Klantvriendelijk

Dirkjan was erg behulpzaam en niet opdringerig en dacht met ons mee

Vriendelijk, en kundig.

Alleen maar goede berichten voorAuto-Nol, en zeker Auto Nol aan iedereen aanbevelen.

fijn en deskundig geholpen

Waren opzoek naar auto'tje voor onze dochter, prettig geholpen door Dirk. Goeie vrijblijvende uitleg over alles rondom aanschaf en eventuele verzekering. Keurige afwikkeling van de verkoop en aflevering.

Klantvriendelijkheid is super bij Auto Nol

Apk keuring. Kon erop wachten.

Top garage!

Auto-Nol garage is een zeer betrouwbaar garage, ze leveren hoogkwaliteit dienste met vakkundige personeel.

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam bij aanschaf van een occasion.

Ik ben zeer tevreden om de snelle afhandeling, Duidelijke communicatie en een persoonlijke benadering!

Aanrader

Zeer vriendelijk behandeld, zowel voor proefrit als inruilen en kopen. Top bedrijf

Vriendelijk

Vriendelijke mensen die graag met je meedenken.

Uitstekende service!

Goede service en advies!

heel fijn geholpen

werd direct goed ontvangen. proefrit met beoogde auto gemaakt, afhandeling inruil oude auto besproken en afgehandeld met de nieuwe auto. alles in een prettige sfeer waarin verkoper ons op een vriendelijke manier tegemoet kwam. een prettige ervaring.

Betrouwbare garage.

Ik kwam voor een proefrit met een ander type auto dan die ik uiteindelijk gekocht heb. Ik kreeg zeer goed advies en alle beloftes zijn volledig waargemaakt. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Erg goed autobedrijf!

Top service met professionele vakbekwame medewerkers

Deskundig

Mijn ervaring was deskundig ,vriendelijk ,professioneel

Goede service en vriendelijk personeel

Je wordt er altijd vriendelijk ontvangen en als je wil wachten staat de koffie altijd klaar

Goede verkoper, goed en eerlijke oplossing

Fijne benadering klanten. Regelen van trekhaak kon ook snel eronder worden gezet.

Vriendelijke en goede service.

Vriendelijk te woord gestaan. Snel service-afspraak gemaakt en netjes uitgevoerd.

Super snelle service en vriendelijk personeel

Dezelfde dag geholpen, huurauto om boodschappen te doen. En een heerlijk kopje koffie bij het ophalen. Toppers

Heel vriendelijk, voelde me welkom en fijn geholpen

Afspraak snel gemaakt en uitgevoerd.

Zoals gezegd snelle afspraak en snel geholpen en dat is wat we allemaal willen.

Vriendelijke ,goede service ,goede monteurs

Je wordt er altijd goed geholpen

vriendelijk en prettige service

Heel prettig

Altijd een geweldige en vriendelijke service

Elke keer als ik bij jullie kom is er eem prettige sfeer, een vriendelijke ontvangst en je wordt altijd herkend. Ik heb altijd alle vertrouwen in jullie adviezen en het werk wat jullie aan onze auto doen. Er wordt nooit iets overbodigs gedaan, maar wel alles wat gewoon nodig is en dat wordt altijd goed gedaan. Ik kan me geen beter bedrijf wensen!

Vakkundig, niet onnodige kosten rekenen, meedenken

Storing in de auto, na een controleronde met uitlezen eerlijk oordeel over de auto en de te verwachten kosten. Of wordt doorverwezen om de kosten te beperken. Heel fijne communicatie

Goede service en duidelijke communicatie!

Duidelijke communicatie over de reparatie en over de te verwachten kosten. Geen verplichtingen na APK, maar wel een eerlijk advies. Service is gewoon top.

Netjes en vakkundig geholpen

Mooi autobedrijf en uitstekend geholpen!

Bedrijfsgegevens

Tabaksplanter 4 A

3861 SH Nijkerk

33246 55 17

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.