Klantvriendelijk personeel, zeer tevreden met de aflevering van onze nieuwe auto.

Aanrader

Prima geholpen.

Klantgericht!

Keurig volgens afspraak prachtige auto gekocht!

Prima service en communicatie

Klant vriendelijk en duidelijk communicatie,👍🏽

Vriendelijk en deskundig geholpen

In Corona tijd, een auto wezen kopen! Erg vriendelijke hulp door Bobby. Rustig op het gemak een test rit kunnen maken. Goede uitleg over de auto.. geen opdringerig gedoe!

Na zeer prettig contact met de verkoper besloten om bij Nol mijn Lexus CT te kopen. De auto had nog een paar kleine puntjes die ik graag verholpen zag worden (het ging om een 8 jaar oude auto) Nol heeft dit zeer klantvriendelijk voor mij geregeld zonder dat er moeilijk werd gedaan. Erg tevreden over deze zaak!

Zeer fijn en persoonlijk

Ik heb een 2e hands auto gekocht bij dit bedrijf. Ik ben door iedereen erg goed geholpen. Erg fijn ook het persoonlijke aspect! Ook bij thuiskomst werd ik nog even gebeld of alles naar wens is. Prettig bedrijf!

Goeie service

Voor het eerst daar geweest en ook gelijk een auto gekocht.. prettige zaak, klant vriendelijk, en je word rustig geholpen..

Geweldig autobedrijf

Goede contacten bij aankoop

Prettig contact. Goede service. Duidelijke afspraken.

Super service en onwijs blij met mijn nieuwe auto!

Super goed geholpen en geïnformeerd bij aanschaf van onze nieuwe auto. Goede service en de auto zag eruit als nieuw bij aflevering !😍

Netjes en goed autobedrijf. Alles perfect.

Het was plezierig

Ik ben bij Auto Nol gekomen voor een andere bedrijfsauto. Hier werd gelijk met mij naar gekeken bij de leverancier. De auto gelijk laten komen en binnen een week reed ik een andere auto. Goed en snel geholpen door Bobby die ook nog van de goede club houd. Al met al was het goed en kom ik graag terug.

Fantastisch

Het is voor ons de zesde auto die wij hier kopen, met volle tevredenheid. Super geholpen en de auto wordt iedere keer weer netjes opgeleverd. Ook is de service erna perfect.

Goede aankoop ervaring!

Vriendelijke mensen bij Auto Nol! Was geen probleem om meteen een proefrit te maken. Een goede bak koffie en dito gesprek na de proefrit. Geen glad verkoopverhaal, gewoon goed antwoord en uitleg op onze vragen. Gemaakte afspraken bij de aankoop zijn keurig nagekomen. Bij ophalen van de auto stond deze te glimmen in de showroom, super nette aflevering van de auto. Erg prettig proces geweest!

Tot aan de voordeur garantie, daarna waant de directeur zich volledig onbereikbaar voor vragen.

Voor mijn dochter (haar 1e auto) een zeer leuke Fiat500 cabrio gekocht bij Auto Nol. De onderhandelingen verliepen zeer prettig. De directeur gooit daarbij werkelijk al zijn charmes in de strijd, is daarbij zeer gul met het geven van veel complimenten naar mij als klant (iets minder mag best, blijf professioneel svp) waarbij er zelfs 's avonds laat appjes worden gestuurd op tijdstippen die m.i. toch best ongebruikelijk zijn om contact te hebben met klanten. Vervolgens de deal gesloten en de auto op gehaald. Voor een auto van vier jaar oud voor een bedrag van 9000,- zou je toch verwachten, dat hij naar behoren functioneert op het moment dat je bij deze dealer weg rijdt. Dit was dus absoluut niet het geval. Sterker nog, de auto haalde onderweg maar de max snelheid van 122 km en auto's achter ons begonnen te claxonneren omdat de auto niet op snelheid kwam en zelfs bijna stilstond. We moesten een flink eind rijden, dus dat was voor zowel mijn dochter als voor mij een zeer onprettige ervaring. Ik heb geen garantie pakket afgesloten etc, omdat mijn schoonzoon auto monteur is, dus het was echt garantie tot aan de voordeur, maar dan wel met een auto die RIJDT!!! En dat deed deze auto dus absoluut NIET!! Ik kon er zelfs geen brug mee op, dan stond hij binna stil. Waar de directeur voor die tijd mij direct te woord stond tijdens het verkoop traject etc, kan ik hem nu op geen enkele manier meer bereiken! Ik heb hem direct gebeld, Voicemail in gesproken, paar keer gebeld, hij blijft stil. Wat dus een leuk nieuw begin voor de allereerste auto van mijn dochter had moeten worden, is uit gelopen op een enorme blamage. Nu 1 dag later staat deze auto dus al op de brug bij een ander garage bedrijf en geeft de verkoper na een hachelijke autorit naar huis, niet thuis. Kortom, Dank je wel, Auto Nol!!!

gewoonweg goed

Als altijd vriendelijk geholpen en een prima deal gesloten.

Ruim de tijd genomen voor uitleg en intructie

Ik vond vlot de auto die voldeed aan mijn wensen. De verkoper was prettig, informatief, zakelijk en direct. En dat vind ik prettig. De ondersteuning bij het ophalen van de auto was ruim voldoende.

Goede professionele indruk

Ze weten waar over ze praten,goede service,en vriendelijk personeel Wij hadden Bobby en die was heel vriendelijk en behulpzaam.

Helder en kwaliteit

Goeie service en klantvriendelijk. Soms wel mis communicatie, maar niet hinderlijk. Leuk personeel en mooie, betaalbare auto's.

Mooie showroom, zeer behulpzame vakmensen

Op 2 januari 2020 heb ik voor het eerst een auto gekocht bij AutoNol. De auto mochten wij uitvoerig testen en onderzoeken. Aanvullende informatie werd zelfs voor ons opgezocht. Alles voelde goed dus besloot ik de prachtige auto te kopen. Helaas moest ik op de helft van de terugrit de reis staken op de vluchtstrook. De turbo had het (waarschijnlijk) begeven (dit bleek later ook daadwerkelijk het geval te zijn). Wat een pech. Maar zelfs na werktijd mocht ik contact zoeken met de eigenaar van het bedrijf. We hebben steeds nauw contact gehad en ze zijn mij super tegemoet gekomen, waardoor ik verwacht zeer binnenkort de fijne ritjes weer te mogen hervatten! Ik wens ze een heel goed jaar toe en zou ze zeker aanbevelen!

We zijn prettig en persoonlijk geholpen!

In alle rust en met alle aandacht geholpen. We zijn blij met onze aankoop en we zijn heel tevreden met de inruil! We zouden zeker onze volgende auto bij Nol auto’s zoeken en kopen.

Een bedrijf waar ik zeker vaker terug wil komen, super service

Bij de zoektocht naar een andere auto zijn we zeer goed geholpen door Arnold. De auto waar we voor kwamen werd echt net door zijn collega verkocht. Maar ze hebben voor ons een uitstekend alternatief gevonden. Al met een tevreden klant geworden.

hulpvaardig, klantgericht bedrijf

Pas voor het eerst een auto bij Auto Nol gekocht. Vanaf het eerste contact een zeer goede indruk. Degelijk bedrijf, vriendelijk, hulpvaardig personeel en eigenaar. Er was een probleempje met de papieren van de vorige eigenaar en dat werd daadkrachtig opgelost zodat ik de auto zsm mee kon krijgen.

Zeer plezierig

Fijn geholpen, afspraken nagekomen en een mooie auto voor een goede prijs en mijn eigen auto ook goed ingeruild. We waren er na 5 minuten al uit.