Altijd goede service en betrouwbaar.

top

zeer goed

"gewoon"goed

altijd goed

aardig personeel.nemen alles goed met je door.kom er graag, overal hangt een prijskaartje aan maar je weet als je een auto koopt kost dit geld,Henny is zeker niet duur.Ook niet goedkoop maar zeker waar voor je geld.Aanrader, krijgt van mij al35 jaar vijf sterretjes.Toppers daar

Prima fijn van de leen auto die we konden gebruiken. Dank je wel

goed geholpen dudelijke uitleg

defecte sensor vervangen werkt weer perfect .

wat beloofd word gedaan

Zoals altijd weer service en duidelijkheid

Ik ben goed geholpen

Vlak voor mijn vakantie krijgt mijn caravan een vastgelopen lager. Ondanks de drukte meteen geholpen. Op vakantie volgens planning met nieuwe wiellagers. Wat een geweldig fijne service! ☺☺☺

gewoon goed

goed uit gelegd wat het probleem was schatting van kosten plaatje reparatie goed uit gevoerd en super dat er een leen auto beschikbaar is.

Top garage

We komen er al jaren en zeer tevreden. Deskundig en eerlijk advies. Alle reparaties worden altijd eerst overlegd zodat je weet waar je aan toe bent en je nooit voor financiële verassingen komt te staan.

vertrouwd

Super vriendelijk, voelt vertrouwd en oprecht. Doen goed hun werk.

Bij garage Veenings word je supervriendelijk geholpen en alles wordt altijd naar wens uitgevoerd.

Heel sympathiek

Personeel sympathiek en professioneel, prima communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding

Prettig geholpen.

Goeie service door omstandigheden ben ik van huis opgehaald. Geweldig. Ook bij aankoop van een 'goedkope' auto voelde het alsof een dure BMW was.

Duidelijke en heldere communicatie

Garage Henny Veenings communiceert duidelijk over de te verrichten werkzaamheden en prijzen. Dat is prettig.

Uitstekende service en hulp bij het aanschaffen van mijn nieuwe auto.

Top garage en complimenten voor de goede hulp/voorlichting van Joost.

Super bedrijf

Super bedrijf, staan ALTIJD voor je klaar

Goed, snel en vakkundig geholpen

Al jarenlang werd mijn oude auto goed onderhouden en bij de aankoop van mijn nieuwe auto werd ik prima geholpen. De auto van mijn vrouw is hier ook gekocht en onderhouden naar volle tevredetevredenheid

Altijd prijsopgave vooraf, vriendelijk personeel. Transparant in wat ze doen.

helemaal in orde, snel en vriendelijk

uitstekend

prettige receptie

Vakkundige monteurs. Hebben contact tijdens de servicebeurt en houden je op de hoogte van eventuele problemen. Auto wordt gewassen na de beurt! Ook worden eventuele toekomstige reparaties besproken. Gewoon een goed bedrijf!

Het was weer top!

Afgelopen maandag voor de bandenwissel, top geregeld, vakkundig en zeer klantvriendelijk. Fijn personeel en een top garage.

Prima Service!!!

Ik ben zeer tevreden over Garage Henny Veenings, heel kundig en altijd vriendelijk en beleefd ;-)

Gewoon prettig geholpen

Al 35 jaar klant en altijd correct behandeld Eerst door vader en nu door zijn zoon.