Mijn ervaringen zijn zeer positief. Zowel voor het onderhoud van mijn auto als bij de aankoop van een occasion ben ik prima geholpen.
Deze garage werd me aanbevolen door een vriend. Van alle garagebedrijven waar ik ooit mee te maken heb gehad is dit de allerbeste. Deskundig, goede service en vriendelijk. Heb dat bij andere bedrijven wel eens heel anders meegemaakt!
Vriendelijke mensen met veel kennis van zaken
Vandaag een afspraak gemaakt met één van de medewerkers om een fort fiesta te komen bekijken en een proefritje te kunnen maken. Deze medewerker heeft echter twee afspraken op dezelfde tijd gemaakt. Een paar minuten te laat, en de auto was al door de andere potentiële koper mee voor een proefritje. Anderhalf uur hebben wij zitten wachten op een auto die meteen verkocht werd aan de ander. \"U krijgt zo de sleutels\" werd ons nog verteld. Mooi niet dus. Voor niks gewacht. Als dit hun verkoopstrategie is, wat blijkbaar erg goed werkt, dan vind ik dit een héle slechte manier van zaken doen. Wij zijn daarom ook alles behalve tevreden over deze garage.
De klantvriendelijkheid, service, uitstraling, meedenken aan de kostenbesparing en het inlevingsvermogen staan hoog in het vaandel bij Garage Henny Veenings dit vinden wij erg belangrijk.
onze vorige reactie was te snel wij hebben inmiddels duidelijke en positieve contacten gehad met joost veenings en de afspraak gemaakt dat alles kostenloos wordt gerepareerd inclusief vervangend vervoer.joost bedankt!!!
zwaar opgelicht ons is een auto verkocht wat eigenlijk een wrak was.nog geen week gereden met deze auto 3 chacibalken finaal doorgeroest radiateur,waterpomp en expantievat kapot na mailcontact met veenings zijn wij op onze strepen gaan staan laten ze zich niet meer horen. hoe durven ze zich het beste bedrijf van noord holland te noemen?????? ze kunnen zich beter het beste **********bedrijf noemen!!!!!!
10 maanden geleden Volvo gekocht, bij de proefrit bleek de airco defect (dus te koop gezet met gebrek!). Defect verholpen door airco-vloeistof bij te vullen…. Nu, na de garantieperiode, blijkt de verdamper van de airco te lekken. Terwijl ik bij aankoop vermeld heb dat ik een deugdelijke reparatie verwachtte, gezien eerdere ervaringen met airco problemen bij vorige auto’s. Mijn conclusie: verdamper was bij aankoop ook al lek en is dus ondeskundig/goedkoop gerepareerd. Garage wilde niet verder gaan dan 50% van de reparatiekosten (totaal € 600,-) te vergoeden. Ik vind deze service ver onder de maat.
Een bedrijf, waar service en klantvriendelijkheid van zeer hoog niveau zijn.
prettig behulpzaam en vertrouwd
Prettig, gezellig, keurig bedrijf.
Prettige mensen, persoonlijke aandacht. Markt-conforme prijzen. Behulpzaam.
mijn ervaring zijn zeer positief, maar de deskundigheid kan ik slecht beoordelen omdat ik geen deskundig advies (hulp) heb ontvangen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.