Een warm welkom en weer gaan met een big smile

Op de gok gaan kijken voor een tweedehands is altijd spannend, maar de Toyota CHR was er nog. Even van de buitenkant bekijken voordat de verkoper vriendelijk vroeg of hij ons kan helpen. Verrast dat voor een gesprek een proefrit gereden kon worden zaten we al in de auto. Een mooie gevarieerde route werd aanbevolen die we ook graag gebruikt hebben. Het was geen probleem dat we een uur weg waren. Even op een parkeerplaats alles goed bekeken. De auto stond er net 5 dagen en was nog niet showklaar maar ze hebben een echt goede auto ingekocht. Over de inruilprijs weren we het snel eens en kon de deal afgerond worden. Inclusief proefrit 3 uurtjes en we reden met de nieuwe aankoop naar huis. De toon maakt de musiek, en dat is bij Auto-Nol ook. Zoals gezegd een warm welkom en met een tevreden big smile gegaan

Goeie service en realistische biedingen op je inruil auto

Goeie service

SUPER!!!

Drie dagen voor begin vakantie koppeling van de auto stuk. Vijf garages gebeld zonder succes. Bij deze garage een zeer vriendelijke dame met “breng hem maar langs”. Snel geholpen en ook nog naar station gebracht omdat ik anders niet bij mijn auto had kunnen komen. Super bedankt aan team Nol!

Prima service, goede uitleg vooraf aan reparatie en daarna. Dan weet je waar je aan toe bent!

Uiterst vriendelijke mensen . Compliment voor vakbekwaamheid en service .

Zeer betrouwbaar bedrijf !

Afgelopen jaren diverse malen zaken gedaan met dit bedrijf en het klopt altijd !. Afspraken worden altijd nagekomen.

Auto Nol Top:)

goed en vakkundig je wordt goed geholpen

Prettige mensen

Je wordt er zo vriendelijk en fijn geholpen. Chapeau!!!

Enthousiaste (jonge) verkoper, ziet hem er plezier in hebben!

Je voelt of je een cadeau krijgt met die leuke rode strik om je auto. correcte uitleg, je mag en kan alles nog telefonisch vragen. overname oude auto geen probleem

Klantvriendelijk

Dirkjan was erg behulpzaam en niet opdringerig en dacht met ons mee

Vriendelijk, en kundig.

Alleen maar goede berichten voorAuto-Nol, en zeker Auto Nol aan iedereen aanbevelen.

fijn en deskundig geholpen

Waren opzoek naar auto'tje voor onze dochter, prettig geholpen door Dirk. Goeie vrijblijvende uitleg over alles rondom aanschaf en eventuele verzekering. Keurige afwikkeling van de verkoop en aflevering.

Klantvriendelijkheid is super bij Auto Nol

Apk keuring. Kon erop wachten.

Top garage!

Auto-Nol garage is een zeer betrouwbaar garage, ze leveren hoogkwaliteit dienste met vakkundige personeel.

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam bij aanschaf van een occasion.

Ik ben zeer tevreden om de snelle afhandeling, Duidelijke communicatie en een persoonlijke benadering!

Aanrader

Zeer vriendelijk behandeld, zowel voor proefrit als inruilen en kopen. Top bedrijf

Vriendelijk

Vriendelijke mensen die graag met je meedenken.

Uitstekende service!

Goede service en advies!

heel fijn geholpen

werd direct goed ontvangen. proefrit met beoogde auto gemaakt, afhandeling inruil oude auto besproken en afgehandeld met de nieuwe auto. alles in een prettige sfeer waarin verkoper ons op een vriendelijke manier tegemoet kwam. een prettige ervaring.

Betrouwbare garage.

Ik kwam voor een proefrit met een ander type auto dan die ik uiteindelijk gekocht heb. Ik kreeg zeer goed advies en alle beloftes zijn volledig waargemaakt. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Erg goed autobedrijf!

Top service met professionele vakbekwame medewerkers

Deskundig

Mijn ervaring was deskundig ,vriendelijk ,professioneel

Goede service en vriendelijk personeel

Je wordt er altijd vriendelijk ontvangen en als je wil wachten staat de koffie altijd klaar

Goede verkoper, goed en eerlijke oplossing

Fijne benadering klanten. Regelen van trekhaak kon ook snel eronder worden gezet.

Vriendelijke en goede service.

Vriendelijk te woord gestaan. Snel service-afspraak gemaakt en netjes uitgevoerd.

Tabaksplanter 4 A

3861 SH Nijkerk