Superservice van aankoop tot levering

Heel blij met de nieuwe auto en de manier waarop deze aangeboden verkocht en afgeleverd is. Wij wonen zelf ver van Dirksland maar dat is geen enkel probleem gebleken.

Alsof we er al jaren kwamen

In augustus 2021 onze Peugeot E-2008 aangeschaft. Alle bezoeken en contacten verliepen perfect, alsof we er al jaren over de vloer kwamen. De medewerkerkers doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Top!

Perfecte en snelle service!

Het team van AxxiAuto heeft ons enorm goed geholpen. Zowel bij de aankoop van onze auto, het jaarlijks onderhoud, als ontzettend snelle hulp bij pech. Een geweldig bedrijf met ontzettende goede service.

Snelle en goede verkoop

De aankoop van onze auto verliep snel en goed. Goed onderhandeld, aardige verkoper en bovenal een mooie auto! Het was de afstand die we er voor moesten rijden zeker waard!

Zeer goed voor elkaar!

Prima ervaringen: mooi aanbod, strak geprijsd, fair onderhandeld en keurig afgeleverd. En bovenal heel blij met de keuze: een topauto!

Je wensen worden vervuld

Je geeft je wensen aan de medewerkers en zij gaan zoeken wat het meest in de buurt van je wens komt nemen daarna contact met je op en zij regelen alles Het scheelde ons minimaal een rit naar de auto bij een anders garage ( 200 km ) om te kijken en nogmaals de km om hem op te halen Tevens zagen zij dingen aan onze auto wat wij niet gezien hadden en lossen het op Met andere woorden een super deal bij een super garage maar dat is wat minderwaardig

Meer dan tevreden!

Een auto bij jullie kopen is een feestje. Geweldig hoe jullie de auto altijd weer weten te vinden. Had een uitdagende wensenlijst. Deze hebben jullie weten te overtreffen. Echt, alles erop en eraan! #top #axxiauto #zoekaxxi

Helemaal fantastisch!

Duidelijke afspraken met betrekking tot levering mijn 'nieuwe' auto. Wat beloofd wordt, wordt ook voor de volle 100% nagekomen. Afleverservice is helemaal top. Axxi Auto krijgt van mij een 10+

Uitmuntend

Axxi Auto is voor ons op zoek gegaan naar onze droomauto. Alles is naar wens verlopen . Van de zoektocht tot aan de uiteindelijke levering.

Klantvriendelijkheid met topservice

Geweldig geholpen door Frans Redert. Echt een verkoper die goed naar de klant luistert en verstand heeft van zaken. Goed op de hoogte gehouden over het verkoopproces. Voelt hierdoor zeer vertrouwd. Dus top !!

Fantastische service

Zeer goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto, waarbij aan al mijn wensen werd gedacht. Ook erg tevreden met de inruil van mijn oude auto. Goed, snel en vriendelijke contact gehad.

Goed geholpen door Sebastiaan. Auto goed, netjes en schoon afgeleverd. Alles in orde.

TOP!

Alles snel en goed gedaan en gecombineerd in één bezoek. Ik werd goed op de hoogte gehouden en de auto was van binnen en buiten TOP gereinigd. Top klasse, AXXI gedreven door passie

Echt top!

Een Vriendelijk welkom fijn geholpen niks geen gepush , meedenkend, heeft waanzinnige auto's staan. Snelle service/ levering En als je je auto komt halen maken ze daar even een momentje van, zo leuk!! Dus als je op zoek bent zeker gaan kijken en praten!

Top bedrijf

We hebben bij Axxi Auto een Nissan Qashqai gekocht. Vanaf het eerste moment zijn we uitstekend geholpen door Sebastiaan. Ook de nazorg/service is top!

Opgelopen schade, mooi hersteld!

Schade aan de auto is heel mooi hersteld, goede communicatie.

Geweldige service en goede planning bij afspraken

Bij eventuele aanschaf een goed luisterend oor waardoor je betaalbare droomauto in beeld komt. Negatief advies wordt ook gegeven, bij aanschaf en in de werkplaats. Gevolg een zuiver beeld. Dankjewel daar kan ik wat mee! Ga zo door Team Axxi!

Top bedrijf

Echt hele fijne zaak om een auto te kopen. Vriendelijk en behulpzaam

Fantastisch mooi auto! Zeer betrouwbare service!

Vandaag mijn Audi A8 opgehaald, erg mooi afgeleverd! Top gast Sebastiaan!

Perfecte service

Auto aangeboden voor een poetsbeurt, was prachtig gedaan ziet er weer uit als nieuw!

Prettig

Ik ben leuk en goed geholpen, Ondanks de beperkte mogelijkheden was het toch leuk om mijn nieuwe auto aan te schaffen. Ik had niet het gevoel dat ik een auto mòest kopen....het ging vrijblijvend en behulpzaam. De service was ook prima! Mijn auto werd supersnel afgeleverd

fantastisch

Mijn compliment voor het zoeken van mijn Nissan Juke. Precies de wagen gekregen waar naar op zoek was. Alles perfect door Sebastiaan geregeld en keurig door Frans afgeleverd. Mijn zoon en ik rijden nu allebei zeer tevreden in een auto van Axxi Auto!!!!!!

Fijn, betrouwbaar bedrijf met goede service

Onlangs hebben wij een andere auto gekocht bij Axxi auto. Ondanks de beperkingen die het Coronavirus met zich mee brengt en de afstand van onze woonplaats tot deze garage zijn wij zeer tevreden over dit bedrijf. Het gehele aankoopproces is op zeer prettige wijze verlopen. Met dank aan Sjaak. Axxi auto doet wat ze beloven.

Na lang zoeken hebben we onze nieuwe auto gevonden, ze hebben hem heel netjes afgeleverd. Wij zijn geholpen door Sebastiaan, eerst telefonisch contact gehad ook met video gebelt om de auto te bekijken daarna is hij thuis afgeleverd. Ik raad dit bedrijf zeker aan, personeel is heel vriendelijk en service is top.

Goede service.

Ik ben erg tevreden over hoe de aankoop van mijn nieuwe occasion bij AXXI is gegaan. Duidelijke en eerlijke uitleg, goede service. Mooie occasion. Netjes thuisbezorgd door Sebastiaan. Top service.