Voel mij als klant onheus bejegend en lomp behandeld
Op 31 augustus j.l. heb ik mijn oude auto naar Van Eeden gebracht om de BorgWarner versnellingsbak te laten reviseren. Voor wat ik gezien heb, heeft monteur John dit op uitstekende wijze uitgevoerd. Op 14 oktober werd ik gebeld en werd er gezegd : "de auto is klaar, u kunt hem komen halen". Verder geen toevoegingen over kosten en manier van betalingen. De volgende dag in de garage bleek de prijs 1.500 - 2.000 euro hoger te zijn dan eerder was geschat en was zo boven de daglimiet van mijn bankkaart uitgekomen. Ik zegde toe de betaling dezelfde dag te laten uitvoeren door mijn bank. Nou, niet dus. "U krijgt de auto niet mee, als u hier niet meteen betaalt". De auto was kennelijk geconfisqueerd, in beslag genomen, terwijl ik nergens een betalingsachterstand en ook geen strafblad heb, wel een vog. Ik voelde mij als vermeende wanbetaler, zonder aanleiding, zwaar in de kou gezet.
"Ja, we hebben wel vaker gedoe gehad met klanten en betalingen" Zo stond ik dus te boek. Hun probleem werd mijn probleem. Maar waarom spreek je dan niet van tevoren met de klant de procedure door? Op de 15e oktober heb ik over bovenstaande een brief geschreven aan de directeur. Toen ik daar tot op 4 november geen reactie op had ontvangen, weer een teleurstelling, voelde ik mij vrij om deze beoordeling van Van Eeden publiekelijk in te vullen.
Bij deze.