Bijzonder nettjes en duidelijk Alles was prima geregeld, en de auto staat nu nettjes voor de deur.

Vriendelijk en prettig personeel

We waren op zoek naar een bepaald type Fiat Panda. En auto Nol had er een staan. Na een proefrit en een goede inruilprijs voor onze oude auto. Tot een overeenkomst gekomen, de auto is keurig netjes afgeleverd.

Betrouwbaar, kundig en vriendelijk!

Betrouwbaar, kundig en vriendelijk!

Heel klantvriendelijk, prima service

Ondanks late tijdstip van aankomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we ruimschoots de tijd voor een proefrit (auto was al netjes klaargezet). Verkoper was vriendelijk, deskundig en eerlijk in de onderhandelingen over de inruilprijs. Bood daarin voldoende ruimte voor een goede deal, en gaf ons voldoende tijd een keus te maken. Zeer tevreden over de nieuwe auto en afhandeling van de koop; bedrijf maakt een zeer goede indruk!

Super geregeld!

Binnenkomst en contact was erg gemoedelijk en voelde gelijk vertrouwd. Voldoende tijd en rust gekregen om zelf rond te kijken. Gesprek voelde meteen goed en er is ook voldoende ruimte voor onderhandeling. Met andere woorden: Top geregeld.

prettige omgang met aankoop auto.

snel eens met aankoop van de auto. Bij ophalen vergeten bij te werken. stond wel op de order. Maar toen ik dat melde. is het direct gedaan. En was het weer netjes Top !! voor de rest alle afspraken nagekomen. Nog een keertje terug geweest met vragen, maar werd direct door de chef geholpen. Met goeie duidelijke uitleg.

Heel klantvriendelijk en behulpzaam

Ik kwam uit het semi niets (geen afspraak, geen eerder contact). Auto werd meteen naar buiten gereden voor een proefrit. Daarna heel gezellig met Arnold gekletst en naar buiten gelopen met een auto :) Levering een stuk later en daarna weer eerder was geen probleem. Toen er bij oplevering toch nog iets bleek te zijn is dat tijdens mijn vakantie opgelost, blij mee!

Zeer prettig en betrouwbaar

Zeer goed zaken doen, komen afspraken na en zijn prettig in de omgang.

Vriendelijk en service

Heb hier mijn auto gekocht aardig en hulpzaam personeel

Mijn ervaring van men vrouwe ik zelf was heel goed.

we werden goed en nietjes behandel

Geweldig! Klant centraal!

Aangegeven welke auto ik zocht. Leeftijd, kleur etc. Speciaal voor mij op zoek gegaan voor de perfecte match. Arnold bedankt!

Goed bedrijf Met ruimen kennis.

Goed advies bij auto kopen b

Geweldig services!

Ik ben zeer goed geholpen door Auto Nol en voelde mij zeer prettig op de werk vloer! Er waren est probleemjes qua financiering en dit heeft Auto Nol ook voor mij opgelost. In 1 woord Top!

Een warm bad en vertrouwd familie-gevoel!

Als ik bij Auto-Nol, binnen kom, voel ik me meteen thuis. Alle medewerkers kennen me en ook, als ze bezig zijn met andere klanten, krijg ik toch even een vriendelijke knik en dan weet ik, dat men mij gezien heeft. Dat voelt goed. Ik ben dus niet zo maar iemand, maar een klant met een grote K. Ik was weer toe aan een andere auto en heb, om de markt te verkennen, bij andere garages gekeken en op online pagina's, maar ik kon nergens dat gevoel vinden, dat ik heb, als ik bij Auto-Nol binnen stap! Het lijkt er zelfs op, dat we familie van elkaar zijn geworden in de loop der jaren, dat ik al bij Auto-Nol klant ben! Ik voel me ook eigenlijk geen klant, maar meer dan een goede vriend en een soort familielid, dus! Het vertrouwen, de vriendelijkheid, de aandacht, het meedenken, het oprecht en eerlijk adviseren en de warme menselijke aanpak, spreken mij zeer aan, omdat ik zelf ook zo in elkaar zit. Het geeft mij dus een 'Warm bad en familie-gevoel'. Ik pak zelfs, snoepjes uit de snoeppot (en als die pot bijna leeg is, geef ik aan, dat die even bijgevuld moet worden....hihi) en neem zelf een kopje koffie, als de mannen druk bezig zijn. Ik voel me dus erg thuis en kan op ieder moment van de dag, zo maar even binnen lopen, al is het maar om wat bij te kletsen onder het genot van een lekker kopje koffie of iets anders. Ergo: ik zal Auto-Nol zeer aanbevelen, wanneer iemand toe is aan een andere auto.

Goede Service en Vriendelijk Personeel!!!!!!!!!!

Ik kom al 17 jaar bij Auto Nol. En word altijd goed geholpen. Ook al staat je met pech hij regelt alles. Dus garantie uitstekend en Service!!!. Van daar 5 sterren van mij. HHJ Steenwijk,

Super blij met de service van Auto-Nol! Binnen een week was de auto gereed om opgehaald te worden en kreeg in de tussentijd een leenauto mee. Top service en communicatie.

Over het algeheel een fijn bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik kom al jaren bij auto Nol tot volle tevredenheid. Ze luisteren naar mijn wensen en sluiten hun aanbod daarop aan. Altijd bereid om service te verlenen ook in de tijd na de aankoop. Een echte aanbeveling heb ik al gegeven door familie en vrienden door te verwijzen en ook telkens tot tevredenheid. Erg blij mee!!!

Goed geholpen.

Zij zijn inderdaad een betrouwbare partner. Zeer vriendelijk en met vakkennis geholpen door de Directeur.

GESLAAGD! We waren op zoek naar een andere auto. Via kennisen gehoord over Auto Nol die er ook een auto hebben gekocht. We zijn vriendelijk ontvangen door de eigenaar en zijn vrouw met lekkere koffie. Mooie grote showroom met 2 verdiepingen vol met occasions en een eigen werkplaats voor service, onderhoud, APK enz. Onze wensen en budget hebben we met de eigenaar besproken. Op dat moment was er geen occaison wat helemaal overeen kwam met onze wensen voor ons beschikbaar. Een dag later werden we gebeld dat hij een occaison had geregeld die aansloot op onze wensen. De eigenaar had er geen vrede mee dat hij ons die dag teleur moest stellen. We zijn meteen in de auto gestapt en daar stond hij dan! Helemaal naar onze wens! Mooie inruil prijs voor onze oude auto gekregen! We zijn zeer tevreden over de ontvangst en de deal! Mooie auto voor een mooie prijs en ook nog eens een goede prijs voor onze oude auto! Wat wil je nog meer?! Kortom zeer tevreden en Auto Nol is een echte aanrader!!!

Vw bluemotion uit 2011 gekocht in de eerste week een mankement ontdekt tijdens het tanken, de tankklep ging niet open ging het mechanisme was eruit, nadat ik dit kenbaar heb gemaakt bij autonol is dit probleem verholpen door het factuur te betalen van de garage waar Ik een nieuwe erin heb laten, omdat ik niet in de buurt van Nijkerk woon helemaal super

Onlangs daar geweest voor aanschaf gebruikte Volvo. Je word er vriendelijk ontvangen. We konden op ons gemak de auto bekijken zonder opdringerig gedoe.

• Deskundigheid N.v.t.