Fijne, normale mensen, gewoon zoals het hoort.

Deze mensen weten hoe ze hun klanten tevreden houden. Een goed georganiseerd bedrijf met vriendelijke sfeer.

• Verzekering ABN AMRO

Betrokken en oplossingsgericht

In eerste instantie alleen een afspraak gemaakt voor de APK. De dag voor deze afspraak bleek er een rubberen strip van mijn auto verdwenen te zijn en belde ik net voor sluitingstijd met de vraag of daar ook meteen naar gekeken kon worden. Dit zou worden toegevoegd aan de werkorder. Bij het afleveren van mijn auto nog even geïnformeerd of mijn vraag goed was doorgekomen en dat was zo. Tijdens de dag ben ik goed op de hoogte gehouden van de bevindingen rondom de APK en de kosten van de strip. De APK was binnen één dag top geregeld en voor de strip kon ik de dag erna even langskomen na een telefoontje vanuit de garage zodra de stip binnen was. Ik ben erg tevreden en voel me goed gehoord en geholpen. Een aanrader!

• Verzekering N.v.t.

Prima kwaliteit en zeker ook service.

Prima kwaliteit en zeker ook service.

super

accu stond klaar

Betrouwbare snelle service

Goede ervaring

uitstekend

Onderhandelingen vooraf per telefoon scherp maar fair. Mooie showroom en goede persoonlijke service. Prima auto.

Altijd goede service klantvriendelijk

Altijd goede service klantvriendelijke benadering. Ook het vakmanschap geeft mij een vertrouwd gevoel

Uitstekend.

Werd netjes ontvangen. Kon op je gemak kijken en kreeg goede uitleg. Er werd niet aangedrongen en meneer was eerlijk en duidelijk.

• Verzekering N.v.t.

B&S verdient een hele dikke pluim voor het BETROUWBAAR, BETROKKEN & OPLOSSINGSGERICHT zijn !!!

Het Autobedrijf Bos & Slegers B.V. doet oprecht eer aan hun slogan BETROUWBAAR, BETROKKEN & OPLOSSINGSGERICHT te zijn, want de bevlogen en bezielende verkoopadviseur de heer Willie-Jan Verspaget is super geduldig en uiterst OPLOSSINGSGERICHT geweest in de uiteindelijke verkoop vorige week van een prachtige jonge SKODA KODIAQ. Een hele dikke pluim voor hem en dus Autobedrijf Bos & Slegers dat zij op een zeer plezierige wijze maatwerk hebben kunnen leveren in mijn persoonlijk situatie en maximale medewerking hebben gegeven in de uiteindelijke aanschaf, financiering en verzekering van deze fijne 'heilige koe'... Met gepaste trots en een goed gevoel rij ik nu dan ook rond in 'het Gibraltar van het Noorden', als waar 'ambassadeur', met de kentekenplaathouders van dit bedrijf!...

• Verzekering Super dat zelfs het derde jaar na aanschaf van de auto verzekerd kan zijn voor de aanschafwaarde nav bv diefstal!

Prettig geholpen, duidelijk verhaal

Bij merkgarage weggegaan en voor eerste x onderhoud en keuring bij Bos & Slegers gedaan. Prettig contact en goed advies, en dichtbij. Dus ik ben tevreden zo, ook prijzen zijn zeker niet hoger als bij de merkgarage.

Netjes geholpen

Super geholpen

• Verzekering N.v.t.

Bedankt voor de goede service

Bedankt voor de perfecte oplossing en goede service

Super service!

Wat een klantvriendelijk bedrijf. Dat ondervind je niet zo snel ergens! Dank je wel en tot de volgende x.

• Verzekering Zeer goed

Dank je wel voor dit prachtige cijfer!!

Betrouwbaar bedrijf met mooie occassions

Nadat ik mooie occasion zag staan contact opgenomen met bedrijf. Prettig geholpen aan telefoon en kon meteen terecht om een kijkje te nemen. Mooie showroom en ik werd vriendelijk ontvangen. Verkoper nam de tijd en koop was snel gesloten. Helaas wat vertraging bij aflevering (storing bij belastingdienst) maar ik werd goed op de hoogte gehouden over het proces en er werd actief achteraan gegaan. Bij aflevering wederom gastvrije ontvangst en goede uitleg. Prima service.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Susanne, voor deze mooie review. Helaas zijn wij afhankelijk van de RDW en hebben zij het momenteel heel druk. Gelukkig kun je inmiddels lekker met je mooie nieuwe auto de weg op en we wensen je heel veel rijplezier en veilige kilometers!

Fijn en snel contact.

De ontvangst 2 maanden geleden was vriendelijk. Goede uitleg gekregen over de auto. As zaterdag kan ik hem eindelijk ophalen, heel fijn dat ze zo lang wilde wachten. Contact is altijd soepel verlopen en je krijgt erg snel antwoord.

• Verzekering N.v.t.

Dank je Marlou voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel rijplezier en veilige kilometers met je mooie nieuwe auto!

Professioneel en ook nog vriendelijk en sympathiek

Zo lang als ik daar kom met onderhoud van onze auto's wordt immer alles korrekt afgewerkt. Zelf nooit een tegenvallertje ervaren.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de werkzaamheden van het Bos & Slegers team gewaardeerd worden :-)

Goede ervaring

Duidelijke omschrijving wat er moest gebeuren en waarom. Vond wel dat er veel manuren waren geschreven (2.5)

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze review. Je mag altijd contact opnemen mocht je het ergens niet mee eens zijn of als er onduidelijkheden zijn,

Tijdens de inruil van onze auto op een andere auto zijn we heel goed en professioneel geholpen door de verkoper. Hij had alle aandacht en tijd voor ons. Alleen jammer dat er niet over de prijs viel te onderhandelen, maar dat is zo blijkbaar tegenwoordig. Bij de aflevering ook alles netjes geregeld. En nog wat handige kleine benodigdheden erbij gekregen.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor je mooie review. We wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met je mooie nieuwe auto!

Mijn auto had een onderhoudsbeurt nodig, deze is goed en snel uitgevoerd. Goede communicatie en fijne service. Top!

Super slecht

Beste mensen ik moet terug komen op mijn eerder schrijven van 20-5-2022. Noodgedwongen bus gekocht Ford Transit Trend blauw kenteken VN-851-P Na de derde dag al problemen en nog steeds. Garage Dealer in Limburg draait binnen twee dagen een waslijst aan gebreken uit de computer. Grootste probleem verstuivers die volgens zegge de dealer al veel schade hebben aangericht aan de zuigers en cilinders buiten de rest van de elektronica gebreken maar te zwijgen. Inmiddels advocaat erbij moeten halen waarbij we zakelijk ook nog aan het kortste eind trekken. Deze bus kost ons momenteel al meer dan 50.000,00 euro en veel klanten die weg blijven omdat we stil staan. Bos & Slegers is bereid om de bus uiteindelijk terug te nemen tegen een lullig afkoop bedrag terwijl wij zegge en schrijven nog geen 120 km met de bus zakelijk hebben kunnen rijden. Diep treurig dat dit met dit recht systeem in Nederland nog steeds kan. Mensen blijf met je handen van deze bus af!!!!!!!!!!

• Verzekering N.v.t.

Beste Koen, Wij vinden het meer dan heel vervelend dat er een dusdanige storing in de door U bij ons gekochte auto zit, dat deze situatie is ontstaan. We hebben U en geven U nog steeds de mogelijkheid om de auto bij ons onder garantie te laten repareren. Wij zijn een degelijk en betrouwbaar bedrijf dat altijd een stapje extra maakt voor al onze klanten. Onze eerder beoordelingen op klantenvertellen onderstrepen dat.!

Absoluut klantgericht en top service

Ben als klant tevreden met de klantgerichte aanpak, het meedenken, open communicatie en uitstekende service gerichtheid

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling!

uitstekend

duidelijk en goed verkoop gesprek

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling.

Hartstikke goed

Op maandag had ik een auto gezien, meteen contact gehad, echt een ontzettend lieve man aan de telefoon gekregen. Woensdag kon ik meteen komen om de auto te bekijken. De sfeer was heel fijn en vertrouwd. Het verliep allemaal heel goed, we werden goed ontvangen en de gastvrijheid was optimaal. Vrijdag kon ik de auto al ophalen en nu nog steeds hartstikke blij! Al met al, top!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Amber voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met je gave Mini

Aanrader om no nonsens een auto te kopen

Heb er een nieuwe auto gekocht….. vriendelijk en vakkundige verkoper(s) Eerlijke voorlichting zonder mooie praatjes. Tevreden over de aflevering van mijn auto!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Ben voor dit mooie cijfer. Fijn om te lezen!

Over Bosch Car Service