Lieve mensen

Fijne en vriendelijke contacten.

Voor een mooie prijs een VW Polo gekocht. In het contact was het persoonlijk en vriendelijk. Enig kritiekpuntje is dat we maar een sleutel kregen om de auto te starten.

Goede service en kwaliteit

Altijd heel prettig geholpen, goede service en kwaliteit.

Erg goed

Nette mensen houden hun aan afspraken voor mijn 1 e keer hier maar kan de garage aanbevelen nette aflevering volgens afspraak

Top bedrijf

Klantvriendelijk mensen, goede service en meedenkend. Ze nemen de tijd voor je. Kwaliteit prijsverhouding top. Wijzen op kleine beschadigingen bij occasion. Boekjes aanwezig Zeker een bedrijf om aan te bevelen, zelden meegemaakt.

Betrokken, extra moeite doen en supersnelle levering

Vriendelijk, super service en top kwaliteit

Geweldig goed geholpen weer. Vriendelijke mensen, goede service en top auto's staan. Al ruim 20 jaar klant en altijd betrouwbaar en goede service!

top service

Top service! vriendelijk, meedenkend en ze nemen de tijd voor je. kwaliteit prijs verhouding top. zeer te vreden!

Altijd blij met deze mensen.

Al jaren koop ik hier mijn auto. Nooit teleurgesteld, fijne mensen, goede service.

uiterst prettige ontvangst en professionele afhandeling van zaken

geen holle frasen. Duidelijke taal.

Top bedrijf met zeer klantvriendelijk personeel

Ze nemen de tijd voor je en zijn enorm mee denkend.

Uitstekende en klantvriendelijke service

Er wordt altijd meegedacht en meegeholpen.

Klantvriendelijk, transparant en professioneel autobedrijf

Klantvriendelijke benadering. Geen gedram. Nemen alle tijd en zijn eerlijk in het product wat ze verkopen. Alle rekeningen aanwezig. Wijzen op kleine beschadigingen op de occasion. Snelle afhandeling van de administratie en bereidwillig bij inruil. Eindelijk een bedrijf wat te vertrouwen is en geen snelle verkopers met mooie verhalen!

positieve volhouder

Steekt tijd in verkoop. Voelt goed aan wat een klant zoekt. en weet dan altijd een passende auto bij je te vinden. Zelfs wanneer je hele specifieke eisen hebt. zo heb ik het nog maar weinig mee gemaakt

Zeer tevreden over hoe wij geholpen zijn met de aankoop van een nieuwe bedrijf bus!

Goed advies, prima service!

Denken met je mee. Staan altijd klaar. Prima service!

Al ruim 40 jaar vaste klant door betrouwbare service.

Gewoon een fijne garage, met een prima service en vriendelijk behulpzaam personeel.Na ruim 40 jaar geen enkele reden om elders te shoppen.

Een bedrijf om te onthouden

Bij binnenkomst van beide bezoeken direct ontvangen met koffie. Vriendelijk personeel en enorm goed geholpen door Bas. Eerlijke prijs gekregen voor de ingeruilde auto. bij het ophalen van de nieuwe auto een volledige uitleg gekregen voor alle knopjes etc. Dit was echt de moeite waard om 1,5 uur voor in de auto zitten, een bedrijf om te onthouden

Uistekend!

Na bellen -over inruil huidige auto- afspraak gemaakt. Auto gekocht obv meeneemprijs, inclusief zeer schappelijke inruilprijs huidige auto. Zelf APK laten uitvoeren, zonder problemen.

vriendelijk, open en eerlijk

We zijn zeer vriendelijk, open en eerlijk behandeld door autobedrijf Uitwaard. zeker aan te raden.

Heel erg goed.

Vriendelijk ontvangst, eerlijke communicatie, luisterend naar de persoonlijke wensen, relaxte sfeer en naar horen zeggen uitstekende koffie.

snel aan een nieuwe auto geholpen

We zijn snel en vakkundig geholpen aan een nieuwe auto, die past bij onze wensen en huidige situatie. We gaan nu voor 100% elektrisch rijden.

Vriendelijk, eerlijk en behulpzaam

Vriendelijk en eerlijk advies gekregen van Toine bij het uitkiezen van onze nieuwe auto. We hebben daardoor de beste keuze kunnen maken uit de auto's waaruit we wilden kiezen.

Zeer tevreden met de afgeleverde auto

Keurig gepoetst. Alles netjes. Prima uitleg van de accessoires bij aflevering.

Uitstekende ervaring

Ik heb het kopen van mijn auto als zeer fijn ervaren. Bedrijf was zeer professioneel. Eerlijke prijs terug gekregen voor mijn ingeruilde auto. Waarna we de deal konden afronden. Tijdens het ophalen van de auto een uieitlegn gekregen hoe alles werkte en waar alles te vinden was. Top bedrijf zou zeker dit bedrijf bij andere mensen aanbevelen.