Een net autobedrijf, niet transparant.

Is een net autobedrijf met mooie auto's. We hebben gevraagd of er nog dingen waren die we moesten weten, bijvoorbeeld verborgen gebreken die we niet kunnen zien of weten. Daar werd op gereageerd dat die er niet zijn Helaas bleek bij de overdracht dat er maar 1 sleutel is van de auto. Dit was voor ons wel een tegenvaller. Verder zijn we netjes geholpen en hebben we een mooie auto gekocht.

Eerlijke en goede service

Je wordt goed en eerlijk geholpen. Bij Auto Nol voel je je thuis als klant

Goede, eerlijke deal

Recent heb ik een auto gekocht waar ik al een tijdje naar op zoek was. Zonder gedoe zijn we het snel eens geworden over een goede deal, inclusief inruil van onze vorige auto. Auto is vervolgens keurig volgens afspraak afgeleverd. Bedankt Auto Nol!

Service gericht zonder kosten geholpen

Ik heb onbedoeld de accu van mijn auto leeg laten lopen. De servicemonteur was snel ter plekke met zijn accupakket. Het was zo gepiept, zonder kosten. Hartelijk dank voor de service tijdens onze vakantie.

Eerlijke inruil prijzen en nette verkoop prijzen

Bij aankomst werden wij netjes ontvangen en te woord gestaan, Wij zijn wezen kijken voor een vw tiguan na de proefrit was de deal snel gesloten. De verkoper was een aardige jonge knul top jongens ga zo door

mijn ervaring met autonol was goed het enige wat mijn inziens beter kan was dat ze zelfs bij een goedkope auto de historie van de auto beter kunnen vertellen

Top garage!

Van plan om een andere auto te kopen? Zoek niet verder ga naar Auto Nol. Uitstekend geholpen en erg klantgericht!

Helemaal top

Luister goed wat mijn wensen zijn en binnen een week had ik een top auto

Afspraak is afspraak

Goede ontvangst en een eerlijk verhaal. Een inruilprijs die reëel is en luisteren goed naar je wensen. Bobby dankt voor de service

Snelle service

Netjes geholpen

Goeie service, correcte verkopers,fijne auto gekocht,super.

Goeie garage, ik ben al langer voor service en reparatie bij auto Nol en nu mijn eerste auto hier gekocht volgende keer hoop ik weer

Goede service in prettige sfeer!

Wij kwamen naar een auto kijken, om deze in te ruilen tegen onze eigen auto. Rondje gereden in de 'nieuwe' auto. Dat voelde allemaal goed aan. Echter, het uiterlijk van deze auto liet wat te wensen over. Na een kort overleg overeengekomen wat we graag wilden zien aan de 'nieuwe' auto. Zo gezegd, Zo gedaan!!! WOW, wat een verschil, de auto leek wel ècht Nieuw! Autobedrijf Nol houdt zijn woord!!! We werden heel vriendelijk, zonder bekende "verkoperspraatjes", geholpen door oa Thijs! Fijn bedrijf!!!

Super service!!!

Net en professioneel bedrijf dat vertrouwen wekt.

Snel en zakelijk geholpen. Ruime en overzichtelijke opzet, keurig bedrijf. Verkoper zou iets klantvriendelijker kunnen communiceren (iets minder zakelijk) misschien kwam het doordat wij laat op de dag aankwamen maar de toon werd pas iets persoonlijker toen er van onze kant serieuze interesse bleek te zijn. Verder geen min punten, ik zou dit bedrijf aan een ander aanbevelen.

Je wordt heel goed geholpen.

Je wordt er heel vriendelijk geholpen.

Goede service, zeer vriendelijke medewerkers

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen, niks is ons opgedrongen. Open en eerlijke mensen. Aanrader.

Vriendelijk

Heb bij Auto Nol een tweedehands autootje gekocht. Minpuntjes: verkoper bleek de auto in eerste instantie niet te kennen. Onderhoudsgeschiedenis was en blijft m.b.t. de distributieketting een dingetje (zou vlgs. onderhoudsschema vervangen moeten zijn, maar garage Nol kon het bewijs daarvoor niet leveren, hoewel de auto daar in onderhoud was geweest!). Pluspuntjes: de ontvangst was goed. De service is prima. De administratie is er werkelijk TOP. Kortom: of je bij garage Nol bij een betrouwbaar adres bent voor een goede occasion? Weet ik nog niet zeker. Maar de algemene indruk is voorlopig positief.

Beleeft

Netjes beleeft ontvangen koffie thee Gekregen de auto stond al klaar voor proefrit ik kon op me gemaakt de auto bekijken na mijn rit gedaan te hebben weer netjes beleeft ontvangen en samen tot een deal gekomen alles werd geregeld voor me en ben nu een trotse eigenaar van en leuke auto .naar mijn ervaring goede garage.

Wat een geweldige service en klant vriendelijk

Eindelijk hebben we dan een E voque. Of je nu om 16.55 nog komt of om 8.00 uur. Ze staan altijd voor je klaar. Houden je goed op de hoogte , niks is te veel moeite. Top bedrijf met veel kennis.

Goed advies bij koop auto

Een een woord: Prima

Door en door betrouwbaar autobedrijf

Al een aantal jaren vaste klant bij auto Nol. Zeer vakbekwame garage en de prijs is nooit een verrassing. Reparaties gebeuren vakkundig en keurig binnen de afgesproken tijd, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Absolute aanrader!

Zeer snel, vriendelijk en goed geholpen.

Klantvriendelijk en meedenkend voor een snelle oplossing van de problemen.

goed & betrouwbaar

goed & betrouwbaar en deskundig advies

Positief

Aankoop, uitvoer naar Duitsland inclusief verzekering is goed verlopen.