Net voordat wij op vakantie zouden gaan bleek onze airco niet meer te werken. Gelukkig wilden ze ons helpen tussen de drukte door en konden we weer met een werkende airco richting Frankrijk. Vriendelijk en top service!

excelent

Snel geholpen, en vakkundig

Snel en vakkundig geholpen

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

Vorig weekend mijn auto gebracht voor een grote beurt. Na wat gebreken te hebben geconstateerd terug naar de garage waar deze nog onder garantie valt met een rapport van Bosch Car Service met daarop de punten die moeten worden gerepareerd. Er is aangeboden om daarna de auto nog eens na te zien zodat ik het weekend er op veilig naar Spanje kan rijden. Kortom. Top garage!!

Perfecte service

Bij groot onderhoud constatering remvloeistof te hoog vochtgehalte, bij andere garages nooit gemeld, airco had nog 40% koudemiddel, bij vorige beurt bij dealer geklaagd dat airco het slecht deed reactie, nee alles is oké. Deze garage controleerd echt goed op alle punten zoals het hoort dit geeft een goed vertrouwd gevoel

Eindelijk mensen die je serieus nemen, met hart voor je auto!

Zie bovenstaande.

Transparante behandeling

Goede communicatie over de uit te voeren werkzaamheden aan de auto. Afspraken worden nagekomen.

Top Top Top!

Ik kon gelijk langskomen. Netjes geholpen! Probleem opgelost! Ben een zeer tevreden klant!!!

Snel geholpen met schade aan de auto

Zijn snel geholpen

Ben vriendelijkheid en kundigheid

Vriendelijk, duidelijk, meedenken voor kostenbesparing, snel!

goed uitgevoerd

Ik ben een tevreden klant

Ik ben als klant vlot geholpen voor het onderhoud van mijn auto en daarnaast werd mij nog eventuele hulp aangeboden om weer thuis te komen nadat ik de auto voor onderhoud had achtergelaten

Top originele onderdelen

Komt zijn afspraken na en betaalbaar!

vakkundig en snel

makkelijk online ingepland, mooi op tijd

Onmogelijk dat het elders beter kan.

Als u een eerlijke en vertrouwde garage zoekt, Moet u bij Bosch car service Roosendaal zijn. Daar wordt alles perfect gerepareerd en gecontroleerd tegen een eerlijke prijs. Er wordt met veel geduld naar u geluisterd en op uw wensen ingegaan.. Top!

Goede service!

Eindelijk een autogarage die direct heeft geconstateerd wat de problemen zijn met mijn bestelbus. Ze komen met oplossingen en geven mij als klant het gevoel van vertrouwen. Dat is tegenwoordig niet vanzelfsprekend.

Volgens verwachting

Contact was goed. Voldoende daarin meegenomen.

Snelle service, goede communicatie en behulpzaam.

Prima!

Auto gebracht om uit te laten lijnen en uitlezen ivm storing airbag. Netjes geholpen geen onverwachte kosten. Airbag bleek een vuile sensor te zijn netjes gemaakt, en geen absurd hoge kosten. Zeer tevreden over Bosch carservice!

Alles super geregeld met mijn nieuwe auto

Een net bedrijf staat altijd voor je klaar

Een geweldig bedrijf goede service en men staat altijd voor je klaar

Zeer goede service

Zeer vriendelijk en deskundig advies!

Prima service en transparante communicatie

Gisteren heb ik mijn Honda CR-V laten keuren, dwz die van mijn zoon. Er bleken nogal wat reparaties nodig te zijn om de APK in orde te krijgen, o.a. de remschijven vervangen. Ik werd gebeld en de medewerker legde uit dat ook de accu nog maar een geringe capaciteit had en dat de motorolie erg vuil was. Normaal hoort dit bij een onderhoudsbeurt. De kosten werden gespecialiseerd in datgene wat nodig was voor de APK en de extra 's die werden aanbevolen om veilig, zorgeloos en probleemloos weer een jaar vooruit te kunnen. Iets duurder dan we hadden gehoopt, maar bepaalde onvoorziene kosten zijn er meestal sowieso ... De monteurs hebben hard gewerkt om de Honda weer op tijd klaar te hebben staan. Alles volgens afspraak. Prima in orde. Gisteren tijdens het wachten vriendelijk bediend met een kopje koffie. Goede service. Indien mijn zoon er inderdaad zonder problemen nog een jaar mee rijdt, komen we volgend jaar zeker weer terug.

goede service en goede afspraak die ze nakomen

goede service en komen na wat er afgesproken was

Vijfhuizenberg 38

4708 AK Roosendaal