Auto gekocht

Wanneer je binnenloopt bij dit bedrijf voel je al dat het goed zit. Uitstraling zonder opsmuk. Nette mensen die je willen helpen. Van binnenlopen tot aankoop straalt alles vertrouwen uit. Ik ben erg tevreden over het advies, de begeleiding en de afhandeling. Het is een mooi (familie) bedrijf waar je echt geholpen wordt. Wat mij betreft een echt aanbeveling.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Afspraken zijn duidelijk en worden goed nagekomen

Zeer goed en prettige gesprek

Zeer klantvriendelijk en accuraat

Wederom auto gekocht aldaar, nr.7, weer prima advies, support, afleverservice. En natuurlijk zeer vriendelijke mensen.

een bedrijf zoals het hoort te zijn

Vandaag voor de 4e keer een bij Uitwaard gekochte auto geleverd gekregen. Zoals verwacht is alles weer perfect geregeld. Auto zoals afgesproken afgeleverd en door Tessa werd een duidelijke uitleg over de werking van de auto verzorgd. We gaan er weer van genieten van de auto. Als je een auto zoekt zou ik zeker bij UITWAARD gaan kijken. Een familie bedrijf met een hart voor de klanten en auto's

Goed snel en betrouwbaar

Duidelijke uitleg van (on)mogelijkheden, vriendelijk en gemoedelijke sfeer, doen wat zeggen en zeggen wat ze doen Heb prachtige auto voor goede prijs. Ga zeker terug als ik weer (extra) auto nodig heb

Het was heel snel en heel goed

Het was heel snel en heel goed

Betrouwbaar,eerlijk en gemoedelijk.

Betrouwbaar en eerlijk. Koffie staat altijd klaar. Bij problemen wordt er in oplossingen gedacht. Geen gezeur. What you see is what you get. Goede monteurs.

Prima!

Keurige vakgarage.

Top autobedrijf

Een mooie gebruikte auto gekocht tegen een eerlijk prijs

Eerste ervaring en tevens direct prima indruk

Ben er prima geholpen en er werd alle tijd voor je genomen. Tijdens de onderhandeling werd een vergissing gemaakt, maar dat werd keurig opgelost. Het bewijst hiermee hun professionele instelling.

Vriendelijke ontspannen ontvangst, goede koffie en prima afhandeling van de auto. Top

Zie boven.

Zeer goed geholpen

Vooraf via Whatsapp duidelijk een afspraak kunnen maken. Bij aankomst werd ik goed ontvangen onder een genot van een bakje koffie. De bestelwagen eerst visueel bekeken van binnen en buiten. Daarna portieren en verlichting gecontroleerd. Ik heb daarna een proefrit kunnen maken. Ook motorische dik in orde. Ze gaven vooraf al aan dat de koppeling wordt vervangen. (Ja idd, ik heb nu een getrainde linker been) Maar dat wordt netjes in orde gemaakt. Na de proefrit werden alle papieren in orde gemaakt en wederom met een bakje koffie. Ik ben door Wil en Bas goed ontvangen en door Bas verder geholpen. Al met al een dikke 9.

Top bedrijf

Zeer goede service

Klantvriendelijkheid, met een persoonlijke noot staat hoog aangeschreven

Duidelijk aangeven waar je als klant naar op zoek bent, wordt gehoord. Je krijgt alle ruimte om de auto die je op het oog hebt, te onderzoeken, daarna met een proefrit. In de tussentijd wordt je huidige auto bekeken en daarover wordt een prijs bedacht. In onze situatie kwam dat goed over. We zijn over gegaan tot de koop. Maar! Uitwaard vraagt om een beoordeling. Prima! De beoordeling van wat ik hierboven kort heb beschreven is naar mijn idee niet het gehele plaatje. Het is belangrijk dat we over een half jaar ook nog kunnen zeggen: "Het was een goede aankoop". Uitwaard is betrouwbaar in wat ze zeggen en doen. Los even van een jaar garantie. Wij hopen dan ook dat we met de gekochte auto dan ook fijn kunnen rijden, zonder noemenswaardige extra kosten. Wat ons betreft is een klankbeoordeling na 6 maanden of een jaar ook relevant.

Goed geholpen!

De deal was snel beklonken. Goede service en de auto werd eerder opgeleverd dus dat is altijd super fijn !

Aardige lieden en maken waar war ze zeggen. Wel was ik verrast door het feit dat ik in de auto geen reserve wiel (of thuisbrengertje) heb aangetroffen. Het schijnt tegenwoordig zo te horen maar ik vind dat niks.

Meer dan 5 *

Gezellig en vertrouwd bedrijf. Super fijn geholpen. En nog een leuk presentje gekregen bij afhalen. Kon ik 6 sterren geven, dan kregen ze die ook.

Top autobedrijf !

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Fijn familiebedrijf

Bij Uitwaard wordt je gastvrij ontvangen. Ze denken goed mee en alles is bespreekbaar. Tot slot zijn ze alle afspraken netjes nagekomen dus ik kan niet anders dan 5 sterren geven. Zou graag eens terug komen.

Perfect.

Weer top geholpen.

Al heel wat jaartjes ervaring, betrouwbaar en behulpzaam. We worden altijd keurig en correct geholpen. Zeer tevreden!

Alles helemaal prima

Geen opdringerig verkoper maar gewoon eerlijk en vriendelijk. Stralen veel vertrouwen uit en dat is erg prettig bij het kopen van een auto.

Uitmuntend!

Auto op zondag gevonden via leasemaatschappij, dinsdagavond kon ik terecht bij Autobedrijf Uitwaard voor een proefrit. prima ontvangst, goede en leuke gesprekken gevoerd. een absolute aanrader voor iedereen die een nieuwe auto zoekt.

Aardige verkoper en goeie prijs.

Nijverheidstraat 7

4283 GW Giessen