Prijzen bijna verdubbeld

Ik heb 2 auto's laten keuren en daar ook geen klachten over maar schrok wel van de prijzen... Op €5 euro na zijn de prijzen voor zowel een dieselbus als benzine auto verdubbeld vergeleken met vorig jaar. Dit kan echt niet alleen maar de inflatie zijn. Of ik volgend jaar weer hier heen ga met zulke prijsstijgingen is maar de vraag...

Klantvriendelijk

Snel en deskundig geholpen.

Goede ervaringen

Zeer betrouwbaar

Ik heb alle vertrouwen in het autobedrijf. Goede service en uitvoering.

Top zaak ze proberen je altijd te helpen

prima service

nvt

Altijd goed.

Vakkundig bedrijf.

Goede ervaring en zijn bereid mee te denken

Zeer prettig

Denken goed mee. Flexibel.

Jullie staan altijd klaar. Prima service

Klantvriendelijk. Geen onnodige kosten opvoeren. Duidelijke uitleg wat er moet gebeuren. Prima.

Wederom goede service!

Hele fijne garage met zeer goede service.

Dit is een garage met ouderwetse dorpse service.

Vriendelijk, vlot, gewoon goed

Een paar keer per jaar kom ik op de bonnefooi langs om een koplampje te vervangen. Dit wordt altijd vlot en met een glimlach gedaan. De factuur wordt gewoon opgestuurd en ik kan weer op weg. Top!

ik wordt altijd goed geholpen.

Ik had aangegeven dat ik de auto na 2 dagen weer terug moest hebben. en daar werd aan voldaan. PERFECT.

Symphatiek bedrijf

Snel geholpen, veel goedkoper dan merkgarages.

heel goed

d

Hele goede service

Altijd klaar om te helpen

Super klantvriendelijk

Komt afspraken na

Nadat ik mijn auto voor reparatie had aangeboden, werd op mijn verzoek vooraf een prijsopgave gedaan. Bij ophalen van de auto werd ik aangenaam verrast en was tijdens de reparatie geconstateerd dat niet alle onderdelen uit de prijsopgave vervangen moesten worden. Dat scheelde mij een aanzienlijk bedrag. Dit gaat niet bij iedereen zo. Meestal bij andere bedrijven onaangename en prijzige verrassingen achteraf....

Betrouwbaar en vriendelijk

Toppers

Fijne garage, denken alltijd mee in mogelijkheden. Alles bij elkaar een top service!

Vakmensen en een correcte behandeling

uitskende prijs en kwaliteit

Vriendelijke omgang met klanten,