Tot aan de voordeur garantie, daarna waant de directeur zich volledig onbereikbaar voor vragen.
Voor mijn dochter (haar 1e auto) een zeer leuke Fiat500 cabrio gekocht bij Auto Nol. De onderhandelingen verliepen zeer prettig. De directeur gooit daarbij werkelijk al zijn charmes in de strijd, is daarbij zeer gul met het geven van veel complimenten naar mij als klant (iets minder mag best, blijf professioneel svp) waarbij er zelfs 's avonds laat appjes worden gestuurd op tijdstippen die m.i. toch best ongebruikelijk zijn om contact te hebben met klanten. Vervolgens de deal gesloten en de auto op gehaald. Voor een auto van vier jaar oud voor een bedrag van 9000,- zou je toch verwachten, dat hij naar behoren functioneert op het moment dat je bij deze dealer weg rijdt. Dit was dus absoluut niet het geval. Sterker nog, de auto haalde onderweg maar de max snelheid van 122 km en auto's achter ons begonnen te claxonneren omdat de auto niet op snelheid kwam en zelfs bijna stilstond. We moesten een flink eind rijden, dus dat was voor zowel mijn dochter als voor mij een zeer onprettige ervaring. Ik heb geen garantie pakket afgesloten etc, omdat mijn schoonzoon auto monteur is, dus het was echt garantie tot aan de voordeur, maar dan wel met een auto die RIJDT!!! En dat deed deze auto dus absoluut NIET!! Ik kon er zelfs geen brug mee op, dan stond hij binna stil. Waar de directeur voor die tijd mij direct te woord stond tijdens het verkoop traject etc, kan ik hem nu op geen enkele manier meer bereiken! Ik heb hem direct gebeld, Voicemail in gesproken, paar keer gebeld, hij blijft stil. Wat dus een leuk nieuw begin voor de allereerste auto van mijn dochter had moeten worden, is uit gelopen op een enorme blamage. Nu 1 dag later staat deze auto dus al op de brug bij een ander garage bedrijf en geeft de verkoper na een hachelijke autorit naar huis, niet thuis. Kortom, Dank je wel, Auto Nol!!!