Betrouwbaar, duidelijk, klantvriendelijk.

Het was goed zakendoen met Erik. Hij was duidelijk in zijn boodschap en deed wat hij had gezegd te zullen doen en zelfs iets meer! Ik ben echt als een klant die koning is, behandeld.

Supersnelle service

Supersnelle service

Altijd duidelijk in wat je mag verwachten

Zeer keurige uitleg over het verloop van de levering en je krijgt meer dan verwacht.

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld

Super service

Naar aanleiding van onderhoud auto

op service gericht garagebedrijf

fijne garage waarbij de klant centraal staat, geen verrassingen bij de factuur en uiteraard zeeer deskundig personeel

Duidelijk in alles en vakbekwaam

Goeie begeleiding bij aanschaf van een nieuwe auto

Top service en errug klantvriendelijk

Snel en professioneel geholpen.

Betrouwbaar, competent en vriendelijk bedrijf

Al jaren klant, problemen worden goed opgelost.

Prima geregeld

Komen afspraken netjes na

Correct ,beleeft.

Goed geholpen, prima service.

accurate beantwoording snelle reactie

vlotte beantwoording top aanbieding

Goede service en makkelijk in contact

Voor onze vakantie naar Oostenrijk hebben wij een 9-persoons bus gehuurd. Na het ophalen van de bus kregen we onderweg naar huis pech. Ondanks dat het vrijdagavond was waren de werknemers goed bereikbaar en behulpzaam. Binnen 2 uur hebben ze een vervangende bus bij mij thuis afgeleverd. Tijdens de huurperiode ook goed contact met het bedrijf gehouden. Bus was netjes en had zelfs apple carplay. Ik zou zeker nog een keer bij dit bedrijf huren.

goede ervaring met het team van Erik Huzen.

de contacten zijn prettig en de werkzaamheden worden netjes uitgevoerd en er wordt meegedacht met de klant

Top bedrijf!

Altijd fijn contact en concrete afspraken!

Zonder afspraak even tussendoor geholpen.

Snel, betrowbaar en behulpzaam

Al een aantal keer bij Erik Huzen BV geweest. Voor advies, reparatie, hulp en keuring. Goede uitleg, staan je direct te woord en helpen direct. Voor alle aspecten goede ervaringen. Prijs is in overeenstemming met het geleverde. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

altijd duidelijk, veel kennis aanwezig

prettige omgang en communicatie, goede kennis van zaken.

Top garage

Altijd netjes en tijdig krijg je bericht als er problemen zijn of klaar is. Erg vriendelijk en mee denkend. Toppers gewoon.

Leuk bedrijf en fijn persoonlijk contact.

Leuk bedrijf en fijn persoonlijk contact.

goede en snelle service

ook bij haast staan ze meteen voor je klaar

Ze gaan erg ver voor hun klanten

Rijden mijn caravan naar de rdw om te laten keuren en top snel

Goed en direct geholpen

Goed in een oplossing gedacht snel het onderdeel besteld en goed gemonteerd

Duidelijke afspraken en correcte afhandeling

Ondanks de drukte werd mijn APK keuring toch netjes op tijd ingepland. Allesafgewerkt en een een overzicht gekregen van reparaties die in de toekomst te wachten staan.

Snelle service en eerlijke prijs!