Volgens verwachting

Contact was goed. Voldoende daarin meegenomen.

Snelle service, goede communicatie en behulpzaam.

Prima!

Auto gebracht om uit te laten lijnen en uitlezen ivm storing airbag. Netjes geholpen geen onverwachte kosten. Airbag bleek een vuile sensor te zijn netjes gemaakt, en geen absurd hoge kosten. Zeer tevreden over Bosch carservice!

Alles super geregeld met mijn nieuwe auto

Een net bedrijf staat altijd voor je klaar

Een geweldig bedrijf goede service en men staat altijd voor je klaar

Zeer goede service

Zeer vriendelijk en deskundig advies!

Prima service en transparante communicatie

Gisteren heb ik mijn Honda CR-V laten keuren, dwz die van mijn zoon. Er bleken nogal wat reparaties nodig te zijn om de APK in orde te krijgen, o.a. de remschijven vervangen. Ik werd gebeld en de medewerker legde uit dat ook de accu nog maar een geringe capaciteit had en dat de motorolie erg vuil was. Normaal hoort dit bij een onderhoudsbeurt. De kosten werden gespecialiseerd in datgene wat nodig was voor de APK en de extra 's die werden aanbevolen om veilig, zorgeloos en probleemloos weer een jaar vooruit te kunnen. Iets duurder dan we hadden gehoopt, maar bepaalde onvoorziene kosten zijn er meestal sowieso ... De monteurs hebben hard gewerkt om de Honda weer op tijd klaar te hebben staan. Alles volgens afspraak. Prima in orde. Gisteren tijdens het wachten vriendelijk bediend met een kopje koffie. Goede service. Indien mijn zoon er inderdaad zonder problemen nog een jaar mee rijdt, komen we volgend jaar zeker weer terug.

goede service en goede afspraak die ze nakomen

goede service en komen na wat er afgesproken was

Auto helaas niet meer te repareren. Vakkundige uitleg van probleem. Overleg over eventuele kosten. Tussentijds contact. Geholpen met zoeken nieuwe auto. Prima service. Klantgericht en zeker klantvriendelijk.

Super goed

Uit Leggen wat ze gedaan hebben

Klantvriendelijk en snelle service

Spiegel kapot en konden hem binnen een aantal dagen vervangen. Wel onderdelen vooruit betalen en montage pas als klaar is dat is wel een vertekend beeld van de kosten. Jammer dat de uitleen fietsen nog ouderwets zijn zonder trap ondersteuning. Voor oudere zou dat wel lekkerder zijn

Mega service

Ik was met een lekke band naar kwikfit gegaan. Werd weggestuurd. Bij Bosch Car service terecht gekomen. Ondanks de drukte kon ik wachten met koffie met lekkers op de reparatie. Super goed geholpen. Een warme deken.

Goed en snel geholpen door deskundig personeel

Geen lange wachttijden om een afspraak te maken. Netjes en deskundig te woord gestaan, reparatie uitgevoerd voor een nette prijs.

Fijne garage, duidelijk in communicatie en prijs

Mijn personenauto voor servicebeurt gebracht. Zowel vooraf als achteraf duidelijke communicatie. Vriendelijk en klantgericht personeel.

Gewoon goed!!!

Ik ben erg blij dat er meegedacht wordt in alles wat het beste is voor mijn "ouder" wagentje ;-D Thanks Team BCSR!!

Goed en vlot

Snel beurt en apk uitgevoerd en ben dik tevreden

gewoon goed,zoals je verwacht,zoals het moet.

ze staan ,wat ik ervaren hebt altijd voor je klaar ,in woord en daad.

Prima service,

Vriendelijk ontvangst en goed overleg toen er wat extra moest gebeuren.

Prima bedrijf.

Komen afspraken na, leveren keurig werk af.

Gewoon god

Geweldige service

Ik had via een site een afspraak gemaakt, maar dit was ergens mis gegaan. Desondanks toch apk dankzij deze garage. Helemaal top.

Duidelijk en betrouwbaar.

Goede service en duidelijke afspraken. Zeer klant gericht.

accu snel vervangen met een reëele prijs

Eerst informatie gevraagd om een startstop accu te vervangen. De prijs viel mee vergeleken elders. dit ook omdat de Bosch accu's in de aanbieding waren. dus zonder afspraak een paar dagen later gelijk laten doen. goede uitleg erbij gehad ook.

Fijne mensen

En kennis van zaken. Eerlijk en vakkundig. Wat wil je nog meer!?

Heldere communicatie, uitmuntende service!

Na het maken van een afspraak, mocht ik mijn auto op die datum om 8.00 uur bij BCS Roosendaal brengen voor airco-service en remblokken. Om 10.00 uur keurig een telefoontje gekregen dat de remblokken achter nog in goede staat zijn, deze hoeven dus niet vervangen te worden (dat noem ik eerlijk zaken doen)! Aangezien de stabilisatorstangen iets klapperen, werd mij aangeraden deze te laten vervangen. Aan het eind van de middag stond mijn auto klaar om opgehaald te worden. Ik mag binnenkort terugkomen zodra de stabilisatorstangen binnen zijn.

Over Bosch Car Service