Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn (lease) auto is bij garage Veenings vanaf de aankoop in onderhoud, geweldig alles wordt geregeld (ook garantie zaken als deze bij de officiële dealer moeten worden uitgevoerd)vooraf wordt er kenbaar gemaakt waar je eventueel op moet letten. liever niet naar de dealer maar naar Garage Henny Veenings.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bij deze garage tref je een zeer klantvriendelijke benadering met uitstekende vakkennis aan. Daar wordt service gegeven wat je als klant heel erg waardeert. Wij hebben hele goede ervaring met zowel inruil eigen auto ,als aanschaf goede occasion en daarna het onderhoud plus APK.Voor ons een top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

4 x occasion gekocht en 1 x een nieuwe auto. Tot op dit moment zeer tevreden met de service. Echt top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

tijdens het rijden ging t storingslampje branden van de motor. gelijk de garage gebeld.mocht ondanks de drukte, langs rijden om de computer uit te lezen. deskundige monteurs en top service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben er net voor de 3e keer een auto gekocht. Goede service, altijd duidelijk wat je welen niet kunt verwachten. Onze auto\'s zijn er jaren in onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Service altijd zeer kundig en TOP. Hoe druk het ook is; ze staan altijd voor je klaar. Al ruim 20 jaar een trouwe en zeer tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service. Herken het verhaal van T uit Wormer helemaal niet. Altijd goed geholpen. Alles wordt altijd in overleg gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Plotselingen problemen aan mijn bus, spontaal bij Veenings langs gereden, prima en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer aangename ervaring met Garage Henny Veenings. Er werd vriendelijk overleg gepleegd over de reparatie en het werd zelfs goedkoper dan verwacht. Ik kom zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op donderdag 4 juli 2013 heb ik mijn auto APK laten keuren bij Garage Veenings in Wormerveer. Ik werd \'s middags gebeld door de monteur dat de auto een aantal mankementen heeft en dat het kostenplaatje ongeveer 950,- zou worden. Ik heb toen gezegd dat ik daar over moest nadenken. De monteur zei dat hij nog naar de remmen moest kijken en hij zou mij later bellen om definitief door te geven wat het zou kosten. Ongeveer een uur later werd ik gebeld en de monteur zei dat hij een rekenfout had gemaakt en de kosten voor de reparaties zou totaal 675,- euro bedragen en dan zou de auto door de APK keuring komen. De monteur vroeg of hij alvast de onderdelen kon bestellen. Aangezien dit mijn eerste APK keuring was, leek mij 675,- op zich wel een acceptabel bedrag voor een auto van ongeveer 10 jaar oud. Later die dag heb ik in de garage een afspraak gemaakt voor donderdag 18 juli voor de reparaties. De volgende avond sprak ik mijn moeder over de telefoon dat ik dit toch wel duur vond voor 3 punten (remwerking, koplampen, draagarmrubbers) waarop mijn auto is afgekeurd. Ze had mij aangeraden om langs de QuickFit te gaan om mijn auto te laten APK-keuren als second option. Op dinsdag 9 juli had QuickFit mijn auto gekeurd. Zij hadden hetzelfde geconstateerd wat betreft de remwerking. Dit kon gerepareerd worden voor een totaal bedrag van 155 euro,- Later die dag ben ik langs Grarage Veenings gegaan om de reparatie afspraak af te zeggen op donderdag 18 juli. En om de kosten te betalen voor de APK keuring. Ik kreeg vervolgens heel veel gesteggel over het afzeggen van de afspraak die ruim een week later zou plaats vinden. Zij vonden dat ik dan de onderdelen moest betalen die besteld waren, want die waren inmiddels binnen. Ze vonden dat de keurmeester van QuickFit mijn auto niet goed gekeurd had. Er werd mij gevraagd om het telefoonnummer van de keurmeester. De monteur van Garage Veening werd er bij geroepen. Er kwam nog een man bij de balie naast mij staan die er ook mee geing bemoeien. Er werd mij letterlijk gezegd door die man, dat ik nergens naar toe kon gaan, voordat we dit hebben afgehandeld en dat ik die onderdelen heb betaald. Ik werd daar heel kwaad om dat ik onder druk werd gezet. Ik moest en zal die onderdelen moeten betalen, anders kon ik hun zaak niet uit. De politie zou erbij gehaald worden, en de BOVAG. De eigenaresse had gebeld met de keurmeester van QuickFit. En zij vond nog steeds dat die keuring niet deugde. Later gaf de eigenaresse toe dat de onderdelen niet betaald hoefde te worden, omdat ik blijkbaar geluk had dat zij een goede relatie had met haar leverancier en dat de onderdelen dan toch terug konden naar de leverancier. Na heel veel intimidatie en gesteggel, kreeg ik een factuur met de kosten van de APK keuring en een half uur arbeidsloon van de monteur voor het bestellen van de onderdelen, en voor het afzeggen van de reparatieafspraak. Uiteindelijk heb ik 35,- extra moeten betalen voor de APK keuring voor de half uur arbeidsloon. Ik heb dit uitendelijk geaccepteerd, om een fysieke dreigende situatie te voorkomen. Ik ben zo ontevreden over de service bij Garage Veenings in Wormeerveer, dat ik daar nooit meer een voet binnen zet!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

heel fijne ervaring. Deskundigde medewerkers; gezellige sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kwam spontaan op zoek voor een andere auto,ondanks de hetctische dag alle tijd vor mij genomen,leuk ontvangen een fijn bedrijf als aanbeveling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijn bedrijf en denken goed met de koper mee. Alles is goed afgehandeld en na een kleine opmerking over een trilling in de auto (tijdens de proefrit opgemerkt) is het euvel naar wens verholpen en rijden we als trotse bezitters rond in de aangeschafte Ford Focus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mensen die hard werken voor hun zaak, die eerlijk en oprecht hun klanten behandelen. Ze bellen altijd als er wat mankeert zodat je nooit voor verrassingen staat. Vriendelijk, open, vakkundig en een eerlijke prijs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede dienstverlening, professioneel advies, betrouwbaar in gemaakte afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Vlasblomweg 18

1521 PW Wormerveer

756211219

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.