Goede service.

Ik ben erg tevreden over hoe de aankoop van mijn nieuwe occasion bij AXXI is gegaan. Duidelijke en eerlijke uitleg, goede service. Mooie occasion. Netjes thuisbezorgd door Sebastiaan. Top service.

Alles perfect geregeld

Ik was op zoek naar een auto in een specifieke uitvoering en samen met Axxi auto hebben we deze gevonden in het buitenland. Axxi auto heeft het hele import process en de aflevering op een perfecte manier uitgevoerd. Er was regelmatig een update over de status en uiteindelijk stond de auto tiptop en glanzend gepoetst voor de deur.

Fantastisch!!!

Vandaag alweer mijn 3e aangeschafte auto opgehaald bij AXXI auto. Ook tijdens Corona tijd was alles tot in de puntjes geregeld door mijn “vaste” verkoper Sebastiaan. Deze keer heeft hij mij een prachtige, van binnen puntgave Mercedes verkocht. Aan de buitenzijde zaten nog wat hele kleine oneffenheden maar deze zullen na de Corona pandemie nog worden gerepareerd. Echt weer fantastische service. Dit keer kreeg ik alle papieren netjes via de mail. Ook de proefrit werd vooraf keurig op veilige wijze geregeld. Ik kreeg als klap op de vuurpijl nog een volledig jaar garantie. Dat geeft zekerheid, maar ook vertrouwen! Ik zal daarom ook aan iedereen AXXI auto willen aanbevelen. Ik word graag geholpen door Sebastiaan. Maar ook de andere verkopers en monteurs zijn fijne mannen en vrouwen met liefde voor auto’s en passie voor hun vak!

Een tevreden klant

Al een langere tijd waren wij opzoek naar een andere auto. Uiteindelijk een auto welke aan onze eisen voldeed gevonden bij Axxi Auto. Het contact liep zeer positief! Snelle reactie, correct en duidelijk! Met de huidige maatregelen werd goed omgegaan! Via Video bellen de auto kunnen bekijken en uiteindelijk werd de auto thuis afgeleverd! Natuurlijk nog snel een proefrit kunnen maken maar zoals men al verkondigde was de auto perfect zoals verwacht! Wat een service! Ik begrijp alle positieve recensies omtrent dit bedrijf al zal hen bij een ieder aanbevelen. Een tevreden klant!

Top bedrijf met geweldige service

Auto gekocht via verkoper Frans. Geweldige aflevering en top service en auto had een goede marktprijs. Probleempje werd op hun kosten opgelost. Echt topbedrijf!

Uitstekende dienstverlening en meer dan prima service

Ik was op zoek naar een andere auto. Nog al een gedoe met de 2e lockdown. Niet bij Axxi auto, een belletje en de volgende dag stond Sjaak al voor de deur met mijn toekomstige bolide. Geheel corona veilig een proefrit gemaakt. De auto beviel uitstekend. Hier en daar lichte gebruiksschade. Sjaak gaf aan dat dit allemaal hersteld zou worden. Besloten de auto te kopen en alles werd afgedaan vlot en vriendelijk per mail en app. Auto zou ivm feestdagen 2e week januari pas geleverd kunnen worden. Sjaak kreeg het echter voor elkaar om vandaag de auto ,bij mij thuis, af te leveren en in tiptop staat. Alle schade dingetjes waren keurig weggewerkt en de velgen als nieuw!! Volle tank,nieuwe apk en beurt! Rijden maar. Bedankt Sjaak, echt een 10 waard.

Geweldige garage

Nu 2 auto' s bij Axxiauto ingeruild en gekocht. Fijne eerlijke verkoper en goede prijzen. Ook bij onderhoudsbeurt geholpen door deskundig vriendelijk personeel. Vervangende auto geen probleem. Gewoon een geweldig en eerlijk bedrijf met prachtige auto's en perfecte service.

Snelheid, betrouwbaar en duidelijke communicatie!

Als ik AXXI Auto nodig heb, dan staan ze voor je klaar. Top partij!

Klasse, duidelijke communicatie, zeer klantgericht.

Vanochtend onze nieuwe auto opgehaald en de voorgaande ingeruild. Keurige inruilprijs en nette aanschafprijs. Goeie service tav aflevering alles wat besproken was keurig opgelost en auto stond te shinen.

Klantgericht en vriendelijk

Een mooie bijna als nieuwe Audi gekocht voor een mooie prijs. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Keurig bedrijf met lekkere koffie! Zeker de moeite om te bezoeken.

Was op zoek naar een andere auto en na wat zoeken toch 180 km verder uit gekomen bij axxi auto's. Bij binnenkomst vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen. Netjes alle afspraken nagekomen en binnen een weekje konden ik en mijn nieuwe Zoe op pad. Dank Sjaak voor je gastvrijheid en proffecionele hulp.

In een woord top service

Belde vandaag dat de accu leeg was. Gebeld met de klantenservice binnen 45 minuten op huisadres nieuwe accu geplaatst door een zeer kundig monteur. Een goede ambassadeur voor Axxi. Bedankt voor deze snelle service. Daar kunnen veel organisaties een voorbeeld aan nemen.

Kwaliteit, service en kennis onder 1 dak

Ik zocht al langere tijd naar een Audi A6 S-line met een behoorlijk eisen pakket. Samen met Frans, een geweldige auto in- en verkoper, mijn droomauto gevonden in Duitsland. Alles van A tot Z en verder werd geregeld door hem en ik werd continue op de hoogte gehouden. Op het moment dat hij in Nederland was kreeg hij nog even een ‘AXXI’ blik van binnen en buiten en werd alles tot in de puntjes perfect opgeleverd. Ik had binnen 2,5 week na het vinden van mijn droom auto hem gekeurd en al op Nederlands kenteken. 100 punten!

Super service

De service bij Axxi Auto is zeer klantvriendelijk. Zowel het voor proces zoals de proefritten en uitleg als het afleveren van de auto was erg prettig. Het was een verrassing met de auto ophalen, als een cadeautje, erg leuk gedaan!

Axxi auto maken hun naam en faam 100% waar

Na een wekenlange zoektocht, een mooie auto gekocht bij AxxiAuto. Het begint al bij hun mooie aantrekkelijke website waar je mooie duidelijke foto's van de occasions kunt vinden met goede duidelijke informatie. De ontvangst in hun mooie showroom was uiterst vriendelijk en de verkoper was erg kundig en eerlijk. Niets was te gek en op elke vraag had hij een antwoord. De auto die we hebben gekocht was mooi gepoetst, grondig gecontroleerd en voorzien van een setje nieuwe banden plus velgen. De afhandeling ging soepel en snel. Zoek ik een andere occasion, dan weet ik waar ik start met zoeken... bij Axxi Auto

Vanochtend 18/9/2020 startte m'n auto niet , accu leeg en versleten na 10 jaar. AXXI AUTO gebeld , Cor was binnen 5 minuten in Middelharnis , auto gestart en een half uur later stond er in dirksland een nieuwe accu in . Bedankt mensen , dat was snel.

Zeer goede service en klantvriendelijkheid

In Februari 2020 was ik op zoek naar een andere auto en die vond ik op de site van Axxi auto, een mooie Peugeot 308 met een gave groene kleur en voorzien van alle opties die ik wenste. Na een prettig contact met Sebastiaan zijn we al snel tot een deal gekomen. Echter na de proefrit en uiteindelijk de APK kwamen ze erachter dat er een motor storing zat die niet eenvoudig op te lossen was, dat bleek ook omdat de auto ook pas in maart 2020 geleverd kon worden. Hierna zijn er nog wel wat problemen opgedoken MAAR die zijn allemaal zeer keurig en snel verhopen!! We zijn nu 6 maanden verder en zijn helemaal tevreden met de auto. Ik wil het hele team hartelijk danken voor de ZEER goede service en klantvriendelijkheid en raad iedereen aan om hier zijn auto te kopen!!!

mijn ervaring was prachtig

Een bedrijf met meer dan geweldige diensten, eerlijkheid, snelheid van levering Ze helpen en vergemakkelijken de procedures Alleen via de telefoon met Sebastiaan Touwslageren en Frans Redert en via de website, zonder het bedrijf te bezoeken Heb ik mijn auto gekozen en deze 2 heren helpen me en maakten het gemakkelijk, en binnen een week kreeg ik mijn auto voor de deur Zoals beschreven Dank u heren En bedankt aan de chauffeur die de auto met perfectie en netjes en op tijd naar mij heeft vervoerd Walid Abdulrahman

Fantastisch bedrijf

Een bedrijf die nog met de klant meedenkt. Ben door Frans geholpen en die heb alles super gedaan. Ze denken met je mee in alle opties. Een vakkundig bedrijf waar je een auto zo kunt kopen nogmaals bedankt voor de goede service en klantvriendelijkheid

AxxiAuto krijgt van mij 5 sterren!! omgerekend betekent dat cijfer 10!!

In 2006 kwam ik in contact met Sjaak van AxxiAuto. Wij zochten een specifieke Seat Ibiza. Onze droomauto had AxxiAuto net binnengekregen, een juweeltje! De Seat stond in Dirksland, een stukje rijden vanaf Enschede, maar wij hadden er gelijk maar een weekendje weg op het eiland Goeree-Overflakkee van gemaakt, met een hotel in de mooie badplaats Ouddorp. Wij zijn echt AxxiFan!! Een bedrijf gedreven door passie!! "Try it out" is ons advies! In de loop der jaren hebben wij, ook voor ons bedrijf, aangeschaft een AxxiAuto, AxxiExclusief, AxxiVan en vandaag eraan toegevoegd een AxxiCamper, want als er het er niet tussen staat dan Zoek(t)Axxi het! En vandaag Bezorg(t)Axxi de mooie camper bij ons huis in Enschede, weer een beauty, perfectie tot in detail! Dank AxxiAuto! en wij zijn echt een AxxiFan!

Top garage

Denkt altijd mee, hier is klant nog koning. De hoogste inruil, en de beste aankoopprijs. Ga zo door,

Betere service bestaat niet

Maandag ochtend, ja een lekke band ANWB gebeld en de band was gemaakt maar moest een nieuwe band eronder. Axxi Auto gebeld en het probleem voorgelegd. Na een paar minuutjes belde Kelly terug dat ik kon komen. Nieuwe band eronder en natuurlijk een super schone auto terug. Ik ben al jaren klant van Axxi Auto en weet niet beter dat ze oplossend denken, betrouwbaar, vriendelijk en professioneel zijn. Bieden kwaliteit , service en staan altijd voor mij klaar. Nogmaals hartelijk dank Axxi Auto team

zeer vriendelijk en klantgericht

zeer vriendelijke en klantgerichte verkopers, vandaag onze nieuwe auto opgehaald en onze oude ingeruild. inkoop en verkoop prijzen zijn zeer netjes , garantie en aflever pakketten zijn ook standaard inbegrepen en niet te vergeten,,de koffie is er heerlijk,, bedankt voor de mooie auto en tot de volgende keer .

Vriendelijk en betrouwbaar

Betrouwbaar advies van de verkopers en klantvriendelijk en zeer flexibel. En je gaat met een goed gevoel de weg op met een BMW X1 ! Bedankt Axxi auto te Dirksland

Geweldig klantvriendelijke en professioneel en service gericht bedrijf

Bij onderhoudsbeurten krijg je je auto schoon en gewassen terug. En uiteraard de onderhoudsbeurt zeer naar wens. Altijd een vervangende auto en vriendelijke, professionele personeel. Verkopers bijzonder vriendelijk en weten wat ze verkopen. Zeer betrouwbare, goede en prachtige auto's. Altijd bereidt voor een praatje en het aanbieden van een kop koffie. Geen andere garage meer voor mij.