Fijne garage waar met je meegedacht wordt.

Super zeer goede servicemonteurs

Zeer prettige en kundige monteurs! Leggen alles duidelijk uit over hoe en wat. Zeer betrouwbare mensen, ben niet voor niets weer terug bij mijn vakkundige garage.

Wij zijn heel tevreden over jullie service omdat wij snel zijn geholpen op een klantvriendelijke man

Snel geholpen en voor een mooie prijs.

Goede service en overleg over de nodige handelingen.

Super service

Behulpzaam en vriendelijk Goede service, en snel geregeld

Klantvriendelijk en goede service

Goede service; als er ook maar iets is bijv. een lampje dat brand word ik goed geholpen. Word goed gestuiterd en vakkundig geholpen.

Klantvriendelijke en deskundige service

Het maken van de afspraak voor een grote servicebeurt voor mijn Mercedes-B alsmede de uitvoering van de werkzaamheden verliepen deskundig, conform afspraak en klantvriendelijk. De auto werd ook nog eens van binnen en van buiten keurig schoongemaakt. Een prettige eerste ervaring met dit bedrijf.

Goef

Correcte service

Zoals altijd zeer vlot en bekwaam en duidelijk

Op.korte termijn kwam er een oplossing voor de mankementen aan onze auto. Ze zijn altijd goed bereikbaar, denken mee en laten altijd weten hoe het er voorstaat.

Ik kon op mijn voorkeur dag terecht en de communicatie is ook goed verlopen. Een leenfiets gekregen voor de uren dat ik mijn auto kwijt was.

Heel goed.

Werd heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Goede service. Ook als je onverwachts komt wordt je bijna direct geholpen. Even wachten? Dan thee of koffie.

Prima deskundige service/onderhoud en vriendelijke mensen

Prima deskundige service/onderhoud en vriendelijke mensen

Top en juist

Zoals het hoort

prima goede service

Vanwege Apk keuring en onderhoud van mijn bus

Klantvriendelijk

perfect

werd heel vriendelijk behandeld

Goede en accurate service

De auto gebracht voor een beurt, ze brengen je op de hoogte mocht er wat mankeren.

goede service

goede service prima prijs kwaliteit

als van ouds, snelle en vriendelijke APK keuring

weer betrouwbare en vriendelijke uitvoering van het geheel. APK keuring en afhandeling(tel. contact)

Een eerlijk advies en goede service

Heel fijn, eerlijk advies en zeer goede service

Betrouwbaar en vriendelijk

Ik ben bijzonder vriendelijk geholpen . Ze heten met recht autoSERVICE .Ik vind dit bedrijf top. Deze keer en al veel keren hier voor ,ben ik blij met de vriendelijkheid en de betrouwbare, eerlijke en vakkundige service. Ook met veel gevoel voor de klant of je nu een dure of goedkopere auto koopt,zei geven je het gevoel dat hoort bij een voor jou nieuwe auto.

Voor mij al meer dan 25 jaar een betrouwbare garage

Ik word hier nooit teleurgesteld en heb nog nooit een naar gevoel gehad toen ik de rekening moest betalen. Betrouwbare En kundige medewerkers en eigenaren. Ik kom hier op recht graag.

Autoservice Bakker levert kwaliteit welke je verwacht.

geweldig!!!!

zo vader zo zoon ,worden altijd heel fijn geholpen. .Doen al het mogelijke om het naar de zin te maken .