top geregeld, snel en deskundig

Na de Ondernemersavond van Autogroep Bos & Slegers op donderdag 18 mei, werd er snel geschakeld en binnen een week was de deal rond.

• Verzekering N.v.t.

Heel vriendelijk en goed geholpen

Heel fijn en goed geholpen... vriendelijke mensen fijne service ..

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Jolanda voor deze mooie review. Team Bos & Slegers wenst je heel veel plezier met je mooie nieuwe auto en natuurlijk veel veilige kilometers!

Ondanks wat miscommunicatie zeer netjes verlopen.

Auto thuis gebracht op zondag, dus toewijding in overvloed. Prima verlopen.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Frans voor deze mooie beoordeling. Wij wensen jullie heel veel plezier en veilige kilometers met jullie prachtige nieuwe Toyota C-HR!

Betrouwbaar en flexibel

Ik kom al jaren bij Bos en Slegers en altijd met volle tevredenheid, fexibel en denken met je mee.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Harald voor deze mooie beoordeling!

Super, wel duur!

Zie hierboven!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor dit mooie cijfer!

Tevreden klant

Je kunt er terecht voor alle merken. Snelle en deskundige service. Ruime openingstijden.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling! We werken met ons complete team graag voor onze klanten en het is heel fijn te lezen dat dit gewaardeerd wordt. We zien U graag weer wanneer Uw auto aan onderhoud of reparatie toe is. Voor een bakkie koffie mag U uiteraard altijd binnen lopen.

geweldig

Kwam onverwacht langs omdat ik met brommobiel niet vertrouwde werd meteen geholpen werd verholpen helemaal super

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Ton voor deze mooie beoordeling. Voor ons vanzelfsprekend om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Ook als is het bij ons druk, we proberen er alles aan te doen om onze klanten veilig te laten rijden. Je mag altijd langskomen voor een bakkie koffie maar we hopen je voorlopig niet met mankementen te zien :-)

Goede service en Eerlijk verhaal

Mooie auto voor een mooie prijs gekocht met volledige service (beurt, apk, garantie, wegenwachtservice). Prettig afgehandeld. Geen druk ervaren tijdens het bezoeken van de showroom. Eerlijk verhaal over de auto's; de voor- en nadelen worden genoemd. Zeer tevreden.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze geweldige review. We wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met je mooie nieuwe auto.

Goed en professioneel geholpen!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze inspanningen door onze klanten wordt gewaardeerd. Daar doen we het voor!

Altijd perfect

Het begint al bij de ontvangst van stephan, als je belt of komt, altijd vriendelijk, vrolijk en persoonlijk! Hij kent iedereen en is oprecht geïnteresseerd! Bij de verkoop afdeling denken ze mee. Zelfs de "grote baas" zoekt mee naar oplossingen en is bereid water bij de wijn te doen. Reparatie en onderhoud is betaalbaar en goed. Komen afspraken na en werken zorgvuldig. 2 bijna nieuwe auto's hier gekocht en dat zal de volgende keer waarschijnlijk weer bij bos en slegers zijn.

• Verzekering Ja

Wat fijn om te lezen dat je ons werk en mederwerker(s) met een 10 beoordeeld. Ons hele team - inclusief eigenaar - doen hun uiterste best om elke klant met een veilige auto en een een fijn gevoel de deur uit te laten gaan.

IK WERD ALS EEN KONING BEHANDELD.

Vanaf mijn eerste telefonisch contact met dit bedrijf, viel ik op en voelde het ook direct, dat het hierom gaat de “Klant is Koning“. Men behandelde mij heel erg vriendelijk en ook alles werd eraan gedaan om mij direct naar mijn zin te krijgen en voelde ik mij hierdoor geweldig. Men plaatste zich keurig in mijn situatie en alle problemen die op dat moment naar voren kwamen, had men ook direct een geweldige oplossing hiervoor en dat maakte mijn vertrouwen in dit bedrijf gigantisch. Ik ben DIK tevreden over jullie service en ook de manier dat jullie mij op jullie kantoor hebben opgevangen. HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLES.

• Verzekering Geweldig, alles in één pakket.

Dank je wel Sherman voor deze geweldige beoordeling. Heel fijn om te lezen dat je het op deze manier ervaart. Zo zit ons bedrijf en al onze medewerkers ook in elkaar. We doen er alles aan om de klant zich te laten thuis voelen en om hen met een tevreden gevoel het pand te laten uitstappen.

Fantastisch bedrijf!

Goede service, snelle reactie en deal snel gesloten

• Verzekering N.v.t.

Goede begeleiding bij onderhoud.

Na de koop van mijn auto, bij Bos en Slegers, hebben zij mij goed begeleid in het onderhoud van de auto.

Zeer goed geholpen Dik tevreden

• Verzekering pech hulp

Duidelijke uitleg en goede service

Betrouwbaar bedrijf

Prettige ervaring!

Aankoop en inruil -> alles goed en snel geregeld. Korte lijnen, prettige verkoper met verstand van zaken. Afspraken werden goed nagekomen. Goede ontvangst en fijne aflevering. Aanrader!

goede service

goede service goed ingerichte showroom !

• Verzekering N.v.t.

heel goed en prettig zaken gedaan

Ik vond het heel fijn dat alle gemaakte afspraken werden nagekomen. Das weleens anders. Ik mocht zelfs tijdens de proefrit de auto laten nakijken en op de brug rijden door heel iemand anders dan zij zelf. Dat vond ik heeeeel prettig, Wekt vertrouwen. Dus deze garage is zeker een aanrader.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Christha voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze werkwijze gewaardeerd wordt. We wensen je heel veel veilige en fijne kilometers met jouw mooie BMW!

Goeie service

Goeie service en er wordt met je meegedacht.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling.

Geweldige service

Altijd tevreden al jaren super

• Verzekering Zeer goed

Dank je wel voor deze mooie review!

Snel en vriendelijk geholpen.

Zowel door Stefan als de monteur goed en meteen geholpen bij het oplossen van mijn accu probleem. Auto aan huis gestart en meteen in de werkplaats de accu vervangen. Accu hadden we voor de zekerheid al besteld.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Sigrid voor deze mooie beoordeling!

Goede service.

Er werd geluisterd, en de auto wordt snel klaar gemaakt voor levering.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Marion voor deze mooie review.

Zeer tevreden over de snelle service

Heel tevreden

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor de mooie review. We doen alles voor tevreden klanten.

Goede service en advies

Bij de koop van mijn auto bij Bos & Slegers werd er ondanks het feit dat ik het was vergeten te vragen om een deuk uit de motorkap te halen deze toch gerepareerd. CHAPEAU !!!!! Bij deze nog mijn dank. Uit mijn ervaring kan ik dit bedrijf alleen maar aanbevelen. Ben Schetters

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. We proberen altijd te denken zoals onze klanten denken. Fijn dat dit gewaardeerd wordt.

goede zorg voor auto en klant

auto afgeleverd en keurig volgens planning afgeleverd

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review.

Over Bosch Car Service