Prima .

Snelle hulp, goede service.

Goede garantie en service!

Enkele maanden na aanschaf van een gebruikte auto waarvan de garantie was verlopen, toch een nieuw onderdeel ontvangen voor 0 euro! Klasse!

top

goede afspraken

Super hoe ze voor je klaar staan top

Super service,super vriendelijke

Snel, goede service

Houden je netjes op de hoogte en alles word snel geregeld.

Snelle en goede service

Ondanks de drukte toch tijd gemaakt om e.e.a. te herstellen , snel en goed zeker een aanrader.

Super service

Wij zijn super goed geholpen en erg blij met onze nieuwe auto. Super snelle service!

Goed werkoverleg

Zij hebben ondanks de drukte een gaatje weten te vinden

Autobedrijf Erik Huzen ervaar ik steeds weer als een attent en zeer service gericht bedrijf.

Goed geholpen

Liter olie op de auto nodig, Garage was mega druk, maar het was geen enkele moeite voor de jonge man achter de balie om zelf even een kan met olie te pakken. Bedankt

fijn geholpen

We zijn er al jaren klant naar tevredenheid.

Vlot goed geregeld

Auto gebracht voor grote beurt en APK ,bij ophalen van auto van binnen gestofzuigd en van buiten gewassen,Klasse dat is mooie service.

Laten goed weten wat er met de auto aan de hand kan zijn, de auto is altijd weer netjes nadien.

Een fijne en klantvriendelijke service krijg je bij Erik Huzen. Zij weten altijd goed te vertellen wat er met de auto aan de hand kan zijn, wanneer er ingrepen direct gedaan moeten worden overleggen ze dit en anders kun je zelf rekening houden met ingrepen die in de toekomst toch een keer moeten. De auto wordt na de tijd gewassen en ziet er weer netjes uit als je hem ophaalt.

wat een super service, kan menig bedrijf iets van leren

Vandaag gebeld (om 13.00 uur) voor nieuwe banden. Mijn banden waren teveel versleten volgens een collega autobedrijf welke de banden niet tijdig kon monteren voor mijn auto vakantie. De juiste banden hebben ze direct voor me besteld en om 16.00 uur werden de banden gemonteerd. Daarna werd ook nog eens de auto gewassen :) Nu kan ik morgen veilig op vakantie met mijn gezin. En ook nog eens een lekker bakkie koffie gekregen van twee vriendelijke dames.

top service

Erwin en Edwin een goed duo.

Behulpzaam

Ik ben netjes en correct geholpen met mijn probleem toen ik bij de garage kwam.

Onderdelen snel geregeld en snel vervangen

Wederom prima service

Flexibel en klantgericht, super service en transparant

Prima service en coulance bij een reaparatie buiten de garantieperiode.

Auto gekocht waar qua prijs geen volledige garantie bij hoorde. Na 3 weken knapte het mechaniek van de achterruit. Het geheel werd vernieuwd en er werd niets gerekend! Klasse.

Airco na laten kijken Snel geholpen en storing goed opgelost

Eens maar nooit weer.

Op zoek naar een nieuw adres voor het onderhoud aan onze camper probeerden wij Camperonderhoud Oost. In eerste instantie voor de APK keuring waarbij bleek dat de fuseekogels vervangen moesten worden. Reparatie werd uitgevoerd en wij rekenden 1080,- af (incl. APK). Bij de eerste lange rit zag ik dat het stuur scheef stond. Daarover gebeld waarbij we een onduidelijk verhaal kregen dat ze zich gericht hadden op de APK, een rit hadden gemaakt, de camper goed was maar waarschijnlijk uitgebreider (?) uitgelijnd moest worden. Maar volgens mijn informatie moet een auto altijd standaard uitgelijnd worden na vervanging van fuseekogels. Als dat niet gebeurd kan je stuur dus scheef komen te staan na zo’n reparatie. Later weer gebeld waarbij de dame aan de telefoon zo eerlijk was om toe te geven dat het mbt het uitlijnen ‘niet goed was gegaan’. Dat lieten ze ook altijd doen bij een ander bedrijf waar ik nu zelf heen kon, voor eigen kosten, om de wielen te laten uitlijnen. Op mijn opmerking dat ik de camper met een recht stuur had gebracht en verwacht die na reparatie ook zo terug te krijgen kreeg ik als antwoord dat het uitlijnen ook niet was gefactureerd en die kosten er dus sowieso nog bijkwamen. Al met al een slechte ervaring waardoor ik voor het verdere onderhoud van de camper maar op zoek ga naar een ander adres.

Top garage!

Goeie garage en prima service!

APK goed geregeld, auto s!avonds netjes omgeruild.