Auto bij Veenings gekocht. Alles mega duidelijk en eerlijk. Helpen met alles en gaan voor klant tevredenheid.

Super monteurs, gastvrijheid matig

Goede auto gekocht, na de garantie toch een storing en dit werd keurig nog tegen kostprijs gefixt. Had niet gehoeven, maar wel gekregen. Daar werd ik stil van. Deze service en behulpzaamheid is niet meer standaard. We wilde ook graag op de hoogte gehouden worden van de kosten en bij elke bijzonderdheid werden we gebeld voor overleg. Top! Alleen de dame van de receptie is niet altijd vriendelijk. Ik werd rustig naar huis gestuurd, omdat ik tijdens de koffie pauze kwam (hoewel ik van te voren gebeld had en mij vertelt werd dat ik direct kon komen) en ik werd door haar opvoedkundig gecorrigeerd, omdat ik op mijn telefoon keek. Beetje vreemd. Maar.. al met al. De service door de monteurs is de rede dat ik graag terug kom!

Gedurende vele jaren uitstekend

persoonlijke sevice hoog in het vaandel

Goed meedenken, snelle service, echt een aanrader!

Mijn eerste ervaring met garage Henny Veenings is uitstekend geweest. Er wordt rustig de tijd voor je genomen en de aflevering van de auto was top.

Tussendoor tijd gemaakt, helemaal top!

Onze andere auto kreeg schade net voor vertrek naar de wintersport. Veenings heeft mijn auto tussen de drukte door snel van winterbanden voorzien zodat we toch op tijd op wintersport konden. Super service,, altijd vriendelijk en nette prijzen.

uitstekende klantgerichte garage.

Prima, uiterst behulpzaam en vakkundig

Gewoon een hele goede garage.. nemen de tijd voor hun klanten, bieden ondersteuning en oplossingen.

top bedrijf

Ze staan altijd voor je klaar en maken tijd voor je vrij. Heel goed onahandelijk advies over de aanschaf van een auto.

Uitstekende service en een zeer klantvriendelijk bedrijf.

Mijn ervaring met Garage Veenings is ook dit jaar weer uitstekend. Alles wordt afgewerkt, zoals afgesproken. Ik word buitengewoon vriendelijk door iedereen te woord gestaan en er wordt met mij meegedacht over wat er wanneer moet gebeuren.

mooie warme autoaanschaf ervaring

In November 2023 waren we opzoek naar een nieuwe occasion. Na diverse garages kwamen we bij Garage Veenings. Onze testrit was met een Franse auto waarover we toch wat vragen hadden. Na een mooi en eerlijke discussie hierover waren onze twijfels weg en hebben we na bijna 3 maanden nog steeds geen spijt van de aanschaf. Ze zijn realistisch, eerlijk, denken mee en helpen waar nodig. Wat ons betreft, niet twijfelen. Het is een mooi bedrijf :)

Heel mooi en vriendelijk familie bedrijf, eerlijk onderhandelen en geen smoesjes.

Wij hadden al 4 jaar een BMWZ4 met alles erop en eraan. Losse hardtop etc, een echte 2 zit roadster. Toch vond ik al jaren de Opel Cascada een mooie cabrio. Deze vond ik op de website van Veenings, afspraak gemaakt we moesten er 160 km voor rijden en een proefrit. Onder een lekkere bak koffie een juiste inruilprijs gekregen , dit was op een zaterdag middag. We zouden er na 2 nachtjes maandag op terug mogen komen. in de middag kwam er nog iemand voor de Opel maar die is netjes in de wachtkamer gezet tot wij maandag ja of nee zouden zeggen. Het werd dus een ja, de zaterdag erop met ook wel pijn in ons hart de Z4 ingeruild maar er een hele mooie Cascade voor terug. Ik had van te voren de reviews op internet gekeken en daar vind je geen kwaad woord over dit familie bedrijf. Dit heeft ons mede doen beslissen om de lange afstand er naar toe te maken. Geen spijt van en een aanrader. Stefan Worseling uit Roosendaal

Top Garage!

Nadat mijn auto is gestolen moest ik dus op zoek naar een andere auto. Bij het gaan zoeken tevens gelet op de recensies/ervaringen van de diverse dealers/garages. Het viel mij gelijk op hoeveel goede recensies er waren voor de Garage Henny Veenings. Tevens was het de auto hetgeen ik zocht en ook de prijs naar behoren. Bij het eerste gesprek met Joost al een heel goed gevoel en overgegaan tot aankoop. Hij heeft er tevens voor gezorgd dat de auto sneller beschikbaar was ivm de voorgeschiedenis van mijn gestolen exemplaar. Er waren even problemen hetgeen ik niet uitgebreid ga vertellen maar dat is keurig opgelost zonder problemen door het bedrijf en met name door Joost. Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben dat ik voor dit bedrijf ben gegaan. Je wordt hier zeer persoonlijk en betrouwbaar geholpen. Ze hebben aan mij een vaste klant erbij gekregen en zal het zeker verder aanbevelen in mijn kennissenkring. Hartelijk dank Joost! voor alles. Geweldig.

top garage

gisteren stond ik met me auto thuis hij deed niks meer heb de anwb laten komen de accu toen hij weer liep ben ik meteen naar garage veenings gereden die hebben direct een accu besteld en na even wachten een nieuwe accu gemonteerd bedankt voor het snel helpen van het probleem jullie zijn gewoon een top bedrijf en personeel een 10 allemaal groet uit wormer

‘t was weer fantastisch geregeld!

Gevraagd een Volvo V60 met mijn wensen te zoeken te kopen en mijn beide auto’s in te ruilen. 4 weken later ben ik in het bezit van een pracht exemplaar en heb mijn BMWi 3 en mijn Opel Cascada (een prachtige cabriolet!) ingeruild. Wederom dus een fijne samenwerking en tot de volgende ronde toppers.

Super Garage

Garage Veenings staat voor kwaliteit en service, deze vriendelijke mensen zijn er om je te helpen en doen er ook alles aan om je zo goed mogelijk en voor een eerlijke prijs je auto te onderhouden. Wij hebben er drie auto's in onderhoud en hebben deze er ook gekocht naar alle tevredenheid!

Altijd topservice!

Vriendelijk, klantgericht en professioneel

een top garage

vandaag winterbanden er op laten zetten kon er op wachten. het was top. bedankt voor de goede service en het vertrouwen. groet henk uit wormer

staan altijd voor je klaar

prettig mee te overleggen

Goede service Eerlijk advies en denken goed mee

Geweldige service

Geweldig geholpen met onze auto welke hortend en stotend de garage heeft gehaald… Auto tussen de bedrijven door komen en is diezelfde dag nog geweldig gemaakt door deze fijne lieve mensen bij deze garage. Alle lof voor team Veenings!

Zeer vriendelijk en betrouwbaar

Heel goed maatwerk geleverd. Veel respect voor gastvrouw Jenny.

Goed autobedrijf, vriendelijke mensen , goede en snelle service.

Super service

Zeer tevreden over Veenigs duidelijke service en fijne mensen.