Snelle service en heldere communicatie.

Mijn auto is afgelopen week APK gekeurd. Dit proces verliep snel en professioneel. Bedankt voor de service team Erik Huzen.

Correct behandelt

Vakkundig en klantvriendelijk

Mensen met verstand

Vroeg om apk, dus alleen keuren. Dat deden ze ook. Auto afkeur maar naar eigen reparatie was auto en afgemeld. Top zeker aan te bevelen voor velen

klantgericht, meedenkend.

Zijn inmiddels al jaren een tevreden klant.

prima geholpen!

afspraak voor APK gemaakt en keurig gebeld toen de auto weer klaar stond.

Ik ervaar autobedrijf als zeer klantgericht.

Of het nu gaat om een beurt voor de auto, het oplossen van een klein probleem of om het huren van een auto, je wordt altijd op een vriendelijke manier geholpen. Zowel de mensen aan de balie als de monteurs zijn mensen, die hun vak verstaan.

geweldige service

goede hulp bij maken verlichting fietsdrager

Super geregeld

Mooi busje , perfecte service ,

Eerlijk, transparant en communicatief

Fijn bedrijf met een open en transparante communicatie structuur. Je hebt direct contact met het hoofd van de garage, waarbij altijd nagedacht wordt in mogelijkheden. Helemaal top!

Super fijne en snelle service! Top!!

Ben gestrand met de auto. De service was snel en goed. Auto sneller gerepareerd dan verwacht en ook nog gewassen. Super!

Begripvol en snelle afhandeling

Denken met klanten mee en doen hun uiterste best om te helpen

Prima geholpen leuk personeel

Heel goed geholpen aanrader. Ook auto door wasstraat dat is service.

snelle prijsopgave en persoonlijk contact

Goede behulpzame en gastvrije service

Na het weekend een auto waarvan de accu het niet doet terwijl je naar een afsprask moet. Om 8 uur staat er iemand voor de deur om te starten, naar de garage en binnen no time is de accu vervangen en kun je toch nog naar je afspraak. En ondertussen bog een kop koffie bij het wachten. Klasse!!!!

Telefonisch een afspraak gemaakt,wat meteen heel plezierig en to the point ging...de beurt werd snel en goed uitgevoerd met een extra aanbeveling van de monteur,die erg nuttig was. Kortom erg tevreden .

Op zich tervreden

Snelle en goede service. Wel heb ik de auto nu drie en halve mnd. Eerst lekkage achterklep, maar snel en goed opgelost. Geen kosten. De bobine was kapot vorige maand, zelf nieuwe opgezet incl bougies. Daarvoor heb ik de airco laten bijvullen en de o ring laten vervangen door aircowilp die hadden gelekt en in 2018 voor het laatst gevult. Doet het nu een stuk beter. Nu slang van de stuurbekrachtiging ineens kapot. Snelle service en reparatie. Ook auto schoon volgens mij. Maar ja toch al veel kosten dus dat valt mij wel wat tegen. Hoop dat er niet meer gaat komen zeg maar. Ben tevreden over de auto tot nu toe. Oja stuk of 5 puntjes in de voorruit bespeurt na aankoop die laat ik nog repareren bij carclass vd zekerheid.

Snel en netjes geholpen

Fijn contact en snel en netjes geregeld

Vetrouwd en afspraken nagekomen.

Een betrouwbare 2e auto nodig. Er wordt goed met je meegedacht en de aanbiedingen zijn passend. Bij de "onderhandelingen" is ruimte en ga je met een tevreden gevoel naar huis. Het is niet onze eerste auto die we hier kopen, maar wel weer opnieuw met een goed gevoel een auto gekocht!

Zeer klantvriendelijke en vlotte service

Aangenaam

Klantvriendelijk, goede service

was goed en alles volgens afspraak

Afspraak goed nagekomen

Ik had vooraf een prijsopgave gevraagd voor het vullen van mijn airco, een richtprijs. Nu kwamen ze ietsjes over de richtprijs heen en hebben daarom netjes de prijs aangepast naar het vooraf genoemde bedrag. Het werk is goed uitgevoerd.

prettige behandeling

gewoon en goed

Too

Thanks Tim!

Prima service en afstemming.

Prima service en afstemming over de te verrichten handelingen aan de auto.