Zonder meer goed!
Zeer positieve ervaring. Oprecht vriendelijke mensen, betrouwbaar en deskundig. Bovendien was ik zeer tevreden over de aanschafprijs van mijn occasion. Dus auto Nol: I\"ll be back!
Positief
positief, snel schakelen en snel To The Point. Daar hou ik van
Prima bedrijf, goeie ontvangst, netjes behandeld.en een goeie tweedehands auto gekocht
Het is een goed bedrijf
Eerste ervaring en heel goed bevallen. Auto perfect afgeleverd en ook allerhande bijkomende zaken (verzekering ed.) keurig afgehandeld.
Een prettig behulpzaam bedrijf
Ik was op zoek naar een nieuwe auto. Zeer vriendelijk ontvangen in de showroom. Auto\'s zijn allemaal netjes in showroom staat, test rit gemaakt en gekocht.
profesioneel, hulpzaam en vriendelijke team
Goede deskundigen vriendelijke en heerlijke mensen kom nu zeker terug
Al meer dan twintig jaar vaste klant bij Auto Nol Nijkerk. Met een gerust hart verwijs ik mensen hier dan ook naar door.
Erg fijn zaken gedaan met de aankoop van mijn andere auto. In mijn auto is een rolstoellift gebouwd. In een Toyota Prius!! Dat is nog niet gebeurd in Nederland.
Netjes behandeld, keurige auto afgeleverd, Zeer tevreden tot nu toe !!
Vriendelijk kundig goed geprijsd
Fijn geholpen
30dec 2017 fijne auto gekocht, prima prijs, prima gesprek. Tevreden klant. Achteraf blijken er echter winterbanden onder de auto te zitten, kwam er binnen een week een scheur in de bekleding vd bestuurderstoel en werkten er nog een paar knopjes niet naar behoren. Auto nog maar 60.000km op de teller, dus geen garantie gekocht. Dat leek niet nodig bij de betrouwbare nr2 van het klassement. Het betekende echter dat ze daarom niets met de klachten deden, behalve als ik zelf de kosten wilde dragen. En oh ja, dat van die bekleding is een bekend probleem bij deze auto... werd mij verteld én lieten ze zien bij andere auto\'s in de showroom. Beste heren Nol, ik snap zaken doen, maar iets meer beweging had jullie gesierd en wat me achteraf vooral tegenvalt is dat er van de bekleding en banden niets gezegd is bij de koop. Dat zijn allebei zaken waarvan jullie wisten dat het aan de hand was en er kosten bij zouden komen. En daarmee doet het voor ook echt afbreuk aan jullie betrouwbaarheid.
Geachte heer Everts, Beste Bart, Bedankt voor de recensie op klanten vertellen. Wij vinden feedback altijd waardevol, dus op deze recensie willen wij toch even reageren. Omdat de auto in december is gekocht, is het heel normaal dat de auto op winterbanden staat. Wellicht dat de verkoper het eerder hadden opgemerkt als er juist zomerbanden onder zouden hebben gezeten. Wat betreft de scheur in de bekleding, dat is natuurlijk heel vervelend als dit binnen zo’n korte tijd gebeurt. Maar wij kunnen bij een verkoop niet alle mogelijke problemen benoemen, die binnen een bepaalde termijn zouden kunnen gebeuren. Juist om die reden bieden wij ook service- of garantiepakketten aan bij de verkoop. U geeft heel terecht aan dat de auto maar 60.000 kilometer op de teller heeft. Vandaar dat u het risico dermate klein vond, dat u zelf besloten heeft om de auto zo mee te nemen. Toen u belde met uw vraag over de scheur, hebben wij u nogmaals aangeboden om dit op te lossen, onder de eerder benoemde service- of garantiepakketten. Hiermee zou u alle risico’s weer naar ons overdragen, maar hiervoor heeft u ook bedankt. Mocht u binnenkort toch nog van mening veranderen, staan wij altijd open voor een gesprek.
Top service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.