Een fijn familie bedrijf

Snel en kundig

Super goed geholpen !

Goed geholpen bij het zoeken naar specifieke occasion inruil. Gunstig prijsvoorstel. Vlotte afhandeling, na één dag reed ik al weg in de “nieuwe” auto, super !

Zeer degelijk en snel

Ook zonder afspraak toch snel geholpen. Er wordt duidelijk en goed overlegt. Er is ook enig inlevingsvermogen in de klant en er wordt samen naar een oplossing gezocht.

Snel geholpen en probleem opgelost.

Super goed en net bedrijf!

Ik vindt het goed dat men vooraf een prijsopgave opgeven

Prijsopgave is zeer nauwkeurig Bij niet te voorziene reparatie altijd even een belletje voor overleg.

Vlot en vriendelijk.

Altijd vlot en vriendelijk geholpen. Betrouwbaar.

Gewoon GOED!

Ben vanaf het onstaan van garage Tjeerdsma al klant, naar volle tevredenheid

Fijn bedrijf

Al jaren klant bij dit bedrijf, altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service en marktconforme prijzen.

Goede service en vriendelijk personeel.

Bij deze garage begint het al goed bij de uitstraling van de werkplaats en de showroom. Alles keurig op orde.

Vriendelijk, Snel en niet duur.Koffie terwijl je moet wachten.

Top bedrijf

Snel, kwalitatief.

Snel en kwaliteitief

Snel en tevreden

Prima prijs voor mijn eigen auto weer gekregen En nette auto voor terug

Snel goed en vriendelijk

Het is een fijne garage om te komen, vriendelijke medewerkers en goede service

Super service

Goed bedrijf, altijd vriendelijk en goede service.

Prima garage

Goede afspraken,snelle service en een kwaliteit reparatie voor een scherpe prijs. Vergeleken met een garage bedrijf hier in Duitsland. Zal zeker nog terug komen met mijn auto.

Komen prima afspraken na

Beloofd is waargemaakt.

Goede afspraken vooraf gemaakt die vervolgens worden nagekomen.

Altijd goede service!

Altijd tevreden na een reparatie over onderhoudsbeurt. Nooit geen onverwachtse kosten, Word altijd netjes in overleg gedaan met de klant!

Duidelijke afspraken die nagekomen worden

Zeer accuraat gehandeld en prima op de hoogte gehouden van de voortgang. Er wordt goed overlegt met wat de klant wil dan wel niet wil.

Prima bedrijf, ontvangst telefoon netjes en duidelijk no nonsens. Reparatie goed uitgevoerd. Auto schoon teruggeleverd, Ik kan de ploeg mensen aanbevelen.

Aangenaam verrast!

Ik kende autobedrijf Tjeerdsma niet en kwam er nadat mijn interesse voor een auto die zij hadden staan online was gewekt. Vriendelijk ontvangen, helder verhaal en dito handel. Geen gedoe, to the point. Blij met mijn inruil, koop snel gesloten. Naar huis met de nieuwe auto én een slagroomtaart: aangenaam verrast.

Gewoon goed en betrouwbaar

Altijd goed geholpen