Leuke mensen, prima handel

Een auto ingeruild en een mooie Occacion meegenomen! Fijne mensen

Goed geholpen

Fijn geholpen goede service no nonsens

Gewoon een auto gekocht.

Standaard verkoper. Niet echt enthousiast.

Tot nu toe TOP!!!

Sinds een paar jaar is mijn man klant bij auto Nol. Ik reed jaaaaaaren VW en kocht altijd nieuwe auto's. Vorige week een auto gekocht bij auto Nol. Ze zijn heel hartelijk en eerlijk en zeer behulpzaam. Omdat ik de velgen niet mooi vond hebben ze nieuwe velgen op mijn auto geplaatst, deze waren helemaal top!!! Kortom ze denken met je mee en ik heb er vertrouwen in dat zij een goede service verlenen.

Prima, heel tevreden.

Weinig extra's te vermelden. Gewoon goed.

Een wereld zaak

Heel erg klantvriendelijk. Je wordt daar prettig geholpen. Ruime keus aan auto's.Al met al een top zaak met nog betere service

altijd netjes geholpen .

Wij worden altijd goed geholpen bij auto nol. Ook de service is heel goed. Dus koop een auto bij Auto Nol dan rij je met plezier.

Vriendelijk en net bedrijf.

Zojuist mijn auto ingeruild voor een busje. Ik ben erg netjes en vriendelijk geholpen. Kreeg een nette prijs voor mijn auto terug en ben erg tevreden over de hele gang van zaken.. Zou hier zo weer terug komen!!.

Prima garage.

Prima garage. Goeie deal gesloten, erg tevreden erover. Één heel klein minpuntje: bij binnen komst wel aan mijn lot overgelaten. Moest lang wachten op een verkoper. Terwijl ze me een lekker kopje koffie hadden kunnen aanbieden. Dan was het wachten een stuk minder erg geweest. Maar verder ben ik tevreden over de aankoop van mijn auto, en de verdere afhandeling ervan. Ik zou de garage zeker aanbevelen aan anderen.

Goed en vriendelijk geholpen, en vooral niet overhaast.

Ik heb al meerdere jaren ervaring met deze garage, en ben dan ook zeer tevreden over hoe ze je helpen. Heb mijn auto ook daar in onderhoud en ben ook zeer tevreden met de werkplaats.

Goed geholpen door Bobby.. niks was teveel en was geduldig!

Goede garage en vriendelijke mensen.

Het is de tweede auto die we daar kopen. Dat zegt dus eigenlijk al genoeg. Ze zijn vriendelijk. Goede service en hebben kennis van zaken. Ook nog eens lekker dicht bij ons huis. Kortom wij vinden het geweldig.

Super geholpen

2 weken geleden me auto opgehaald. Afspraken allemaal nagekomen en nog steeds dik tevreden met de aankoop! Helemaal top!

Goed en professioneel personeel

goed en professioneel personeel. Ik was toe aan een andere auto en ben na een uurtje trotse eigenaar van een mooie auto.

Zeer goed geholpen.

werd vanaf het eerste moment goed geholpen, duidelijke communicatie, mijn kapotte auto werd opgehaald en de nieuwe auto zag er piekfijn uit.

Uitstekende service

Netjes behandeld duidelijke uitleg over de auto goede service

Vertrouwd bedrijf!

Behulpzaam en vriendelijke personeel. Mogelijkheid tot (meerdere) proefritten. Goed overleg tot eventuele mogelijkheden.

Erg klantvriendelijk, snelle afhandeling

Mooie showroom, erg klantvriendelijke eigenaar/verkoper. Snelle afhandeling en komen afspraken na. Absoluut een aanrader.

klant vriendelijk.zaken geregeld volgens afspraak

mooi bedrijf.alles geregeld volgens afspraak.klant vriendelijk .aan te bevelen.......

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goede ontvangst, ruime keuze, vlotte bediening, goede levering.

Goed geholpen

Goede service en prettig geholpen

Fijne gang van zaken!

Gisteren een VW Golf 7 bij Auto Nol gekocht. Erg goed geholpen door vriendelijk personeel en met name door verkoper dhr. Descendre. Ook de showroom zelf ziet er netjes uit. Kleine tip: de communicatie wat betreft de ophaling had iets duidelijker gekund.

Keurig bedrijf, prima ontvangst en prettig zaken doen.

Ik ben zeer tevreden over de manier van contact en afhandeling van de deal. Auto op afstand gekocht en andere auto ingeruild. Prima deal. Keurige zaak en vriendelijke medewerkers.

Klantvriendelijk en goede service

Bij Auto-Nol ben ik geslaagd in mijn zoektocht naar een mooie occasion. Klantvriendelijk geholpen. De auto rijdt prima, is goed en mooi afgeleverd. Erg blij mee.

Fijne ervaring

Verkoper die eerlijk en betrouwbaar is.