Gewoon heel goed

Hele nette ontvangst. Niet gedwongen. Nette service eerlijk. Goed is goed niet goed is niet goed. Goede keuze auto's Ook me volgende auto ga ik hier zeker kijken.

Snel geholpen en fijne eerlijke mensen

Goeie diagnose met storing in mijn auto BMW en goed en snel opgelost.

Door de fantastische service binnen no-time de bedrijfsbureau voor mijn onderneming gevonden.

Door de expertise en uitstekende service van autobedrijf auto Nol. binnen twee weken een bedrijfsbus gevonden die voldoet aan alle eisen en wensen die ik had voor mijn onderneming.

Prettig bedrijf

Goede ervaring en prettig geholpen

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Onze ervaring met Auto Nol is op alle fronten goed. Ik wil een schouderklop geven aan verkoper Dirk, want van de eerste ontvangst tot de levering heeft Dirk er alles aan gedaan om ons te doen waarmaken wat hij heeft beloofd. Ook alle kleine reparaties zijn prima uitgevoerd. Het rode strikje en het zwarte doek voor de onthulling was de kers op de taart. Nu rijden we met een mooie BMW i118 de deur uit. Jongens, bedankt! Wij komen weer eens terug in de toekomst. Nu hebben jullie naast nieuwe klanten twee vrienden bij. Ga zo door! Ps. De koffie was heerlijk! Groetjes, Fam. Kahraman

Warm, vriendelijk, gezellig team

Ik ben klant vanaf het eerste moment. Sindsdien koop ik mijn auto's bij Auto Nol. Ik word er altijd fijn geholpen, en voel mij lid van de familie. Een warm team met aandacht voor de klant. Supergoede service wanneer er iets nodig is. Denken altijd met je mee, echt superfijn!

Duidelijke communicatie

We zijn vriendelijk ontvangen en de verdere begeleiding en afhandeling van het kopen was zeer duidelijk.

Hele beste service.

Professioneel bedrijf waar je je goed bij voelt. Wij zijn er zeer tevreden over. Trouwens prachtige auto's daar voor een nette prijs.

goed verlopen

Goed en klantvriendelijk

Goed mo

Prachtige auto gekocht

Kon de auto ook snel ophalen.

eerlijk verhaal

Van moment binnenkomst tot en met aflevering verloopt het allemaal soepel .

Super geholpen

AutoNol heeft mijn auto weer als nieuw gemaakt erg blij met de service, de dame achter de balie maakte echt mijn dag !

Heel fijn!

Vriendelijk, snel en deskundig geholpen! Hele fijne garage.

Ben heel blij met jullie. Staan altijd voor mij klaar. Service een dikke 10 .De vriendelijkheid van jullie en belangstelling is zo lief. Dankjewel voor alles Willemijn Langendam.

Alles top geregeld!

Nu bijna 1 week mijn nieuwe auto in bezit en nog geen moment spijt! Overal goed mee geholpen en service was goed.

Hele goede service

Zeer fijn geholpen. De contacten gaven een goed, betrouwbare indruk. Naast de aanschaf van een occasion werd ik goed geholpen bij secondaire aspecten als installatie telefoon, WiFi etc.

Prima dienstverlening

Iedere keer, als mijn auto voor service moet blijven, dan wordt ik even naar huis gebracht en ook weer opgehaald. Ik wordt tussentijds netjes op de hoogte gebracht als er iets vervangen moet worden.

Super ervaring !

Super geholpen door meerdere collega’s. Ze denken mee en de service is top!

Zeer goed geholpen.

Ik ben zeer tevreden

Super geholpen

Wij hebben een mooie auto mogen kopen bij autonol, en zijn daarbij super geholpen! Bedankt en tot de volgende keer!

Betrouwbaar en snel

Bij mijn zoekopdracht werd ik zeer goed geholpen (BMW 225 touring ) . Na enige tijd werd de auto aangeboden zonder enige verplichting. Al gauw tot een deal gekomen. Dit is mijn derde auto bij Autonol. Top mensen. Ook bij onderhoud altijd transparant.

Prettige ervaring.

Keurig bedrijf met duidelijke, eerlijke uitleg en fantastische service!

Fijn meedenken en Top service

Wij vinden Auto Nol een fijn bedrijf wat meedenkt en hun best doet oo het gebied van service

Top:)

Auto-Nol....Top:)

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.