prima garage

-er wordt goed geluisterd bij vraag / probleem -afspraak = afspraak -zeer tevreden

Alles prima geregeld

Snel geholpen en prima service

Prima autobedrijf met goede service en redelijke tarieven.

Prima bedrijf met goede service. Toen ik op vrijdagmiddag om 17u met een lekke band zat kwamen ze gewoon naar me toe, en konden ze me nog helpen voor het weekend. En toen ik een keer op het laatste moment een afspraak wilde vervroegen, konden ze ook een plekje voor me vrijmaken.

Professioneel, klantgericht en proactief

Auto uit Duitsland geïmporteerd. Perfect geregeld, conform afspraak en geen verrassingen.

Prima begeleiding bij aankoop en import van een auto vanuit Duitsland.

Probleem opgelost, afwerking erg matig

Ik kwam met een kachelprobleem van de camper. Probleem werd opgelost maar de afwerking was erg matig: bedrading hing los in de kast en er was een onderdeel niet tussenuit gehaald wat wel afgesproken was. Ik ben teruggegaan en het werd zonder morren opgelost maar het koste me wel 1,5 uur arbeidsloon extra..... Ik heb bij aanbevelen 'ja' ingevuld maar ben er nog niet zeker van. Ik moet overigens bij deze beoordeling een factuur uploaden, vraag me af of dat ook bij een minder kritische beoordeling moet doen.

Correcte uitvoering camperraam

Netjes uitgevoerd

Goed verzorgde service

Perfect, zoals altijd

Klantgericht, snel en deskundig.

Heerlijke service gerichte professionals

Adequaat en behulpzaam Denken mee

No nonsense

Onderhoud en apk aan mijn camper laten uitvoeren, tussentijds terugkoppeling gehad. Ze doen wat ze zeggen en dat geeft een prettig gevoel.

Prettige en vriendelijke no-nonsens benadering.

Ik kreeg een duidelijk bod en verhaal. Na overeenkomst koop werd er vlot gehandeld. Heb er vertrouwen in dat ik bij eventuele onverhoopte mankementen goed geholpen zal worden.

netjes behandeld

werd netjes nadien gebeld en de afhandeling was ook netjes

Goede service, meedenken voor onderhoud.

Mijn camper moest een APK en onderhoudsbeurt. Er wordt grondig onderzocht wat nodig is en er wordt een duidelijke offerte gemaakt. Volgens afspraak wordt alles netjes volgens planning uitgevoerd.

Snelle service voor het vervangen van een koplamp.

Ik kon snel een afspraak maken en werd toen ook snel geholpen.

Gewoon top

Erg behulpzaam

specialisten

bij deze mensen zijn mijn auto's in goede handen,zijn specialisten

weer een goede ervaring met team Erik Huzen

goed geholpen met het ophalen en importeren van onze auto en keurig aan ons afgeleverd

was goed .

personeel was vriendelijk , en behulpsaam . duurde wat langer dan gedacht, slot kwam eerst verkeerd.

Snel en correct geholpen

Snel en correct geholpen