Fijn familiebedrijf

Bij Uitwaard wordt je gastvrij ontvangen. Ze denken goed mee en alles is bespreekbaar. Tot slot zijn ze alle afspraken netjes nagekomen dus ik kan niet anders dan 5 sterren geven. Zou graag eens terug komen.

Perfect.

Weer top geholpen.

Al heel wat jaartjes ervaring, betrouwbaar en behulpzaam. We worden altijd keurig en correct geholpen. Zeer tevreden!

Alles helemaal prima

Geen opdringerig verkoper maar gewoon eerlijk en vriendelijk. Stralen veel vertrouwen uit en dat is erg prettig bij het kopen van een auto.

Uitmuntend!

Auto op zondag gevonden via leasemaatschappij, dinsdagavond kon ik terecht bij Autobedrijf Uitwaard voor een proefrit. prima ontvangst, goede en leuke gesprekken gevoerd. een absolute aanrader voor iedereen die een nieuwe auto zoekt.

Aardige verkoper en goeie prijs.

vriendelijk personeel [dorpsgarage]

Echt ‘n aanrader om ‘n auto te kopen . Correcte mensen

Vanaf het eerste belletje zeer snelle reacties en precies nakomen bij de aflevering wat beloofd is . Geen toeters en bellen , no nonsense , zoals het ook eigenlijk hoort .

Vriendelijk en service gericht!

Leuke “aflevering” van mijn “nieuwe” tweedehands auto. En een veeeeel leuker cadeautje ipv de standaard fles wijn.

Goede sevice

Top bedrijf Vriendelijke mensen

Goed meedenkt bedrijf.

Huidige auto ingeruild voor een nieuwere. Zeer tevreden over de afhandeling.

Geweldige autobedrijf

Zeer klantvriendelijk en alles snel geregeld, Auto wezen bezichtigen en zag er hetzelfde uit als op de fotos in een woord super

Gewoon weer super

Voor de 4e keer een auto hier gekocht, en zoals vanzelfsprekend hier wordt je super goed geholpen. Ze hebben zelfs preventief de distributie riem vervangen. Deze moest eigenlijk pas over 20.000km l worden vervangen. Dus de grote kosten nemen ze uit zichzelf op zich. Als dat geen service is, dan weet ik het niet meer.

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk

Vandaag is mijn Nissan Qashqai keurig bij mij thuis in Groningen afgeleverd. Tijdens onze zoektocht naar een goede occasion kwamen wij terecht bij Autobedrijf Uitwaard. Vriendelijk en Vakkundig geholpen. Alles verliep volgens afspraak. Top auto voor een eerlijke nette prijs!

Nette betrouwbare garage

Als tevreden klant deel ik graag mijn positieve ervaring met garage Uitwaard. Bij het kopen van mijn auto was de service uitstekend. Afspraken werden nagekomen en ik waardeer de nette en professionele aanpak. Garage Uitwaard is een betrouwbare keuze voor wie op zoek is naar kwaliteit en service in de wereld van auto’s. Met vriendelijke groet, Monique van Helvert

Zeer vriendelijk en klantvriendelijk geholpen.

Op zoek naar een goede occasion, kwam ik terecht bij Autobedrijf Uitwaard. Daar werd ik meteen vriendelijk opgevangen. Tijdens het gehele aankoop-traject werd ik vakkundig geholpen. Kortom, ik ben zeer te spreken over Autobedrijf Uitwaard.

Zeer klantvriendelijk.

Vertrouwd en flexibel bij kleine en snel te verhelpen mankemeten.

goed geholpen ,goed advies

Goede ervaring!

Prima communicatie. Mooi bedrijf. Je kan merken dat deze mensen hart voor de zaak hebben. Occasion die we kochten zag er tiptop uit.

Prettige sfeer,

Een familiebedrijf en zo is ook de sfeer. Gemoedelijk en duidelijk.

Wat een fijn autobedrijf die echt met je meedenkt!!

Goede service, goed geholpen

Fijne garage!

Al mijn auto’s hier gekocht en onderhouden, nooit problemen of gekke dingen gehad. Super fijn!

Fijne garage

Gewoon goed

Tot dusver erg tevreden!

Vandaag onze ‘nieuwe’ BMW 3-serie opgehaald en tot dusver erg tevreden over dit bedrijf. Erg vriendelijk geholpen en een nette auto voor een nette prijs gekocht. De auto stond vandaag keurig klaar en zag er strak uit. Ook een leuk presentje gekregen, wordt gewaardeerd! Nu hopen dat we zo tevreden blijven en veel plezier mogen beleven van onze ‘nieuwe’ auto.