Keurig

Snel, duidelijk, zoals afgesproken, top

Top service!

Ik was op zoek naar een auto met precies de juiste opties die ik zocht, ik heb bij Erik huzen aangegeven welke auto ik zocht en met welke opties, vervolgens zijn zij gaan zoeken naar een aantal auto's die voldeden aan mijn wensen. Uiteindelijk de perfecte auto kunnen vinden. Ze zijn gaan kijken bij de auto die in België stond of deze in goede staat was. De auto bleek in nieuwstaat te zijn en hebben hem een week later op kunnen halen. Vervolgens een kleine beurt gedaan en alles netjes afgehandeld. Ik ben zeer tevreden met hoe de auto is afgeleverd en de service en moeite die ze hebben gedaan om de perfecte auto te kunnen vinden.

Snel en deskundig

Snel voor elkaar. Deskundig personeel.

Geweldige service

Prettig contact en goede & snelle service.

Vriendelijke ontvangst en super snelle service

Ik kwam met een 'geluidje' aan mijn auto. Ondanks de drukte werd er gelijk gekeken. Ze denken niet in problemen, maar in oplossingen. Zo ook voor mijn auto een tijdelijke oplossing, zodat ik weer kon rijden zonder geluid. Een paar dagen later is het gerepareerd.

Klacht aan boiler truma

Bracht camper voor klacht aan een truma boiler. Deze deed het wel maar na opwarmen sloeg deze af en ging dan helemaal uit. Kon dan alleen na 5 minuten weer opnieuw opstarten, maar een tijd later was hij toch steeds weer uit. Brander is schoongemaakt. Er is blijkbaar 3 uur aan gewerkt. Maar dezelfde avond deed de boiler het dus nog niet goed. Bovendien maakte de gasdrukregelaar een zoemend en piepend geluid. Las op internet dat de druk niet goed werd geregeld en daardoor apparatuur niet goed werkt en beschadigd kan raken. Wilde die dus zo snel mogelijk vervangen. Een nieuwe afspraak kon pas een week later worden gemaakt. (Vanwege drukte) Dus ondertussen zelf een andere gasdrukregelaar geregeld . Die doet het goed. De boiler dus nog steeds niet. Kon na telefonisch contact met de camper terugkomen. Daar geen gebruik van gemaakt omdat ik langer sta op een camping met bustent aan de camper en het te veel werk is om die steeds te verwijderen. Wacht op APK keuring bij eigen dealer in oktober.

Had lekkage aan een band, ventiel was stuk. Netjes geholpen voor een nette prijs

zeer tevreden altijd hulpbereid

bij een probleem wordt er altijd voor een oplossing gezorgd

Snelle service

Zeer tevreden.

Supper snelle goeie servers

Dag er voor bellen sochtens 8u 10u klaar om een bobiene te vervangen

zoals service bedoeld is

communicatief, informatief, transparant, meedenkend met resultaat (uiteraard)

Goed geïnformeerd bij aankoop.

Betrouwbaar bedrijf met goede werkplaats.

Ik werd zeer vriendelijk, adequaat en snel geholpen.

Super Service!!

Zeer goed. Professioneel.

Komen afspraken na.

Had een lekke band, werd snel geholpen, door middel van prop. 2 nieuwe achterbannen besteld, volgende dag geweest om ze te laten monteren. Met kopje koffie even gewacht, zo klaar.

Goede ervaring met Autobedrijf Erik Huzen

Wij hebben goede ervaringen met Autobedrijf Erik Huzen. De wasstraat is ook zeker aan te bevelen.

Goeie service!

Mijn auto is opgehaald en na reparatie ook nog gewassen, heel prettig!

Snel geholpen, vriendelijk

Erg goed

De camper zou verkocht worden, nog even snel APK laten doen en kleine herstelreparaties. De medewerkers hebben in alles goed werk verricht, geluisterd, gereageerd, geappt, kortom, wat kon er fout gaan?

Snelle service, vriendelijke medewerkers

Caravan voor onderhoud / keuring gebracht. Zeer vlot geholpen conform afspraak, tussentijds gebeld over noodzakelijke reparaties en kosten. Enorm vriendelijk te woord gestaan.

perfecte en snelle service

Onmiddellijke hulp als het nodig is.

Prima garage

Je wordt er goed geholpen en correct

Nuchter

Ik had me goed voorbereid. Er hoefde daarom niet veel bla bla rondgetoeterd te worden. Heeft Erwin ook niet gedaan. Ben zeer tevreden met de aankoop (tot nu toe ;-)). Het ging er relaxed toe.

Mijn ervaring is goed.

Komen hun afspraken na. Goede service. Achteraf nog automatten gekregen die persoonlijk werden bezorgd.