Uitgebreid geholpen en de bediening van de auto is goed uitgelegd en hij is keurig afgeleverd.

Positieve ervaring met het kopen van een auto

Ik werd zeer correct en vriendelijk te woord gestaan!

Prettig

Erg klantvriendelijk

Fijne betrouwbare garage.

Dit was mijn tweede auto die ik hier heb gekocht. Het was weer een goede ervaring. Goede voorwaarden en service.

Professioneel en vriendelijke

Vriendelijke ontvangst en betrouwbare uitstraling. En zeker mensen aanraden en zelf als auto nodig heb terug gaan.

Erg vriendelijke en betrouwbare garage

Vijf jaar geleden mijn eerste occasion bij Uitwaard gekocht. Destijds erg fijn zaken gedaan en goed geholpen. Ondanks ik een eindje moet rijden, wilde ik graag weer bij Uitwaard een tweede auto. Dit omdat ze betrouwbaar zijn en top service verlenen. Nu ook mijn tweede occasion hier gekocht. Erg blij mee! Ze zijn vriendelijk, maken tijd voor een praatje, zijn niet opdringerig/gladde verkooppraatjes en het gaat in goed ouderwets vertrouwen. Afspraken worden nagekomen, zijn zeer schappelijk om de klant tegemoet te komen en doen ook zeker niet moeilijk over goede service, zoals (extra) reparaties. Kortom: een betrouwbaar adres, met fijne mensen, top service en waar je waar voor je geld krijgt.

Helemaal top!

Hele nette skoda octavia gekocht, waarbij zowel de bezichtiging als de gesprekken als erg prettig zijn ervaren. Bij de aflevering zijn alle afspraken nagekomen en werd de auto ontzettend netjes overgedragen, waarbij er de tijd werd genomen. Kortom helemaal super!

Goed geholpen met super goede uitleg.

Fijne en gemoedelijke ontvangst, we zijn zeer prettig geholpen en onze auto is geweldig afgeleverd!! Prima service!

Klanttevredenheid staat ouderwets hoog in het vaandel

Fijne onderneming waarin klanttevredenheid en lange termijn visie voor kortdurend winstbejag gaat. Ze willen meedenken met de klant en hebben in ons geval een mooie oplossing geboden voor het vervangen van een auto waar wat issues mee waren》dit alles is op een goede, vrijblijvende en harmonieuze wijze gegaan. Team Scherff en co. heeft de auto goed en supernetjes afgeleverd. Ps: het is Wil zelfs gelukt om een purist om te krijgen naar een ander merk. :-)

Goeie service

Heel fijn geholpen en de auto sneller afgeleverd doordat we op vakantie gingen

Betrouwbaar eerlijk bedrijf met technisch goede auto's

Wat een super fijn bedrijf is Uitwaard. We hebben er een occasion gekocht waarbij aan alle Bovag voorwaarden wordt voldaan en we ook nog eens 6 maanden volle Bovag garantie krijgen op een 10 jaar oude auto! Aankoop gesprek was eerlijk en zeer prettig. Geen poespas en bla bla maar gewoon een duidelijk en eerlijk verhaal! De aflevering was ook top geregeld met nog een leuke aardigheid cadeau. De auto zelf is technisch volledig in orde. What you see is what you get! Wij zijn uitermate tevreden met de auto en met de service. Ik zou er zo weer een auto kopen!

prettig klantgericht bedrijf

Goed geholpen. De afspraken nagekomen en de auto netjes afgeleverd.

Een klant met haast wordt snel 'weg' gewerkt!

Stond de afspraak op papier? Snel op weg geholpen. Een vreselijk nette gepoetste auto!

Service zoals altijd, al jaren lang

Al jaren klant bij Garage Uitwaard. Altijd goede service en er word met je mee gedacht. Nu inmiddels de 5e auto hier gelocht en geen enkele reden om ergens anders naar toe te gaan. Top bedrijf met vriendelijke mensen!

Aandacht en oog voor detail

Prachtige BMW X5 gekocht die buitengewoon netjes is afgeleverd, alle puntjes die besproken zijn zijn keurig afgehandeld. Goede garage met mensen met een hart voor autos.

Top service!

Van het begin tot eind van de aankoop top service gehad. Openingstijden tot in de avond grote plus. Ook communicatie en advies was top, evenals begrip voor mijn situatie met schade en financiering. Zeker aan te bevelen!

super goed geholpen

super te vrede klant

Heel eerlijk en oprecht , voelde mij echt op mij gemak, erg blij met mijn auto. Netjes gewassen, zelf nog getankt ! Top bedrijf , mocht ik een auto weer kopen dan is alleen hier !

Relaxed en vertrouwd

Prettig

Fijn en duidelijk handelen

Prima ervaring, duidelijk en recht voor zijn raap

Vriendelijke mensen

Voor een proefrit van een tweedehands auto bij deze garage terecht gekomen. Vriendelijke mensen, ze namen echt de tijd voor mij. Ook nadat ik had besloten om de auto te kopen. Toen ik de auto op kwam halen namen ze ruim de tijd om mij vanalles uit te leggen en kreeg ik nog een leuk presentje ook!

super bedrijf.

Jullie zijn heel klant vriendelijk wij voelde ons gelijk thuis.

Altijd goed, vriendelijk en vertrouwd.

Prima.

Vriendelijk en goede service