accu snel vervangen met een reëele prijs

Eerst informatie gevraagd om een startstop accu te vervangen. De prijs viel mee vergeleken elders. dit ook omdat de Bosch accu's in de aanbieding waren. dus zonder afspraak een paar dagen later gelijk laten doen. goede uitleg erbij gehad ook.

Fijne mensen

En kennis van zaken. Eerlijk en vakkundig. Wat wil je nog meer!?

Heldere communicatie, uitmuntende service!

Na het maken van een afspraak, mocht ik mijn auto op die datum om 8.00 uur bij BCS Roosendaal brengen voor airco-service en remblokken. Om 10.00 uur keurig een telefoontje gekregen dat de remblokken achter nog in goede staat zijn, deze hoeven dus niet vervangen te worden (dat noem ik eerlijk zaken doen)! Aangezien de stabilisatorstangen iets klapperen, werd mij aangeraden deze te laten vervangen. Aan het eind van de middag stond mijn auto klaar om opgehaald te worden. Ik mag binnenkort terugkomen zodra de stabilisatorstangen binnen zijn.

Keurige service verlening

Een van de weinige garage's die de klant precies laten weten door een belletje wat er aan de auto scheelt, maar ook je verteld wat snel vervangen dient te worden om veilig weer de weg op te kunnen. Alles voor de veiligheid van de klanten. En je wordt vriendelijk ontvangen. Ook van alle merken auto's hebben hun de kennis in huis.

Al jaren klant bij Bosch car service, sinds kort vanwege gemak van garage Wouw naar garage Roosendaal verhuisd. Kan niet anders zeggen dan hele goede en vriendelijke service.

TOP

Dat onlangs de drukte die ze hadden mee denken naar een oplossing en gelukkig die kwam er. GEWOON TOP.

geweldig

heel goed en snel geholpen vriendelijke mensen en een hele goede service.

Uitstekend, geweldige service en klantvriendelijk!

Aanrader, gewoon heel goed en klantvriendelijk!

goede service en goed overleg

auto was niet klaar,was blij dat ik vervangend vervoer kreeg ivm slecht weer.

Flexible en vakmanschap

mijn ervaring voor de eerste maal met medewerkers van Bosch Car Service is heel positief

De ervaring is persoonlijk, ingaan op mijn verhaal als klant, vakkundig en deskundig, meedenken . Als deze kwaliteit in de toekomst vastgehouden kan worden kom ik er graag terug.

Ik ben supersnel geholpen door bosch service Roosendaal !!

Fantastische snelle service waardoor ik weer snel onderweg kon , aangezien ik echt mijn auto echt nodig heb voor werk hebben de mensen bij Bosch het snel opgelost een aanrader 10/10 !!!!

Betrouwbaar adres .

Vriendelijk personeel, geduld en eerlijke uitleg bij moeilijke problemen Vriendelijke en eerlijke adviezen. Eerlijke prijs voor gedane werkzaamheden

Professionele zeer goed

10/10

Zeer tevreden met de service. Kundig bedrijf en altijd vriendelijk

Zeer mooi bedrijf. Goede service en altijd snel geholpen.

Heel kundig en prettig geholpen.

Mijn auto kreeg een APK en een kleine beurt. De auto werd netjes en goed afgeleverd. Ze hadden nog extra gekeken naar iets waar ik me zorgen over maakte en ze hebben het netjes opgelost.

Super vriendelijk, goede service, lieve mensen, top. Aanrader

Klantvriendelijk

Goede service en helpen tussendoor met een probleem. Ga zo door

Geen fijne service

Communicatie was heel slecht en minimaal. Wanneer ik mijn auto inleverde werd er niks verteld/gevraagd. Er werd later wel gebeld over mogelijk nieuwe banden en accu, die waren echt nodig, maar niemand kon mij een prijs geven. Onverwachts ruim €1000 euro moeten betalen, nadat niemand mij dit heeft laten weten. Ook dat de auto later klaar was, is niet gecommuniceerd, zelf moeten bellen daarna pas uren later teruggebeld.

Al jaren klant te vrede

Heel goed.

Goede service, vakmensen vriendelijk personeel.

Klantgericht, vakkundig.

Klantgericht: men herstelt niet alleen datgene wat als probleem gemeld is, maar controleert en hersteld ook datgene wat tijdens mijn vakantie een veiligheidsrisico opleveren kan/is. Dit alles ondersteund door foto's van de onderdelen. Vakkundig: in voor een leek eenvoudig te begrijpen taal uitleg gegeven waarom iets vervangen is en wat het doel en de werking van het onderdeel is. Onderdelen die door de verkoper 4,5 maanden geleden " over het hoofd " gezien waren gecontroleerd en vervangen.

Je wordt netjes en vriendelijk geholpen.

snel en goed geholpen

Terug van vakantie wil de auto niet starten. Problemen met de distributie ketting. Garage van de dealer gebeld, kon over 6 weken pas terecht. Ondertussen mocht er niet met de auto gereden worden. Auto weggebracht naar autobedrijf Kees Roks. Bleek dat er nog meer problemen waren. Alles binnen 3 weken opgelost.

Alles prima.

Vriendelijke, duidelijke info. en correct.

Vijfhuizenberg 38

4708 AK Roosendaal