Zeer deskundig en klantvriendelijk

Mijn Borgwarner type 65 automatische versnellingsbak is naar volle tevredenheid gerepareerd of beter gezegd gerestaureerd.

Professioneel autobedrijf.

Mijn Vw t5 multivan is vakkundig gerepareerd en de automatische versnellingsbak is gereviseerd. De communicatie was vlot en duidelijk. De uitgevoerde werkzaamheden kwamen overeen met de vooraf ingeschatte offerte. Al met al mijn complimenten en volgend jaar kom ik zeker weer bij jullie terug. Met vriendelijke groet Piet Mobiele boten service ZH

100% betrouwbaar bedrijf!

Ik ben al jaren klant, altijd zeer tevreden. Bedankt!

Vriendelijk en vakkundig

afspraak maken eenvoudig en duidelijk

Top service!

Altijd meedenkend!

Mankement dezelfde dag opgelost!

Altijd goede service en men denkt mee!

snelle reparatie en goed

snel gemaakt en goed gedaan

Zeer tevreden.

Vriendekijk en behulpzaam personeel.

Professioneel en betrouwbaar!

Al Jaren zeer tevreden! Bij van Eeden denken ze met je mee. Altijd netjes en snel geholpen.

Van Eeden is een uitstekende garage met vriendelijk, kundig personeel

Wat wil je als klant? Een uitstekende garage welke b.v. altijd met oplossingen komt voor moeilijk oplosbare problemen. Het personeel dient natuurlijk kundig te zijn maar graag ook vriendelijk in een prettige sfeer. En dat……..heeft nu Garage van Eeden in Noordwijkerhout.

Super klantvriendelijk en eerlijk

Zeer fijn.

Gewoon topservice

Correct, deskundig en service

Top garagebedrijf

Altijd. Vriendelijk, behulpzaam en heel betrouwbaar. Blij dat zij er zijn. Top!

Vriendelijk en competent

Goed bereikbaar, komen afspraken na, prijs/kwaliteit is goed. Aanbevolen!

Problemen goed en snel opgelost

Eerste keer melding van stotterende auto werd afgedaan: als er geen rood lampje gaat branden, dan is er niks aan de hand. Bleek toch een serieus probleem. Na aankaarten prima opgelost.

Niets te wensen overgelaten

De versnellingsbak van mijn Suzuki was defect. Deze is vakkundig gerepareerd, en rij nu al 3 maanden klachtenvrij!

Hele fijne mensen die voor onze auto’s zorgen!

Top service. Je wordt als het kan snel geholpen. Kwaliteit/ prijs verhouding prima. Hele aardige mensen die daar werken! Mijn auto is een hele oude polo, die iedere keer weer met liefde wordt opgelapt. Kortom, ik zou het iedereen aanraden om naar die garage te gaan.

Hele goede service

Eerste keer naar Auto van Eeden op advies van mijn vader. Hele positieve ervaring over de communicatie en de wijze waarop de auto is geserviced. Dank team van Eeden!

Uitmuntend

Mijn ervaring is goed

Prima en correct geholpen zoals altijd. Auto op tijd klaar en je wordt gebeld als die klaar is. Hartelijk dank. Leo Akkerhuis Noordwijk

Top bedrijf

Begin dit jaar een camper gekocht. Helaas bleek al snel dat er een scheur in het versnellingsbakhuis zat. Advies van de dealer was een nieuwe bak plaatsen. Kosten inclusief montage kleine € 10.000,00. En helaas voorlopig niet leverbaar. Na een zoektocht langs allerlei revisiebedrijven die of de bak niet hadden of een onbetrouwbare indruk op mij maakten op advies van een bekende bij van Eeden terecht gekomen. Hier direct een goed gevoel bij. Ik heb elders een gebruikte versnellingsbak gekocht en hier af laten leveren. Bleek uiteindelijk na openmaken van de bak een compleet versleten bak te zijn. Met wel een goede behuizing. Deze behuizing gebruikt en mijn eigen bak gereviseerd in deze behuizing geplaatst. Deze mannen hebben er echt verstand van. De auto rijd weer prima en de lekkage opgelost. En dit voor minder dan 30% van de prijs die de dealer vroeg. Ook nog een probleem met de verlichting van mijn fietsendrager opgelost. Samengevat prettige communicatie en vakwerk afgeleverd voor een redelijke prijs. Dank hiervoor.

Snelle service

Snelle service...gebeld voor een lekke band en kon gelijk komen

professioneel bedrijf

Netjes ontvangen en werkzaamheden werden snel uitgevoerd

Hele goede service en beleefde gasten

Beter kan niet.

Communicatie via mail perfect. Kreeg direct antwoord op vragen en afspraak voor werkplaats zo gemaakt. Mocht auto ook twee dagen eerder brengen. Auto was op afgesproken tijd klaar en de rekening voor spoelen aut.transmissie was lager dan begroot omdat die slechts licht vervuild was. Top