Top vriendelijke service

Top service. Vriendelijk. Nog nooit een auto gekocht met een mooie strik op de motorkap bij het ophalen. Vooral de vriendelijkheid is top.

Goed gebaseerd op recenste aankoop/inruil

De "maandagochtend" occasion met gesloten beurs ingeruild voor andere occasion met ook nieuwe banden en trekhaak. In goed en vriendelijk overleg ter zake gekomen. De voor mij nieuwe auto voldoet zonder hick-ups en heeft de "lakmoes" proef van de eerste weken prima doorstaan.

zeer adequaat en goed geholpen top.

zeer vakkundige mensen.

Uitstekend garage Henny Veenings!

Ik ben zeer tevreden!als ik ze nodig heb staan ze altijd voor mij klaar!

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

We hebben een andere occasion gekocht en konden de onze inleveren. Later in de week hulp gekregen bij het installeren van het navigatiesysteem, waarbij alle aandacht was en goed geadviseerd werd.

Prima garage

superklantvriendelijk, goede service, kom er al jaren

Goede service.

Goed geholpen!

top garage

Bandenwissel weer top gedaan, zoals altijd zeer tevreden!

Zeer prettig ervaring met veel aandacht aan de klant

Uitstekende hulp en afhandeling bij aanschaf auto

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Altijd meedenkend met de klant op prettige manier en zeer goede kennis van de auto’s

Ook als liefhebber kom ik hier graag.

Natuurlijk brengt jou auto je van A naar B. Maar ook bij Henny begrijpen ze dat je soms meer wilt. Soms in reparaties of soms in advies. De laatste ervaring met Garage Henny: - Onderdeel aan de auto niet na behoren. - Garage onderdeel gerepareerd - Probleem komt terug na X aantal km - Met excuses aan hun kant besluiten ze het onderdeel te !!vervangen!! ipv te repareren. Nog onder garantie. Jullie zijn de sh*t!

Altijd vriendelijk en goede service

Fijne mensen die oplossingsgericht meedenken.

Vriendelijke ontvangst, snelle uitstekende service.

Al vele jaren zeer tevreden klant.

Snel geholpen!

Ik kwam tijdens de pauze en werd toch meteen geholpen!

Goede vriendelijke service

Goede vriendelijke service

Altijd persoonlijk en professioneel

Al 7+ jaar tevreden klant. Professionele maar vooral zeer persoonlijke service. Denken met je mee, geven passend en deskundig advies en zijn open in de communicatie. Kosten/werkzaamheden worden netjes vooraf/na een inspectie besproken door de monteur zelf, rekeningen zijn helder en bevatten geen verrassingen. Samenvattend: goed en vertrouwd.

Ontevreden! Totaal niet klantvriendelijk

Ik zou een auto bekijken en een proefrit maken, maar ik moet er via de website achterkomen dat deze al verkocht is. Er valt dus totaal geen afspraken met deze garage te maken. Deze garage is totaal niet klantvriendelijk en je bent alleen interessant bij ze als je met je portemonnee loopt te zwaaien. Ontevreden over deze garage en beveel hen ook zeker niet aan!

fijne garage!

De medewerkers zijn vriendelijk en weten goed waar ze het over hebben. Reparaties gaan in goed overleg en je krijgt eerlijke uitleg over wat wel en niet nodig is.

Prettig professioneel.

Naar mijn wensen werd geluisterd en op een professionele manier naar gehandeld. Alles daarna tot volle tevredenheid naar een goed einde gebracht en afgehandeld.

Kwaliteit en persoonlijk

De medewerkers zijn attent, luisteren, geven feet back en denken mee. Er wordt goede kwaliteit geleverd en overleggen voordat er een reparatie wordt uitgevoerd.

Werken vakkundig, vriendelijk en volgens afspraak

Het is bij garage Veenings duidelijk waar je aan toe bent; geen mooie praatjes, maar een eerlijk verhaal en afhankelijk van de situatie en de klant wordt een oplossing gevonden; 100% service en afspraak is afspraak. Altijd op zoek naar een goede oplossing, ook in het voordeel van de klant!

Aanschaf en onderhoud

Als eerst begint de aanschaf daarna gevolgd door onderhoud. Beide doe ik met ogen dicht in volle vertrouwen. Ik heb hier dan ook meerdere auto's aangeschaft en laten onderhouden. Ik vind het fijn om hier geholpen te worden en zeker te weten dat er niets geks gebeurt! Meedenken met geboden opties of je verrassen omdat ze even extra meedenken. Thanks guys, tevreden!

Goede en snelle service!

Na aanschaf is ook het onderhoud een fijne ervaring. Zoals duidelijke communicatie met de frontdesk en de monteur, en een goede prijs/kwali verhouding. Thanks again! Voelt altijd goed!

zoals altijd Top!

Personeel vriendelijk, deskundig, meedenkend, goede prijs/kwaliteit verhouding, eerlijk, kortom een fijne garage waar ik graag terug blijf komen, voor de kleine of grote beurt, apk, reparatie mocht het nodig zijn. Heel tevreden!!

Snelle service

Op een voor mij goede datum afspraak gemaakt voor APK en kleine onderhoudsbeurt. Er wordt gebeld met wat er aan de hand is, incl een schatting van de kosten. Na een paar uur kon ik de auto al weer ophalen.