Service is prima, komen afspraken goed na Communicatie is goed

Klantvriendelijk! Duidelijke uitleg waarom bepaalde zaken vervangen moeten worden.

Altijd vriendelijk, correct en persoonlijk geholpen.

Ik word er altijd netjes, vriendelijk en vlot geholpen. Altijd vooral even een telefoontje over het noodzakelijke onderhoud, eventuele mankementen en een voorspelling van de kosten. In overleg besluiten we dan bepaalde dingen wel, niet of later te doen. Geen verrassingen. Kortom, ik vertrouw ze voor 100%.

vakkundig, klantvriendelijk, helder

Zijn altijd duidelijk in wat er gaat gebeuren en komen niet met onverwachte of gekke zaken achteraf.

Super tevreden.

Alles goed en netjes uitgevoerd.

Kundig, goed advies goede kwalitiet en klantvriendelijk

Je wordt technisch en op kosten goed geadviseerd over de werkzaamheden. Keurige garage en klantvriendelijk.

Fan van Bakker

Goed en snel geholpen zoals altijd super bedrijf

Prima bedrijf

Prettige garage

Voor het eerst geprobeerd en dat is goed bevallen

Tevreden

leuke medewerkers en goede service.

Super goed

Top bedrijf

Mijn probleem kon niet direct worden opgelost. Er werd meegedacht en een voorstel gedaan om het probleem op een andere manier op te lossen.

Fijne zaak!

De APK voor mijn auto liep anders dan gepland aangezien er een hoop mis was met de auto. Er kon mij heel duidelijk worden uitgelegd wat precies het probleem was. Heel vriendelijk personeel en prima service. Fijne zaak om te komen!

Prima de lux

Klantvriendelijk

Geweldige service

Klantvriendelijk, informatief en snelle afhandeling.

Prima service , heel persoonlijke benadering

Top geregeld

Zoals gewoonlijk prima.

Goed contact. Eerlijk, prijs/kwaliteit verhouding is ook goed

uitstekende garage met prima service

Afspraken worden altijd nagekomen en een klantvriendelijke opstelling!

Kon er snel terecht op de gewenste dag. Auto ook nog dezelfde dag klaar, helemaal blij.

Altijd goede service

Staan altijd klaar met snelle en practische oplossingen. Zeer prettig.

Fijne adequate voor informatie

Stelde t zeer op prijs dat ik tevoren werd gebeld nadat t vooronderzoek had plaatsgevonden. Voorkomt negatieve verrassingen achteraf. Bij aflevering van de auto bleek dat volgens afspraak alleen de noodzakelijke reparaties hadden plaatsgevonden (mede in verband met de leeftijd van dee auto) en dat voor een alleszins redelijke prijs.

De service is altijd prima in orde.

Mijn ervaring is dat ik altijd bijzonder prettig geholpen word. De auto wordt goed nagekeken en als later blijkt dat er iets niet in orde is, dan is het service van de zaak. Top garage, vertrouwd en betrouwbaar.

Super geholpen.

Fijn personeel en heel goed en fijn geholpen. Hebben zelfs de auto na reparatie thuis gebracht.

Goede service,uitleg en reparatie voor een redelijke prijs

Goede uitleg over de onderdelen die vervangen worden.

altijd top

Geen gekke dingen. Gewoon goed.