Ben een tevreden klant 🍀
Prima bedrijf met betrokken en klantgerichte medewerkers.
Ik ben al enige jaren klant voor onderhoud van mijn Toyota Prius, kortgeleden heb ik hem ingeruild voor een Citroën C3. Je wordt bij Veenings erg deskundig en vriendelijk te woord gestaan, ze denken met je mee over de juiste keuze en geven uitstekende service.
Afspraak maken voor kleine beurt verliep prima. Leen fiets meegekregen, ook super handig. Verder heel vriendelijk en werd keurig gebeld over vragen die ik had gesteld over mijn auto
Super leuke service en mensen
In een woord geweldig hoe je als klant benaderd word. Bij deze garage wordt je gelijk geholpen als je met een kleine reparatie langs komt. Super !!
Wanneer mijn APK eigenlijk al verlopen is, word ik snel geholpen, opdat ik geen boete krijg en niet onverzekerd rond zal rijden. Als de auto gekeurd is, word ik vrijwel direct gebeld en worden de mankementen besproken met aansluitend de prijsopgave. Mochten ze daarna nog iets tegenkomen, hoe klein het ook is, dan word ik weer netjes op de hoogte gebracht. Er wordt mij ook gemeld, wat eventueel bij een volgende keuring naar boven zal komen, maar dat het nog niet nodig is. Wanneer volledige vervanging van een onderdeel van een oude auto duurder is, dan het t.o.v. de auto waard is, proberen ze ook het euvel te repareren, zoals vroeger ook gebruikelijk was. Als ik de auto kom ophalen en betalen, komt daar niet ook nog eens plotseling de BTW bij: de prijs die door de telefoon aan mij vermeld is, is het daadwerkelijke bedrag: geen fratsen, dus. De garage komt klantvriendelijk en vakkundig op mij over.
Geweldig bedrijf, je wordt prettig ontvangen door iedereen en mn bij naam. Uitstekende service als je tussendoor wat hebt wordt onmiddelijk ingegrepen en opgelost. Aandacht voor mens en auto. Fantastisch.
Auto start niet voor de deur; binnen een uur door de garage opgehaald en zelfde dag gerepareerd.
Goed bedrijf! Ze zijn naar mijn idee eerlijk, doen nooit zomaar extra werk aan mijn auto wat tijdens een beurt niet nodig is. Alles wordt duidelijk doorgesproken en iedereen daar is super beleefd! Nooit de beroerd om extra info over auto\'s te geven of dingen nader uit te leggen. Klantvriendelijkheid staat daar hoog aangeschreven, kunnen een hoop garages wat van leren.
Heel klantvriendelijk goede informatie en je bent echt klant en geen nummer net of je bij familie bent een top bedrijf
Kwam die ochtend zonder afspraak met naar mijn idee een lekke uitlaat. Het bleek wat anders te zijn. Maar diezelfde dag is de auto nog gerepareerd. Van tevoren ook een opgave van kosten ontvangen. Keurig !
Tot nu toe alleen maar positieve ervaring ondervonden.
Fijn en professioneel
Goede service, men probeert mee te denken met de klant en heeft zorg voor de auto. Verbeterpunten: de communicatie: er werd besloten dat facturen eigenlijk direct betaald dienen te worden. Dit was niet van te voren meegedeeld. Gelukkig kon het bedrag wel achteraf worden overgemaakt. In dit kader de tip gegeven om het pin apparaat te vervangen door één die ook met de app mobiel betalen kan communiceren.
Zeer betrouwbare garage en heel klant vriendelijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.