Goed, prima

Prima geholpen. Ze hebben mijn wensen bij het kopen van een andere auto precies voldaan. Ook de afhandeling ging prima.

No nonsense bedrijf met goede service

Een gevarieerde selectie van tweedehands auto's van bovengemiddelde kwaliteit.

GOEDE SERVICE IN ÉÉN WOORD

Alles draaide gewoon goed.

Geweldig.

Hele goeie ervaring. Hele vriendelijke mensen. Hele goeie service toppie. Wanneer je ook komt om een benulig dingetje, wordt er direct tijd voor je gemaakt. Echt een VAK GARAGE TOP

Tevreden

Tevreden

Zoals gewoonlijk vertrouwt

Altijd goede service. Altijd goed te bereiken.

Gewoon GOED!!!

Ik wordt hier altijd prima geholpen, ze komen hun afspraken na, kennen hun klant maar ook "als de nood aan de man is" staat Autobedrijf Tjeerdsma voor je klaar.

Zo als al vele jaren heel goed

Onze ervaring met het bedrijf is super goed. Afspraak maken gaat heel snel en prima personeel. Wij hebben een garage bedrijf vlak achter ons huis, Toch hebben we het er heel graag voor over om dik een half uur te rijden naar Tjeerdsma.

Vriendelijk en deskundige mensen, je mag vaak langskomen zonder afspraak En geen verassingen achteraf .

Prima servie

Fijne garage, vriendelijk personeel en denken met je mee en houden je goed op de hoogte wat er met je auto aan de hand is en wat er aan moet gebeuren.

Goede service!

Klantvriendelijk, snelle service.

Snel, correct, kwaliteit

Binnen 2 uur reed in weg in mijn aangekochte auto.

De dienstverlening is altijd zeer keurig en correct.

Ik kom al jaren bij deze garage en ervaar ze als zeer betrouwbaar en deskundig.

Goeie auto bedrijfen betrouwbaar

Ze zijn klant vriendelijk nemen de tijd om dingen uit telegen

Altijd goed

Altijd tevreden super garage

vriendelijk, snel, goed.

Vriendelijk, snel en goed.

Snel geregeld

Prima werk geleverd

Naar volle tevredenheid is onze camper gemaakt.

Defect aan camper is goed hersteld en voor een nette prijs. Tevens zijn we deskundig en vriendelijk te woord gestaan.

Zeer professioneel

Zeer kundig, geen klachten

Zeer goede service

Kundige, aardige mensen en zeer goede service!

zeer goed

goede afspraken bericht wanneer klus is geklaard vriendelijk personeel goede service aanbevelingswaardig

Betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk is het personeel bij Tjeerdsma

Ik krijg netjes een herinnering wanneer mijn auto weer toe is aan een kleine of grote beurt. Personeel is vriendelijk en vakkundig. Wanneer ik vraag om naar bepaalde dingen te kijken dan doen ze dat ook. Men probeert me altijd zo snel mogelijk te helpen wanneer er iets aan mijn auto mankeert.

Deskundig autobedrijf met een fantastische service.

Zeer net bedrijf waar klantvriendelijkheid voorop staat. Ben er kind aan huis doordat ik veel wissel van auto en iedere auto niet altijd zijn onderhoud heeft gehad. Deze laat ik uiteraard uitvoeren bij Tjeerdsma. Bij Tjeerdsma kunnen reparaties altijd tussendoor en een eventuele leenauto is ook geen probleem. Al met al ben ik een zeer tevreden klant.

Vriendelijke

Vriendelijke personeel. Goede service.