Hommage aan deze kwaliteitsgarage die als zeer integer en deskundig kan worden geclassificeerd!

Gedurende heel veel jaren heb ik mijn inmiddels 21 jaar oude VW Golf Variant toevertrouwd aan dit autobedrijf waar alles tot in de puntjes geregeld is/wordt en die kwaliteit in ieder opzicht zich manifesteert en voelbaar is. J e hoeft geen technisch genie te zijn om te kunnen beoordelen dat ook de prijs/kwaliteitsverhouding goed gebalanceerd is.

Uitstekende service !

Zeer klantvriendelijk, je word zeer serieus genomen als klant en het voelt als een eerlijk en betrouwbaar al lang bestaand bedrijf. Persoonlijke benadering, uitstekende monteurs. Een absolute aanrader.

Een fijn autobedrijf

Gewoon een fijn autobedrijf, no nonsens en dat is fijn.

Zoals altijd was mijn ervaring met dit bedrijf uitstekend.

Al jarenlang heb ik uitstekende ervaringen met dit bedrijf: - Problemen worden snel verholpen. - Eerlijke en goede adviezen. - Uitstekende service.

Erg tevreden

Top team, top werk. Ik kom graag terug.

Prima service!

Snel en goed geregeld, vriendelijk personeel!

Het onderhoud is goed uitgevoerd.

Ik ben vriendelijk bejegend en goed geholpen.

t

Tevreden over de uitgevoerde reparaties. Ontevreden over de communicatie. Er zou veel meer terugkoppeling moeten zijn, moet er zelf achteraan bellen

Prettig bedrijf

Vriendelijk personeel en goede service

Behulpzaam en vriendelijk

Al 10 jaar een zeer tevreden klant.

Tevreden

Apk+kleine beurt naar tevredenheid uitgevoerd. En snel!!!

je woord vriendelijk en goed geholpen

je woord vriendelijk en goed geholpen ze denken met je mee

Wij hebben pas zitten tellen en kwamen in totaal aan 11 auto's die wij daar gekocht hebben in totaal Dus ja wij zijn wel tevreden ;)

Betrouwbaar en goede service

Erg tevreden over de gekochte auto. Goede balans tussen prijs en kwaliteit. Ook het onderhoud wordt altijd goed en netjes gedaan.

Alles volgens afspraak

Auto gekocht via internet. Afgesproken wanneerik de auto zou halen. Keurig geholpen zonder flauwekul Helaas voor mij te ver weg (Groningen) anders zeker de auto bij Blok in onderhoud gedaan

Vriendelijk

Bij deze garage wordt je netjes behandeld, heb een auto via internet gekocht, dus van een plaatje, oude auto ingeruild, hebben een goed bod uitgebracht, auto woensdag opgehaald, en de auto is zoals omschreven. Klein puntje, auto komt uit Frankrijk (dat is geen probleem) maar de boekjes wel....gebeld en ze zouden deze in het Nederlands opsturen, daar is nu het wachten op. Dus Garage Blok, prima Garage... vriendelijk mensen.

Toppers!

Zoals altijd weer perfecte service! Meerdere auto's in onderhoud en altijd een fijn gevoel bij Peter en Mark. Samen met het werkplaatsteam onderhouden zij de auto's naar wens :).

Netjes op tijd en snel geholpen.

Vakkundig en behulpzaam.

Ik ben al 8 jaar een zeer tevreden klant, klantvriendelijk en zeer behulpzaam bedrijf.

Altijd goed

Fijn persoonlijk contact.

Goede service en betrouwbaar bedrijf!

Ik heb mijn auto bij autobedrijf Blok gekocht. De auto gaf dezelfde week een storing aan. Ondanks dat ik geen garantie op de auto had, heeft autobedrijf Blok het probleem kosteloos voor mij opgelost en heb ik in de tussentijd een leenauto gehad. Ontzettend tevreden over deze goede service en de fijne communicatie!!

goed geholpen

ik zit al een aantal jaar bij deze garage en ik ben altijd tevreden over hoe ze met hun klanten omgaan. erg vriendelijk

Vakkundig en snelle oplossing!

Wordt altijd corect geholpen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Als altijd eigenlijk; prima service, correcte en vriendelijke medewerkers.

Prettig