Verkoop met proefrit aan huis is prima verlopen!

Prima ervaring met verkoper Pascal. Contact verliep goed. Pascal kwam de auto zelf thuis bezorgen. Geen gladde verkoper, maar een keurige jongeman. Overschrijving is op vrijdagavond nog geregeld. Top! Heb nog nauwelijks in de nieuwe auto gereden, dus daar valt nog weinig over te zeggen. Eerste ritjes waren prima!

Goed en prettig advies

Erg behulpzaam en meedenkend. Was rust in het gesprek en werd goed geluisterd naar onze wensen. Auto stond bij ophalen helemaal gereed. In alles net een stapje extra.

Een fijne ervaring bij het kopen van een occasion

Ondanks dat we voor een relatief goedkope auto kwamen werden we met alle egards ontvangen en was de service geweldig. Goede uitleg en afhandeling maken het een fijne ervaring

Uitstekende service, klantvriendelijkheid en prijs kwaliteit verhouding. Geen gladde verkooppraatjes en gepush, maar duidelijke en goed onderbouwde adviezen.

Prima mensen vriendelijk en behulpzaam gewoon top

Hier kan je met een gerust hart een auto kopen. Waar kom je dat nog tegen. Niets is teveel hier is klant nog koning.

Een bedrijf die je niet in de steek laat

Helaas een auto met wat pech gekocht maar het personeel van AutoNol heeft ons altijd geholpen, uiteindelijk tot een mooie nieuwe deal kunnen komen!

Vriendelijke mensen en goede service

Met veel plezier in een zeer korte tijd 2 auto's gekocht. Hoewel er met 1 auto wat dingen waren zijn die opgelost naar tevredenheid. Arnold (eigenaar) is zeer begaan met zijn werk en de service houdt niet op na de verkoop

Sinds een aantal jaren prima ervaring met dit bedrijf.

ZAKELIJKE EN INTEGERE ONDERHANDELING BIJ INRUIL VAN EEN MIDDENKLASSE PERSONENAUTO.

Prima deal gesloten, zeer tevreden.

Zeer prettige ontvangst, zeer klantvriendelijk op een relaxte professionele een auto gekocht. Alle afspraken nagekomen en in keurige staat auto afgeleverd. Als je een auto zoekt zou ik zeker een kijkje nemen.

Erg prettige manier van autoverkoop

Ik heb de onderhandelingen en afhandeling als zeer prettig ervaren. Geen fratsen of vermoeiende verkooppraatjes. Verder hebben de mensen een prettige uitstraling en omgang. Ik moet nog wel een melding doen over de auto zelf, daar is nog een technisch probleem mee en ga ik komende week melden.

Goed geholpen, ook later met vragen

Zowel in de onderhandeling (hard maar fair) als in de afhandeling van de koop en bijbehorende restpunten fair en goed geholpen. Echt wel n aanrader.

Prima bedrijf; ben zeer tevreden over bijvoorbeeld behandeling van klanten

a

Hele prettige relaxte benadering

De manier waarop we werden aangesproken en geholpen hebben mede de doorslag gegeven dat we de auto bij Auto Nol hebben gekocht.

Prima ervaring

Ruim aanbod en ik ben vriendelijk te woord gestaan. Grote showroom met goed geprijsde auto's. Paar dagen geleden heb ik mijn auto ingeruild en ben erg tevreden met mijn keuze. De paar kleine gebreken waren kundig verholpen. De auto rijd als een zonnetje, en de tijd zal leren of de auto motorisch in orde is. Met de 6 maanden Bovag garantie maak ik me voorlopig geen zorgen.

Prima geholpen, vriendelijk personeel.

super

Met de aankoop van een auto bij Nol zijn wij uitstekend geholpen

Goede ontvangst bij binnenkomst, we voelden ons welkom en op ons gemak. We kregen op verzoek de auto waar we voor kwamen mee voor een proefrit en besloten over te gaan tot aankoop. Mede door het vertrouwen, de manier van te woord staan en de afleverservice maakt dat we met een goed gevoel in onze nieuwe auto wegrijden. Top!

mijn ervaring is goed

ik ben goed behandeld.

Prettige ontvangt en goede deal

We werden gastvrij ontvangen, professioneel geholpen, niet allen door verkoper, maar door alle personeel.

Goede service en het personeel nam de tijd voor je.

Het personeel nam de tijd en dacht mee naar oplossingen.

Fijn geholpen en afgeleverd!

Hartelijke ontvangst, duidelijke afspraken. Nemen de tijd en gelegenheid om tot elkaar te komen. Prima!

Uitstekende garage

Snelle service, betrouwbaar en aardige verkoper. Kortom, prima garage!

Super .goed geholpen top

Vriendelijke service en ze nemen de tijd voor

Goed bedrijf

perfect ontvangst en goed te woord gestaan door iedereen.

goed komen afspraak na

netjes en goed geholpen

Bij binnenkomst gelijk een prima gevoel

Zonder afspraak warm ontvangen met een heerlijk bakje koffie. Al vrij snel geholpen door een van de werknemers, en uiteindelijk tevreden vertrokken met in onze ogen een mooie auto. Nu ff afwachten hoe hij het doet, maar daar ben ik niet zo bang voor.