• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onverwacht bleek onze kinderwagen te klein voor de huidige bolide. Met pijn in ons hart besloten om onze Duitse bonk staal te gaan vervangen voor een heuse familiekar. En ja... waar begin je dan anders je zoektocht dan op je eigen vertrouwde eiland bij Axxi auto. Spontaan een rondje door de showroom leverde ons vooral een verlangen op naar een super complete stoere dikke station, maar welke? We werden zeer klantvriendelijk gewezen op een Renault Mégane Estate Bose Edition die nog achter het toneel verscholen bij de poetser stond. Groot genoeg, overcompleet, leren bekleding en een goede bak herrie! TOP! Na een mooie onderhandeling onze BMW achtergelaten en nog geen 3 dagen later reden we weg in onze nieuwe wagen, inclusief een flesje wijn voor de zwangere! TOP SERVICE! Bedankt voor alles!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, vakkundig en service gericht. Bereid tot meedenken en oplossingsgericht. We zullen als de mogelijkheid zich voordoet in de toekomst zeker terug komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top(p). Helaas viel het net buiten de garantie, maar dat kan gebeuren. De service - in tegenstelling tot een professionele VW dealer - was zeer correct, snel en hoe je wilt dat het geregeld wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg blij met de \"nieuwe\" auto. Zoekaxxi werkt perfect. Ze hebben onze gewenste auto snel gevonden en hebben alles netjes afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met mooie oplossingen bij problemen vervolg op review van 26-05-2019.\r\nBinnenkort worden de problemen die ik vermeld heb opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service goed helaas niet helemaal tevreden.\r\nHeb mijn auto opgehaald zag dat er een vervelende kras op de achterruit zat en daar werd gewoon overheen gesproken. Auto zou helemaal schoon gemaakt worden en duurde 2 dagen.\r\nBij thuiskomst alles natuurlijk aan mijn vrouw laten zien en uit de achterkant haalde ze al gelijk 2 spinneraggen eruit onder de motorkap was alles nog vies en vuil. De poets strepen waren nog duidelijk zichtbaar. Dus heb ik dit zelf maar schoongemaakt en gepoetst. Jammer weet dat het een goed bedrijf is maar dit had ik niet verwacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn \"monster\" mogen ophalen , wat een service bij dit bedrijf van begin tot het eind, alles wordt voor je geregeld. De auto wordt in top kwaliteit afgeleverd. Dit is bij de derde keer dat ik een auto koop bij Axxi auto en ik ga er zeker mijn vierde kopen.\r\nBas en de rest van Axxi auto bedankt.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto naar service weer als nieuw en schoon retour. Bedankt weer Mathijs Kooijman

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prachtige occasion gekocht! Heel blij mee. Geen poespas, afleveringskosten of pakketten zoals bij andere garages waar wij gekeken hebben. Dank! We komen zeker terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Servicegericht bedrijf waar kwaliteit de boventoon voert.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede dag \r\nIk ben al jaren klant. Bij axxiauto \r\nEr is altijd een oplossing bij onderhoud of bij aanschaf van een auto van axxiauto \r\nZowel de verkopers als de monteurs \r\nZijn zeker vakbekwaam en bereidwillig \r\nMijn persoonlijke mening is \r\nAls er problemen zijn lossen zij deze op voor / en met jou\r\nZeker een garage voor een cijfer 9 !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto donderdag 17-01-19 gebracht voor onderhoud. In de middag weer een van binnen en van buiten schoongemaakte auto weer opgehaald. En de auto rijdt weer als een zonnetje. Complimenten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaringen, vriendelijk, behulpzaam, deskundig. Zij hebben mijn zeer jonge auto ingekocht tegen een bedrag waar ik meer dan tevreden over moet zijn en een hele mooie jonge MB 250 GLC SUV gevonden in Duitsland met alle gewenste opties en deze snel en adequaat geïmporteerd en afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag, 28-11-2018, zo goed als nieuwe Skoda Yeti bij AxxiAuto gekocht en onze oude Yeti daar achtergelaten... En wat een geweldige ontvangst, service en klantvriendelijkheid hebben we ervaren! Wij waren dik in gebreke gebleven door deel II van het kentekenbewijs en de reservesleutel niet mee te nemen. Vervolgens lukte het niet om het verschuldigde bedrag ter plekke over te maken... We wonen in Ridderkerk dus even snel halen was er niet bij. Het was totaal geen probleem voor de eigenaar van AxxiAuto! Zonder verder moeilijk te doen of bedenkelijk te kijken mochten we de nieuwe auto meenemen, thuis het geld overmaken en de ontbrekende papieren en reservesleutel opsturen!! Dit vertrouwen in de mens kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen! Het ritje naar huis was, dankzij de knoop in de maag, niet zo\'n feest als het had moeten zijn, ondanks dat de auto geweldig reed. Kortom....een dikke 10 voor de geweldige service en het vertrouwen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange zoektocht naar een mooie/bijzondere auto in Duitsland had ik er eindelijk één gevonden. Axxiauto was voor mij al een bekende dus heb ik Sjaak benaderd om te kijken of het interessant was om de auto te importeren. Na het uitbrengen van de offerte was de keuze snel gemaakt. Team Axxi ging aan de slag om de auto op te halen bij de betreffende Duitse VAG dealer. Team Axxi heeft ons keurig op de hoogte gehouden over wanneer ze de auto zouden gaan bekijken / ophalen. Na beoordeling van de auto in Duitsland, hebben ze hem direct meegenomen. Hier in Nederland is door Sjaak en Sebastiaan binnen 1 week een kenteken geregeld incl Nederlandse boekjes enz.. en voor aflevering heeft de auto zelfs een beurt en poetsbeurt gekregen. Tijdens de aflevering kreeg ik te horen dat de remmen ook nog zijn vervangen. Wat een top service. Super bedankt Sjaak, Sebastiaan en de rest van het team. Wij komen bij een volgende keer zeker weer langs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren bij axxiauto een zo goed als nieuwe Mercedes cla gekocht voor mij wel spannend want ik koop normaal ,,nieuwe,, autos en altijd bij dealers kort in mijn woonomgeving maar vond de benz zo mooi en heb de stap toch maar genomen en ik kan niet anders zeggen dan top het is een hele betrouwbare garage alles tiptop verzorgd en de benz is gewoon als nieuw zou axxi auto dan ook zeker aanraden bij vrienden en kenissen\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede service vanuit Axxi Auto. Prettig contact via de mail, snel to-the-point en uiteindelijk na een prima proefrit hier een nieuwe auto gekocht. Was zeker het stukje rijden (165 km) waard! \r\n\r\nNiet geheel onbelangrijk, de koffie is overigens ook lekker!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijke benadering en snelle communicatie. Snel to-the-point komen. Prima bedrijf! \r\n\r\nPS. De koffie is er ook goed ;)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste contact een goed gevoel en dat is gebleven. Kan maar 1 minpuntje noemen en dat is de afstand tot thuis. De service en deskundigheid voor ons een reden om de vele kilometers voor lief te nemen. Een echte aanrader ook voor mensen van ver buiten Dirksland.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service net bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben er vandaag een auto gekocht

Over Axxi Auto B.V.

Filter op Taal