Als je een betrouwbare en klantvriendelijke autohandelaar zoekt die de ballen heeft om f

Met mijn schoonmoeder naar Auto Nol gegaan vanwege het ruime aanbod. Oog laten vallen op wat leek een zeer nette BMW. Volgens de verkoper was dit inderdaad een super nette auto zonder gebreken. Uit voorzorg toch met garantie aangekocht en direct op dag 1 al diverse problemen. Grootste zorg was het olielampje. Binnen de garantie periode moest de auto meerdere keren terug naar de werkplaats van Auto Nol, waarna het probleem telkens verholpen zou zijn. Het olielampje bleef echter branden, en de conclusie van Auto Nol was dat dit te maken had met een slecht contact in het dashboard. Om ons gerust te stellen hebben ze de garantie met 2 maanden verlengd. Uiteindelijk hebben we de auto bij een BMW specialist voor APK gebracht en die kwam met een verontrustende conclusie: de motor heeft onherstelbare schade en moet vervangen worden. Omdat Auto Nol de enige is die aan de auto heeft gezeten tijdens de garantieperiode hebben wij dit verhaal bij hun voorgelegd om te vragen naar een oplossing. De eigenaar wilde me überhaupt niet te woord staan, en ik werd afgescheept met iemand van de werkplaats. Antwoord Auto Nol: jullie kunnen toch niet bewijzen dat wij fouten hebben gemaakt, dus probeer je gelijk maar te halen via een rechter. Zo gezegd, zo gedaan. En ja, via expertise rapporten kwam snel boven water dat Auto Nol grove fouten had gemaakt waardoor de schade aan de motor is ontstaan. Al met al heeft de auto lange tijd stil gestaan en heeft Auto Nol op geen enkele wijze meegedacht of meegewerkt aan een oplossing. Wij hebben dus uiteindelijk ons gelijk wel gekregen, maar als het aan Auto Nol had gelegen dan hadden zij op geen enkele wijze verantwoordelijkheid genomen voor hun fouten. Geen zaken mee doen is mijn advies!

Goede Service en Vriendelijk Personeel!!!!!!!!!!

Ik kom al 17 jaar bij Auto Nol. En word altijd goed geholpen. Ook al staat je met pech hij regelt alles. Dus garantie uitstekend en Service!!!. Van daar 5 sterren van mij. HHJ Steenwijk,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij met de service van Auto-Nol! Binnen een week was de auto gereed om opgehaald te worden en kreeg in de tussentijd een leenauto mee. Top service en communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algeheel een fijn bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij auto Nol tot volle tevredenheid. Ze luisteren naar mijn wensen en sluiten hun aanbod daarop aan. Altijd bereid om service te verlenen ook in de tijd na de aankoop. Een echte aanbeveling heb ik al gegeven door familie en vrienden door te verwijzen en ook telkens tot tevredenheid. Erg blij mee!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zij zijn inderdaad een betrouwbare partner.\r\nZeer vriendelijk en met vakkennis geholpen door de Directeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf GESLAAGD!\r\nWe waren op zoek naar een andere auto. Via kennisen gehoord over Auto Nol die er ook een auto hebben gekocht. We zijn vriendelijk ontvangen door de eigenaar en zijn vrouw met lekkere koffie. Mooie grote showroom met 2 verdiepingen vol met occasions en een eigen werkplaats voor service, onderhoud, APK enz. Onze wensen en budget hebben we met de eigenaar besproken. Op dat moment was er geen occaison wat helemaal overeen kwam met onze wensen voor ons beschikbaar. Een dag later werden we gebeld dat hij een occaison had geregeld die aansloot op onze wensen. De eigenaar had er geen vrede mee dat hij ons die dag teleur moest stellen. We zijn meteen in de auto gestapt en daar stond hij dan! Helemaal naar onze wens! Mooie inruil prijs voor onze oude auto gekregen! We zijn zeer tevreden over de ontvangst en de deal! Mooie auto voor een mooie prijs en ook nog eens een goede prijs voor onze oude auto! Wat wil je nog meer?! Kortom zeer tevreden en Auto Nol is een echte aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vw bluemotion uit 2011 gekocht in de eerste week een mankement ontdekt tijdens het tanken, de tankklep ging niet open ging het mechanisme was eruit, nadat ik dit kenbaar heb gemaakt bij autonol is dit probleem verholpen door het factuur te betalen van de garage waar Ik een nieuwe erin heb laten, omdat ik niet in de buurt van Nijkerk woon helemaal super

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs daar geweest voor aanschaf gebruikte Volvo.\r\nJe word er vriendelijk ontvangen.\r\nWe konden op ons gemak de auto bekijken zonder opdringerig gedoe.\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg prettig persoonlijk contact en goeie technische service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en zakelijk commentaar. Goede obtvangst en klantvriendelijk. Binnen een korte tijd hadd3n wij onze beslissing al gemaakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom naar volle tevredenheid geholpen.\r\n\r\nArendsRail B.V.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf yriendelijk meedenkend ik ben zeer tevreden over mijn aankoop

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige Octavia gekocht van 2014. Netjes gepoetst afgeleverd en technisch nagekeken.\r\nDat de auto schade heeft gehad wat gebrekkig gerepareerd was en dat er een koplampsproeier niet werkte en zelfs vastgelijmd was aan de bumper, heeft men bij de technische controle niet ontdekt.\r\nBij de conrole was niets ondekt omdat men niet elk onderdeel kan controleren.\r\nWij zitten met de brokken. De technische capaciteiten en daarmee het vertrouwen zijn ver te zoeken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima geregeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occassion gekocht bij dit bedrijf. Eerlijke mensen en auto keurig volgens afspraak afgeleverd en nette prijs voor de inruiler gekregen.

Over Auto-Nol