Geweldige service met net dat beetje extra

Zeer deskundig advies en je krijgt je auto weer tiptop in orde mee

altijd tijd altijd goed

Vriendelijk personeel, kon snel terecht!

Vriendelijk en snel geholpen, kon na een telefoontje mijn auto dezelfde dag brengen, goed op de hoogte gehouden wat er moest gebeuren met de auto, top geregeld.

briljand geholpen

problemen met de ruitenwisser snel verholpen

Snelle en prima service

René bedankt . Hij rijdt weer héérlijk! En wat een snelle service!

Prima autogarage

Onze auto kan altijd vrij snel gemaakt worden, dat is fijn. Ook zijn ze vriendelijk.

Vriendelijke professionele service.

De auto moest apk gekeurd worden en het was tijd voor een onderhoudsbeurt. De medewerker kon aan de hand van de onderhoudshistorie een inschatting maken of een grote of kleine beurt nodig was. Tijdens de onderhoudsbeurt kwamen zij bijzonderheden tegen, alvorens een en ander te vervangen werd dit telefonisch keurig uitgelegd. De kosten konden direct worden gemeld. Geen verassingen dus en weer keurig netjes geholpen.

TOP

Na snel en gemakkelijk een afspraak hebben gemaakt word je ook erg goed op de hoogte gehouden en de reperatie worden ook snel gegaan en alles voor een mooie prijs!!

Snel en adequaat opgelost

Accu was leger dan leeg en net een maand oud. Binnen een uur stond een monteur op de stoep met een jumpstarter waarna de auto naar de garage gereden kon worden. Daar werd mankement geconstateerd en gerepareerd. Top service!

Vakkundig

Al jaren prima ervaring. Goed adres voor vakkundig dienstverlening bij aanschaf en onderhoud van de auto.

Super service

Savonds neerzetten Volgende ochtend diagnose Smiddags weer draaien 💪🏼💪🏼

Wederom prettig en vakkundig geholpen.

Goede ontvangst, leenfiets stond klaar en afspraak over overleg over te verrichten werkzaamheden is nagekomen.

Gewoon top!

Goede snelle service en denken met je mee! Gewoon top bedrijf.

Eerlijk vakkundig bedrijf.

Apk en klein beurtje en slot kofferbak vernieuwd .Netjes gebeld over de kosten , alles keurig op papier betreft gemaakte kosten. . Tot volgend jaar..

Ben uitermate tevreden

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, accuraat, informatief

...

Betrouwbaar bedrijf en goede service

Klantvriendelijk, servicegericht, goede communicatie

Uitstekend!

Zeer vriendelijk geholpen, top service, en nog koffie toe! Dus prima, al jaren klant tot volle tevredenheid! Wens jullie succes, en tot de volgende keer. Groet, Gerard Deijs

Snelle service. Fijn dat er een fiets beschikbaar is.

Prima!!

Vriendelijke mensen,prima service, snelle hulp en koffie toe terwijl u wacht

Goed geholpen door een betrouwbare autogarage.

Vandaag ben ik wederom weer goed geholpen door een betrouwbare en een zeer deskundige automonteur van autoservice Bakker. Om die reden is mijn rapportcijfer een 10. Jullie hebben uitstekend vakwerk geleverd en jullie blijven me als loyale klant terug zien als mijn auto weer APK gekeurd moet worden. Groeten Alex Vader

Wordt altijd netjes en snel geholpen.

Klantvriendelijk. Altijd overleg over evt.extra reparaties en kostenbegroting. Als het eens wat langer duurt, altijd even een telefoontje. Al met al een aanrader.

Klantvriendelijk en service gericht

Netjes geholpen, en vriendelijke gasten. Met kennis van zaken

Prima garage

Prima garage en bij dure reparaties word je altijd even gebeld voor overleg.