Bij Garage Veenings kennen ze nog de waarde van Service!
Snelle service
Ik ging al jaren naar Veenings nadat ik mijn vorige auto daar aangeschaft had. Nu heb ik mijn huidige auto weer via Veenings aangeschaft en wederom is alles tot nu toe prima verlopen. Op naar nog vele jaren deze omgang!
Vooraf netjes gebeld over de afwijkingen/reparatie, wat te doen en de kosten.
uitstekend
We hebben hier onze fiat Qubo ingeruild voor een zeer mooie Renault senic. We zijn super goed geholpen en komen hier zeker terug.
Garage Henny Veenings is een begrip in de Zaanstreek. Een gemoedelijk (familie)bedrijf die heel veel technische kennis in huis heeft. Kerncompetenties: behulpzaam, betrouwbaar, hart voor de zaak!
Deze review is gebaseerd op de aanschaf van een occasion. Verdere service buiten dit proces om kan ik (nog) niet beoordelen. Ik heb een occasion aangeschaft samen met een oom als raadgever. Hij heeft inmiddels meer dan 40 jaar ervaring met het aanschaffen van zowel occasions als nieuwe auto\'s. Hij was zeer onder de indruk van de service die door Garage Veenings geboden werd. Dat geldt ook voor mij, echter is dit voor mij de 2e keer dat ik een occasion aanschaf sinds 15 jaar. Wel heb ik vele andere autodealers bezocht in mijn zoektocht naar een mooie occasion en ik kan gerust zeggen dat Garage Veenings er tussenuit springt. Ik hoop dat dit zo zal blijven bij verdere bezoeken. Elk personeelslid maakt tijdens een bezoek oogcontact en neemt de kleine moeite om even te groeten bij aankomst. Dat geldt dus ook voor monteurs, die bij vele andere autobedrijven vaak niet even kunnen opkijken om een nieuwe (potentiele) klant te begroeten. En zo\'n figuur achter de balie die bezig is een notitie te schrijven en niet even kan opkijken terwijl hij groet, dat verwacht ik hier niet mee te maken. Dat is bijvoorbeeld wel voorgekomen bij merk-dealers. Bij Garage Veenings heb ik absoluut niet het gevoel dat mijn uiterlijk vertoon een rol speelt bij hoe ik behandeld word. Dat zijn voor mij belangrijke zaken. Garage Veenings weet in mijn ogen dus goed hoe klantbinding tot stand kan worden gebracht en dit is voor mij op een authentieke, no-nonsense wijze gebeurd. Van begin tot eind was de service geweldig. Ik kreeg zelfs meer service dan in eerste instantie was afgesproken, nadat alles rondom de aanschaf al rond was(!!). Ook de aflevering was erg leuk gedaan. Zoals mijn oom al zei, het is net alsof je een gloednieuwe auto koopt. De reden dat ik voor onderdeel \'communicatie\' een 9 van de 10 geef, is omdat er een e-mail die ik heb verstuurd onbeantwoord is gebleven, waarvoor ik toch maar even ben gaan bellen. Het is misschien een beetje muggenziften, maar ik ben nou eenmaal een kritisch persoon. Laat dit je niet weerhouden om met dit bedrijf in zee te gaan. Bellen is toch altijd veel prettiger en persoonlijker. Ik hoop dat dit gevoel in de toekomst zo zal blijven want ik ga absoluut terugkomen voor nodige zaken. Complimenten!
Prima mensen die er altijd voor je zijn. Proberen je altijd te helpen als er problemen zijn. Top Garage
goed
Heel blij met garage Veenings word altijd met vriendelijkheid geholpen.
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de inzet en deskundigheid met het probleem oplossen van mijn ford ka. Jullie zijn een top garage!!
Na een telefonisch gesprek meteen een goed gevoel afspraak gemaakt en duidelijke uitleg van de afgesproken reparatie van de auto motormanagement lampje brande en ook airbaglampje bij andere garages onduidelijke antwoorden en dure praatjes deze monteurs weten waar ze over praten, storing snel en vakkundig opgelost goede service en monteurs leggen uit wat voor werkzaamheden ze gedaan hebben,bravo kom hier zeker terug prijs kwaliteit prima eindelijk een garage waar je als consument goed en netjes geholpen wordt gr Peter
Voor het eerst heb ik een auto gekocht bij deze garage, dus ik hoop dat ik er niet al te veel terug heb te komen. Toch voelt het zeer vertrouwd.
Uitstekend. Tijd aandacht en verstand van zaken.
14-1-2019, Lampje ging branden in dashboard fordka, ben naar Henny Veenings gereden, monteur ging gelijk kijken, probleem sensor motor. Nieuwe sensor besteld en 15-1-2019 om 13.30 probleem opgelost en gereset. Mijn beoordeling is een 10, deze garage is TOP
prima, goede service, goed en vriendelijk contact
Wij hebben reeds enkele jaren drie auto\'s in onderhoud bij deze garage en tot volle tevredenheid.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.