Heel sympathiek

Personeel sympathiek en professioneel, prima communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding

Prettig geholpen.

Goeie service door omstandigheden ben ik van huis opgehaald. Geweldig. Ook bij aankoop van een 'goedkope' auto voelde het alsof een dure BMW was.

Duidelijke en heldere communicatie

Garage Henny Veenings communiceert duidelijk over de te verrichten werkzaamheden en prijzen. Dat is prettig.

Uitstekende service en hulp bij het aanschaffen van mijn nieuwe auto.

Top garage en complimenten voor de goede hulp/voorlichting van Joost.

Super bedrijf

Super bedrijf, staan ALTIJD voor je klaar

Goed, snel en vakkundig geholpen

Al jarenlang werd mijn oude auto goed onderhouden en bij de aankoop van mijn nieuwe auto werd ik prima geholpen. De auto van mijn vrouw is hier ook gekocht en onderhouden naar volle tevredetevredenheid

Altijd prijsopgave vooraf, vriendelijk personeel. Transparant in wat ze doen.

helemaal in orde, snel en vriendelijk

uitstekend

prettige receptie

Vakkundige monteurs. Hebben contact tijdens de servicebeurt en houden je op de hoogte van eventuele problemen. Auto wordt gewassen na de beurt! Ook worden eventuele toekomstige reparaties besproken. Gewoon een goed bedrijf!

Het was weer top!

Afgelopen maandag voor de bandenwissel, top geregeld, vakkundig en zeer klantvriendelijk. Fijn personeel en een top garage.

Prima Service!!!

Ik ben zeer tevreden over Garage Henny Veenings, heel kundig en altijd vriendelijk en beleefd ;-)

Gewoon prettig geholpen

Al 35 jaar klant en altijd correct behandeld Eerst door vader en nu door zijn zoon.

Betrouwbaar en gewoon goed

Altijd vriendelijke medewerkers en to the point geen flauwekul meedenken met de klant, en Jenny is een toppertje!

Altijd geweldig

Al jaren mijn garage! Ik ga nergens anders meer heen. Het is meer familie dan gewoon een garage.

Altijd goed geholpen

Ik kom nu ruim 20 jaar bij Garage Henny Veenings en in die 20 jaar heb ik nog geen nare ervaring gehad, ik ben altijd goed geholpen en heb naar mijn mening nooit teveel hiervoor betaald.

Boven verwachting

Duidelijk en geduldig in uitleg Aflevering was heel erg verrassend met strik op de auto en plant en paraplu kado . We komen zeker nog eens

Aardige werknemers met uitstekende service

Top service voor een zacht prijsje!

Een heel vertrouwd adres om terug te keren

Prettige ontvangst en goede service, geen poespas en er wordt met de klant meegedacht. Kortom een bedrijf om aan te bevelen.

Prettig

Alles gaat zoals voorafgaand uitgevoerd en dat maakt het zeer aangenaam heb ook vertrouwen in de garage Veenings conclusie top

Service met hoofdletters !!!

Prima garage, er wordt goed geluisterd naar de klant.

Prima garage bedrijf, duidelijk en heldere communicatie.

Goed advies en altijd behulpzaam.

Fantastisch

Wordt altijd vriendelijk door iedereen ontvangen en geholpen. Het direkte contact met de monteurs is een groot plus punt. De receptie/administratie legt alles goed uit aan de klant, vooraf en achteraf. Kortom een dikke 10 Was laatst gevallen bij Veenings werd geholpen met pleister, ander brilletje, auto werd voor gereden, water aangebodenwaar vind je die service nog. Team Henny Veenings BEDANKT

Zoals het hoort

Auto perfect afgeleverd, zoals het hoort. Super leuk gedaan.

Geweldige service en goeie reparatie :-)

Meedenkende met de klant en die ook op de hoogte houden van de voortgang.