Snelle service

Luistert oor en auto goed gekeurd, kortom goede service

Gebeld voor een afspraak om auto van dochter te laten keuren,.we konden er tussen door niet wetende wat er aan markeerde.. Helaas markeerde er wel wat aan om hem door de keuring te laten komen, in overleg is alles goed verholpen en gemonteerd. Wij zijn zeer tevreden, en heel goed geholpen en dochter is blij dat ze weer veilig op de weg kan rijden.

Professioneel

Ondanks de drukte super geholpen. Goede service

Altijd goed geholpen!!

Wordt altijd goed geholpen! Raad iedereen aan!! Die niet bij mij in de buurt woont maar bij jullie in de buurt

Straalt vertrouwen uit

Snel en vriendelijk geholpen, en een goede uitleg.

Altijd vriendelijk, top service en kwaliteit.

Klantgericht, goede service.

Fijn contact, heldere uitleg.

Snel en goed geholpen

Ruitenwisser was door iemand afgebroken, van Eeden heeft gelijk een nieuwe besteld en een dag later gemonteerd. Fantastisch.

Zoals altijd duidelijke uitleg ,aanrader

Je wordt altijd goed geholpen en aardig personeel

Nvt

Nvt

Voor 100 % tevreden

Afspraken worden stipt opgevolgd. Beloften worden nagekomen. Men is zeer klantvriendelijk. Wat de prijs en verrichte werkzaamheden betreft, kunnen ze me alles wijs maken, maar volgens mij is het bedrijf goudeerlijk en men heeft mijn volste vertrouwen. Ik weet zeker dat die niet beschaamd wordt! Zo lang ik nog auto rijd blijf ik daar klant!

Klantgericht en serieus

De net aangeschafte auto voor een grote beurt gebracht. Alle problemen aangeven, werden netjes genoteerd. Met het onderhoud word eerst een schatting van de kosten gemaakt en daarna word er contact opgenomen over de kosten. Al met al erg prettig zaken doen.

goede dienstverlening

goede service

Betrouwbaar adres

Alles ademt deskundigheid, ook in de organisatie. Prettige ontvangst en duidelijke uitleg.

Snelle goede service

Ook voor n simpel lampje vervangen staan ze gelijk klaar.

Goed geholpen en goed mee gedacht.

Apk keuring camper is snel gebeurd en goed gereageerd op probleem dat er een gordel ontbrak. Alle 4 naar voren gerichte stoelen moeten een gordel hebben ook al heeft de camper op het kenteken maar 3 zitplaatsen. Bijzonder, maar er is goed op geanticipeerd door extra gordel te plaatsen.

Prima garage.

Fijn personeel, goede afhandeling.

Zeer goede service!

Een combinatie van vriendelijkheid en kundigheid. Vanaf het begin goed vriendelijke en professioneel geholpen. Ik ben ben terechtgekomen bij autobedrijf van Eeden voor een probleem met mijn automatische versnellingsbak, waarmee andere garages geen raad wisten. Gelukkig is Autobedrijf van Eeden gespecialiseerd in automatische transmissies en zij hebben het probleem dan ook goed kunnen verhelpen. Bedankt!

heel goed

Heel prettige garage

Zeer vriendelijk mensen. Goede kwaliteit werk. Kiezen niet altijd voor de duurste oplossingen. Komen beloftes na.

Professioneel, servicegericht en klantvriendelijk!

Snel en op hetzelfde dag klaar

Kundig en betrouwbaar en zeer klantvriendelijk!