Prima geregeld

Makkelijk en snel afspraak maken. Auto 's morgens gebracht en om 12 uur stond deze weer klaar op de zomerbanden en ook nog gewassen. Super service

Geweldig behulpzaam en attent

Zomaar op een zaterdagmiddag binnen komen vallen met een barst in je ruit. Wordt netjes beoordeeld ( u kunt er nog wel mee rijden) banden worden desgevraagd nog ff op spanning gebracht. Gegevens worden al opgenomen en de week erna is de ruit al gefixet. Echt fijne service.

Hier krijg je de service die je als klant verwacht.

Occasion aangeschaft waar wij specifiek naar op zoek waren. Dhr. Huzen heeft ons vriendelijk te woord gestaan. De aankoop was ongedwongen en het “verkoop praatje” was eerlijk en oprecht. Afspraken zijn keurig nagekomen. En als er onverhoopt problemen waren met de auto, dan mocht ik altijd langs komen.

De servicebeurt is prima uitgevoerd

De details van behandeling zijn goed aangegeven op de factuur.

Top service..

Na bandenwisseling,auto mooi gewassen als service...

Vlot een afspraak kunnen maken. Heldere communicatie over punten van aandacht. Vriendelijke ontvangst. Aanrader!

Uitstekende service. Na een kleine reparatie de auto gewassen terug gekregen

Prima service. Vriendelijk personeel. Na kleine reparatie auto gewassen terug gekregen.

Goede service, duidelijke communicatie

Service is uistekend, de communicatie is duidelijk en helder.

PRIMA BEDRIJF , CORRECTE AFHANDELING , LEUK EN BELEEFD PERSONEELEELERSONEEL

PRIMA BEDRIJF , CORRECTE AFHANDELING , LEUK EN BELEEFD PERSONEEL, KOMEN HUN AFSPRAKEN NETJES NA EN DE PRIJZEN ZIJN ZEER ACCEPTABEL.

Zeer slecht

Wat een waardeloos bedrijf, contact gehad over een auto, inruil besproken, wil je vervolgens een afspraak maken om de auto te komen bezichtigen laten ze niks meer horen. Verschillende malen gemailt, geen reactie, verschillende malen gebeld, krijg ik van Truus te horen dat ik terug gebeld wordt, wat denk je..... niet dus. Eén keer de smoes gehad dat er na mij een andere koper zou zijn die eerder kon komen kijken, zou laten weten of die de auto kocht of niet, niks gehoord en auto staat nog steeds te koop. Waardeloos dus.

Prima service!

Prima!

Top service

Bedrijf met top service en betrouwbaarheid

Prima geregeld

Op een prettige en correcte wijze geholpen.

Top bedrijf

Goeie service, doen wat ze beloven.

Top service!

Top service. Vriendelijk personeel!

goede service

nvt

Super Service

Vanwege de leeftijd van onze Ford Ka al meerdere keren gebruik mogen (moeten) maken van de instant hulp van Garage Huzen. Altijd weten ze een gaatje te vinden om je snel (en deskundig) te helpen. Ik ben blij met een garage bedrijf als Erik Huzen in de buurt.

Prima service zoals gebruikelijk.

Prima service zoals gebruikelijk

Top camper service

Vlotte service, geluisterd naar mijn wensen, goed overleg. Heel tevreden.

Prettige sfeer, prima geholpen, service is top.

Goede planning, goed luisteren en problemen oplossen

Het was weer prima geregeld

Ze denken zoals altijd goed met je mee en alles is prima geregeld

Top service iedere keer weer!

Top service iedere keer weer!

Gewoon prima zoals eerdere ervaringen

Accu was leeg en de auto ging naar de garage waarin hij vervangen werd zonder dat ik een afspraak had gemaakt. Het gebeurde gewoon tussendoor. Heel prettig.

Een voortreffelijk garagebedrijf

Garage Erik Husen is een zeer vooraanstaand garage bedrijf die bij mij boven anderen gaat.