink Borculo! Wat werden we goed geholpen door Bas. Hij legde ons alles enthousiast uit over de Eriba en nam hiervoor ruim de tijd. Vanwege corona moesten we even wachten op de uiteindelijke levering, voor ins geen probleem en ook tussentijds hadden we contact. Tijdens de definitieve overdracht/aankoop kregen we een nog uitgebreide uitleg over allerlei functionaliteiten een weetjes van de caravan. Werkelijk waar, echt super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Wij zouden het zo 1,2,3 niet weten!
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

Snelle en duidelijke hulp bij schade afhandeling

Onze caravan had een grote schade na de zomervakantie. Bruggink heeft de schade opgenomen en opties voor herstel (iom verzekering) gedaan en uiteindelijk de afhandeling van de verkoop voor ons geregeld. Alles op een prettige manier, snel en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? X
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
8

zeer prettig

bij onze aanschaf van een andere caravan zijn we zeer prettig geholpen. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Caravan is netjes en schoon afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? geen idee
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Wat fijne mensen en zeer behulpzaam

Al jaren klant, eigenlijk al van ouders en nu wij. We hebben een tijdje Eriba Nova caravan gehad, beviel ons prima. Nu de overstap gemaakt naar een camper, een Knaus. Die is voor ons niet vreemd, de ouders hebben ook een Knaus Azur en een Sudwind gehad. We hebben daar ook met regelmaat gebruik van mogen maken. De camper ziet er ook kwalitatief zeer goed uit, geven zelfs een dichtheidsgarantie van 10 jaar, welke fabrikant doet dit. Toch fijn dat zo'n bedrijf naar duurzame productie overstapt. Top gewoon, wij zijn daar zeer blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Gewoon fijn, top
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Super netjes afgeleverd

Bij de aflevering van onze caravan was werkelijk aan alles gedacht en meegedacht. Al met al zijn wij heel tevreden met onze nieuwe caravan en de aflevering door Bruggink.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Niets
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden

Wij komen al jaren bij Bruggink in Borculo en hebben al veel caravans bij Bruggink gekocht altijd KNAUS .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Andere reden
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? niks
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Goede service, denken goed mee

Wij hadden hagelschade aan onze camper. Bruggink(Tony) heeft dit zeer netjes afgehandeld. Zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Nvt
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd