Vriendelijke personen/eigenaren

Heel knus en gezelig bedrijf waar je je nog echt klant voelt. Werd er vriendelijke en niet opdringerig geholpen. Bieden een mooi en goed product waar ze 100 % achter staan. Alevering perfect.

Vriendelijk bedrijf met persoonlijke inslag

Erg fijn hoe jullie mijn zoon aan een nieuwe auto geholpen hebben. Helaas was ik in Engeland, waardoor ik zelf niet jullie plezierige dienstverlening heb kunnen ervaren.

Goeie service

Voor eerste keer een aankoop gedaan bij auto bedrijf Uitwaard, mijn ervaring goeie service goeie uitleg gehad ivm mijn auto Echt een aanrader. Ga zo door heren

Klantvriendelijk

Zeer goed geholpen, er wordt alle tijd genomen en goede uitleg gegeven. De auto werd ook zeer netjes afgeleverd.

Ouderwets top bedrijf

Oke, het is wat omslachtig vanaf Texel, maar Wil en medewerkers geven een enorm vertrouwd gevoel bij aankoop! Zeker ritje waard naar Giessen!

Gewoon een fantastische garage

Kom er al ruim 20jaar en hebben super service

Goed geholpen en goede service

Goed ontvangen, goed geholpen, goed advies en goede service

Gewoon Goed

Gewoon goed

goed geholpen

net ontvangst goede uitleg faire prijs inruil netto aflevering en goede uitleg op naar veel goede en veilige kilometers

Top autootje

Mijn vader had een kleiner autootje nodig. Goed geslaagd, voor een mooie prijs.

Hele goede service!!

Erg dankbaar voor de goede service!!! Dankjewel hiervoor!!!

Heel plezierige en snelle aankoop

Wij stonden voor de keuze om onze oude Ford te laten repareren of toch voor een nieuwere auto te kiezen. Dat laatste hebben wij gedaan en bij Autobedrijf Uitwaard vonden wij een soort gelijke auto tegen een scherpe prijs. Wij konden meteen een testrit maken en werden eerlijk en duidelijk voorgelicht. Dat was erg plezier. Met een goed gevoel hebben wij de auto gekocht. binnen een week was alles geregeld. Wij rijden nu met een goed gevoel in een mooie auto.

Gezellig om daar te komen

Wij zijn hier zeer correct geholpen. Prettig om zaken te doen. Wij komen hier graag.

vriendelijke zeer goed getrainde verkoper.

goede koffie en praten kan hij wel!!!!! netjes geholpen (-:

Goede uitleg over de auto.

Goede inruil prijs geboden en evt. de optie voor een tweede auto inruilen. Ruim de tijd genomen om de de aangeschafte auto uit te leggen

goede service en informatie

Een echt familiebedrijf met aandacht voor de klant en voor elkaar. Er wordt echt aandacht en belangstelling getoond in je vragen. En ook meegedacht. Bij de oplevering een goede en duidelijke uitleg gekregen. Ook de standaard onderhoudsbeurt en Bovag garantie geeft vertrouwen.

Fijne garage met een goede service

Op internet een mooie Opel Insignia te koop zien staan. Na een telefoontje kon ik dezelfde middag al langs komen. De auto stond in een keurige showroom en was precies wat ik zocht. Na een mooie inruilprijs te hebben gekregen voor mijn vorige auto besloten tot de aankoop over te gaan. Ik kan Autobedrijf Uitwaard van harte aanbevelen voor een goede, betrouwbare nieuwe of occasion.

Tot zover heel positief.......

Heel goed tot nu toe, voor de toekomst heb ik dat ook

TOP

Ben heel tevreden .Hoop ook in mijn garantie tijd indien nodig ,goed geholpen te worden.

Uitstekend geholpen

Vandaag onze auto ingeruild. Fijne en eerlijke mensen om zaken mee te doen. Auto was perfect afgeleverdd. Aanrader!

Goede eerlijke service

Klantvriendelijk, behulpzaam en goede service

Goede en eerlijke garage

zeer correcte afhandeling

Uitwaard is een garage waar men met je meedenkt. Het motto lijkt daar "er is geen probleem zonder oplossing"

Goed, vriendelijk en adequaat geholpen

Voor het eerst een auto bij u gekocht. Deze werd op het afgesproken tijdstip keurig verzorgd afgeleverd. Autobedrijf Uitwaard is een aanrader!