startprobleem snel verholpen

Super klantvriendelijke monteur met verstand van zaken.

Top service, zonder meteen de hoofdprijs te vragen

Raam ging niet meer dicht, is gerepareerd. Geen problemen meer

uitstekend geholpen overleg over reparatie

reparatie auto prima uitgevoerd leenauto gehuurd stond avond te voren klaar 100% score

Goed gecommuniceerd

X

Netjes en correct afgehandeld.

Prima !

Het was de 1e keet dat ik bij deze garage was. Prima, nette service. Ik kom weer terug

Erg fijn geholpen.

Ik had mijn auto vorig jaar bij Autoservice Bakker gekocht . Nu tijd voor de service beurt, afspraak gemaakt voor na mijn vakantie . De auto was snel klaar en de kosten vielen ook mee. Ik was verrast ,want me automatten waren ook schoon gemaakt . Ik was erg tevreden

Zoals altijd vertrouwd

Prijs/kwaliteit is prima. Prettig te woord gestaan

Ga zo door

Vriendelijke mensen en snel geholpen

uitstekende service!

Andere auto gekocht. Deze laten keuren en APK gedaan bij Autoservice Bakker. Keurig vooraf gebeld over de kosten/ uit te voeren reparaties.

Klant vriendelijk en behulpzaam super

Helemaal top!

Auto wordt direct gemaakt als je belt voor een probleem. Vervangend vervoer is dan meteen beschikbaar. Als er wat vervangen wordt dan kan je het altijd bekijken. Zodat je weet dat het echt kapot was. Dus ik ben helemaal tevreden met de service.

Ze doen wat ze beloven, en ietsje meer.

Mooie slogan die vaak wordt gebruikt in trainingen. Bakker doet het wel. Al jaren! Zie je niet zo veel tegenwoordig.

Top al jaren klant eerst bij vader en nu bij zijn zoon Geïnformeerd worden over de kosten en de afspraken na komen Een al jaren tevreden klant

Altijd prima geholpen leuke mensen en zeer vriendelijk

Nette ontvangst en betrouwbare indruk

Keurig van tevoren een opsomming van de noodzakelijke reparaties. Ga met een safe gevoel weer op pad.

Ben prima geholpen.

Het opbellen om mogelijke reparaties te doen, komt bij mij goed over.

Goed geregeld weer.

Goede service en duidelijke afspraken.

Prima garage

Vakmanschap en goeie service

Positief

Worden op vakkundige en plezierige wijze geholpen

Mooi bedrijf met oprecht goede vakmanschap

Fijne mensen waar je graag langs gaat. Een polo gekocht die geweldig is afgeleverd en afspraken komen ze na. Kortom voor een occasion of nwe auto zeker aan te bevelen!!!

Altijd zeer tevreden

Bellen altijd netjes voor overleg, informeren je op tijd over je verloopdatum van de apk, leenauto ook nooit een probleem en t belangrijkste; al je problemen worden netjes opgelost en besproken.

als vanouds!

klantvriendelijk en vertrouwd, maar wel professionele servidce.

Fijn dat ik dezelfde dag nog kon komen voor de autokeuring.