Filters

9

Bruggink staat voor je klaar!

Eind juli 2021 hebben we bij Bruggink Almelo een camperbus besteld. Door allerlei onvoorziene oorzaken (covid, oorlog, etc.) hebben we lang op de camperbus moeten wachten. In verband met deze lange wachttijd hebben we twee keer een camperbus tegen gereduceerde prijs kunnen huren. De verkoper van onze camper is Kristiaan. Hij is een topverkoper! Hij communiceert open en eerlijk, luistert goed en is een vakkundig. Door de jarenlange samenwerking :) hebben we ervaren dat Bruggink Almelo werkt als een team! Van bezoeker in 2021 zijn wij klant geworden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper, Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Bruggink mag meer initiatief nemen naar de bezoeker/klant.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
2

Zeer slecht

Wij hebben in mei 2023 een Hymer tramp gekocht bij de firma Bruggink, en omdat wij zeer enthousiast zijn over het camper leven hebben wij besloten om een stap luxer te gaan. Echter de inruilprijs die de firma Bruggink ons wilde geven viel heel erg tegen. Wij moesten in 8 maanden meer dan € 5000,00 afschrijven terwijl wij bij hun een andere camper wilde kopen. Er was geen enkele onderhandelings mogelijkheid. Wij zijn zeer teleurgesteld in de firma Bruggink

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Klantvriendelijkheid en meer bechrip hebben als iemand binnen een jaar een andere camper wil kopen.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE

Reactie van het bedrijf

Beste heer Swagers, Bij inruil op een gebruikte camper geven we een lagere inruilprijs dan op een nieuw exemplaar, zeker als de waardes dicht bij elkaar liggen. Soms komen we er niet uit en ontstaat er geen overeenkomst, dat kan gebeuren. Even goede vrienden. Een beoordeling zou geen onderdeel moeten zijn van de onderhandeling. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink

10

Fantastische service

Fantastische service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Niets
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Bruggink Almelo, after sales staat daar echt nog op 1!

Onlangs een 2de hand camper gekocht bij Bruggink Caravans & Campers. Misschien wel de mooiste camper van Nederland! Inderdaad geen pakje boter maar 100% service is heden ten dagen geen abc-tje meer. Naast een geweldige 4x4 dag van Hymer in Spaarnewoude wist Bruggink mij nogmaals te verassen in service. Bij de afname van de camper waren een aantal beschadigde zwarte kunststof deurvergrendelingen vervangen door nieuwe in de kleur grijs. Benard vroeg mij of ik bezwaar had dat het geen zwarte kunststof vergrendelingen waren. Verdoofd door de opwelling van de aankoop gaf ik aan dat ik dat helemaal geen probleem vond. Nu enkele weken na de aankoop ontvang ik een pakketje met alsnog de zwarte vergrendelingen! Aangenaam verrast heb ik hem hiervoor bedankt en zelfs de moeite genomen om Bruggink Almelo via deze site aan te bevelen. Dit geheel tegen mijn 'principes' in. Dus heeft u interesse om een nieuwe of 2de hands camper te kopen ga dan vooral ook eens kijken bij Bruggink in Almelo. Service en klant vriendelijkheid staat daar echt nog op 1. Peter Loos, Heemskerk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? meer vestigingen openen in het westen van het land.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Geweldig behulpzaam

s’ maandags hadden we een ongelukje in onze Bürstner Solano waardoor alle 4 scharnieren van de toegangsdeur naar het badkamer afbraken en we met een losse deur in de camper zaten. Bruggink is helaas op maandag gesloten. We besloten naar Almelo te gaan en bij hen voor de deur te overnachten. De volgende ochtend om 9 uur was de deur weer keurig voorzien van nieuwe scharnieren en konden wij weer verder reizen. Mensen van Bruggink, ontzettend bedankt! Jullie zijn geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Ik zou het waarachtig niet weten.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
7

net bedrijf

Bruggink is een fijn bedrijf, die een prachtige Knaus camper heeft geleverd. Toch vinden wij dat de klant beleving echt nog wel wat omhoog kan. We hebben zelf vaak moeten nabellen over de status van de levering. Terwijl ons inziens dit gemakkelijk voor kan zijn. Onze verkoper Bernand heeft ons echter wel altijd welwillend te woord gestaan en keurig terug gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Klanten beleving optimaliseren
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
7

Behoorlijk goed

Sales ruim voldoende ook de oplevering Klacht bij werkplaats beetje afgewimpeld nog niet het goede gevoel aftersales moet kwaliteit nog blijken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Mogelijk aftersales
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
9

Perfecte service

Bij aanschaf van nieuwe caravan zeer goed geholpen door Gerrie En na afhandeling van reparatie door Tinie ook perfecte service Alle medewerkers vriendelijk Een bedrijf wat we zeker bij iedereen aanraden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper, Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Op dit moment geen idee
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Top

Een fijn bedrijf , oog voor de klant met zijn vragen en wensen. Je wordt ook als mensen gezien en herkend . Vriendelijk , duidelijke ,reacties, vlotte afwikkeling, afspraken worden duidelijk gemaakt en ook aan voldaan of anders terugkoppeling. Men neemt alle tijd en er is ruimte voor vragen , overweging , advies en je voelt geen verkoop druk. Een echte aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? ?? Ga vooral zo door voor zovercwij nu ervaren hebben
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Heel prettig contact en fijne schadeafhandeling.

Heb lang moeten wachten om de reparatie omdat in deze tijd onderdelen moeilijk te leveren zijn. Bruggink startte de reparatie snel na ontvangst onderdeel. Reparatie ziet er heel mooi uit en ... camper werd ook nog heel mooi gewassen. Was ik al van plan want na menig sneeuwbuitje zag hij er smerig uit. Al met al heel tevreden over de behandeling, reparatie en het contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? weinig
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Prima service bij schade

Onze camper ziet er weer helemaal goed uit. Zeer vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Nvt
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
9

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden hoe de verkopers met de klanten omgaan,de werkplaats lieden zijn ook toppers had opdracht gegeven om een deel van de fietsdrager te repareren hebben ze kostenloos vervangen alsmede de ken,.tekenplaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Zou dat op het moment niet weten.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

Helemaal goed!!

Gisteren 9 febr. ivm een terugroepactie naar Bruggink geweest. Kort en goed kan ik zeggen dat we uitstekend zijn geholpen. Tevens defecte printplaat koelkast vervangen. Overigens ook uitleg over de inhoud van de terugroepactie. Verder de vraag gekregen of er nog meer nagekeken moest worden. Gelet op de afstand die we moesten rijden is er meegedacht. Uitstekende service. Bedankt Bart!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Niet zozeer verbeteren maar let vooral op als je groot groeit dat de persoonlijke benadering blijft en verzand niet in een uitsluitend zakelijke cultuur!!
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
8

Hele prettige ervaring

Ter oriëntatie stapten wij eind november binnen bij Bruggink om naar een camper te kijken. Er hangt een prettige sfeer in dit bedrijf, ze dringen je niets op maar proberen wel in te schatten wat je wensen zijn en spelen daar goed op in. We zijn heel prettig geholpen bij de aankoop van onze camper ( nieuw gebruikt). Bernand was betrokken nam de tijd en heeft veel uitgelegd, hierdoor verliep de aankoop heel prettig. Het is een bedrijf wat zijn afspraken nakomt, kortom een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Geen tips
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

Fijn bedrijf

Goed, vriendelijk en vakkundig. Aanrader. Fijn personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? .
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Goede service en vriendelijk personeel

Door onze caravanverzekering zijn we doorverwezen naar de schade afdeling van Bruggink. Door deze afdeling is de schade goed in kaart gebracht en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? huisvesting is al wat ouder
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? JA
10

Top ervaring!

Aan alles merk je dat Léon, Bernand en de andere medewerkers van Bruggink weten waarover ze het hebben. Vanaf het eerste contact tot na de aflevering hebben ze ons als toch wel kritische klanten met veel geduld en wijsheid geholpen. Voor een aankoop die zo belangrijk is als je droomcamper kunnen we Bruggink van harte aanraden. Ik kan me geen betere zaak bedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? De parkeerruimte rond de locatie in Almelo
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Gewoon goed!

Medio augustus in contact gekomen met verkoper Sander van de vestiging Bruggink in Borculo. Aansluitend oriënterend bezoek voor een nieuwe (op voorraad zijnde) Knaus camper. Prettig gesprek gehad met goede informatie, de week er na terug voor de aankoop van de camper. Verkoper Sander had zijn vakantie al aangekondigd en verkoper Rinie was al geinformeert en bij hem de aankoop gedaan. In de aanloop naar de aflevering nog aantal keren contact gehad en op de zaterdag voorafgaand aan de aflevering (na vraag van verkoper Sander of het okay was) werden er 14 whatsapp instructiefilmpjes van onze camper gestuurd. Reuze handig en er zat veel werk in! Prima aflevering op dinsdag 5 october!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? er is mijn inziens geen verbeterpunt!
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Super goed geregeld!

Goede service. Vriendelijke mensen. Ook in garantieperiode alles top afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Nvt
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Top service

Ik had een vervelend krakend geluid in mijn camper. Top behandeling door Toni. Kraak volledig verdwenen. Reparatie mooi uitgevoerd. En snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Alles is goed
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

uitstekend geholpen !!

Na een schade bijzonder prettig geholpen: vriendelijk, begripvol, oplossingsgericht, goede afspraken !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? niets, op dit moment bijzonder tevreden klant
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Problemen met de ABS uitstekend opgelost

De problemen begonnen al eind februari. Toen is gekozen voor revisie van de ABSpomp. Begin juni meldde het display in de camper opnieuw problemen met de ABS. Daarop is gekozen voor vervanging van de pomp. Daarmee is, hopen we, het probleem definitief opgelost. Geweldig hoe de mensen bij Bruggink met ons meegedacht hebben en gezorgd hebben dat het allemaal in orde kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? geen verbeterpunten
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
5

Bij verkoop geweldig geholpen, gaat helaas bij afhandeling garantie geval anders

In februari een gebruikte Home Car caravan gekocht, onze eerste caravan, we zijn toen keurig te woord gestaan en niks was te gek, gewoon goede uitleg en service toen. Uiteindelijk besloten de caravan te kopen, aflevering was ook prima. Na de eerste vakantie met de caravan in de meivakantie bleek het dakraam niet open te blijven staan en is een beugel van de deur afgebroken( dit laatste is onze eigen schuld). Dit gemeld en we konden de caravan brengen zodat er naar tussen de drukte door naar gekeken werd. Tot zover alles prima…. Er werd me bij het brengen voor reparatie ineens verteld dat onderdelen wel eens lastig zouden kunnen worden voor een Home Car omdat de fabrikant niet meer bestaat. Ze zouden het gaan onderzoeken en we zouden op de hoogte gehouden worden. Inmiddels staat de caravan al 6 weken bij Bruggink Caravans zonder ook maar iets gehoord of gezien te hebben. Nu heb ik op zich wel geduld maar 6 weken is wel heel lang, daarom dus toch maar eens langs gegaan. Bij binnenkomst weet niemand ergens van, zelfs niet de verkoper die bij het brengen samen met mij het dakraam nog bekeken heeft en vergeleken heeft met een andere Home Car caravan waar het dakraam wel goed functioneerde. Alles wordt maar een beetje weggelachen. Op mijn vraag waarom ze bij aanschaf niet verteld hebben dat het moeilijk/onmogelijk is om aan onderdelen voor een Home Car te komen kreeg ik het antwoord dat ze dat bij een verkoop toch niet gaan vertellen…… Aangeven dat ik liever een eerlijk advies had gehad en had dan waarschijnlijk ook een andere caravan aangeschaft om dat de verkrijgbaarheid van onderdelen als die nodig zijn zeker meeweegt voor mij. Ook vind ik het raar dat ik 6 weken lang helemaal niets gehoord heb, ook als iets (nog) niet lukt kun je op z’n minst even de moeite nemen om contact op te nemen. Voor mijn gevoel ben je bij aankoop Koning bij Bruggink caravans maar hoef je daarna helaas niet veel meer te verwachten….

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Mensen bij aanschaf eerlijker informeren en bij garantie afhandeling beter en sneller informeren
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE

Reactie van het bedrijf

Beste heer Lemmens, Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Wettelijk moet elke leverancier tot maximaal 10 jaar na productie onderdelen kunnen leveren. Uw Home Car is op dit moment 19 jaar oud. Bij alle caravanmerken van 19 jaar oud wordt de leverbaarheid van onderdelen steeds lastiger, ongeacht of het merk nog bestaat. Gelukkig zijn veel onderdelen universeel en kan er veel opgelost worden. De dakluikreparatie heeft inmiddels plaatsgevonden. We hebben tot heden gepoogd de kunststofstrip voor u te vinden maar tot op heden zonder resultaat. Mocht u graag een andere caravan uit onze voorraad willen selecteren met een jongere leeftijd dan doen we u een passend voorstel. Indien u de Home Car wenst te behouden is hij gereed voor afhalen en staan we bij onverhoopte mankementen natuurlijk voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink

10

Mijn ervaringen zijn uitstekend

In december hebben wij onze oude camper ingeruild voor n " voor ons" nieuw camper. Er werd goed naar onze wensen geluisterd, .Overplaatsen van sommige apparatuur van oude naar nieuwe camper gebeurde vakkundig.. Na 'n paar maal op pad geweest te zijn, kwamen verschillende mankementen aan het licht.Deze werden zonder probleem verholpen.Dit ook binnen de halfjaar gantietijd. We werden vriendelijk te woordgestaan en kregen duidelijk uitleg over gebruik van alles wat met de nieuwe camper te maken heeft. Kortom complimenten aan Bruggink Campers Almelo. Wij zouden hen zeker aanraden bij familie en of kennissen. Familie E Beenen/ Dvan Ruiten Arnhem

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Dat zouden we niet weten
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Buitengewoon klantvriendelijk, kundig, vakman.

We zijn zeer tevreden over de deskundige hulp van Tony. Hij gaf onze Eriba een nieuw dakdoek, heel erg netjes zit het er in! We zijn erg blij en komen graag terug.! Want ook tevreden over de Grote beurt, die is gedaan!Top bedrijf dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Zou het nu zo niet weten.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: Het aanbrengen van de nieuwe luifel.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.