Jammer dat het maximaal te vergeven cijfer een 9 is, uitmuntend had hier meer op z'n plaats geweest!

Voor enkele weken terug kreeg ik contact met Sebastiaan Touwslager van Axxi Auto. Ik had belangstelling voor de door dit bedrijf aangeboden Jaguar XKR van 2009. Van meet af aan waren zowel de telefoontjes als de berichtjes over en weer van dien aard dat er een leuk contact ontstond. Mij werd toegezegd, dat de auto in perfecte staat zou worden afgeleverd. Ongezien en in goed vertrouwen heb ik de auto gekocht en was er van overtuigd een keurige auto te krijgen. Het werd veel meer dan dat! De auto werd vorige week in bijna nieuwstaat op een vrachtauto afgeleverd aan huis ( ruim 2 uur rijden!) In een oogopslag werd duidelijk dat de auto tot in detail was gereinigd en gepoetst. Vrijwel geen gebruikssporen op een auto van 10 jaar oud! Sebastiaan en z'n collega's zijn autoliefhebbers en hebben er duidelijk plezier in een auto op een correcte manier af te leveren. Sailent detail; Hoewel de koop al rond was, liet Sebastiaan weten dat de toestand van de banden niet van die kwaliteit was waarmee zij deze auto wilden afleveren. Op kosten van het bedrijf zijn er 4 nieuwe ( dure) merkbanden gemonteerd. Al met al, kan ik niet anders zeggen dan dat ik, nu een week later, meer dan tevreden ben over de auto en de perfecte aflevering. Eerlijke persoonlijke mening; meer dan aan te bevelen.

Uitmuntend

Eerlijke verkoop en inruilprijzen. Zeer vriendelijk en perfecte services.

Die vijf sterren zijn DIK verdiend.

Op zondag een inruil offerte gevraagd. Maandag om 09.00 uur een antwoord met een zeer goed inruil voorstel. Na telefonisch contact meteen naar Dirksland gegaan en meteen onze gezochte auto gekocht. De zeer vriendelijke en deskundige Sebastiaan heeft ons fantastisch geholpen. Vandaag de auto opgehaald na een volledige uitleg over het gebruik van de auto zijn wij blij en met een flesje wijn naar huis gereden. Een aanrader dit bedrijf!!!

Heel tevreden

Met ZoekAxxi mijn droomauto gevonden! Goede en nette service. Ook goed, snel en helder geïnformeerd tijdens het hele proces tussen opdracht en afleveren. Bedankt Sebastiaan en team!

Top service

2 maanden geleden een gebruikte Mercedes Benz S klasse gekocht met inruil. Sebastiaan aardige vent en goed mee te praten. Na een week een aantal kleine uit te voeren reparaties gemeld bij de werkplaats. Zelfde dag heeft Axxi met mij een afspraak gemaakt. Eén klacht moest bij de dealer worden uitgevoerd, prima geregeld door Axxi, ik heb een leenauto meegekregen en is bij mij thuis door Axxi weer terug geruild. Met Cor van de werkplaats goede afspraken kunnen maken mbt uit te voeren reparaties. Prima service en erg klantvriendelijk Axx auto.

De kwaliteit/service van een bedrijf leer je kennen als er iets fout gaat

3 weken geleden een Volkswagen Polo gekocht bij Sjaak, inclusief setje winter banden. Auto netjes afgeleverd door Axxi auto. Nadat de auto bij iedereen was geshowd, wil ik de winterbanden erop leggen, blijken deze niet te passen. Even gebeld met ze, gingen gelijk uitzoeken hoe dit zit (kon gebeuren). Dag later werd ik keurig terug gebeld door Frans, met de mededeling dat ze de banden hadden gevonden. Ze werden netjes door hun omgeruild in Roosendaal. Dus echt blij dat wij de keuze hebben gemaakt om bij hun de Polo te kopen. Aanrader dus!! Bart

Goede en snelle service!

Kan altijd even langs als er wat is. Bandenwissel wordt altijd netjes uitgevoerd en je krijgt een schone auto terug!

Axxi Auto staat altijd voor me klaar, denkt mee en biedt een hele goede service!

Ik ben regelmatig voor onderhoud, meldingen bij Axxi Auto en ik word altijd snel, goed en deskundig geholpen. Ik ben heel blij en tevreden met garage Axxi Auto om de hoek! Bedankt voor alle goede zorgen de afgelopen tijd!

Top service!!!

Wat een goede service & vriendelijke mensen, je wordt met open armen ontvangen. Hier mijn stoomauto gevonden. TOP

Professioneel, klantvriendelijk , super nette zaak

Wij hebben 2 weken geleden onze auto gekocht bij axxiauto. Wat wij netjes vonden was dat er al een andere koper was en het bedrijf de auto vast hield tot de kopers hun beslissing hadden genomen. Ze zijn dus te vertrouwen in het maken van een afspraak. Gelukkig zijn wij de kopers geworden , we werden vriendelijk geholpen. De zaak is erg netjes , personeel is professioneel en vriendelijk. Echt een bedrijf die ik zou aanraden om een auto bij te kopen. De auto word in zijn geheel nagekeken en apk gekeurd.

Uitstekende Service

Bij een lekke band kun je rekenen op het team van Axxiauto Topservice en direct AXXI

Perfecte service!

Drie weken geleden een mooie x5 uit 2012 gekocht. Voor mij is Dirksland niet op de hoek maar door het lezen van alle reviews en de snelheid waarmee de e-mails worden beantwoord toch de reis van 2 uur ingezet. Ontzettend vriendelijk ontvangen en de deal is ook gemaakt. Omdat ze de auto helemaal perfect willen afleveren nemen ze hier gelukkig ook de tijd voor. Tijdens dit proces word je goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Voor mij was het lastig om door de week een ophaal afspraak te maken en daarom boden ze aan om de auto te komen brengen! Top service! Inmiddels rij ik in de auto rond en zo ver ik nu kan zien is deze perfect afgeleverd! Sebastiaan en team dank je wel! Ik kom zeker bij jullie terug. Groeten van een zeer tevreden klant.

Top service, klantvriendelijk, behulpzaam

Hier zal je altijd goed en vriendelijk geholpen worden. Ook zullen ze altijd de juiste auto voor je vinden. Top axxi

Een hele goede survice en klantvriendelijk top bedrijf een aanbeveling

We hebben met de verkoop en de survice en garantie erbij een zeer goede ervaring. Super vriendelijke mensen. Een aanrader deze zaak

Top zaak!!!!

Drie dagen geleden een andere auto uitgezocht en stond gisteren klaar met... strik!!! Erg leuk!! Heel prettig geholpen door Frans ( fijne verkoper) en natuurlijk door Sjaak onder het genot van een wijntje. Helemaal TOP!! Bedankt

Prettige ervaring

Gisteren hebben we gebeld met Sjaak over de aanschaf met inruil van een occasion. Vandaag met onze oude auto heen en met de nieuwe weer terug naar huis. Sjaak heeft ons prima geholpen, de door ons vergeten inhoud van het dashboardkastje wordt keurig naar ons huis verstuurd. Geen verkooppraatjes, duidelijke informatie en meedenken met de klant!

Vervolg op 3-9-2019

Zo de problemen die ik had zijn verholpen de auto ziet er nu uit zoals het hoort. Toch heb ik nog een heel klein minpuntje. Ik kreeg een steentje op mijn spatbord waardoor er een klein deukje in zat met een kleine beschadiging. Het maken was geen probleem alleen waarover ik mij verbaasde dat ik het moest betalen hier was van te voren niets over gezegd. Dus jammer maar verder wel tevreden.

Onverwacht bleek onze kinderwagen te klein voor de huidige bolide. Met pijn in ons hart besloten om onze Duitse bonk staal te gaan vervangen voor een heuse familiekar. En ja... waar begin je dan anders je zoektocht dan op je eigen vertrouwde eiland bij Axxi auto. Spontaan een rondje door de showroom leverde ons vooral een verlangen op naar een super complete stoere dikke station, maar welke? We werden zeer klantvriendelijk gewezen op een Renault Mégane Estate Bose Edition die nog achter het toneel verscholen bij de poetser stond. Groot genoeg, overcompleet, leren bekleding en een goede bak herrie! TOP! Na een mooie onderhandeling onze BMW achtergelaten en nog geen 3 dagen later reden we weg in onze nieuwe wagen, inclusief een flesje wijn voor de zwangere! TOP SERVICE! Bedankt voor alles!

Zeer vriendelijk, vakkundig en service gericht. Bereid tot meedenken en oplossingsgericht. We zullen als de mogelijkheid zich voordoet in de toekomst zeker terug komen.

Top(p). Helaas viel het net buiten de garantie, maar dat kan gebeuren. De service - in tegenstelling tot een professionele VW dealer - was zeer correct, snel en hoe je wilt dat het geregeld wordt.

Erg blij met de \"nieuwe\" auto. Zoekaxxi werkt perfect. Ze hebben onze gewenste auto snel gevonden en hebben alles netjes afgehandeld.

Goede ervaring met mooie oplossingen bij problemen vervolg op review van 26-05-2019. Binnenkort worden de problemen die ik vermeld heb opgelost.

Service goed helaas niet helemaal tevreden. Heb mijn auto opgehaald zag dat er een vervelende kras op de achterruit zat en daar werd gewoon overheen gesproken. Auto zou helemaal schoon gemaakt worden en duurde 2 dagen. Bij thuiskomst alles natuurlijk aan mijn vrouw laten zien en uit de achterkant haalde ze al gelijk 2 spinneraggen eruit onder de motorkap was alles nog vies en vuil. De poets strepen waren nog duidelijk zichtbaar. Dus heb ik dit zelf maar schoongemaakt en gepoetst. Jammer weet dat het een goed bedrijf is maar dit had ik niet verwacht.

Vandaag mijn \"monster\" mogen ophalen , wat een service bij dit bedrijf van begin tot het eind, alles wordt voor je geregeld. De auto wordt in top kwaliteit afgeleverd. Dit is bij de derde keer dat ik een auto koop bij Axxi auto en ik ga er zeker mijn vierde kopen. Bas en de rest van Axxi auto bedankt.

Auto naar service weer als nieuw en schoon retour. Bedankt weer Mathijs Kooijman