Altijd top

Betrouwbaar, goede prijs, altijd snel en goed geregeld. Nooit meer een andere garage!

Perfecte service!

Goed geholpen gedaan wat nodig was. Vriendelijke mensen!

reparatie goed en snel uitgevoerd

correct bedrijf dat geen onnodige onderdelen vervangt

Was weer super geregeld

Had ook airco beurt aangegeven ook weer geregeld

Topservice

Topservice

Zeer tevreden.

Zeer vriendelijk personeel. Je krijgt goede uitleg wat er moet gebeuren.

Prima autobedrijf

Aardige mensen, snelle service, weten waar ze het over hebben.

Service volgens afspraak

De afspraak voor het monteren van nieuwe banden ging zeer soepel en snel.

De reparatie was snel en vakkundig tegen een zeer acceptabele prijs.

Een no nonsens bedrijf dat mij liet zien wat men gerepareerd had en fantastisch binnen de verzochte tijd.

Prima service. Altijd snel klaar!

altijd goed

altijd goed

Top, kom er al jaren, altijd goed en vakkundig.

Vakkundig met zeer redelijk prijsnivo,waar vind je dit nog!

Auto wederom APK gekeurd, kleine reparaties die noodzakelijk waren tegen een zeer redelijke prijs uitgevoerd. Ben nimmer achteraf geconfronteerd met onverwachte hoge rekeningen voor APK. Is mij in het verleden bij andere garage bedrijven overkomen.Deskundig oordeel over verdere staat van de auto en waar bij de volgende APK/beurt mogelijk rekening mee te houden. Zeer open/eerlijk en betrouwbaar.

Top Garage

Altijd klantgericht en betrouwbaar!

Geen tijd en toch geholpen;

Blower werkte plots niet meer, naar mijn vaste garage van Eeden.helemaal volgeboekt maar wel geholpen.

Zeer betrouwbare mensen.

Ik voel me altijd veilig in mijn auto als zij mijn auto hebben nagekeken. Hele fijne mensen. Ook rekenen ze eerlijke tarieven.

Uitstekende service

Een fijne garage met verstand van de techniek en goed advies.

Zoals gewend zeer goed. Reparaties goed uitgevoerd voor een redelijke prijs

Na enige tijd ´weggeweest´ te zijn weer prima geholpen. Een min puntje (die echt als tip geldt!) probeer beter te communiceren op service niveau. Bijvoorbeeld (echt perfect) dat de auto opgehaald kan worden tot 17.45 uur en bel hoe de status is. Heb nu zelf 3x gebeld wat nu kan. Bedenk dat een auto hard nodig kan zijn voor volgende dag maar vooral dat jullie redelijk achteraf gelegen liggen op het industrieterrein.... (brengen/ halen etc..)

Prima garage

Prima betrouwbaar Niet goedkoop maar wel goed

Goed geholpen

Goed geholpen

vriendelijke service

Je voelt je hier klant en er wordt goed naar je geluisterd

Prettige garage, duidelijke communicatie

Na een diagnose n.a.v. een storing in mijn automaat kreeg ik een offerte van de te verwachten kosten om dit op te lossen. Ik mocht daar over nadenken omdat het een fiks bedrag was. Ik ben best tevreden over mijn auto maar heb nog even verder gekeken of een andere auto geen betere optie was. Uiteindelijk toch laten doen en hij rijdt weer top.

Positief, correcte behandeling en goed advies!

Uw bedrijf werd aanbevolen door Kwikfit Noordwijk i.v.m. Uw expertise op o.a. het gebied vanversnellingsbakken! Ik heb vandaag van Sjef gehoord, dat u ook algemeen onderhoud van auto’s uitvoert, maar gelet op het feit, dat mijn vrouw of ik (wij zijn 70+) dan de aut ook bij kleine mankementen moeten achterlaten en niet bv een uur kunnen wachten op een concrete tijd waarop wordt afgesproken is het voor ons toch te lang fietsen van en naar huis! Jammer! Openbaar vervoer is ook niet voor de deur! Heeft uw misschien leenfietsen zoals Kwikfit?