Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

Prettig familiebedrijf, gericht op de klant

Bij Veenings word je persoonlijk te woord gestaan, je gaat de mensen kennen en dat is wederzijds. Ook word je gewoon geholpen als je een probleem hebt. Er wordt met je meegedacht ipv de dure standaardoplossingen van de merkdealer. Een bedrijf moet geld verdienen, maar dit is geen "snel geld" bedrijf. Gericht op service en lange termijn. Ik blijf hier nog lang klant als dit zo blijft.

Vriendelijke en goede service

er wordt ltijd goed meegedacht met het vinden van een oplossing. Service is prima ondanks dat ze het heel druk hebben. Vriendelijk en professioneel gaan hand in hand, aanrader!

Prettig

Fijne goede service met personeel dat erg vriendelijk is en goed met je mee denkt.

Erg tevreden.

Is goed.

Super snel geholpen. Top!!

Even bellen voor een nieuwe pijlstok. Volgende dag keurig aanwezig. Netjes bericht gehad. Super snel en fijn.

Nette en zeer goede service

Prima, zoals altijd

Vriendelijke, correcte behandeling. Leenauto geen probleem. Altijd overleg over niet-routinematige verrichtingen. Stipte afspraken. Een extra verrassing was, dat mijn auto was gewassen, als extra service.

Snel en fijne communicatie

APK en grote beurt was makkelijk zelf online in te plannen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de kosten. Fijne communicatie.

Duidelijk, top garage waar klant nog koning is alle lof voor de medewerkers/ster, klantvriendelijk, vakkundig, kwaliteit,prijsverhouding, alles top, dikke pluim.

VOLLE TEVREDENHEID

JE BLIJFT NIET VOOR NIETS AL MEER DAN 20 JAAR BIJ HENNY VEENINGS

snel geholpen

Fijn en adequaat geholpen.

Top garage

Wij werden heel goed en vriendelijk geholpen. Ook heel deskundig. Er werd ook tijd voor ons genomen.

Klantvriendelijk

Ik ben prettig geholpen. Ook de communicatie over wat er gedaan moest worden was prettig. Heel fijn was de leenfiets die ik mocht gebruiken.,

Garage Veening is erg klantgericht.

Ik ben erg tevreden met de garage. Ik vind de garage erg klantvriendelijk, attent en denken met je mee. Sinds ik mijn auto, nu 4 jaar geleden bij hen heb gekocht kom ik graag terug voor de reparaties en keuring. Als je auto achterlaat hebben ze altijd een leenauto voor je ter beschikking.

Klantvriendelijk!

Bij Garage Veenings kennen ze nog de waarde van Service!

Gewoon goed

Snelle service

Perfecte service, vriendelijk personeel

Ik ging al jaren naar Veenings nadat ik mijn vorige auto daar aangeschaft had. Nu heb ik mijn huidige auto weer via Veenings aangeschaft en wederom is alles tot nu toe prima verlopen. Op naar nog vele jaren deze omgang!

Vooraf netjes gebeld over de afwijkingen/reparatie, wat te doen en de kosten.

uitstekend

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

We hebben hier onze fiat Qubo ingeruild voor een zeer mooie Renault senic. We zijn super goed geholpen en komen hier zeker terug.

Garage Henny Veenings is een begrip in de Zaanstreek. Een gemoedelijk (familie)bedrijf die heel veel technische kennis in huis heeft. Kerncompetenties: behulpzaam, betrouwbaar, hart voor de zaak!