Betrouwbaar en super goede service, ook ná de aankoop!

In augustus 2020 onze zgan Renault Grand Scenic gekocht. We werden vriendelijk te woord gestaan, mochten vrijblijvend een proefrit maken en er werd totaal niet gepusht om over te gaan tot aankoop. Sterker nog; we gingen in eerste instantie naar huis zonder auto, om nog eens over de koop na te denken. Echter voelde deze zaak +medewerkers (!) zo goed dat we onderweg naar huis al besloten de auto te kopen. Het rijklaar maken van de auto zou in principe een week in beslag nemen, maar omdat wij dezelfde week nog een privé afspraak hadden in de buurt van Giessen, heeft de eigenaar geregeld dat de auto in maar liefst twee dagen (nota bene: in het weekend) rijklaar werd gemaakt. Inmiddels is het februari en hebben we veel plezier van onze auto. Afgelopen weekend gaf de auto een motorstoring aan, dit bleek uiteindelijk de accu te zijn. Gebeld met Uitwaard, zij gaven aan dat ze de auto zouden komen ophalen indien we de auto niet aan de praat zouden krijgen. Het lukte de auto te starten met startkabels, waarna we toch als service mochten langskomen bij Uitwaard, om de auto te laten checken. De accu was in principe nog goed, maar uit voorzorg werd er kosteloos een nieuwe ingezet. Echt mega toffe service! Wij komen zeker terug, en bevelen iedereen dit bedrijf aan. Oh ja, nog een pluspunt is de vriendelijkheid ook naar kinderen: er is een speelgedeelte bij de showroom, dus ook kids zijn welkom. En die van ons vonden het snoepgoed dat ze kregen ook heerlijk ;-). Alleen maar lof!

Heel netjes verzorgde verkoop en vriendelijke medewerkers

De aanschaf van onze auto was heel goed verlopen. De verkoper was heel eerlijk over de staat van de auto. We zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen. Echt een aanrader !

Prima geholpen

Bijzonder prettige mensen.

Goede uitleg

Vriendelijk goed ontvangst goede uitleg

Prettig en goed geholpen

Wij zijn prettig en goed geholpen. De paar kleinigheidjes die aan de auto waren, zijn netjes verholpen volgens afspraak. Ik rijd de auto nog maar pas een week, maar tot nog toe zeer tevreden over de aankoop.

Heel leuk ,goed,no nonsens maar vriendelijk en correct

Persoonlijke, opmaat service

Een mooi familiebedrijf met het hart op de juiste plaats.

Een geweldige service waarin de klant centraal staat.

Hartnekkige verkoper 😜, maar dat zal met de intrede van de dochter wel vooruit gaan

Altijd met voldoening geholpen

Kom er al 33 jaar . En wordt met altijd met succes geholpen

Prettig contact en een snelle afhandeling

Zeer klantvriendelijk en een goede prijsverhouding, ik kon de auto al na een week ophalen, de auto is mooi schoon gemaakt, er is nog een grote beurt aan gedaan en ze hebben de auto helemaal afgetankt toen ik hem kon ophalen.

Voor mij geen andere garage

Ik beschouw mezelf als een “trouwe” klant. Kan ook niet anders met deze top service.

Uitstekend garage bedrijf

Bij verstrijken garantie periode worden eventuele ontstane problemen in goed overleg opgelost. Bezoek zeer aan te raden!

Positief, klantvriendelijk

Ze doen goed hun best om je zo snel mogelijk te helpen en denken mee in oplossingen.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en meedenkend

Behulpzaam en netjes

Behulpzaam en Prima service.

Klantvriendelijk, behulpzaam, geduldig en vlot!

Op een regenachtige zaterdagmorgen een mooie selectie auto's mogen aanschouwen. Ondanks de regen werden wij keurig en geduldig te woord gestaan en geholpen. Mijn uiteindelijk gekozen auto kon ik, blinkend gepoetst, al binnen 3 werkdagen ophalen. Na een korte duidelijke uitleg over de diverse systemen in de auto, vertrok ik als een tevreden klant. Oja, ook niet geheel onbelangrijk: De koffie smaakt goed!

betrouwbare garage

prima persoonlijk contact

top

je word goed en persoonlijk geholpen. vriendelijk en professioneel personeel!!!

Fijne ervaring

Nette service, goede uitgebreide uitleg en altijd makkelijk te bereiken per mail of telefoon.

heel fijne service.

goed geholpen fijne mensen

Betrouware garage

Staan altijd voor je klaar en hebben goede monteurs die alle merken auto's repareren.

Topservice!!

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Alles volgens afspraak afgehandeld.

Eerlijke en duidelijke uitleg over de auto

Heb hier onlangs mijn eerste auto gekocht. Grote stap. Maar kreeg een duidelijke uitleg over alles wat ik wilde weten over de auto. Er waren wat kleine dingetjes die gerepareerd (krasjes) en vervangen moesten worden (banden), maar dat is allemaal prima gedaan. De auto rijdt geweldig en ben er erg blij mee.

Mijn aankoop was een prettige ervaring

Bovenstaande moet genoeg zijn