Een bedrijf die je niet in de steek laat

Helaas een auto met wat pech gekocht maar het personeel van AutoNol heeft ons altijd geholpen, uiteindelijk tot een mooie nieuwe deal kunnen komen!

Vriendelijke mensen en goede service

Met veel plezier in een zeer korte tijd 2 auto's gekocht. Hoewel er met 1 auto wat dingen waren zijn die opgelost naar tevredenheid. Arnold (eigenaar) is zeer begaan met zijn werk en de service houdt niet op na de verkoop

Sinds een aantal jaren prima ervaring met dit bedrijf.

ZAKELIJKE EN INTEGERE ONDERHANDELING BIJ INRUIL VAN EEN MIDDENKLASSE PERSONENAUTO.

Prima deal gesloten, zeer tevreden.

Zeer prettige ontvangst, zeer klantvriendelijk op een relaxte professionele een auto gekocht. Alle afspraken nagekomen en in keurige staat auto afgeleverd. Als je een auto zoekt zou ik zeker een kijkje nemen.

Erg prettige manier van autoverkoop

Ik heb de onderhandelingen en afhandeling als zeer prettig ervaren. Geen fratsen of vermoeiende verkooppraatjes. Verder hebben de mensen een prettige uitstraling en omgang. Ik moet nog wel een melding doen over de auto zelf, daar is nog een technisch probleem mee en ga ik komende week melden.

Goed geholpen, ook later met vragen

Zowel in de onderhandeling (hard maar fair) als in de afhandeling van de koop en bijbehorende restpunten fair en goed geholpen. Echt wel n aanrader.

Prima bedrijf; ben zeer tevreden over bijvoorbeeld behandeling van klanten

a

Hele prettige relaxte benadering

De manier waarop we werden aangesproken en geholpen hebben mede de doorslag gegeven dat we de auto bij Auto Nol hebben gekocht.

Prima ervaring

Ruim aanbod en ik ben vriendelijk te woord gestaan. Grote showroom met goed geprijsde auto's. Paar dagen geleden heb ik mijn auto ingeruild en ben erg tevreden met mijn keuze. De paar kleine gebreken waren kundig verholpen. De auto rijd als een zonnetje, en de tijd zal leren of de auto motorisch in orde is. Met de 6 maanden Bovag garantie maak ik me voorlopig geen zorgen.

Prima geholpen, vriendelijk personeel.

super

Met de aankoop van een auto bij Nol zijn wij uitstekend geholpen

Goede ontvangst bij binnenkomst, we voelden ons welkom en op ons gemak. We kregen op verzoek de auto waar we voor kwamen mee voor een proefrit en besloten over te gaan tot aankoop. Mede door het vertrouwen, de manier van te woord staan en de afleverservice maakt dat we met een goed gevoel in onze nieuwe auto wegrijden. Top!

mijn ervaring is goed

ik ben goed behandeld.

Prettige ontvangt en goede deal

We werden gastvrij ontvangen, professioneel geholpen, niet allen door verkoper, maar door alle personeel.

Goede service en het personeel nam de tijd voor je.

Het personeel nam de tijd en dacht mee naar oplossingen.

Fijn geholpen en afgeleverd!

Hartelijke ontvangst, duidelijke afspraken. Nemen de tijd en gelegenheid om tot elkaar te komen. Prima!

Uitstekende garage

Snelle service, betrouwbaar en aardige verkoper. Kortom, prima garage!

Super .goed geholpen top

Vriendelijke service en ze nemen de tijd voor

Goed bedrijf

perfect ontvangst en goed te woord gestaan door iedereen.

goed komen afspraak na

netjes en goed geholpen

Bij binnenkomst gelijk een prima gevoel

Zonder afspraak warm ontvangen met een heerlijk bakje koffie. Al vrij snel geholpen door een van de werknemers, en uiteindelijk tevreden vertrokken met in onze ogen een mooie auto. Nu ff afwachten hoe hij het doet, maar daar ben ik niet zo bang voor.

Leuke mensen, prima handel

Een auto ingeruild en een mooie Occacion meegenomen! Fijne mensen

Goed geholpen

Fijn geholpen goede service no nonsens

Gewoon een auto gekocht.

Standaard verkoper. Niet echt enthousiast.

Tot nu toe TOP!!!

Sinds een paar jaar is mijn man klant bij auto Nol. Ik reed jaaaaaaren VW en kocht altijd nieuwe auto's. Vorige week een auto gekocht bij auto Nol. Ze zijn heel hartelijk en eerlijk en zeer behulpzaam. Omdat ik de velgen niet mooi vond hebben ze nieuwe velgen op mijn auto geplaatst, deze waren helemaal top!!! Kortom ze denken met je mee en ik heb er vertrouwen in dat zij een goede service verlenen.

Prima, heel tevreden.

Weinig extra's te vermelden. Gewoon goed.