Goede Service en goede terugkoppeling

Ben heel tevreden over service terugkoppeling tijdens onderhoudsbeurten en de prijs.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? zo door blijven gaan

Wij zijn al lang klant, en nu ook weer prima geholpen met de aankoop van onze Mercedes

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

goede, snelle, vriendelijke service en medewekers

goede snelle service, wordt gauw geholpen, vriendelijke medewerkers

Fijn professioneel bedrijf

Duidelijk en eerlijk advies. Onze auto loopt weer als een zonnetje

Vertrouwd

Vriendelijke en aardige mensen , waar je een vertrouwd gevoel krijgt

Nooit meer een ander !

Onze tweede auto bij dit bedrijf .Dat is natuurlijk niet voor niets .Met groot geduld en aandacht wordt er naar onze wensen geluisterd.Bij de uiteindelijke aankoop is er nog steeds het prettige gevoel van vertrouwen . En dat blijft !

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Houden zo !

Warmte

Keurig ontvangen er wordt naar je geluisterd en eerlijk advies gegeven.

ik ben zeer positief

vakkundig

Helemaal top!

Betrouwbaar, goede service en fijne mensen die de tijd voor je nemen.

Dik tevreden

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Uitleg en uitvoering waren open en netjes.

Fantastisch!!

Erg fijn om mee te werken. Mijn allereerste tweedehands auto gekocht hier en hopelijk niet de laatste. Je weet gewoon dat alles eerlijk en transparant gedaan wordt met goede kwaliteit. Erg fijn! Ze nemen echt alle zorgen weg :).

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Niks!!

super!

Ik werd serieus genomen, snel en accuraat geholpen. Service en advies is prima!!

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Goed en vriendelijke personeel en vlug geholpen

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Gewoon zo door gaan met deze klantvriendelijkheid

Zoals altijd n prima service

Eerlijke, hoog kwalitatieve garage

Wederom een prettige ervaring bij de garage. Kundig advies en technisch oplettend.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Een topadres met goede service

Jammer dat de laatste afspraak niet in jullie agenda stond,maar werd toch geholpen. TOP

Gewoon goed

Een prettig bedrijf,er word altijd over legd met de klant als er meer dingen aan het licht komen.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Blijf gewoon zo door gaan

Goede garage met kennis van zaken en hart voor de zaak.

Na diverse mindere evaringen met andere garages via een buurgenoot terecht gekomen bij van de Zande in Esch. Begonnen met vier nieuwe banden op mijn net aangekochte auto. Communicatie verloopt vlot via mail of telefoon, zeer vriendelijk en laagdrempelig. Goed advies. Prijs kwaliteit is prima te noemen. Gratis leenauto en kon ook al op korte termijn terecht. Afhandeling van de werkzaamheden is zeer attent en netjes. Goede uitleg van waarom dingen gedaan zijn, dat geeft vertrouwen. Het voelt als 'thuis' komen en dat is een compliment waard. Een lokaal bedrijf met hart voor de zaak is hoe het over komt. Voor mij dus absoluut een blijvertje, ik zal hier naartoe gaan voor alle onderhoud.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Ga zo verder!

Zeer klantvriendelijk en professioneel

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Tegemoetkomingen is perfect mee denkend. Vriendelijk, tevredenheid gewaarborgd.

Top service

Vanaf het moment van het maken van een afspraak tot het moment dat de auto gerepareerd terugkomt verloopt het contact vriendelijk en professioneel

Prima service, klantvriendelijk/gemoedelijk.

Degelijk bedrijf.

Goede service, goede zorg

U wordt netjes en correct behandeld

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Over Autoservice van de Zande B.V.

Autoservice van de Zande een erkend BOVAG- partner en sinds 1989 niet meer weg te denken in Esch en omstreken. Persoonlijke service staat bij ons voorop. Wij proberen met iedereen een persoonlijke band te onderhouden en uitstekende service te verlenen. Ons autobedrijf in Esch beschikt over een fraaie showroom waar u terecht kunt voor jonge, betrouwbare occasions. Daarnaast is Autoservice van de Zande voorzien van een ruime, moderne werkplaats waar u terecht kunt voor al uw auto gerelateerde werkzaamheden, ongeacht welk merk. Bent u opzoek naar uw droom auto, leaseauto of naar het juiste adres voor APK-keuringen en voor de bandenwissel? Wij helpen u graag!