Vooral de afdeling onderdelen Borculo is zeer goed !!!

Via deze weg wil ik Ingmar bedanken voor zijn snelle en fijne afhandeling van de onderdelen.

Omdat ik een speciale bestelling had, en Bruggink 1 van de drie bedrijven in NL is die dit konden leveren, ben ik erg blij dat dit zo snel en goed geleverd is. Bij het ophalen een lekker kopje koffie gehad en zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Ook als je kleine dingen koopt bij Bruggink is de klant koning. Dit is lang niet overal zo. Top bedrijf met mooie occasion’s, goede uitstraling en eigen garage.

Geweldig vriendelijk en deskundig personeel

Na een lange zoektocht uiteindelijk de ideale camper gevonden. Best spannend voor de eerste keer. Wij werden geholpen door Sander en dat was top. Vriendelijk deskundig en prettig in de communicatie. De camper bevalt goed. Goed afgeleverd en bij vragen waren zij altijd bereid om je te woord te staan. Een fijn bedrijf waar wij een heel goed gevoel bij hebben. Wij gaan daardoor ontspannend met de camper op stap. Bedankt hier voor.

Gewoon super

Camper gekocht in Borculo afgeleverd in Almelo zowel in Borculo als in Almelo zeer vriendelijk ook de kennis van hun product super . Ik had een garantie probleempje dat lag bij fiat ga maar naar de garage was geen enkel probleem gewoon super . De firma is zeker aan te bevelen .

Heel goed

Ik heb vorig jaar een caravan gekocht en kreeg netjes voor het aflopen van de garantie termijn een brief. Hierin de mogelijkheid om problemen nog te laten herstellen. Super netjes.

Vriendelijk nemen de tijd en deskundig

6 juni onze nieuwe camper opgehaald prima uitleg gehad Daarna onderweg nog telefonisch ondersteuningen gehad bij wat probleempjes Na twee weken even terug voor een nood reparatie even snel tussendoor En drie maanden 11000km en 10 landen te hebben doorkruist later afspraak voor wat garantie reparaties alles snel en vakkundig gerepareerd en opgelost Kunnen nu weer lekker verder Spanje Portugal we komen eraan Met dank aan het team van Bruggink Borculo Mvg. John en Els

Niet weer doen

IN okt 2018 bij verkoperBas een knaus sudwind gekocht van 2013 de opmerking van BAS de caravan wordt helemaal nagekeken en met 12 maand garantie ik bedenk dat Bas bedoelde als wielens er mee wegrijd dan kijk ik hem na achter zit kussen rits stuk kachel , wc mover en nog een aantal kleinnig heden tot overmaat ging de koelkast tijdens de vakantie stuk Peter heeft alles opgelost maar ik zal niet gouw weer bij Bas kopen zelf heb ik 32 jaar in de verkoop gezeten maar niet op deze manier

Vriendelijk personeel en doen er alles aan wat ze met je afspreken

Wij gingen kijken voor een VW Karmann Colorado uit 2005. Aan deze Camper zaten een paar dingen die opgelost dienden te worden. Kees van Dijk (de verkoper) gaf aan dat alles netjes zou worden opgelost. Bruggink heeft inderdaad alles opgelost. Wat zij beloven doen ze ook werkelijk. Wij zijn heel tevreden over de manier hoe ze bij Bruggink werken en het de klant naar hun zin maken.

Altijd behulpzaam, en staan met raad en daad klaar. Komen afspraken goed na is onze ervaring. We komen er nu meer dan tien jaar en hebben alleen maar goede ervaringen. Schept ons vertrouwen!

Onlangs een gebruikte Hymer Starline uit 2001 bezichtigd bij de Firma Bruggink. Omdat de verkoper Leon Bruggink deskundig en betrouwbaar op ons overkwam zijn wij direct tot aanschaf overgegaan . Tijdens de thuisreis met de camper hoorden wij op hogere snelheid een vervelend geluid . Dit was ons tijdens de proefrit niet opgevalllen . Thuisgekomen direct de klacht gemeld . Na het weekeinde boden ze aan de klacht aan de camper bij een ons vertrouwde garage te laten onderzoeken en een kostenanalyse te maken . Omdat dit niet helemaal bevredigend verliep wilden ze toch liever de camper weer terug naar Almelo om zelf de oorzaak en kosten beter te monitoren. Hier was ik achteraf blij mee omdat bleek dat de automatische versnellingsbak moest gereviseerd worden. Deze kosten zijn zonder discussie door de firma Bruggink voldaan . De camper is nu gewoon voor 100 % in orde . Super van dit bedrijf en heb dan ook alle vertrouwen in een verdere samenwerking in de toekomst ondanks dat we daar een paar honderd kilometer voor moeten afleggen .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goeie ontvangst, we komen op een advertentie af betreffende een camper Carthago in bemiddeling. Camper ziet er niet uit, van de foto op de site niet te herkennen. Zo op het zicht mankeert er van alles aan, deukjes/ niet goed sluitende deuren/ slechte kitnaden/ smoezelig interieur/loshangende bekabeling etc. Maw zeer ontervreden, we zijn er speciaal voor omgereden. Teleurstellend en jammer.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Voorkomend, efficiënt en zakelijk behandeld door de afdeling magazijnbeheer!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gebruikte camper gekocht, gesproken over de mogelijke aflevering van ca 3 weken. Er moest een cruise control ingebouwd worden en de complete check. Daar wij om het weekend werken, had ik aangegeven dat we graag over 4 weken de camper wilden halen. Niet dus, problemen met de cruise control. Na 6 weken kunnen ophalen, wel frustrerend als je je kameraad had toegezegd hem het 5e weekend wel mee kon krijgen. Dan bij het ophalen staat de verkeerde camper gewassen en afgetankt voor je klaar. Beetje jammer allemaal, maar we gaan er wel vanuit dat we er een mooie tijd mee gaan beleven.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prima ervaring en fijne medewerkers

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Vanuit het westen van het land naar Bruggink om een camper te bezichtigen, Omdat de accu leeg was hebben zij direct een nieuwe accu gemonteerd, tijdens de onderhandelingen zijn duidelijk zaken afegsproken die ook allemaal nagekomen zijn. Groot was onze vreugde toen bleek dat tijdens de oplevering meer zaken waar vernieuwd dan dat er besproken was. De huishoudaccu was vernieuwd, Nieuwe matten en zelfs de airco geserviced tevens zijn de koplampen gepolijst. Grote klasse

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Goed advies, geeft vertrouwen, prijs misschien wat aan de hoge kant. Oplevering en uitleg prima.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Mijn ervaring met bruggink campers is uitstekend zij doen wat zij beloven ik heb een nieuwe Camper gekocht naar volle tevredenheid ondanks de afstand naar Almelo want ik woon in zuid Holland zou ik toch zeggen neem de moeite om er naartoe te gaan

• Service N.v.t.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wij kochten bij Bruggink een gebruikte Dethleffs caravan. De verkoper was zeer correct en ook standvastig over de prijs. Hij noemde een korting omdat we niets in hoefden te ruilen en daar hield hij aan vast. Dat hebben we als duidelijk en prettig ervaren. Bij de aflevering werd alles uitgebreid uitgelegd en konden we gaan genieten. Toen we 2 maanden later een garantie geval hadden werd ook dit correct opgelost. We zijn zeer tevreden over Bruggink

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Gisterenmorgen op een zeer prettige en deskundige manier geholpen bij Bruggink campers in Almelo Zijn op zoek naar een camper die bij ons past

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht. Een aantal malen zaken niet of niet juist afgehandeld. Tot 2x toe mij voor niets 150 km laten rijden. Voorbeeld: ogen voor luifel 1e keer niet gemonteerd. Na montage bleken ze volledig verkeerd te zijn gemonteerd, dus nog een keer naar Borculo. Ik wordt op zaterdag gebeld dat de caravan klaar is en maak afspraak deze de week er op te komen halen. Benodigde garantieklussen waren slechts deels uitgevoerd. Dus voor Jan met de korte achternaam naar Borculo gereden Toen werd wel het aanbod gedaan, we komen de car. wel brengen als hij klaar is. Dat mocht ook wel. Ik ga een ander onderhoudsbedrijf zoeken.

Enige malen contact gehad met Igmar i.v.m. levering van onderdelen voor onze 20 jaar oude Knaus camper. Zijn vriendelijkheid, correctheid en snelheid in het toesturen van de gewenste onderdelen is voor mij een reden voor een Pluim.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires