Duidelijke afspraken en zeer vriendelijk

Zeer tevreden met mijn oudere SLK, vandaar dat ik op zoek was naar een iets nieuwere. Via internet en hun website een mooi SLC gevonden. Afspraak gemaakt voor inruil en proefrit, alles prima geregeld door Sebastiaan. De lange rit vanuit Limburg was zeker de moeite waard en bij aankomst stond de koffie klaar, erg vriendelijke behandeling ook na de aankoop bij later contact.

Ik had een auto gevonden op internet die aansloot bij mijn wensen en besloot langs te gaan. Van tevoren app contact gehad en snel een reele inkoopprijs overeengekomen voor mijn inruil. Ontvangst was heel open en klantvriendelijk en de uitleg over de auto was zeer helder. De prijs op de internet is transparant (geen afleverpakketten e.d.), de levering van de auto was snel en zorgen voor lach op je gezicht voordat je wegrijdt. Normaliter geef ik voorkeur aan een merkdealer maar Axxi Auto heeft mij positief verrast in de service die zij verlenen.

Heel klantvriendelijk en uitstekende service

We hadden al heel goede ervaringen met onze vorige auto bij Axxi auto en dit werd weer bevestigd met onze recent aangekochte auto. We hadden een aardige wensenlijst voor een Audi Q5 en binnen een zeer korte tijd hadden ze auto gevonden die hieraan voldeed. Heel fijn en deskundig proces geweest. Sebastiaan en team bedankt!!

We zijn uitermate goed geholpen bij axxi auto! Verschillende proefritjes gemaakt allemaal geen probleem! Verkoper merkte zelf nog een deukje op in het dak en dit is de dag erna alweer hersteld. Heel blij met onze aankoop. Auto in nieuwstaat apk beurtje gepoetst en gewoon ouderwets met een volle tank benzine

Zoekactie uit gezet voor een Audi. 3 dagen later contact. Binnen 1 week was alles geregeld. Deskundig, klantvriendelijk, snel en servicegericht. Het bedrijf, zowel de werkplaats als de verkoopafdeling onder leiding van Sebastiaan zijn fenomenaal.

Zeer goed advies en snelle levering

Was toe aan een nieuwe auto, echter kreeg ik bij de merkdealer te weinig voor de huidige auto. Wilde mijn auto aan Axxi verkopen, maar Sebastiaan bood gelijk aan om ook de nieuwe auto te leveren. Deze had hij binnen twee dagen gevonden incl passende offerte. Deal was snel gedaan en binnen 3 weken nieuwe auto. Super tevreden.

Hele vriendelijke mensen en een uitstekende service. Nieuwe auto keurig thuis afgeleverd. Ik zou Axxiauto zeker aanraden

vriendelijke en persoonlijke service

Via internet stuitten wij op een interessante aanbieding voor een nieuwe Nissan Qahqai. E mail kontakt kwam snel tot stand en er werd een reeele inruilprijs geboden. Vervolgens de auto bij Axxi auto bekeken en snel tot een deal gekomen. Sebastiaan Touwslager een van de twee compagnons , is deskundig en geeft prima service. Aflevering met goede uitleg. De moeite waard om helemaal uit Limburg naar Dirksland te rijden!

Een feest!

Bij AxxiAuto heb ik een zoekopdracht neergelegd voor een voor mij nieuwe Audi. (ZoekAxxi) Een super leuk proces welke top is verlopen. Inmiddels rij ik al weer 3 weken maar het was echt een feestje van begin tot eind.

Uitstekende garage die echt hun best doen voor de klant

Wij kwamen na een verdrietige periode niet gelijk met veel plezier de garage binnen maar werden heel vriendelijk ontvangen en Sebastiaan deed er alles aan om met ons mee te denken en een fijne mooie auto te regelen, die bij ons past en waar we echt heel blij van werden. Er werd een bijna nieuwe Volkswagen T-Roc aan ons afgeleverd, op en top verzorgd en het is duidelijk zichtbaar dat ze van hun vak houden, er plezier in hebben. Ook al is het niet naast de deur, wij gingen drie maal graag naar Dirksland en de laatste keer met een supermooie auto terug. Ook de beurten werden al in het vooruitzicht gesteld met dezelfde service waardoor ik dat zeker ga doen!

Heel vriendelijk en fantastische service

Wij hebben al aardig wat auto's aangeschaft bij verschillende autobedrijven maar nog nooit bij zo één als AXXI AUTO'S B.V.. Wat een fijn bedrijf met als eigenaar/verkoper Sebastiaan . Vriendelijk , eerlijk , super service , mooie auto's en een goede inruilprijs . Gewoon in één woord GEWELDIG . Heel veel suc6 in de toekomst . Peter en Wil

Superb

Goede service, vlotte communicatie en zelfs nog preventief versnellingsbak olie verwisseld. Super!

Betrouwbaar, eerlijk en vriendelijk.

Als je hier een auto koopt word je naast de standaard klant vriendelijkheid, echt als een vriend of zelfs als familie behandelt. Als je waar voor je geld wilt, moet je bij Axxi auto’s zijn. Bedankt Sebastiaan!

Uitstekende service!

Ik had eerst enige twijfel, altijd m’n auto’s via de merkdealer gekocht. Sjaak heeft deze twijfel zeker weggenomen. Vanaf het eerste contact via de mail netjes te woord gestaan. Vervolgens vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Sjaak in de mooie showroom van Axxi. Nette deal kunnen maken en al snel m’n nieuwe auto op kunnen halen. Sjaak denkt mee en komt zijn afspraken na!

Uitmuntend

Onze nieuwe Vito opgehaald vandaag. Wat een service. Ondanks vakantie tijd en minder bezetting toch heel snel geleverd. Dit bedrijf verdient een grote pluim. En dan nog wat extra's als verrassing zonder extra kosten toegevoegd. Hier een zeer tevreden klant.

Uitstekende service en betrouwbaar

Uitstekende service, verkoper dacht goed mee, reageerde snel en adequaat op mijn verzoeken en komt afspraken na. Loopt duidelijk een stapje harder voor een tevreden klant. Daarnaast ook eerlijk geadviseerd over de minpunten van de auto zonder dat ik ernaar vroeg.

Top service top bedrijf.

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald en wederom tot in perfectie afgeleverd. Met hun zoekmachine vinden ze voor jou de auto precies zoals je hem wilt. Zeer tevreden klant. Bedankt axxi.

Top service.

Vriendelijk en alles netjes volgens afspraak geregeld en afgeleverd.

Een top garage!!!

Zeer aangename en vriendelijke mensen. Mooie T-Roc gekocht bij Sebastiaan. Komt zijn afspraken snel en netjes na. Bakje koffie aan de bar, proef rit in de t-roc en fijne uitleg gaf voldoende vertrouwen voor de aankoop van onze droom auto. Bij de aflevering zeer goede uitleg en de auto stond met een grote strik gereed. Deze garage is zeker een topper!

Zéér goede service & klantvriendelijk

Op 2023-04-01 - Volkswagen Polo gekocht. Mijn oude auto voldeed niet meer. Dus ik liep op de bonnefooi naar binnen bij Axxi Auto in Dirksland om te kijken of er wat voor mij tussen stond. Na enig rond kijken zag ik de Volkswagen Polo staan uit 2021 met slechts 27.500km op de teller. Deze was al mooi (helemaal gepoetst en blinkend) Maar bij aflevering was het mij duidelijk dat ik bij Sjaak en zijn team bij het juiste adres ben geweest :D De auto is voorzien van allerlei luxe die ik voorheen nog nooit heb gehad. Het fijne was ook dat bij de aflevering in alles werd uitgelegd hoe alles werkt en bij vragen mag ik altijd langs komen. Het zit hem bij Axxi Auto ook écht in de finishing touch, die is zéér goed gebleken. Ik ken Axxi Auto al meer dan 10 jaar en zij hebben mij nog nooit teleur gesteld. Mijn allereerste auto die ik bij hen kocht heb ik meer dan 10 jaar gereden en er meer dan 300.000km mee gereden.

Topbedrijf! Alles tot in de puntjes geregeld!

Heel goed en gastvrij geholpen. De service is 10 met een griffel. Bedankt weer!!!

Mijn droomauto gevonden bij Axxi auto’s

Maanden internet afgezocht naar een mooie en vooral goede Audi R8. Vervolgens was niets naar mijn zin of gewoon niet goed genoeg. Had deze R8 bij Axxi auto al een paar keer voorbij zien komen maar was nog niet overtuigd dat dit hem wel eens kon zijn. Toch een afspraak gemaakt om eens te komen kijken en eventueel te proefrijden. Bij aankomst hartelijk ontvangen door Sjaak) 1 van de eigenaren) en er was meteen al wel een klik met deze man. Hij kwam kundig, eerlijk en betrouwbaar over. De auto stond al helemaal klaar om bekeken te worden en hij zag er in het echt nog veel mooier uit als ik verwacht/gehoopt had, daarna proefrit gemaakt en toen was ik om. Wat een gave bak is dit. Deze word van mij dacht ik maar ik wilde eerst nog de onderhandeling in en niet teveel mijn enthousiasme laten blijken hahahaha. Vervolgens een mooie deal kunnen maken met Sjaak waarin ik nog allerlei voorwaardes had bedongen betreffende aflevering. Deze man is alles netjes nagekomen en heeft hem vandaag top afgeleverd en onderweg merkte ik dat de auto ook helemaal was afgetankt. Axxi auto bedankt voor de topservice en klantvriendelijkheid. Echte aanrader wat mij betreft.

Top service!

Ik ben goed ontvangen en geholpen door Frans! Alles liep op rolletjes. Ik heb met een gerust hart mijn nieuwe auto gekocht. Er wordt snel gereageerd op mails en de auto is op en top geleverd. Dank aan het hele AXXI Auto team!

Geweldige service

Vorige week een bezoek aan de showroom waarbij we vriendelijk en professioneel zijn geholpen door Sebastiaan en vandaag onze Mini Clubman opgehaald bij Axxi Auto! De auto is vakkundig gereed gemaakt voor aflevering en gedurende de week zijn we op de hoogte gehouden van de vorderingen aan de auto middels foto's en een berichtje. Bij aankomst stond de Mini met een grote rode strik op ons te wachten en na een bakje koffie met Frans reden we met een grote glimlach weer weg. Een geweldige service!

Heel fijne deal gedaan met auto Axxi auto

Mooie auto gekocht bij Axxi auto Heel fijn geholpen door Sjaak. Wij zijn dik tervreden.

Over Axxi Auto B.V.

AxxiAuto is al sinds 1985 mobiliteitspartner in de ruimste zin van het woord. Destijds zijn we begonnen in Dirksland op een huurlocatie. In 1998 bouwden we het bedrijf uit naar een toplocatie aan de Watertoren op het gelijknamige bedrijventerrein. Vandaag de dag geeft een showroom van 1.250m² ruimte aan zo'n 70 occasions. Collectie van kwalitatieve occasions We hebben altijd een voorliefde gehad voor exclusieve auto’s. Hierdoor beschikken we over een geselecteerde voorraad jonge, kwalitatief hoogdravende occasions. Wij leveren de auto's altijd perfect geprepareerd af, met minimaal 6 maanden BOVAG-garantie. Dát maakt nu net het verschil en daar worden onze klanten blij van. Vandaar dat we al jaren een enorme vaste klantenkring hebben. Zij zorgen ervoor dat wij als AxxiAuto onze passie voor het vak op niveau houden. Kwaliteit en service: prioriteit nummer 1 Onze technische mensen hebben passie voor het vak, zijn specialistisch opgeleid en hebben aandacht voor u als klant. U bent geen nummer, maar een zéér gewaarde klant. Kosten nog moeite wordt gespaard om de technische mensen up-to-date te houden met opleidingen. Ook investeren we in de meest geavanceerde diagnose-apparatuur. Niet voor niets scoren we een 8,9 bij onze klanten die inmiddels honderden reviews hebben geschreven. Kwaliteit en service is prioriteit nummer 1! Dát is AxxiAuto.