Prima Garage, correct geholpen

Goede service Vriendelijk personeel. Ze doen wat mogelijk is. Ik kom daar al sinds hun start

Goed personeel verstand van zaken

Keurig personeel vriendelijk met maar één ding ervoor gaan!!!

SUPER!

Ja, ik ben een zeer tevreden klant van Autobedrijf Blok.

Vriendelijke service en goed vakmanschap!

Vandaag mijn auto laten keuren bij Blok, ze hebben goed werk geleverd en ik mag er weer een jaar tegen aan. Bij onderhoud/volgende apk ga ik weer bij Blok.

Gemaakte afspraken worden nagekomen

De afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen. Service is prima

Altijd goede ervaring

Wij komen al 40 jaar bij Peter Blok. Altijd goed, service en nw auto’s. Altijd naar volle tevredenheid.

Een hele fijn autobedrijf.

Duidelijke afspraken. Fijne mensen. Mijn auto is weer tip top In orde.

Professioneel advies en meedenken met de klant laat zien dat men betrouwbaar is!

-Prima communicatie richting de klant, daar ben ik erg tevreden over. -Heel goed advies gekregen van Mark, erg fijn als men meedenkt met de klant.

Prima, heldere communicatie.

Gemakkelijk afspraak geregeld telefonisch. Flexibele afspraak, ik kon ook later komen op dag van de beurt. Keuring kon er ook al bij naar gelang behoefte. Fiets als aanvullend vervoer, zo geregeld.

Goed geholpen

Uitleg gehad over een meting. Was duidelijk

Betrouwbaar, tevreden

Betrouwbaar, tevreden

Kwaliteit

Nauwkeurigheid, kwaliteit, garantie

Probleem goed opgelost

Altijd goede service

Prettige garage. Goede service en ze denken met je mee. Altijd een goede uitleg bij wat er tijdens onderhoud is uitgevoerd.

Geweldig...

Wederom zeer goed geholpen!

Verstaan hun vak !

Vakkundige mannen. Daarbij - niet onbelangrijk - eerlijk en aardige mensen. Van 'bla-bla' hebben ze nooit gehoord ! 'Doe maar gewoon' is hun op-het-lijf-geschreven !!

Weinig meer aan toe te voegen,je wordt werkelijk uitstekend geholpen en te woord gestaan.

Prettige omgang; goede service

Autobedrijf Blok ademt een betrokken en veilige sfeer uit. De communicatie over de uitvoering van herstelwerkzaamheden is goed.

Zoals altijd weer top geholpen

Altijd vriendelijk en correct geholpen

Solide, betrouwbaar en vriendelijk

Als gezegd heb ik goede ervaringen met de firma/familie Blok. Betrouwbaar, vakkundig en een goede dienstverlening.

Snel en vakkundig geholpen

Of je nu om een servicebeurt, APK of klein probleem komt of belt, je wordt altijd snel en vakkundig geholpen.

Niet teveel prijzen anders gaan ze naast hun schoenen lopen.

Niet teveel prijzen anders gaan ze naast hun schoenen lopen.

Goede en snelle service!

Prima reparatie van beide voorbanden wat dezelfde dag nog werd gefikst!

Werd direct en goed geholpen voor nieuwe ruitenwissers

Jullie hebben een hele grote klus (vervangen motorblok) op een vakkundige wijze uitgevoerd.

Jullie hebben hiermee een staaltje van 'sleutelkunst' getoond. Mijn complimenten!