Eerlijk en prettig zaken doen

Eerlijk en prettig gelopen met auto kopen en auto inruilen.

Top bedrijf

Fijn en betrouwbaar bedrijf met uitstekende service. Goed te bereiken en fijn in de omgang.

Prima levering van mijn auto.

Fijn dat op korte termijn de auto geleverd kon worden.

Wij zijn al 25 jaar klant en ze staan nog altijd voor ons klaar!

Goed bedrijf , goede service , goede kwaliteit.

prima bedrijf

Mijn derde auto hier gekocht. En weer dezelfde goede ervaring. Fijn geholpen, auto netjes volgens afspraak afgeleverd.

Vriendelijk ontvangst

De auto was nog niet gereed , duurde even ,, intussen papierwerk gedaan. Koffie en water gehad en een leuk presentje. Uitleg van verschillende dingen in de auto en een zonnige rit terug naar Stegeren. Met vriendelijke groet, Nick Hoetjes

Top garage

Nou, als de halve familie en vrienden er een auto kopen zegt dat genoeg denk ik,

Vriendelijke mensen

Je kan ze alles vragen, top garage!

Goede service, vriendelijk en er wordt tijd voor je genomen

Bij autobedrijf Uitwaard ben ik goed ontvangen. Het is een behulpzaam en gastvrij bedrijf.

Al jaren klant en dat blijft zo!

Uitstekende service, vriendelijke behandeling, maar vooral vertrouwd.

HEEL PRETTIG EN VERTROUWD GEVOEL BIJ GEHAD

IK HEB EEN AUTO GEKOCHT ZONDER ER EEN PROEFRIT IN TE RIJDEN, OMDAT IK ER EEN VERTROUWD GEVOEL BIJ HAD. ALLES HEEL ONTSPANNEN EN NIET OPDRINGERIG. KORTOM IK KOM ZEKER TERUG

Vlotte afhandeling

Snelle service

Vriendelijk en correct in handelen

Mijn ervaringen tot nu correct en komen afspraken na. Vriendelijk niet opdringerig en geduldig .

Lekker menselijk

Prettige ervaring gewoon jip en janneke taal en down to earth dus geen poeha

Snel, correct, vriendelijk

Altijd perfecte service, op tijd en tegen redelijke prijs. Echt een aanbeveling.

Leuke mensen en zeer goed geholpen

Mooi bedrijf vriendelijke mensen

Goede service en fijn meegedacht in een oplossing.

Positieve ervaring met Autobedrijf Uitwaard, uitstekende service en fijn meegedacht in een oplossing bij het kopen van een nieuwe bedrijfsauto.

Snelle service en willen meedenken

Bij aankoop, wat soepel verliep, ook nog willen meedenken in aflevering ed.

Altijd correcte afhandeling door iedereen en van alles waar je voor terecht kunt bij Garage Uutwaard

mooi schoon bedrijf, goede service, vriendelijk personeel

wat hierboven staat

Prettige ervaring

Goed geholpen bij de aanschaf van een andere auto. Snelle reactie per mail en vriendelijk ontvangen.

Correcte wijze geholpen.

Correct en deskundig geholpen.

Ben zeer tevreden.

Ben nu 7 jaar klant bij deze garage en ben bijzonder tevreden. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Heb vorige week een andere auto gekocht en men neemt alle tijd voor je zonder te pushen.

Deze garage straalt vertrouwen uit.

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Fijne amikale persoonlijke benadering

Fijne amikale persoonlijke benadering, aankoop en verkoop snel en goed geregeld

Nijverheidstraat 7 4283 GW Giessen