Prettig

Fijne goede service met personeel dat erg vriendelijk is en goed met je mee denkt.

Erg tevreden.

Is goed.

Super snel geholpen. Top!!

Even bellen voor een nieuwe pijlstok. Volgende dag keurig aanwezig. Netjes bericht gehad. Super snel en fijn.

Nette en zeer goede service

Prima, zoals altijd

Vriendelijke, correcte behandeling. Leenauto geen probleem. Altijd overleg over niet-routinematige verrichtingen. Stipte afspraken. Een extra verrassing was, dat mijn auto was gewassen, als extra service.

Snel en fijne communicatie

APK en grote beurt was makkelijk zelf online in te plannen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de kosten. Fijne communicatie.

Duidelijk, top garage waar klant nog koning is alle lof voor de medewerkers/ster, klantvriendelijk, vakkundig, kwaliteit,prijsverhouding, alles top, dikke pluim.

VOLLE TEVREDENHEID

JE BLIJFT NIET VOOR NIETS AL MEER DAN 20 JAAR BIJ HENNY VEENINGS

snel geholpen

Fijn en adequaat geholpen.

Top garage

Wij werden heel goed en vriendelijk geholpen. Ook heel deskundig. Er werd ook tijd voor ons genomen.

Klantvriendelijk

Ik ben prettig geholpen. Ook de communicatie over wat er gedaan moest worden was prettig. Heel fijn was de leenfiets die ik mocht gebruiken.,

Garage Veening is erg klantgericht.

Ik ben erg tevreden met de garage. Ik vind de garage erg klantvriendelijk, attent en denken met je mee. Sinds ik mijn auto, nu 4 jaar geleden bij hen heb gekocht kom ik graag terug voor de reparaties en keuring. Als je auto achterlaat hebben ze altijd een leenauto voor je ter beschikking.

Klantvriendelijk!

Bij Garage Veenings kennen ze nog de waarde van Service!

Gewoon goed

Snelle service

Perfecte service, vriendelijk personeel

Ik ging al jaren naar Veenings nadat ik mijn vorige auto daar aangeschaft had. Nu heb ik mijn huidige auto weer via Veenings aangeschaft en wederom is alles tot nu toe prima verlopen. Op naar nog vele jaren deze omgang!

Vooraf netjes gebeld over de afwijkingen/reparatie, wat te doen en de kosten.

uitstekend
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

We hebben hier onze fiat Qubo ingeruild voor een zeer mooie Renault senic.\r\nWe zijn super goed geholpen en komen hier zeker terug.

Garage Henny Veenings is een begrip in de Zaanstreek. Een gemoedelijk (familie)bedrijf die heel veel technische kennis in huis heeft. Kerncompetenties: behulpzaam, betrouwbaar, hart voor de zaak!

Deze review is gebaseerd op de aanschaf van een occasion. Verdere service buiten dit proces om kan ik (nog) niet beoordelen.\r\n\r\nIk heb een occasion aangeschaft samen met een oom als raadgever. Hij heeft inmiddels meer dan 40 jaar ervaring met het aanschaffen van zowel occasions als nieuwe auto\'s. Hij was zeer onder de indruk van de service die door Garage Veenings geboden werd. Dat geldt ook voor mij, echter is dit voor mij de 2e keer dat ik een occasion aanschaf sinds 15 jaar. Wel heb ik vele andere autodealers bezocht in mijn zoektocht naar een mooie occasion en ik kan gerust zeggen dat Garage Veenings er tussenuit springt. Ik hoop dat dit zo zal blijven bij verdere bezoeken.\r\n\r\nElk personeelslid maakt tijdens een bezoek oogcontact en neemt de kleine moeite om even te groeten bij aankomst. Dat geldt dus ook voor monteurs, die bij vele andere autobedrijven vaak niet even kunnen opkijken om een nieuwe (potentiele) klant te begroeten. En zo\'n figuur achter de balie die bezig is een notitie te schrijven en niet even kan opkijken terwijl hij groet, dat verwacht ik hier niet mee te maken. Dat is bijvoorbeeld wel voorgekomen bij merk-dealers. Bij Garage Veenings heb ik absoluut niet het gevoel dat mijn uiterlijk vertoon een rol speelt bij hoe ik behandeld word. Dat zijn voor mij belangrijke zaken.\r\n\r\nGarage Veenings weet in mijn ogen dus goed hoe klantbinding tot stand kan worden gebracht en dit is voor mij op een authentieke, no-nonsense wijze gebeurd. Van begin tot eind was de service geweldig. Ik kreeg zelfs meer service dan in eerste instantie was afgesproken, nadat alles rondom de aanschaf al rond was(!!). Ook de aflevering was erg leuk gedaan. Zoals mijn oom al zei, het is net alsof je een gloednieuwe auto koopt.\r\n\r\nDe reden dat ik voor onderdeel \'communicatie\' een 9 van de 10 geef, is omdat er een e-mail die ik heb verstuurd onbeantwoord is gebleven, waarvoor ik toch maar even ben gaan bellen. Het is misschien een beetje muggenziften, maar ik ben nou eenmaal een kritisch persoon. Laat dit je niet weerhouden om met dit bedrijf in zee te gaan. Bellen is toch altijd veel prettiger en persoonlijker.\r\n\r\nIk hoop dat dit gevoel in de toekomst zo zal blijven want ik ga absoluut terugkomen voor nodige zaken. Complimenten!

Prima mensen die er altijd voor je zijn. Proberen je altijd te helpen als er problemen zijn. Top Garage