Mijn ervaring is goed, netjes en correct. Goede service.

Goed en vlot wordt alles geregeld. Goede uitleg en vlot. Mijn waardering voor hun.

Super snel verholpen

Buitenspiegel kwam een barst in. Om 14.00 uur gebeld. Hun het besteld en om 16.00 uur kon ik komen om een nieuw spiegel er in te laten zetten. Super blij mee dat het zo snel verholpen is.

Goede service en vriendelijk bekwaam personeel.

Dit was de eerste keer dat ik mijn auto een service beurt heb laten uitdoven door deze garage. de medewerkers waren er vriendelijk en wat er gedaan moest worden werd in overleg met mij gedaan. Het werk werd goed uitgevoerd en de medewerker wisten waar ze over praten. goede ontvangst en erg vriendelijk. ik komzekervterug bij deze garage.

Doen hun werk goed, zijn vriendelijk en communiceren goed

Zie boven

Vriendelijk en duidelijk en komen afspraken na.

Zeer net autobedrijf

Fijn bedrijf

Fijn geholpen. Aardige mensen. Hoop dat ik kan genieten van mijn mooie auto.

Super tevreden over de dienstverlening van Autobedrijf Tjeerdsma

Vriendelijk en naar alle tevredenheid geholpen door Tjeerd bij de zoektocht en aankoop van onze auto. Ook de inruil van onze oude auto is goed en netjes afgehandeld. Professioneel en fijn familiebedrijf.

Top! Goede Service!

Goede zoekopdracht uitgevoerd. We hebben nu de auto die we zochten!

Mijn ervaring is zeer naar tevredenheid

Het is voor mij uniek dat ik een garage bedrijf vertrouw. Ik het veel slechte ervaring. Maar bij Autobedrijf Tjeersma is mijn vertrouwen wel aanwezig.

Meer dan goed!

Zeer vriendelijk, eerlijke prijzen, eerlijke en goede service.

Ook kleine problemen meteen opeglost.

Toppie

Zeer goede service

Prima ervaring met de service en snelheid

Goede service en afhandeling.

Super monteurs.

Prijsafspaak blijft ook afspraak. En een leen auto. Alles was super geregeld. Echt top. Bedankt.

zeer goed geholpn

zeer klantvriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijke mensen, duidelijke prijs afspraken

Toen na de reparatie bleek dat er na het weg rijden iets mis was met de snelheidsmeter werd dit, tijdens de lunchpauze, nog even in orde gemaakt.

Uitmuntend

Vanaf dag 1 klant (37 jaar) vertrouwd Eerlijk,persoonlijkheid staan voorop. Daarnaast kwaliteit en persoonlijk contact

kan het nog beter !!

Een reparatie aan het achterwiel van mijn camper. Daar de camper niet kon rijden was het geen probleem voor garage Tjeerdsma om het probleem bij mij thuis te repareren. Als de prijs dan ook nog eens heel erg meevalt, kan ik alleen maar spreken van een uitstekende garage met ook nog eens vriendelijke mensen waar ik mij als automobilist / camperaar zeer zeker thuis voelt.

Voor herhaling vatbaar.

Voor iemand uit de randstad is het zeer ontspannend. Goede parkeergelegenheid en de rust die de mensen uitstralen spelen daarbij een grote rol.

De info tijdens de reparatie was uitstekend. Ook de afspraak was prima. Een goed en degelijk onderzoek. Blijf graag klant Gr.André van Dooren Klussenbedrijf van Dooren

Het was super. Een 9. Gr. Bienus

Goede service en vriendelijk personeel

Zeer goede ervaring met deze garage