Heel goed!

Al sinds jaren klant bij dit geweldige garagebedrijf. Altijd een belletje om even door te spreken wat er moet gebeuren en daarbij een prijsopgave. Klantvriendelijkheid met een hoofdletter K!

Wij zijn zeer goed geholpen en geïnformeerd door de verkoper

Niet lullen, maar doen!

Een garage waar men goede mankrachten heeft! Bij een beurt of apk wordt vooraf keurig besproken wat er gedaan moet worden en wat het ongeveer gaat kosten. Daarnaast, als er bepaalde dingen zijn bij groot onderhoud zoals het vervangen van het oliefilter, die nog niet gedaan hoeven te worden ze dit ook niet doen. Mijn auto wordt altijd ten volle tevredenheid gerepareerd en ik heb vertrouwen in de monteurs.

Prima lekker, veel voor weinig

Prima lekker, veel voor weinig

Goede service, vriendelijke medewerkers

top garage

Zoals gewoonlijk weer uitstekende service, zelfs tijdens de lockdown. Bandenwissel weer perfect uitgevoerd.

Fijne betrouwbare en vakkundige garage!

Vriendelijke dame aan de balie en eerlijk en vakkundig advies. Gratis leenauto dikke plus!

Prima geregeld!

Ik heb prima ervaring bij Hanny Veenings.

Premium ervaring zonder onzin!

Verschillende auto's gekocht en altijd met plezier gereden/rijden bij Henny! Veilig gevoel, van de hulp onderweg, het aanschaffen en de beurten. Duidelijke communicatie omtrent alles. Geen BS. Thanks again!

Wij komen hier voor onze camper en zijn zeer tevreden over vriendelijk en meedenkend personeel

We hebben de camper laten tunen. Was nieuw voor het bedrijf maar wordt gelijk uitgezocht , het hoe en wat. Zeer goede service en meedenkend. Kan de garage zeker aanbevelen

Grandioos

Prima service met vriendelijk personeel

Zeer tevreden geholpen als altijd!

Mijn auto gebracht voor een grote beurt. Voordat ze aan het werk gaan altijd even een belletje. Deze keer met de mededeling dat niet de hele beurt uitgevoerd hoef te worden en dus geld bespaart! Ja wat een topgarage! En nota bene zeer geduldig en vriendelijk personeel!

Leuke kennismaking!

Op zoek naar een andere auto, kwam ik er een tegen bij deze garage. Wonend in Heiloo wel een beetje uit de richting, maar de auto stond ons wel aan. Zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Koop gesloten. De aflevering was erg leuk met een grote strik op de auto, een kleine kerstboom, paraplu en nog wat aardigheidjes. Qua service en onderhoud nog geen ervaring. Maar het contact tot dusver geeft een zeer positief gevoel.

Heldere communicatie

Er wordt gedaan wat wordt afgesproken en op een manier die ik als auto-leek begrijp.

Goede service en op de hoogte gehouden over de kosten

Al jaren vaste klant bij Veenings en altijd netjes en goed geholpen zowel aan de balie als op de werkplaats

Zeer goede service

Zeer goede service

Je wordt heel klantvriendelijk geholpen

Je wordt heel klantvriendelijk geholpen

Zoals altijd. Goed, snel en vriendelijk.

Gewoon TOP.

Vriendelijke goede service.

Een luisterend oor en passende oplossing. Goede en snelle service.

Bij apk tussentijds gebeld met prijsopgave voor overleg. Alles prima geregeld en hersteld waar nodig, auto is goedgekeurd. Door bestelling van onderdelen een dag wachten, prijs viel zelfs nog iets lager uit. Top

goede service en vriendelijk

ga zo door

Bedrijf levert goede service en denkt met klant mee

Ik heb goede ervaringen met het bedrijf. Ze zijn vriendelijk en alvorens al dan niet tot reparatie over te gaan, wordt met de klant overlegd.

Eerlijk overleg met klant

Zoals altijd. Prima service

Ook deze keer weer prima geholpen. Deze keer kon het niet dezelfde dag verholpen worden omdat het niet een simpele reparatie was. Maar wel de volgende dag is het euvel weer vakkundig gemaakt.

Altijd prima service.

Nooit onverwachte reparaties, aangezien er van te voren contact wordt genomen. Ook tussendoor altijd vriendelijk geholpen. Ik ben niet voor niets meer dan 35-40 jaar tevreden klant.