Goede service en vriendelijk personeel

Zeer goede ervaring met deze garage

Goed bedrijf

Maken hun afspraken waar tegen redelijke prijzen.

Betrouwbaar en goede service!

Geven goed advies, houden zich aan de afspraken en bellen als ze bijzonderheden tegen komen tijdens een beurt of reparatie. Doen dus niets zonder overleg met de klant.

Ze hadden de prijs eerst te hoog ingeschat ,maar achteraf viel het mee.en toen ik de auto kwam halen stond hij daar te blinken zelfs schoongemaakt top

Heel goed autobedrijf.

Hele mooie auto gekocht, top service en zeer klantvriendelijk. Volle tank bij aflevering was ook een aangename verrassing.

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig

Zoals het hoort

Goed geholpen, vriendelijke medewerkers.

Vriendelijke vakgarage

Fiat panda laten repareren, distributieriem laten vervangen en APK was iets duurder uit dan ik had verwacht maar wel een gratis wasbeurt was wel prettig was

Snel en goed!

Uitstekende service.

Klasse

Service, staat hoog in het Tjeerdsma vaandel.

Keurig gebeld wat de mankementen zijn van de auto voor ze met reparatie overgaat

Geholpen volgens afspraak

Probleem opgelost

Altijd geholpen zoals afgesproken.

Top service!

Ik heb een ontzettend goede ervaring met Autobedrijf Tjeerdsma. Zij hebben een mooie auto afgeleverd die alle verwachting heeft overtroffen. Zij zijn goed bereikbaar, eerlijke prijs en een top aflevering! Mooi bedrijf en vriendelijk persoon. Ga vooral zo door!

Uitstekend autobedrijf!

Mooie Nissan gekocht. Hele duidelijke uitleg gehad. Daar wordt alle tijd voor genomen. De eigenaar is vriendelijk en een echte vakman! Zeer aan te raden!

Zeer betrouwbaar. Voelt direct goed aan

Super garage

Je wordt altijd snel geholpen. Personeel zeer goed en vriendelijk.

Keurig samengewerkt naar een mooie oplossing.

Van uit het autobedrijf is heel mooi meegedacht in mijn vraag wat geresulteerd heeft in het samen vinden van een oplossing!!

Goede service, matige koffie

Eerlijke verkoop met goede service

Geen gladde verkooppraatjes, maar eerlijke informatie over de auto en je vragen. Mooie prijs nog gekregen voor de inruilauto en we konden onze nieuwe auto eerder ophalen dan vooraf aangegeven. Goede service!

Altijd behulpzaam en oog voor de klant

Ben al jaren klant en altijd goed geholpen. Men heeft oog voor de klant en de service is prima. Kortom, ik ben zeer tevreden en kom er graag.

Afspraak stipt nagekomen.

Toen ik er de eerste keer kwam, stonden alle monteurs in de rij bij het koffiezetapparaat. Ik dacht toen gelijk aan de (volgens mij) beste Nederlandse film aller tijden ‘De Marathon’. In de film ging het koffie drinken een beetje anders.

Geen problemen, goede service.

Zie hierboven