Mijn 2 e auto bij Axxi gekocht. In alle rust, niet opdringerig, ter zake kundig en gefocust op de klant. Ook de service is perfect, kleine dingetjes worden opgelost zonder dikke nota’s.

Alles prima geregeld en zeer vriendelijke ontvangst. Iedere afspraak nagekomen. Een feestje om hier je auto te kopen !!!

Perfecte service!

Al weer mijn 3e auto gekocht bij Axxi auto en al jaren zeer tevreden over deze garage, ook voor onderhoud! Geweldig service en vooral zeer betrouwbaar. Bij Axxi auto koop je kwaliteit, ik kan deze garage dan ook meer dan aanbevelen! Complimenten Sebastiaan voor de uitstekende service!

Betrouwbaar, snel en luistert naar je als klant!

We hebben een hele goede ervaring met Axxiauto. Ze luisterden goed naar onze situatie en wensen en koppelde daar de perfecte auto aan. Snelle service, betrouwbaar en een hele nette prijs! De volgende kopen we zeker weer bij axxiauto.

Zeer goed bedrijf om een auto te kopen

prachtige toyota CHR hybrid gekocht bij Axxi Auto. Onze derde auto bij deze garage(ook voor onderhoud) Axxi team bedankt voor de goede snelle service, TOP

AxxiAuto gaat de extra mijl en heeft ons fantastisch geholpen

AxxiAuto bood aan op zoek te gaan naar een middenklasse auto voor een niet al te hoog budget, een Opel Astra Sports Tourer. Ze hebben mij verrast met de auto die ze geleverd hebben. Meer en beter dan we verwacht hadden en binnen ons budget. De persoonlijke service, het meedenken, het beschikbaar maken van vervangend vervoer en de aflevering was zoveel beter dan ik verwacht had en ook nergens anders ben tegen gekomen. Complimenten en ik kan AxxiAuto aan iedereen aanbevelen.

Vandaag mijn mercedes A1 opgehaald. Geweldige service van Sebastiaan, de auto is perfect afgeleverd. Een dikke 10 voor Axxi auto!

Superservice van aankoop tot levering

Heel blij met de nieuwe auto en de manier waarop deze aangeboden verkocht en afgeleverd is. Wij wonen zelf ver van Dirksland maar dat is geen enkel probleem gebleken.

Alsof we er al jaren kwamen

In augustus 2021 onze Peugeot E-2008 aangeschaft. Alle bezoeken en contacten verliepen perfect, alsof we er al jaren over de vloer kwamen. De medewerkerkers doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Top!

Perfecte en snelle service!

Het team van AxxiAuto heeft ons enorm goed geholpen. Zowel bij de aankoop van onze auto, het jaarlijks onderhoud, als ontzettend snelle hulp bij pech. Een geweldig bedrijf met ontzettende goede service.

Snelle en goede verkoop

De aankoop van onze auto verliep snel en goed. Goed onderhandeld, aardige verkoper en bovenal een mooie auto! Het was de afstand die we er voor moesten rijden zeker waard!

Zeer goed voor elkaar!

Prima ervaringen: mooi aanbod, strak geprijsd, fair onderhandeld en keurig afgeleverd. En bovenal heel blij met de keuze: een topauto!

Je wensen worden vervuld

Je geeft je wensen aan de medewerkers en zij gaan zoeken wat het meest in de buurt van je wens komt nemen daarna contact met je op en zij regelen alles Het scheelde ons minimaal een rit naar de auto bij een anders garage ( 200 km ) om te kijken en nogmaals de km om hem op te halen Tevens zagen zij dingen aan onze auto wat wij niet gezien hadden en lossen het op Met andere woorden een super deal bij een super garage maar dat is wat minderwaardig

Meer dan tevreden!

Een auto bij jullie kopen is een feestje. Geweldig hoe jullie de auto altijd weer weten te vinden. Had een uitdagende wensenlijst. Deze hebben jullie weten te overtreffen. Echt, alles erop en eraan! #top #axxiauto #zoekaxxi

Helemaal fantastisch!

Duidelijke afspraken met betrekking tot levering mijn 'nieuwe' auto. Wat beloofd wordt, wordt ook voor de volle 100% nagekomen. Afleverservice is helemaal top. Axxi Auto krijgt van mij een 10+

Uitmuntend

Axxi Auto is voor ons op zoek gegaan naar onze droomauto. Alles is naar wens verlopen . Van de zoektocht tot aan de uiteindelijke levering.

Klantvriendelijkheid met topservice

Geweldig geholpen door Frans Redert. Echt een verkoper die goed naar de klant luistert en verstand heeft van zaken. Goed op de hoogte gehouden over het verkoopproces. Voelt hierdoor zeer vertrouwd. Dus top !!

Fantastische service

Zeer goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto, waarbij aan al mijn wensen werd gedacht. Ook erg tevreden met de inruil van mijn oude auto. Goed, snel en vriendelijke contact gehad.

Goed geholpen door Sebastiaan. Auto goed, netjes en schoon afgeleverd. Alles in orde.

TOP!

Alles snel en goed gedaan en gecombineerd in één bezoek. Ik werd goed op de hoogte gehouden en de auto was van binnen en buiten TOP gereinigd. Top klasse, AXXI gedreven door passie

Echt top!

Een Vriendelijk welkom fijn geholpen niks geen gepush , meedenkend, heeft waanzinnige auto's staan. Snelle service/ levering En als je je auto komt halen maken ze daar even een momentje van, zo leuk!! Dus als je op zoek bent zeker gaan kijken en praten!

Top bedrijf

We hebben bij Axxi Auto een Nissan Qashqai gekocht. Vanaf het eerste moment zijn we uitstekend geholpen door Sebastiaan. Ook de nazorg/service is top!

Opgelopen schade, mooi hersteld!

Schade aan de auto is heel mooi hersteld, goede communicatie.

Geweldige service en goede planning bij afspraken

Bij eventuele aanschaf een goed luisterend oor waardoor je betaalbare droomauto in beeld komt. Negatief advies wordt ook gegeven, bij aanschaf en in de werkplaats. Gevolg een zuiver beeld. Dankjewel daar kan ik wat mee! Ga zo door Team Axxi!

Top bedrijf

Echt hele fijne zaak om een auto te kopen. Vriendelijk en behulpzaam

Over Axxi Auto B.V.

AxxiAuto is al sinds 1985 mobiliteitspartner in de ruimste zin van het woord. Destijds zijn we begonnen in Dirksland op een huurlocatie. In 1998 bouwden we het bedrijf uit naar een toplocatie aan de Watertoren op het gelijknamige bedrijventerrein. Vandaag de dag geeft een showroom van 1.250m² ruimte aan zo'n 70 occasions. Collectie van kwalitatieve occasions We hebben altijd een voorliefde gehad voor exclusieve auto’s. Hierdoor beschikken we over een geselecteerde voorraad jonge, kwalitatief hoogdravende occasions. Wij leveren de auto's altijd perfect geprepareerd af, met minimaal 6 maanden BOVAG-garantie. Dát maakt nu net het verschil en daar worden onze klanten blij van. Vandaar dat we al jaren een enorme vaste klantenkring hebben. Zij zorgen ervoor dat wij als AxxiAuto onze passie voor het vak op niveau houden. Kwaliteit en service: prioriteit nummer 1 Onze technische mensen hebben passie voor het vak, zijn specialistisch opgeleid en hebben aandacht voor u als klant. U bent geen nummer, maar een zéér gewaarde klant. Kosten nog moeite wordt gespaard om de technische mensen up-to-date te houden met opleidingen. Ook investeren we in de meest geavanceerde diagnose-apparatuur. Niet voor niets scoren we een 8,9 bij onze klanten die inmiddels honderden reviews hebben geschreven. Kwaliteit en service is prioriteit nummer 1! Dát is AxxiAuto.