Goede afspraken over onderhoud

Van te voren waren duidelijke afspraken over het onderhoud aan de auto.

Kennis, kundig en zeer meedenkend

Een zeer vriendelijk bedrijf met personeel die verstaan het vakmanschap van monteur. Bedenken snel een oplossing en zijn eerlijk over de kosten. Een aanrader in de Zaanstreek en omgeving

Keurig geholpen zoals altijd

Nette garage, doet alles in overleg, nooit slechte ervaringen mee gehad.

Goede service en nazorg

Een mooie occasion (Volvo) aangeschaft bij Veenings. Goed geholpen, mooie omruilafwikkeling en erg goede nazorg. Goede Service. Top!

Je wordt Vriendelijk geholpen

Aardige mensen, duidelijk en eerlijk.

Werd meteen geholpen....zeer vriendelijk personeel.

Had storing aan me bus.....

Met zorg en aandacht!

Fijn om in een bedrijf te komen waar de klant centraal staat. Er wordt daar met passie gewerkt en dat is merkbaar.

Jullie zijn klantvriendelijkheid. Als jullie bezig zijn met de auto en komen wat tegen wordt je keurig gebeld en eventueel prijs.

Top bedrijf

Ze overleggen alles met de klant zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Wij hebben daar onze beide auto’s in onderhoud. Altijd goed geholpen. Wordt altijd gebeld als ze met de auto bezig zijn met wat ze gezien hebben en wat ze adviseren. Vaak een leen auto ter beschikking. We hebben pas geleden daar een andere auto gekocht. Ik zou deze garage absoluut aanraden bij familie/vrienden/collega’s etc.

Goede en fijne garage met prettig personeel

Zijn zeer bereidwillig en prettig contact. Kijken wat mogelijk is, dus goede serves. Fijne garage, sinds vele jaren.

geweldig goede service

Altijd benaderbaar en transparant en uitstekend vakmanschap

Het is altijd fijn als je tijdig wordt geïnformeerd wat er wanneer moet gebeuren en dat je daarin ook advies krijgt wat de opties zijn. Vervolgens wordt het afgesproken werk of goed en volgens afspraak gedaan. Topzaak

Lief en begrijpend

Goede ervaring Met afspraak maken Altijd leen auto Dit jaar bijzonder. werdt sneeuw en ijs vrij en warm klaar gezet Terwijl ik van een lekker ☕ genoot. Je wordt gebeld voor bijvoorbeeld extra onkosten Blij met jullie en de Toyota ook. Dank groetjes Sjaan vd laan

Prima service.

Prettige, snel en betrouwbaar in de communicatie!

Uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam.

Doen wat ze beloven!

Prima service! Vriendelijke medewerkers.

Prima, duidelijke en vriendelijke communicatie.

Top service snel en netjes

Joost is een super attente verkoper Die duidelijk en eerlijk is. Goede prijs kwaliteit verhouding. Alles snel geregeld en netjes afgehandeld

Betrouwbaar, klantvriendelijk en klantgericht

Zeer goed en vakkundig geholpen.

Goede afspraken van tevoren de prijs de rekening gaat kosten zeer duidelijk wat voor werkzaamheden er zijn uitgevoerd

klein, vriendelijk en service

Onze nieuwe auto werd thuisgebracht met een enorme strik erom. Alles rustig uitgelegd en alle tijd genomen. Blij.

Correct

Heel goed!

Al sinds jaren klant bij dit geweldige garagebedrijf. Altijd een belletje om even door te spreken wat er moet gebeuren en daarbij een prijsopgave. Klantvriendelijkheid met een hoofdletter K!