Super goed autobedrijf

Super vriendelijk geholpen, goede service, nette aflevering.

Prima.

Vriendelijk, ter zake en komen hun beloftes na.

volledige eindservice bij afleveren

zeer prettig ontvangen voor een proefrit. Volledige service, inclusief beurt en verse APK bij afleveren. Ook werd er uitgebreid tijd vrijgemaakt om e.a. uit te leggen.

Was goed geholpen.

Tevreden met service.

Helemaal goed.

Mijn ervaring was weer geweldig, fijn en goede contacten. Altijd in voor een bakkie met een praatje. Hartelijke groet Cato en Henk van de Kolk.

Goed behandeld en goede uitleg over de koop

Rustige verkoper weet waar hij over praat

Top service

Goed geholpen, Meegaand en snelle goede service

Vriendelijk personeel en kennis van zaken

We kwamen onverwacht langs voor een proefrit. Was geen enkel probleem. We werden vriendelijk te woord gestaan.

Zeer vriendelijk, betrouwbaar

De service heb ik als zeer prettig ervaren. Een betrouwbaar autobedrijf met mensen die echt met je meedenken en de auto alleen in zeer goede staat aan je afleveren.

Vriendelijke correcte mensen die de tijd nemen om je te woord te staan

Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Mooie overzichtelijke showroom. Er verkoper eigenaar straalt vertrouwen uit. De afspraken die werden gemaakt zijn prima nagekomen. Wij zijn dus tevreden met onze nieuwe ford Focus.

Fijn dat er zoveel vertrouwen is tussen ons. Je wordt keurig en netjes geholpen . Een aanrader voor iedereen!

Top service!

Goed en vriendelijk geholpen.

Goed geholpen en ontvangen.

Supergoed geholpen en zeer vriendelijk.

Klantgericht en eerlijk

Open gesprekken met respect voor de klant.

Uitgebreid geholpen en de bediening van de auto is goed uitgelegd en hij is keurig afgeleverd.

Positieve ervaring met het kopen van een auto

Ik werd zeer correct en vriendelijk te woord gestaan!

Prettig

Erg klantvriendelijk

Fijne betrouwbare garage.

Dit was mijn tweede auto die ik hier heb gekocht. Het was weer een goede ervaring. Goede voorwaarden en service.

Professioneel en vriendelijke

Vriendelijke ontvangst en betrouwbare uitstraling. En zeker mensen aanraden en zelf als auto nodig heb terug gaan.

Erg vriendelijke en betrouwbare garage

Vijf jaar geleden mijn eerste occasion bij Uitwaard gekocht. Destijds erg fijn zaken gedaan en goed geholpen. Ondanks ik een eindje moet rijden, wilde ik graag weer bij Uitwaard een tweede auto. Dit omdat ze betrouwbaar zijn en top service verlenen. Nu ook mijn tweede occasion hier gekocht. Erg blij mee! Ze zijn vriendelijk, maken tijd voor een praatje, zijn niet opdringerig/gladde verkooppraatjes en het gaat in goed ouderwets vertrouwen. Afspraken worden nagekomen, zijn zeer schappelijk om de klant tegemoet te komen en doen ook zeker niet moeilijk over goede service, zoals (extra) reparaties. Kortom: een betrouwbaar adres, met fijne mensen, top service en waar je waar voor je geld krijgt.

Helemaal top!

Hele nette skoda octavia gekocht, waarbij zowel de bezichtiging als de gesprekken als erg prettig zijn ervaren. Bij de aflevering zijn alle afspraken nagekomen en werd de auto ontzettend netjes overgedragen, waarbij er de tijd werd genomen. Kortom helemaal super!

Goed geholpen met super goede uitleg.

Fijne en gemoedelijke ontvangst, we zijn zeer prettig geholpen en onze auto is geweldig afgeleverd!! Prima service!

Klanttevredenheid staat ouderwets hoog in het vaandel

Fijne onderneming waarin klanttevredenheid en lange termijn visie voor kortdurend winstbejag gaat. Ze willen meedenken met de klant en hebben in ons geval een mooie oplossing geboden voor het vervangen van een auto waar wat issues mee waren》dit alles is op een goede, vrijblijvende en harmonieuze wijze gegaan. Team Scherff en co. heeft de auto goed en supernetjes afgeleverd. Ps: het is Wil zelfs gelukt om een purist om te krijgen naar een ander merk. :-)