Goeie service

Heel fijn geholpen en de auto sneller afgeleverd doordat we op vakantie gingen

Betrouwbaar eerlijk bedrijf met technisch goede auto's

Wat een super fijn bedrijf is Uitwaard. We hebben er een occasion gekocht waarbij aan alle Bovag voorwaarden wordt voldaan en we ook nog eens 6 maanden volle Bovag garantie krijgen op een 10 jaar oude auto! Aankoop gesprek was eerlijk en zeer prettig. Geen poespas en bla bla maar gewoon een duidelijk en eerlijk verhaal! De aflevering was ook top geregeld met nog een leuke aardigheid cadeau. De auto zelf is technisch volledig in orde. What you see is what you get! Wij zijn uitermate tevreden met de auto en met de service. Ik zou er zo weer een auto kopen!

prettig klantgericht bedrijf

Goed geholpen. De afspraken nagekomen en de auto netjes afgeleverd.

Een klant met haast wordt snel 'weg' gewerkt!

Stond de afspraak op papier? Snel op weg geholpen. Een vreselijk nette gepoetste auto!

Service zoals altijd, al jaren lang

Al jaren klant bij Garage Uitwaard. Altijd goede service en er word met je mee gedacht. Nu inmiddels de 5e auto hier gelocht en geen enkele reden om ergens anders naar toe te gaan. Top bedrijf met vriendelijke mensen!

Aandacht en oog voor detail

Prachtige BMW X5 gekocht die buitengewoon netjes is afgeleverd, alle puntjes die besproken zijn zijn keurig afgehandeld. Goede garage met mensen met een hart voor autos.

Top service!

Van het begin tot eind van de aankoop top service gehad. Openingstijden tot in de avond grote plus. Ook communicatie en advies was top, evenals begrip voor mijn situatie met schade en financiering. Zeker aan te bevelen!

super goed geholpen

super te vrede klant

Heel eerlijk en oprecht , voelde mij echt op mij gemak, erg blij met mijn auto. Netjes gewassen, zelf nog getankt ! Top bedrijf , mocht ik een auto weer kopen dan is alleen hier !

Relaxed en vertrouwd

Prettig

Fijn en duidelijk handelen

Prima ervaring, duidelijk en recht voor zijn raap

Vriendelijke mensen

Voor een proefrit van een tweedehands auto bij deze garage terecht gekomen. Vriendelijke mensen, ze namen echt de tijd voor mij. Ook nadat ik had besloten om de auto te kopen. Toen ik de auto op kwam halen namen ze ruim de tijd om mij vanalles uit te leggen en kreeg ik nog een leuk presentje ook!

super bedrijf.

Jullie zijn heel klant vriendelijk wij voelde ons gelijk thuis.

Altijd goed, vriendelijk en vertrouwd.

Prima.

Vriendelijk en goede service

Vriendelijke personen/eigenaren

Heel knus en gezelig bedrijf waar je je nog echt klant voelt. Werd er vriendelijke en niet opdringerig geholpen. Bieden een mooi en goed product waar ze 100 % achter staan. Alevering perfect.

Vriendelijk bedrijf met persoonlijke inslag

Erg fijn hoe jullie mijn zoon aan een nieuwe auto geholpen hebben. Helaas was ik in Engeland, waardoor ik zelf niet jullie plezierige dienstverlening heb kunnen ervaren.

Goeie service

Voor eerste keer een aankoop gedaan bij auto bedrijf Uitwaard, mijn ervaring goeie service goeie uitleg gehad ivm mijn auto Echt een aanrader. Ga zo door heren

Klantvriendelijk

Zeer goed geholpen, er wordt alle tijd genomen en goede uitleg gegeven. De auto werd ook zeer netjes afgeleverd.

Ouderwets top bedrijf

Oke, het is wat omslachtig vanaf Texel, maar Wil en medewerkers geven een enorm vertrouwd gevoel bij aankoop! Zeker ritje waard naar Giessen!

Gewoon een fantastische garage

Kom er al ruim 20jaar en hebben super service

Goed geholpen en goede service

Goed ontvangen, goed geholpen, goed advies en goede service

Gewoon Goed

Gewoon goed

goed geholpen

net ontvangst goede uitleg faire prijs inruil netto aflevering en goede uitleg op naar veel goede en veilige kilometers