Voelt meteen vertrouwd

Geen gelikte praatjes maar enthousiast vakmanschap. Denken mee om een passende betrouwbare occasion te vinden die aansluit op je persoonlijke wensen en eisen.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

We worden altijd heel goed geholpen

We worden altijd heel goed geholpen en geven goed advies

Deskundig, behulpzaam en meedenkend

Deskundig, behulpzaam en meedenkend. Het is een plezier om hier geholpen te worden.

Blijven toppers

Goede service en vakkundig personeel.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Vriendelijk,geen lange wachttijd,en goed advies en zo vlug als mogelijk geholpen,om problemen op te lossen

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Niets,wat mij betreft

netjes en correct.

werkzaamheden volgens afspraak , weinig wachttijd.

Snelle vakkundige reparatie.

Goede communicatie en snel handelen. Je hoeft niet lang te wachten.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Service is prima, zorgvuldigheid volgens mij ook. Een uitzondering hierop is dat elke keer weer wordt verzuimd om de bandenspanning in de car-system te resetten. De eerder toegezegde checklist om dit te ondervangen, is of niet geïmplementeerd of het werkt niet.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Invoeren checklist bandenwissel

altijd vriendelijk en hulpvaardig!!

zie boven

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? zo handhaven

Ze staan ècht voor je klaar.

In juli '23 een Citroën C1 automaat gekocht bij van de Zande. Prima auto, heel tevreden mee. Vorige week was er trubbel mee, hij startte niet. Nog laat in de middag heeft mijn schoonzoon hem met zijn broer naar Esch gesleept, we kregen een leenauto dus de dagelijkse afspraken konden gewoon doorgaan. Heel fijn. Al snel hadden ze uitgevonden wat er mis was en opgelost. Daarnaast zijn het ook nog eens allemaal hele aardige, vriendelijke mensen zowel de monteurs als de eigenaren. Bedankt dat ik op jullie kon vertrouwen topteam !!

Klant vriendelijk

Net een nieuwe auto gekocht zeer goede service en snel afgeleverd Ben zeer tevreden over dit bedrijf

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Netjes. . en correct geholpen .

kennis making voelde direct goed . een bedrijf wat gaat voor de klant. denkt mee . doet super zijn best .ondanks de drukte. Neemt de tijd . * een kanttekening. Auto was bij aflevering niet goed gepoetst. was hier en daar nog poetsmiddel achtergelaten en enkele plaatsen niet gepoetst . ook zwarte vingers op witte A stijl lijst . Verder super netjes geholpen. . We zien wat de toekomst brengt .

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Vriendelijk, accuraat, snel en professioneel

Zie boven

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? niets

Héél prettig

Fijn om vol vertrouwen je auto te laten repareren. Fijne vriendelijke mensen geen vraag is teveel

Zeer goede service

Ze denken goed mee en luisteren goed.

Goede service Betrouwbaar

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Zorgzaam, vriendelijk en goed werk

Ongeluk gehad met schade aan de voorkant van mijn volkswagen. Hele fijne communicatie, goede service, fijn meegedacht, ziet er nu weer tip top uit. Dank!

Geweldige service

Zoals altijd zeer goed geholpen, hele aardige zorgvuldige mensen. Auto stond weer netjes klaar, gestofzuigd en helemaal in orde.

Vriendelijke goeie service.

Frans is altijd vrolijk en vriendelijk als je komt. Je voelt je welkom.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Goede kennismaking met dit garagebedrijf

Vriendelijke ontvangst en heldere afspraken gemaakt over het te verrichten onderhoud.

...

...

top bedrijf

Ze overtreffen je verwachting. Ze zijn deskundig, vriendelijk en maken tijd voor je als dat nodig is.

Topbedrijf

Storing bus, dezelfde dag nagekeken, offerte besproken, volgende dag klaar! Alles perfect geregeld

Uitmuntend Goed

Bijzonder Klantvriendelijk. Wat er is afgesproken wordt Perfect geleverd.

Altijd vriendelijk en goed

Altijd goede en eerlijke service. Zowel eigenaars als monteurs zijn vriendelijk.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Over Autoservice van de Zande B.V.

Autoservice van de Zande een erkend BOVAG- partner en sinds 1989 niet meer weg te denken in Esch en omstreken. Persoonlijke service staat bij ons voorop. Wij proberen met iedereen een persoonlijke band te onderhouden en uitstekende service te verlenen. Ons autobedrijf in Esch beschikt over een fraaie showroom waar u terecht kunt voor jonge, betrouwbare occasions. Daarnaast is Autoservice van de Zande voorzien van een ruime, moderne werkplaats waar u terecht kunt voor al uw auto gerelateerde werkzaamheden, ongeacht welk merk. Bent u opzoek naar uw droom auto, leaseauto of naar het juiste adres voor APK-keuringen en voor de bandenwissel? Wij helpen u graag!