Wordt netjes en goed geholpen

Al jaren goede ervaringen.

Probleemloos.

Professioneel, duidelijk en plezierig

Mijn camper had diverse “aandachtspuntjes”. Door de garage gedegen opgepakt, goede analyse van de problemen, duidelijke informatie vooraf over reparaties en kosten. Uitvoering heel goed.

Zeer aardige en professionele bediening !

Ik kwam hier op aanraden van Duivenvoorde vanwege het tijdsbestek voor de apk maar erg vriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd over kosten en werkzaamheden. Alle werkzaamheden uitgevoerd en geen "meerkosten" berekend. 10 met een griffel, bank vooruit en een zoen van de juffrouw. Bedankt en jullie hebben er een klant bij.

Goede service en klantvriendelijk

Altijd klantvriendelijk. Goede service. Als er bv een lampje stuk is, is er altijd wel tijd om het direct te maken.

Na 4 eerdere monteurs en bruggen gezien te hebben, van andere bedrijven, hebben deze mensen wel gezorgd dat ik weer tevreden kan zijn met mijn auto Ook naderhand proefrijden samen met monteur om alles helder te hebben. Top

Zeer klantvriendelijk

In een woord: Een vak garage!!

Zeer prettig bedrijf!

Altijd vriendelijk, duidelijk, deskundig en een goede service hier! Ik ben een zeer tevreden klant.

Topservice

Heldere communicatie, correct & professioneel

fijne en nette werkplaats

Netjes geholpen

Het is een degelijk bedrijf

Alles wordt netjes gemaakt, en geeft een eerlijk advies. De vervangen onderdelen, krijg ik weer mee, als bewijs.

Goede communicatie Kreeg duidelijk wat het zou kosten

Goede service en uitleg bij vragen

Goede service en er wordt goed uitgelegd bij vragen hoe het zit en wat dan ook de (extra) kosten zouden zijn.

Super geholpen door autobedrijf van Eeden

Binnen 1 dag reed ik weer ondanks de drukte in de garage! Snelle service en auto ter vervanging

Geen gezeur,

Mijn ervaring met autobedrijf Van Eeden, Is zeer goed, wordt altijd vriendelijk geholpen, en ze hebben daar verstand van zaken, Daar hou ik van, Ga zo door!

Super garage

Goede service en kwaliteit, geven goede adviezen.

Vakmensen !

De distributieketting met toebehoren vervangen, perfect uitgevoerd !

Zeer kundig team!

Mijn versnellingsbak had mankementen. Na wat rondbellen het beste gevoel bij Van Eeden. Nadat ik de auto had afgeleverd belde zij mij de volgende dag terug met de melding dat het mankement was verholpen. Sindsdien rijdt de auto weer top! Zeker een aanrader.

Goede en snelle service.

Goede en snelle service

Prima garage en medewerkers

Doen wat ze zeggen en doen wat ze beloven. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gearbox service

I am very happy with service provided by Autobedrijf van Eeden. Professional, quick and not expensive. Thanks

Prima in orde

Prima en goede service, Zeer vriendelijk personeel, Ga door zo

Goede garage

Grote beurt laten uitvoeren met apk keuring. Netjes gebeld met de mankementen en de kosten hiervan. Na akkoord netjes op de hoogte gehouden wanneer de auto klaar is. Ik ga zeker terug naar de dames en heren hier.

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen