Matig reparatie

Waarom Matig Het handvat dat er op gezet moest worden zat na 2 dagen al weer los dat is toen weer snel gerepareerd, maar helaas na 4 dagen zat het weer los het is er gewoon op gedrukt en niet gelijmd zoals ik gevraagd had. en er blijkt ook dat er een pin ervan is afgebroken daarom zit dit niet vast. Wel vind ik dat ik klant vriendelijk te woord ben gestaan en geholpen vandaar geen onvoldoende.

Geweldige service!,

Ik kom al een aantal jaren bij Bos & Slegers, en ervaar telkens dat de service hier geweldig is! Bovendien zijn alle mensen hier héél erg vriendelijk en klantgericht!

Buitengewoon prettig contact, goede dienstverlening, en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Precies wat je wilt als je met een autobedrijf op zoek gaat naar een auto: vriendelijk in het contact, deskundig, en geïnteresseerd. Dan wordt de zoektocht een boeiende samenwerking met een mooi eindresultaat, waarmee iedereen blij is.

Gewoon gewelig

Snelle afhandelimg van mijn probleem

Goed.

Alles prima gegaan.

Zeer goede service!

Bij grote beurt van mijn auto, goed ingeformeerd over de reparaties en auto was klaar op de afgesproken tijd

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk,meedenkend,volgens afspraak.

Correcte afspraken via de receptionist/planner. Marcel Bos denkt met de klant mee en maakt correcte afspraken. Tevens als service de motorkap van mijn auto wederom glanzend gekregen, zonder het te vragen. Chapeau.

Eerlijke en open communicatie

Probleem snel opgelost

vakkundige mensen met een eerlijk advies

was enige jaren geleden bij Bos&Slegers voor APK, Een vakkundige keuring en werd niet onnodig op kosten gejaagd ! vr. groet, Andrew Garenfeld

Ervaringen waren uitstekend en blijven uitsteken

Gastvrij autobedrijf. Wordt altijd direct en goed geholpen. Denken in oplossingen, niet in problemen.

Fijn warm bedrijf met aardige mensen

Ik heb een goede ervaring gehad bij Bob en Slegers met dhr Gerard bij de aanschaf van een auto en ben daarbij zeer warm ontvangen en goed geholpen.

Nette afwikkeling APK

Nette afwikkeling APK. Prijs inclusief een kleine afstelling. Fijn.

Prettige klantbehandeling: rustig en vertrouwd

Samen met mijn moeder een kleine stadsauto gekocht. Ze doen echt hun best om ervoor te zorgen dat je je op je gemak voelt. Rustig door het koopproces heen gelopen en ook de aflevering was erg duidelijk en vertrouwd.

Super service !!

Zelfs op zondag een auto leveren !! top !!ik beveel jullie graag aan !!

Supersnelle en prima service

Defect aan mijn lampen 's ochtends gemeld, kon dezelfde dag nog terecht. Lampen vervangen terwijl ik wacht, en binnen no-time weer op weg! Tnx!!

Aan mijn aankoop heb ik een prettig en vertrouwd gevoel overgehouden

Bij het betreden van de zaak/showroom zag je de professionaliteit en oog voor detail er gelijk uitspringen, Mijn vrouw en ik zijn op een zeer prettige en deskundig manier geholpen door autoverkoper Willie Jan. Wij hebben een zeer goed gevoel overgehouden bij Willie Jan, heeft zich aan de afspraken gehouden en kwam zeer deskundig over. We zullen dan ook onze auto bij Bos & Slegers in onderhoud blijven houden. Over de duurzaamheid van de auto kan ik nog niet veel zeggen, alleen dat ie zeer mooi is en fijn rijdt.

uitstekend

Uitstekend service, Vriendelijke team

Goede snelle service

Vriendelijk deskundig personeel die goed met de klant meedenken en snel schakelen

Uitstekende service , contact en toffe auto !

Het was bij ons al meteen duidelijk toen we binnenkwamen , hier gaan we de auto kopen . We zagen de auto online en hebben gebeld voor een proefrit , duidelijkheid , fijne mensen . Gewoon helemaal goed !

Heel fijne (persoonlijke) bejegening en aandacht.

Heel mooi bedrijf. Vriendelijk personeel. Goede en rustige uitleg met oog voor persoonlijke benadering, bij de aankoop van de nieuwe auto.

Professioneel

Door Gerard Slegers goed te woord gestaan, duidelijke uitleg en meteen proefrit kunnen maken. Daarna goed inruilvoorstel huidige auto gekregen en de koop gesloten voor een andere auto.

Onderhoud en reparatie

Werken netjes en zijn attent

Weer prima opgelost!

Startproblemen, alleen bij koude motor, sloeg niet aan. Eerste dag na eindelijk toch te kunnen starten direct langsgeweest en laten uitlezen; niets gevonden. Dag erna weer hetzelfde, nu was hun verdere vermoeden een sensor, deze vervangen en de auto voor de zekerheid daar gelaten voor ochtend /koude start controle. Weer gefikst, doet het weer prima. Bedankt mannen!

goeie garage

wordt je netjes behandeld