Vriendelijk personeel en doen er alles aan wat ze met je afspreken

Wij gingen kijken voor een VW Karmann Colorado uit 2005. Aan deze Camper zaten een paar dingen die opgelost dienden te worden. Kees van Dijk (de verkoper) gaf aan dat alles netjes zou worden opgelost. Bruggink heeft inderdaad alles opgelost. Wat zij beloven doen ze ook werkelijk. Wij zijn heel tevreden over de manier hoe ze bij Bruggink werken en het de klant naar hun zin maken.

Altijd behulpzaam, en staan met raad en daad klaar. Komen afspraken goed na is onze ervaring. We komen er nu meer dan tien jaar en hebben alleen maar goede ervaringen. Schept ons vertrouwen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een gebruikte Hymer Starline uit 2001 bezichtigd bij de Firma Bruggink.\r\nOmdat de verkoper Leon Bruggink deskundig en betrouwbaar op ons overkwam zijn wij direct tot aanschaf overgegaan .\r\nTijdens de thuisreis met de camper hoorden wij op hogere snelheid een vervelend geluid . Dit was ons tijdens de proefrit niet opgevalllen .\r\nThuisgekomen direct de klacht gemeld . Na het weekeinde boden ze aan de klacht aan de camper bij een ons vertrouwde garage te laten onderzoeken en een kostenanalyse te maken .\r\nOmdat dit niet helemaal bevredigend verliep wilden ze toch liever de camper weer terug naar Almelo om zelf de oorzaak en kosten beter te monitoren.\r\nHier was ik achteraf blij mee omdat bleek dat de automatische versnellingsbak moest gereviseerd worden.\r\nDeze kosten zijn zonder discussie door de firma Bruggink voldaan .\r\nDe camper is nu gewoon voor 100 % in orde .\r\nSuper van dit bedrijf en heb dan ook alle vertrouwen in een verdere samenwerking in de toekomst ondanks dat we daar een paar honderd kilometer voor moeten afleggen .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie ontvangst, we komen op een advertentie af betreffende een camper Carthago in bemiddeling. Camper ziet er niet uit, van de foto op de site niet te herkennen. Zo op het zicht mankeert er van alles aan, deukjes/ niet goed sluitende deuren/ slechte kitnaden/ smoezelig interieur/loshangende bekabeling etc. Maw zeer ontervreden, we zijn er speciaal voor omgereden. Teleurstellend en jammer.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorkomend, efficiënt en zakelijk behandeld door de afdeling magazijnbeheer!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte camper gekocht, gesproken over de mogelijke aflevering van ca 3 weken. Er moest een cruise control ingebouwd worden en de complete check. Daar wij om het weekend werken, had ik aangegeven dat we graag over 4 weken de camper wilden halen. Niet dus, problemen met de cruise control. Na 6 weken kunnen ophalen, wel frustrerend als je je kameraad had toegezegd hem het 5e weekend wel mee kon krijgen. Dan bij het ophalen staat de verkeerde camper gewassen en afgetankt voor je klaar. Beetje jammer allemaal, maar we gaan er wel vanuit dat we er een mooie tijd mee gaan beleven.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring en fijne medewerkers
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit het westen van het land naar Bruggink om een camper te bezichtigen, Omdat de accu leeg was hebben zij direct een nieuwe accu gemonteerd, tijdens de onderhandelingen zijn duidelijk zaken afegsproken die ook allemaal nagekomen zijn. Groot was onze vreugde toen bleek dat tijdens de oplevering meer zaken waar vernieuwd dan dat er besproken was. De huishoudaccu was vernieuwd, Nieuwe matten en zelfs de airco geserviced tevens zijn de koplampen gepolijst. Grote klasse
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies, geeft vertrouwen, prijs misschien wat aan de hoge kant. \r\nOplevering en uitleg prima.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met bruggink campers is uitstekend zij doen wat zij beloven ik heb een nieuwe\r\nCamper gekocht naar volle tevredenheid ondanks de afstand naar Almelo want ik woon in zuid Holland zou ik toch zeggen neem de moeite om er naartoe te gaan

• Service N.v.t.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kochten bij Bruggink een gebruikte Dethleffs caravan. De verkoper was zeer correct en ook standvastig over de prijs. Hij noemde een korting omdat we niets in hoefden te ruilen en daar hield hij aan vast. Dat hebben we als duidelijk en prettig ervaren. Bij de aflevering werd alles uitgebreid uitgelegd en konden we gaan genieten. Toen we 2 maanden later een garantie geval hadden werd ook dit correct opgelost. We zijn zeer tevreden over Bruggink
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisterenmorgen op een zeer prettige en deskundige manier geholpen bij Bruggink campers in Almelo\r\nZijn op zoek naar een camper die bij ons \r\npast \r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht. Een aantal malen zaken niet of niet juist afgehandeld. Tot 2x toe mij voor niets 150 km laten rijden. Voorbeeld: ogen voor luifel 1e keer niet gemonteerd. Na montage bleken ze volledig verkeerd te zijn gemonteerd, dus nog een keer naar Borculo. Ik wordt op zaterdag gebeld dat de caravan klaar is en maak afspraak deze de week er op te komen halen. Benodigde garantieklussen waren slechts deels uitgevoerd. Dus voor Jan met de korte achternaam naar Borculo gereden Toen werd wel het aanbod gedaan, we komen de car. wel brengen als hij klaar is. Dat mocht ook wel. Ik ga een ander onderhoudsbedrijf zoeken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enige malen contact gehad met Igmar i.v.m. levering van onderdelen voor onze 20 jaar oude Knaus camper. Zijn vriendelijkheid, correctheid en snelheid in het toesturen van de gewenste onderdelen is voor mij een reden voor een Pluim.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Half december vertrokken met mijn rijdend huis, een Carthago Chic E-line, want ik woon erin. Bestemming Oostenrijk voor een winterperiode van ruim 2 maanden. Dat een Carthago van grote klasse is, had ik het afgelopen jaar al gemerkt en deze periode heb ik met alle weersomstandigheden te maken gehad: hevige regen, storm, zware sneeuwval en strenge vorst. Maar voor de Carthago geen enkel probleem! Alles deed zijn werk, geen centje last. Het was een zeer comfortabel verblijf. Hulde natuurlijk voor de bouwers van Carthago, maar zéker ook voor de mensen bij Bruggink Campers in Almelo! Met hun deskundigheid, goede service en kwaliteit hebben ze mijn rijdend huis perfect winterklaar gemaakt! Op naar de lente!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas op! Verhuurprijzen op de website kunnen te laag zijn!\r\n\r\nAfgelopen zaterdagavond hebben we een mooie (verhuur-) camper gevonden op de website van Bruggink die nog beschikbaar was voor de periode die we graag wilden, voor een bedrag van € 994,00 per week. De dinsdag erop meteen gebeld om een afspraak te maken om de camper te bezichtigen en de huur verder rond te maken.\r\n\r\nHelaas werd ons aan het einde van dit telefoongesprek verteld dat de prijs op de website onjuist was en niet € 994,00 maar € 1141,00 per week moest zijn. Bovendien bleek er al een boeking voor deze camper te zijn voor die periode (terwijl deze op de website nog beschikbaar was), dus konden we hem ook niet meer krijgen voor de eerstgenoemde prijs. Dat was dus een enorme teleurstelling!\r\n\r\nTip: Bel dus eerst met Bruggink of alle informatie op de website, inclusief de getoonde prijs en beschikbaarheid van de camper klopt, alvorens u te verheugen!
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel accuraat en een alternatief ivm hoge kosten
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende dienstverlening bij uitleg gebruik Camper. Ruim tijd uitgetrokken en veel nuttige tips gegeven. Bas is een ervaren en gepassioneerde medewerker, met veel kennis van zaken.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste kontakt uitstekend. Wij kwamen uit Ierland om een 2de hands caravan te kopen en konden ons alleen voorbereiden via telefonisch - en mail contakt en via de info van internet. Met Bruggink verliep dat erg goed en dat schepte ook vertrouwen om bij hen de caravan te kopen. Aldaar werden we zeer vriendelijk ontvangen. De caravan werd binnen een paar dagen gebruiksklaar gemaakt en we kregen een uitgebreide instructie. Bedankt Sander!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Geachte heer Kruithof, Toen u vrijdag op de zaak was hadden we zojuist te horen gekregen dat mijn vader, de heer Bruggink, de oprichter van ons bedrijf overleden was. We waren hier dusdanig van onder de indruk dat u niet de ontvangst heeft gehad die u verdiende. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Bedankt voor de tip over het stof op de caravans, ze worden op dit moment gewassen. Hopelijk krijgen we van u nog een keer een herkansing. Met vriendelijke groeten, Leon Bruggink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede service bij het telefonisch bestellen via magazijn (K.S.) van een achterlicht unit voor mijn hymer camper.

Over Bruggink Caravans & Campers