Goede service, prettig personeel. Discussie (van anderen) aan balie werd onderbroken door een van de medewerkers met het verzoek die elders verder te voeren. Werd meteen opgevolgd. Is inderdaad wel zo prettig wanneer je op je beurt staat te wachten.
Goede service, vlotte bediening, toppie
Hebben tweedehands Opel gekocht met weinig km en veel luxe. We zijn tot op heden zeer tevreden over onderhoud en contact met het personeel van het bedrijf. Ze zijn erg klantvriendelijk en servicegericht. We weten niet of we deze auto wel of niet binnenkort gaan inruilen. Dit is afhankelijk van aanbod/prijs.
Ik stond met pech in een parkeergarage. Binnen het uur was de auto uit de parkeergarage gehaald. Dit door het goede handelen van de monteur. Binnen 2 uur was de auto gerepareerd. De accu bleek kapot. Kortom grote klasse en ik ben uitermate goed behandeld.
Ik had 1 maand geleden een hele mooie Fiat Panda voor mijn vrouw gekocht. ze is er zeer tevreden mee, De accu was na 1 maand helaas wel kapot gegaan, maar we kwamen gister bij Bos en Slegers met onze probleem, en er werd gewoon helemaal gratis en voor niets een nieuwe Bosch accu erin gelegd! In de toekomst kom ik zeker ook terug voor de onderhoud van mijn auto! Bedankt Gerard en Marcel.
Ik had een meegedaan met een grouponaktie aangezien mijn auto voor grote beurt moest en enn apk nodig had. Ik heb gebruik gemaakt van de meest volledige aktie. een APK, 50 puntencheck en het afvullen van de airco. tevens had ik gevraagd wat de extra zou kosten als ik een grote beurt zou uitvoeren. Ik had navraag gedaan wat de kosten zou zijn bij mijn Eigen garage en had dus een goede indicatie wat de prijs moest zijn. Helaas viel de prijs viel zeer tegen bij bos en slegers en heb deze dus ook niet uitgevoerd. over de 50 puntencheck had ik een lijst verwacht met de nagekeken punten. er is wel een mondelinge toelichting geven wat er aan de auto moet gebeuren maar geen lijst. Overal kreeg ik de indruk dat ik met een goedkope grouponaktie was binnengehaalt om vervolgens erg dure reparaties en onderhoud te nemen. Ik zou niet graag terugkomen.
I.v.m. Groupon aanbieding afspraak voor APK, airco en 50 puntencheck. Geen oordeel over prijs kwaliteit, offerte en voorrad e.d. want dit was niet aan de orde.
In het begin iets schroof, i.v.m overmacht van een kappotte apparaat van jullie, en geprobeerd mij afspraak te verzetten, maar het is snel opgelost voordat ik ging met vakantie. Bedankt hiervoor.
Uitstekende service!
Klantvriendelijk, netjes en schone showroom, de tijd voor je willen nemen
Ik vind het een geweldig bedrijf dat je niet onnodig op kosten wil jagen zij overleggen de kosten en zijn hier heel duidelijk over. EN wat was ik blij toen de auto gewassen engestofzuigd was. Enorm bedankt!
Uitstekende ontvangst en correcte behandeling en verzorging Overleg over reparaties Alleen geen bon mee gekregen van verrichte werkzaamheden zoals: hoeveel koude vloeistof is er uit de airco gehaald en wat is er totaal ingegaan. Geen sticker onder de motorkap met deze waarde en datum. Dus niet controleerbaar
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.