Service is hier al jaren geweldig!

Ik kom al jaren bij garage Uitwaard en ben uitermate tevreden. Ik heb mijn 5de occasion gekocht intussen en doe ook mijn onderhoud bij Uitwaard. Top garage, kan niet anders zeggen

In 1 woord "PRIMA"

Niets aan toe te voegen.

Goed geholpen goede auto

Kundig eerlijk gezellig mooi bedrijf

Goed geholpen, harde maar eerlijk in onderhandeling. Mooi gezellig bedrijf en heb goed gevoel bij het bedrijf. Top

Eerlijk, prettig en met een goed gevoel hier een auto gekocht

Goed contact gehad via de telefoon waarbij mijn vragen netjes en snel werden beantwoord en opgelost. Prettige bezichtiging met een nette prijs voor mijn inruil auto. Helaas niet bij mij de buurt anders ging ik hier zeker ook heen voor het onderhoud.

Top service, Top bedrijf!

Half jaar geleden een Volvo V60 gekocht. Super geholpen door Toine en Wil. Ook tijdens de garantie periode een probleem opgelost, zonder discussie. Geweldig!

TOP services!

Top service!

Nette zaak, goede hulp

Hulpvaardig en komt afspraak na.

Super ervaring, wil is een vriendelijke vent en bied een super service. Auto is netjes afgeleverd, ik kom hier zeker een keer terug

Helemaal top

Prima mensen zeer behulpzaam

Transparant en klantvriendelijk.

Zowel het bedrijf als de mensen die er werken komen vriendelijk over en geven goede duidelijke informatie. Uiteindelijk tevreden mijn koop gesloten. Afhandeling correct en netjes.

Super, maar dat is altijd al zo.

Aangenaam verrast door de goede inruilprijs van mijn vorige auto.

Top service's bedrijf

Prima ontvangst in een corona safe bedrijf. Accurate afhandeling met gevoel voor de menselijke maat. Een traject met totale ontzorging op grond van wederzijds vertrouwen. En nu genieten!!

Prima ontvangst, duidelijke afspraken en goede service!

Super Goed !

beste mensen, super blij met Uitwaard !!! Ik was geholpen door Wil. gisteren nieuwe outlander gekocht en super blij er mee. ik wil zeker adviseren Uitwaard ! vriendelijk en super klantgericht ! jammer dat er maar 5 sterren zijn, want ik zal alle 10 geven.

Top bedrijf

Ze doen alles om de klant tevreden te stellen,

Klantvriendelijk en gastvrij.

Gezellig ontvangen met een kopje koffie en vriendelijk personeel. Deal was snel gesloten.

Nog nooit teleurgesteld

Al vanaf mijn 18de kom ik bij 'Uitwaard'. De huidige oppermopper ken ik al van toen hij nog in de luiers liep. Een bedrijf waar ik familie, vrienden en kennissen met een gerust hart naar toe stuur. Nog nooit teleurgesteld geweest, soms kost het oplossen meer tijd dan gedacht, maar de oplossing komt er hoe dan ook. Vertrouwen en respect is wederzijds en dat merk je in het contact. Dochterlief had 3 dagen voor de vakantie de versnellingsbak stuk, woont niet hier in de buurt, geen klant. Maar de auto kon worden gebracht en was op tijd weer in orde. Dát maakt voor mij het verschil.

Top service en eerlijk en oprechte mensen

Wij worden altijd heel erg vriendelijk geholpen. Als er iets met de auto is, zullen ze hun eerlijke mening geven. Wij zullen dit bedrijf bij iedereen aanraden. De service is goed en leveren erg degelijke goede auto's met een hele goede prijs en kwaliteit.

Alles was top geregeld, zoals altijd.

TOP!

Volvo XC90 gekocht. In topstaat afgeleverd, voor een gunstige prijs.

top

wij komen al jaren bij Uitwaard, altijd super goed geholpen en er word met je mee gedacht..

Super geholpen door Wil Scherff!!!!!!!!!!

Tot nu toe super geholpen bij het kopen van mijn Dodge Ram 1500. Over een paar dagen staat die klaar om hem mee te nemen. Eerlijk advies gekregen. Een echte aanrader dit garage bedrijf!!!!

Top bedrijf, vriendelijk en professioneel

Vandaag mijn prachtige auto mogen halen, helemaal gepoetst en in orde. Wat een service.

Fantastisch

Hele aardige medewerkers. Je wordt snel geholpen, houden zich aan de gemaakte afspraken, zeer vriendelijk.