Een prima occassion gekocht mooi schoon en net bedrijf . Deskundig personeel die mij begeleide in het aankooptraject. Netjes de keuze en advies in het afleverpakket zelfs een kleine reparatie werd meteenuitgevoerd en ook nog kosteloos super bedrijf en opbhun site ook diverse acties in 1 woord een topbovaggarage
Al meer dan 25 jaar een tevreden klant en onze kinderen ondertussen ook
Wij zijn zeer tevreden, wij moesten onze jongere auto inruilen voor een oudere auto, (wegens de crisis die ons ten deel is gevallen) maar wij zijn uitermate tevreden met onze Peugeot, vriendelijke mensen en goed geholpen en een luisterend oor, waar kom je dat nu nog tegen deze tijd. Ga zo door!!!!
Altijd vriendelijke ontvangst en professionele hulp. Staan altijd voor je klaar. Voelt een beetje aan als familie.
Prima service en klant vriendelijk
Een zeer professionele, vakkundige garage. mede door hun openheid van kwaliteit garantie, of het nou om reparatie/Apk gaat of aanschaf van een nieuwe auto. Is garage Henny Veenings in onze optiek het juiste adres. zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding Wij hebben dan ook 3 auto\'s in onderhoud waarvan een auto daadwerkelijk ook daar gekocht.
Geweldig, goede service, vriendelijk, meedenekend, terecht het beste garagebedrijf van Noord Holland
Zeer slechte service, veel praatjes, komt weinig van terecht. Als er echt iets is weten ze het niet. Ga er nooit meer heen!
Mijn (lease) auto is bij garage Veenings vanaf de aankoop in onderhoud, geweldig alles wordt geregeld (ook garantie zaken als deze bij de officiële dealer moeten worden uitgevoerd)vooraf wordt er kenbaar gemaakt waar je eventueel op moet letten. liever niet naar de dealer maar naar Garage Henny Veenings.
Bij deze garage tref je een zeer klantvriendelijke benadering met uitstekende vakkennis aan. Daar wordt service gegeven wat je als klant heel erg waardeert. Wij hebben hele goede ervaring met zowel inruil eigen auto ,als aanschaf goede occasion en daarna het onderhoud plus APK.Voor ons een top bedrijf.
4 x occasion gekocht en 1 x een nieuwe auto. Tot op dit moment zeer tevreden met de service. Echt top.
tijdens het rijden ging t storingslampje branden van de motor. gelijk de garage gebeld.mocht ondanks de drukte, langs rijden om de computer uit te lezen. deskundige monteurs en top service.
We hebben er net voor de 3e keer een auto gekocht. Goede service, altijd duidelijk wat je welen niet kunt verwachten. Onze auto\'s zijn er jaren in onderhoud.
Service altijd zeer kundig en TOP. Hoe druk het ook is; ze staan altijd voor je klaar. Al ruim 20 jaar een trouwe en zeer tevreden klant!
Geweldige service. Herken het verhaal van T uit Wormer helemaal niet. Altijd goed geholpen. Alles wordt altijd in overleg gedaan.
Plotselingen problemen aan mijn bus, spontaal bij Veenings langs gereden, prima en snel geholpen.
Zeer aangename ervaring met Garage Henny Veenings. Er werd vriendelijk overleg gepleegd over de reparatie en het werd zelfs goedkoper dan verwacht. Ik kom zeker terug!
Op donderdag 4 juli 2013 heb ik mijn auto APK laten keuren bij Garage Veenings in Wormerveer. Ik werd \'s middags gebeld door de monteur dat de auto een aantal mankementen heeft en dat het kostenplaatje ongeveer 950,- zou worden. Ik heb toen gezegd dat ik daar over moest nadenken. De monteur zei dat hij nog naar de remmen moest kijken en hij zou mij later bellen om definitief door te geven wat het zou kosten. Ongeveer een uur later werd ik gebeld en de monteur zei dat hij een rekenfout had gemaakt en de kosten voor de reparaties zou totaal 675,- euro bedragen en dan zou de auto door de APK keuring komen. De monteur vroeg of hij alvast de onderdelen kon bestellen. Aangezien dit mijn eerste APK keuring was, leek mij 675,- op zich wel een acceptabel bedrag voor een auto van ongeveer 10 jaar oud. Later die dag heb ik in de garage een afspraak gemaakt voor donderdag 18 juli voor de reparaties. De volgende avond sprak ik mijn moeder over de telefoon dat ik dit toch wel duur vond voor 3 punten (remwerking, koplampen, draagarmrubbers) waarop mijn auto is afgekeurd. Ze had mij aangeraden om langs de QuickFit te gaan om mijn auto te laten APK-keuren als second option. Op dinsdag 9 juli had QuickFit mijn auto gekeurd. Zij hadden hetzelfde geconstateerd wat betreft de remwerking. Dit kon gerepareerd worden voor een totaal bedrag van 155 euro,- Later die dag ben ik langs Grarage Veenings gegaan om de reparatie afspraak af te zeggen op donderdag 18 juli. En om de kosten te betalen voor de APK keuring. Ik kreeg vervolgens heel veel gesteggel over het afzeggen van de afspraak die ruim een week later zou plaats vinden. Zij vonden dat ik dan de onderdelen moest betalen die besteld waren, want die waren inmiddels binnen. Ze vonden dat de keurmeester van QuickFit mijn auto niet goed gekeurd had. Er werd mij gevraagd om het telefoonnummer van de keurmeester. De monteur van Garage Veening werd er bij geroepen. Er kwam nog een man bij de balie naast mij staan die er ook mee geing bemoeien. Er werd mij letterlijk gezegd door die man, dat ik nergens naar toe kon gaan, voordat we dit hebben afgehandeld en dat ik die onderdelen heb betaald. Ik werd daar heel kwaad om dat ik onder druk werd gezet. Ik moest en zal die onderdelen moeten betalen, anders kon ik hun zaak niet uit. De politie zou erbij gehaald worden, en de BOVAG. De eigenaresse had gebeld met de keurmeester van QuickFit. En zij vond nog steeds dat die keuring niet deugde. Later gaf de eigenaresse toe dat de onderdelen niet betaald hoefde te worden, omdat ik blijkbaar geluk had dat zij een goede relatie had met haar leverancier en dat de onderdelen dan toch terug konden naar de leverancier. Na heel veel intimidatie en gesteggel, kreeg ik een factuur met de kosten van de APK keuring en een half uur arbeidsloon van de monteur voor het bestellen van de onderdelen, en voor het afzeggen van de reparatieafspraak. Uiteindelijk heb ik 35,- extra moeten betalen voor de APK keuring voor de half uur arbeidsloon. Ik heb dit uitendelijk geaccepteerd, om een fysieke dreigende situatie te voorkomen. Ik ben zo ontevreden over de service bij Garage Veenings in Wormeerveer, dat ik daar nooit meer een voet binnen zet!!!
heel fijne ervaring. Deskundigde medewerkers; gezellige sfeer.
Kwam spontaan op zoek voor een andere auto,ondanks de hetctische dag alle tijd vor mij genomen,leuk ontvangen een fijn bedrijf als aanbeveling.
Fijn bedrijf en denken goed met de koper mee. Alles is goed afgehandeld en na een kleine opmerking over een trilling in de auto (tijdens de proefrit opgemerkt) is het euvel naar wens verholpen en rijden we als trotse bezitters rond in de aangeschafte Ford Focus.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.