Top zaak!!

Perfecte service, duidelijkheid en boven verwachting afgewerkt en afgeleverd.

Prima service, auto is weer tip top en bovendien gewassen

Zeer positief

We zijn zeer goed en professioneel geholpen.

Top kwaliteit en klantgerichtheid

Prima communicatie over te verrichten reparatie.

Goede service en communicatie.

Prettige sfeer. Komen afspraken na. Altijd terugkoppeling en keuze wat je laat repareren. Goed team.

Uitstekende Service

Onwijs vriendelijke mensen die er voor jou zijn en niet voor zichzelf. Goede en snelle service en wat er gezegd is wordt gedaan. Er wordt goed meegedacht en je bent daar zeker geen nummertje.

We worden altijd goed geholpen

Wat ik gewend ben: uitstekend

Klantvriendelijk en heel ervaren

Super leuke en behulpzame vakmensen

De monteur heeft mij uitstekend geïnformeerd over de onderdelen die vervangen moeten worden en welke gedaan kunnen worden maar niet verplicht zijn. Daarnaast werd ik ook goed geïnformeerd over de prijs. De reparaties zijn goed en snel verricht waardoor ik weer snel de weg op kwam. Daarom ga ik ook alleen naar Veenings in wormerveer omdat ik daar al jaren uitstekend geholpen wordt.

Grandioos

Geweldige service,kwalikatief en heel vriendelijk personeel.

Top garage

Zoals altijd weer top geregeld. Duidelijk, helder en bijzonder klantvriendelijk.

Super garage.

Ik ben zeer tevreden over garage Veenings. Vriendelijke behandeling en duidelijke uitleg.

Altijd goede service en betrouwbaar.

top

zeer goed

"gewoon"goed

altijd goed

aardig personeel.nemen alles goed met je door.kom er graag, overal hangt een prijskaartje aan maar je weet als je een auto koopt kost dit geld,Henny is zeker niet duur.Ook niet goedkoop maar zeker waar voor je geld.Aanrader, krijgt van mij al35 jaar vijf sterretjes.Toppers daar

Prima fijn van de leen auto die we konden gebruiken. Dank je wel

goed geholpen dudelijke uitleg

defecte sensor vervangen werkt weer perfect .

wat beloofd word gedaan

Zoals altijd weer service en duidelijkheid

Ik ben goed geholpen

Vlak voor mijn vakantie krijgt mijn caravan een vastgelopen lager. Ondanks de drukte meteen geholpen. Op vakantie volgens planning met nieuwe wiellagers. Wat een geweldig fijne service! ☺☺☺

gewoon goed

goed uit gelegd wat het probleem was schatting van kosten plaatje reparatie goed uit gevoerd en super dat er een leen auto beschikbaar is.

Top garage

We komen er al jaren en zeer tevreden. Deskundig en eerlijk advies. Alle reparaties worden altijd eerst overlegd zodat je weet waar je aan toe bent en je nooit voor financiële verassingen komt te staan.

vertrouwd

Super vriendelijk, voelt vertrouwd en oprecht. Doen goed hun werk.

Bij garage Veenings word je supervriendelijk geholpen en alles wordt altijd naar wens uitgevoerd.